Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

روابط عمومی مشتریان و روزنامه‌نگاران را به فکر و گفتگوی مثبت درباره کسب‌وکار شما ترغیب می‌کند. روابط عمومی به‌عنوان بخشی از بازاریابی کسب‌وکارتان، به بهبود شهرت کسب‌وکار و محصولاتتان کمک کرده و چهره شما را به گونه‌ای معرفی می‌کند که نیازی به پرداخت مستقیم برای آن ندارید. تصویر تجاری، اعتبار و «نظر مردم» بسیار مهم […]

یکی از دلایل اصلی عدم خرید آنلاین مشتریان، مسئله تحویل کالا است؛ چه هزینه آن، چه کمبود گزینه‌های ارسال، چه عدم اعتماد مشتری به وعده تحویل. بنابراین، با بهبود استراتژی ارسال و رفع موانع خرید مشتریان، می‌توانید فروش آنلاین خود را افزایش دهید. نقشه راه تجارت الکترونیک توضیح می‌دهد استراتژی ارسال شما، همه چیز مربوط […]

از دست دادن مشتریان آنلاین در آخرین لحظه، یعنی درست بعد از اینکه زحمت اضافه کردن کالاها به سبد خریدشان را کشیده‌اند، بی‌شک برای خرده فروشان آنلاین ناامیدکننده است. کلویی توماس توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان این مشتریان را دوباره جذب کرد. فروشندگان آنلاین وقت زیادی صرف جذب مشتری بیشتر به وبسایت خود می‌کنند. اما […]

اگر فروشگاه اینترنتی دارید، صفحات محصولاتتان باید تلاش زیادی کنند تا بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کنند. ما وب‌سایت می‌سازیم بهترین راهکارهایش را برای بهبود طراحی صفحات و افزایش فروش به اشتراک می‌گذارد اهمیت صفحه محصول در هر وبسایت تجارت الکترونیکی غیرقابل انکار است. این نقطه ای است که بازدیدکننده علاقه مند به مشتری بالقوه […]

وقتی می‌خواهید مشتریان جدید جذب کنید، ممکن است وسوسه شوید که از قیمت به‌عنوان انگیزه استفاده کنید. اما کاهش قیمت‌ها همیشه اشتباه است، همان‌طور که بن دایر، مدیرعامل… برنامه‌ی فاکتورینگ پاور ناو توضیح می‌دهد رقابت بر سر قیمت اغلب راهی طبیعی به نظر می‌رسد، اما برای بیشتر کسب‌وکارهای کوچک، جاده‌ای به سوی نابودی است. منظورم […]

هیچ‌کس از هدر رفتن تلاش خوشش نمی‌آید؛ به همین دلیل، از دست دادن مشتری بعد از تهیه‌ی یک پیشنهاد خوب، به‌ویژه آزاردهنده است. هم اکنون فعال نحوه افزایش فروش در پاسخ به پرس‌وجوهای مشتریان یا ارائه پیشنهاد برای کسب‌وکارهای جدید را توضیح می‌دهد. ارائه نقل قول قیمت برای مشتریان، بخش ضروری بازاریابی بسیاری از کسب‌وکارهای […]

تحقیقات بازار می‌تواند بینش‌های ارزشمندی در مورد بازار، رقبا، محصولات، بازاریابی و مشتریان شما ارائه دهد. در اینجا ۲۰ سؤالی آمده است که تحقیقات بازار می‌تواند به پاسخگویی به آن‌ها کمک کند. مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند؟ چه کسی است در حال خرید محصول یا خدمت شما؟ مشتریان شما کجا در فضای آنلاین دور […]

تبلیغات لزوماً گران نیست. در اینجا چند ایده برای کمک به شرکت‌های کوچک مانند شما برای تبلیغات با بودجه کم آمده است. چه از طریق یک خبررسانی خوب نوشته شده یا یک آگهی پولیدر روزنامه محلی شماشما را دیده خواهند کرد. پوشش خبری از فعالیت‌های روابط عمومی رایگان است (به جز زمان و تلاش خودتان)؛ […]

به لطف تلاش دولت برای ایجاد رقابت برابر میان شرکت‌های کوچک و متوسط، تعداد بیشتری از این شرکت‌ها نسبت به گذشته موفق به کسب قراردادهای بخش عمومی می‌شوند. راشل میلر توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان از این فرصت‌های جدید بهره برد. تعداد قراردادهای بخش دولتی اعطا شدن به کسب‌وکارهای کوچک در حال افزایش است دولت […]

اگر فکر می‌کنید استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فقط برای شرکت‌های بزرگ است، دوباره فکر کنید. CRM برای هر کسب‌وکار کوچکی که می‌خواهد رشد کند، ضروری است، همانطور که ریچل میلر توضیح می‌دهد. هیچ کسب‌وکاری، صرف نظر از اندازه آن، نمی‌تواند مدیریت ارتباط با مشتری را نادیده بگیرد. در ساده‌ترین شکل، این روشی برای […]

شبکه‌سازی خوب، سرنخ‌های فروش و ارتباطاتی ایجاد می‌کند که می‌توانند در توسعه‌ی کسب‌وکارتان به شما کمک کنند. اما چگونه می‌توانید کارمندان خود را به شبکه‌سازی مؤثر ترغیب کنید؟ هیتر وایت بنیانگذار شبکه‌سازی هوشمندانه موانع شبکه‌سازی مؤثر و چگونگی غلبه بر آن‌ها برای ایجاد فرهنگ شبکه‌سازی تیمی را بررسی می‌کند. ارتباطات شبکه‌ای در بسیاری از مشاغل، […]

حتی اگر غرفه‌ای نداشته باشید، حضور در نمایشگاه، رویداد یا نمایش تجاری مربوط به صنعت شما فرصتی عالی برای تحقیق در بازار، ایجاد ارتباطات جدید و الهام گرفتن است. در اینجا چند نکته مفید برای استفاده حداکثری از بازدیدتان آورده شده است. از قبل برنامه‌ریزی کنید و اهداف نمایش را تعیین کنید. راز بهره‌مندی حداکثری […]

نه پرسش و پاسخ متداول در مورد برنامه‌ریزی بازاریابی: دارم برنامه بازاریابی‌ام را می‌ریزم. از کجا شروع کنم؟ استراتژی بازاریابی من چه فایده‌ای برای من خواهد داشت؟ از چه روش‌های بازاریابی می‌توانم استفاده کنم؟ چرا به یک برنامه‌ی عملیاتی بازاریابی کتبی نیاز دارم و این برنامه باید چه مواردی را در بر بگیرد؟ با چه […]

تحقیقات نشان می‌دهد که تنها یکی از هر 50 مذاکره در اولین دیدار به نتیجه می‌رسد؛ با این حال، بسیاری از فروشندگان پس از یک یا دو شکست تسلیم می‌شوند. پشتکار، برتری قابل توجهی نسبت به رقبا برای شما به ارمغان می‌آورد. دانایی بازاریابی هیچ چیزی در پرانتز وجود ندارد. گاهی آنقدر به کسب‌وکار خود […]

مشتریان ثابت، جان مایه هر کسب‌وکاری هستند. اما تکیه بر یک یا دو مشتری بزرگ، می‌تواند استراتژی پرخطری باشد. پیدا کردن مشتریان وفادار مثل بردن جایزه بخت‌آزمایی می‌ماند؛ به معنای جریان نقدینگی قابل‌پیش‌بینی، سود تضمین‌شده و بستری برای رشد است. اما وابستگی بخش عمده‌ای از کسب‌وکار به شرکت دیگر، سرنوشت شما را به سرنوشت آن‌ها […]

ده سوال پرتکرار درباره تبلیغات فروش: چرا باید یک کمپین تبلیغاتی فروش اجرا کنم؟ چه نوع تبلیغات فروش وجود دارد؟ آیا می‌توان از روش‌های تبلیغات فروش در کسب‌وکار خدماتی استفاده کرد؟ چطور می‌توان بازگشت سرمایه یک برنامه‌ی تبلیغاتی فروش را اندازه‌گیری کرد؟ چگونه کمپین‌های تبلیغات فروش را برنامه‌ریزی کنم؟ چگونه می‌توانم تبلیغات فروش را با […]

افزایش قیمت‌ها ریسک‌هایی دارد، اما با مدیریت صحیح می‌توان از نارضایتی مشتریان جلوگیری کرد و سود را افزایش داد. مطمئن شو که منظورت رو واضح بیان کردی چرا قیمت‌ها را افزایش می‌دهید؟ آیا فقط برای کسب درآمد بیشتر است یا به دلیل افزایش هزینه‌هایتان؟ شاید قیمت محصول یا خدماتتان خیلی پایین باشد و همین باعث […]

نماینده کسی است که به نمایندگی از شما مذاکرات فروش محصولات یا خدماتتان را انجام می‌دهد. از نمایندگان اغلب برای فروش محصولات در بازارهای خارجی استفاده می‌شود. ما در این مطلب شرح می‌دهیم که یک نماینده چه کاری می‌تواند برای کسب‌وکار شما انجام دهد، چگونگی مدیریت این رابطه و تعهدات قانونی شما را. عامل چیست؟ […]

ایجاد گروهی وفادار از مشتریان از طریق خدمات خوب، دستاورد بزرگی است. اما زمان غرور نیست. باید به تلاش برای بهبود روابط با مشتریان خود ادامه دهید. ایجاد رابطه‌ای شاد، هماهنگ و پایدار با مشتریان، دستاورد شایسته‌ای برای هر کسب‌وکاری است. شما نیازهای آن‌ها را بهتر از هر کسی می‌دانید و آن‌ها می‌دانند که می‌توانند […]

ده پرسش و پاسخ متداول درباره بازاریابی با پایگاه داده: مزایای استفاده از پایگاه داده بازاریابی چیست؟ آیا بازاریابی پایگاه داده می‌تواند به من در فروش به مشتریان تجاری کمک کند؟ آیا می‌توانم از پایگاه داده حساب‌ها و صورت‌حساب‌هایم برای بازاریابی استفاده کنم؟ هزینه یک سیستم پایگاه داده بازاریابی چقدر است؟ در یک سیستم پایگاه […]

ده پرسش و پاسخ متداول درباره پست مستقیم: یک ایمیل گروهی چه تاثیری بر کسب‌وکار من می‌تواند داشته باشد؟ پست مستقیم در بازارهای تجاری یا بازارهای مصرف‌کننده مؤثرتر است؟ لیست پستی مهم‌تر است یا چیزی که می‌فرستم؟ آیا نامه‌نگاری شخصی بازخورد بهتری خواهد داشت؟ نامه‌های تبلیغاتی‌ام را به چه کسانی بفرستم؟ در یک فهرست پستی […]

13 سوال متداول در مورد چانه‌زنی برای فروش چگونه برای مذاکره فروش آماده شوم؟ آیا باید مذاکرات فروش با مشتریان ثابت را متفاوت از معاملات یک‌باره‌ انجام دهم؟ قبل از ورود به مذاکرات فروش، چه اطلاعاتی از مشتری لازم دارم تا در موقعیت قوی‌تری قرار بگیرم؟ در مذاکرات فروش تا چه حد باید در مورد […]

فروشندگان خوب، سرمایهٔ اصلی هر کسب‌وکاری هستند؛ اما تعدادشان کم است. تحقیقات مدرسه مدیریت کرنفیلد نشان می‌دهد که ۹۰ درصد از کارمندان فروش، در ارائهٔ مؤثر، مشکل دارند. تام ویتنی راه‌های شناسایی و استخدام متخصصان فروش خوب را بررسی می‌کند. دَوِد تورپ، مدیر تحقیق و توسعه حرفه‌ای انستیتو بازاریابی حرفه‌ای می‌گوید: «فروشندگان درجه یک، متمرکز […]

برنده شدن یا باختن یک قرارداد ممکن است به کیفیت پیشنهاد اولیه شما بستگی داشته باشد. سایمون ویکس دریافته است که چگونه با بیان درست و صحیح مطالب، در فهرست کوتاه مناقصه‌های رقابتی قرار بگیرید. تِری هانت، مشاور ارتباطات تجاری می‌گوید: «معاملات کمی فقط با یک پیشنهاد برنده می‌شوند، اما بسیاری با یک پیشنهاد از […]

مدیریت صحیح ارتباط با مشتری می‌تواند مشتریان راضی را به مبلغان محصول یا خدمت شما تبدیل کند، به‌طوری که برای شما تبلیغ می‌کنند و مشتریان جدیدی جذب می‌کنند. ریچل میلر می‌یابد که چگونه می‌توانید مشتریان راضی را ترغیب کنید تا پرچمدار کسب‌وکار شما باشند. درمورد خدمات مشتری، فقط به دنبال رضایت نباشید، هدف‌تان … باشد. […]

اگر می‌خواهید وارد بازارهای جدید شوید یا برای اختصاص زمان به فروش مشکل دارید، نماینده تجاری کسی که به نمایندگی از شما محصول یا خدمتتان را بفروشد، می‌تواند به کسب‌وکارتان سود برساند. بسیاری از شرکت‌ها نمایندگان را راهی مقرون‌به‌صرفه برای دسترسی به تخصص فروش، ارتباطات و مشتریان می‌دانند. نماینده تجاری پیدا کنید می‌توانید نامزدهای احتمالی […]

ایجاد پروفایل مشتری می‌تواند اطلاعات مورد نیاز شما را برای جذب مشتریان جدید و قدیم فراهم کند. تام ویتنی توضیح می‌دهد که چگونه این کار انجام می‌شود. درک مشتریان، رمز موفقیت در فروش است. مشتریان فعلی، منابع مهم اطلاعاتی هستند. هر چه بیشتر آن‌ها را بشناسید، فروش آسان‌تر خواهد شد. افزایش هزینه‌هایشان و می‌توانید از […]

خشنود نگه داشتن مشتریان تا بارها به شما مراجعه کنند، از نظر تجاری عاقلانه است؛ اما همیشه آسان نیست. در اینجا نکاتی برای تبدیل مشتریان راضی به مشتریان وفادار و سودآور ارائه شده است. زمان زیادی صرف جذب مشتریان کردید، اما حالا که مشتریانتان را جذب کرده‌اید، چگونه آنها را حفظ می‌کنید؟ بسیاری از شرکت‌ها […]

وقتی مشتری‌ای خواهان خرید از شماست، به‌خصوص اگر برای جذب او تلاش فروش زیادی نکرده باشید، اصل مهم این است که خرید را برایش آسان کنید. مشتری آماده خرید، قطعا مشتری ارزشمندی است؟ همیشه این‌طور نیست، همان‌طور که این تجربه شخصی نشان می‌دهد. چون مدت زیادی را در لندن می‌گذراندم و از اقامت در هتل‌ها […]

مشتریان سخت‌پسند می‌توانند مشکل‌ساز باشند: آیا باید برای راضی نگه‌داشتنشان از خودتان مایه بگذارید یا از دستشان بدهید؟ قبل از هر اقدام عجولانه‌ای، به خدمات مشتریان خودتان نگاهی بیندازید، این پیشنهاد کییت هورستد است. هر کسب‌وکاری گاهی مشتریان سختگیری دارد؛ مشتریانی که بارها کالا را مرجوع می‌کنند، شکایت‌های بی‌مورد می‌کنند یا بیش از آنچه ارائه […]

آموزش بازاریابی و فروش