Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش تولید محتوا

آموزش تولید محتوا به صورت اصولی و سئو شده – اگر در مورد خدمات تولید محتوا متنی سوالی دارید به صفحه ثبت سفارش تولید محتوا بروید.

اشتباهات رایج در مسیر سئو ویدیویی

ویدیو در مرکز توجه ویدیو حالا به یکی از قدرتمندترین اشکال محتوا تبدیل شده است. از بلاگ‌پست‌های ساده و تصاویر استوک فاصله گرفته‌ایم و اکنون مخاطبان با محتوای ویدیویی تعامل عمیق‌تری برقرار می‌کنند. این تعامل در شبکه‌های اجتماعی به اوج رسیده و الگوریتم‌ها نیز از این فرمت به‌شدت حمایت می‌کنند. اما صرفاً تولید ویدیو کافی […]

پایان بازی قدیمی سئو؛ آغاز عصر محتوای واقعی و انسانی

مقدمه ما در آستانه یک تغییر بزرگ در فضای جستجو هستیم؛ تغییری که بسیاری از برندها هنوز از آن بی‌خبرند. سئو دیگر صرفاً مجموعه‌ای از ترفندهای تکنیکی برای بالا آمدن در نتایج جستجو نیست. بلکه اکنون به میدان رقابتی گسترده‌تری تبدیل شده که در آن تجربه انسانی، محتوای واقعی و نگاه سردبیری ارزشمندتر از هر […]

هرم محتوایی

مقدمه: آیا محتوای طولانی واقعاً مؤثر است؟ اگر به دنبال این مقاله آمده‌اید، احتمالاً معتقدید محتوای طولانی در سئو و بازاریابی محتوا تأثیرگذار است. یا شاید بارها این توصیه را شنیده‌اید: «برای رتبه گرفتن در گوگل، مقاله باید بالای ۲۰۰۰ کلمه باشد.» ولی بیایید یک لحظه توقف کنیم. آیا واقعاً «طول» دلیل موفقیت محتواست؟ یا […]

استراتژی محتوا در صنایع رگوله‌ شده

در فضای پرچالش صنایع رگوله‌شده مانند مالی، بیمه، بهداشت، داروسازی یا حتی دخانیات، تولید محتوا دیگر صرفاً یک فعالیت بازاریابی نیست؛ بلکه بازی دقیقِ تعادل میان خلاقیت، دقت و انطباق کامل با مقررات است. اما سؤال کلیدی این‌جاست: چطور می‌توان در بستری این‌قدر حساس، محتوایی تولید کرد که هم تأثیرگذار باشد، هم ایمن و قانونی، […]

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی حیاتی است. اما چگونه می‌توان به این جایگاه دست یافت؟ پاسخ در یک کلمه خلاصه می‌شود: سئو.​ سئو، یا به‌عبارت دقیق‌تر، بهینه‌سازی موتور جست‌وجو، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌هاست که به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا در نتایج جست‌وجو […]

نکات و ترفندهای نوشتن محتوا با هوش مصنوعی

دنیای تولید محتوا با سرعتی باورنکردنی در حال تغییر است و هوش مصنوعی یکی از بازیگران اصلی این تحول شده است. اگر مثل من در مسیر بازاریابی محتوایی قدم می‌زنید، حتماً با ابزارهای مختلفی مواجه شدید که ادعا می‌کنند می‌توانند محتوای شما را بهبود دهند یا حتی به جای شما بنویسند. اما واقعیت این است […]

جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت صنعتی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای رشد تبدیل می‌شود. در تیم جواد یاسمی، ما به کسب‌وکارهای صنعتی کمک می‌کنیم تا نه‌تنها در نتایج جست‌وجو دیده شوند، بلکه به‌عنوان یک برند معتبر در صنعت خود شناخته شوند. سئو سایت صنعتی […]

آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو هستند: آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ در این مقاله، با تکیه بر داده‌های به‌روز از شرکت NP Digital و تحلیل نیل پتل و تیم متخصصش، نگاهی دقیق‌تر به آینده سئو خواهیم داشت. آیا ترافیک ارگانیک […]

استراتژی سئوی هاب‌اسپات

در سال ۲۰۱۵، در حالی که رقبای هاب‌اسپات میلیون‌ها دلار برای تبلیغات خرج می‌کردند، این شرکت به روشی متفاوت و خلاقانه، میلیون‌ها بازدیدکننده رایگان را جذب می‌کرد. اگر تو هم به دنبال رشد بدون تبلیغات هستی، پیشنهاد می‌کنم صفحه خدمات سئو ما رو ببینی؛ دقیقاً با همین مدل، می‌تونیم کسب‌وکار شما رو رشد بدیم. اما […]

افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت
امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی شناخته می شود این امر سبب شده است تا این موتور جستجوگر رفتار و فاکتور های سختگیرانه ای برای رتبه بندی سایت ها مختلف داشته باشد و به راحتی به هر وبسایتی رتبه های برتر را نمی دهد. سئو و بهینه سازی سایت برای هر کسب و کاری در گرفتن رتبه برتر در گوگل خلاصه می شود و می توان گفت یکی از عوامل برای بهبود رتبه بندی سایت، افزایش بازدید گوگل و بالا بردن سایت از طریق گوگل است.
افزایش رتبه سایت در گوگل

بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای بسیاری بوده و هر روز به این افراد اضافه می شود. معمولا به اقداماتی که منجر به بالابردن رتبه سایت در گوگل و یا سایر موتورهای جستجو می شود، سئو سایت گفته می شود. سئو […]

۵ دلیل اینکه وبلاگ‌ها هنوز منبع محتوای عالی هستند درباره وبلاگ‌نویسی، برداشت‌های غلط زیادی وجود دارد. برخی فکر می‌کنند که این شیوه بازاریابی منسوخ شده است یا نمی‌تواند به رشد کسب‌وکارشان کمک کند، در حالی که برخی دیگر پس از شکست یک یا دو پست در جذب مخاطب زیاد، ناامید می‌شوند. واقعیت این است که […]

12 ابزار برتر ویرایش و تصحیح محتوا در سال 2023 دوازده ابزار ویرایش و تصحیح محتوا برای کمک به تولید، ویرایش و تصحیح محتوای سازندگان محتوا.تولید محتوای خوب هنری است در خودش. کافی نیست فقط یک وبلاگ بنویسید و آن را آنلاین کنید، باید آن را طوری بسازید که آموزنده، جذاب باشد و خوانندگان را […]

  یک تبلیغ خوب و به‌جا نوشته‌شده می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی، پروفایل برند شما را ارتقا دهد، آگاهی را افزایش دهد و سرنخ‌های فروش ایجاد کند. نوشتن یک آگهی تبلیغاتی عالی هنری است، اما اصول کلیدی آن به راحتی قابل فهم هستند؛ این اصول به شما کمک می‌کنند تا خودتان آگهی تهیه کنید یا کار آژانس […]

  احتمالا اولین جایی که برای پیدا کردن چیزی به آن مراجعه می‌کنید، اینترنت است، با میلیاردها منبع اطلاعات. جستجوی آنلاین می‌تواند به شما در یافتن افراد، کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازارتان و به‌روز ماندن با اخبار و مقررات تاثیرگذار بر کسب‌وکارتان کمک کند، اما چطور می‌توان تشخیص داد چه چیزی قابل اعتماد است؟ […]

اگر آمار اگر حرف ما را باور کنید، احتمالا امسال حداقل یک پادکست گوش کرده‌اید. شاید حتی به چندین پادکست هم مشترک شده باشید. هرچه بیشتر، کسب و کارها به این موضوع پیوسته و پادکست را به ترکیب بازاریابی محتوای خود اضافه می‌کنند. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد: تا ژانویه 2024، 4.3 میلیون […]

پادکست مدت‌هاست وجود دارد، اما به نظر می‌رسد در چند سال اخیر محبوبیت قابل توجهی پیدا کرده است. از هر دوست، همکار یا عضوی از خانواده بپرسید، احتمالا پادکست مورد علاقه خود را دارد. در واقع، تصور بر این است که دستگاه‌های اپل اکنون به… دسترسی دارند. بیش از 1.9 میلیون پادکست . پادکست ممکن […]

در نگارش اطلاعیه‌های مطبوعاتی، قوانین روشنی وجود دارد که از زاویه خبری تا ساختار آن را در بر می‌گیرد. دبی لوون از موسسه «مربی روابط عمومی» راهنمای کاملی برای نگارش اطلاعیه‌های مطبوعاتی موثر ارائه می‌دهد. قبل از نوشتن خبرنامه‌ام باید به چه نکاتی توجه کنم؟ ابتدا باید به این فکر کنید که مشتریان شما چه […]

اخیرا افتخار میزبانی وبیناری را با دو شریک از impact.com داشتم: لیدیا پرین، متخصص همکاری در فروش در شرکت B&Q، و جولیا سالومه، سرپرست بازاریابی تأثیرگذار در شرکت Moburst. همیشه چیزهای زیادی برای یادگیری از شرکایمان وجود دارد، اما در این مورد، خواستم آنها را به هشت نکته‌ی کلیدی خلاصه کنم: اینفلوئنسرها باید به جایی […]

کپی‌رایتینگ LSI چیست و چرا از آن استفاده می‌شود؟ امروز می‌خواهیم درباره پیشرفت در نویسندگی با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط (LSI) صحبت کنیم؛ یعنی اینکه چطور خوانندگان را جذب کرده و در موتورهای جستجو رتبه‌های بالا کسب کنیم. کپی‌رایتینگ LSI (Latent Semantic Indexing) به یک استراتژی در نوشتن محتوای وب اشاره دارد که هدف […]

چگونه بهترین محتوای آموزش الکترونیکی را در سال ۲۰۲۳ ایجاد کنیم؟ قیمت‌های مناسب، رفت‌وآمد نداشتن، یادگیری در آسایش. مزایای آموزش الکترونیکی به حدی زیاد است که از هر نوع آموزش سنتی پیشی می‌گیرد. در واقع، آموزش الکترونیکی در هر جایی که نیاز به آموزش وجود داشته باشد، نه فقط در مؤسسات آموزشی، به عنوان روشی […]

کلاس تولید محتوا مشهد

کلاس تولید محتوا یکی از موارد مهم در حوزه آموزش و توسعه مهارت‌های نوشتاری و خلاقیت است و مشهد به عنوان یکی از شهرهای فرهنگی و آموزشی برجسته در ایران، از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برای برگزاری این گونه کلاس‌ها برخوردار است. کلاس تولید محتوا مشهد که توسط جواد یاسمی برگزار می‌شود، فرصتی برای افراد علاقه‌مند […]

در عرصه بزرگ بازاریابی دیجیتال، توانایی عبور از مرزها و ایجاد مخاطب جهانی دیگر اختیاری نیست. این یک استراتژی ضروری است. با مشتریان بالقوه بی‌شماری که در کشورهای مختلف در دسترس شما هستند، جستجو در بازاریابی محتوای بین‌المللی نه تنها مرتبط بلکه ضروری است. این راهنمای جامع، مه‌های پیرامون این مفهوم را پاک می‌کند، و […]

ما از سال ها کار با برخی از کپی رایترهای با استعداد جدی می دانیم که همه انواع محتوا به مهارت های خاصی نیاز دارند و کپی رایتینگ SaaS نیز از این قاعده مستثنی نیست. در یک بازار بسیار رقابتی که در آن متقاعد کردن همه چیز است، نویسندگان SaaS باید زیر پوست محصول خود […]

ایجاد محتوا در واقع از چند مرحله کوچک‌تر تشکیل شده است.. اگر بخواهید تمام این مراحل را خودتان (با کیفیت بالا) انجام دهید، به حجم انتشار لازم برای مقیاس‌پذیری دست پیدا نخواهید کرد. بنیانگذار بک لینک، برایان دین، کار خود را به عنوان یک کارآفرین مستقل شروع کرد و به تنهایی مقاله می‌نوشت و منتشر […]

این کد CSS برای تنظیم ظاهر محتوا در یک صفحه وب به کار می‌رود. کد به چندین بخش تقسیم شده است که هر بخش مربوط به تنظیم ظاهر یک عنصر خاص است. بخش‌های اصلی کد شامل:* **تنظیم اندازه و حاشیه:** تعیین حداکثر عرض، حاشیه و فاصله‌گذاری برای عناصر مختلف صفحه * **تنظیم رنگ پس‌زمینه:** تعیین […]

بازاریابی محتوا به یکی از مهم‌ترین عناصر بازاریابی تبدیل شده است. در برخی موارد، محتوای جذاب برای کسب‌وکارها ارزش بیشتری نسبت به تبلیغات کلیکی (PPC) دارد (با افزایش رتبه‌های جستجوی ارگانیک). مراد ما از محتوا چیست؟ در بازاریابی، محتوا هر چیزی است که نوشته، طراحی، ضبط یا فیلمبرداری می‌شود تا به توسعه برند یا بازاریابی […]

محتوا در قلب استراتژی‌های بازاریابی امروز قرار دارد، چرا که کسب‌وکارها از وبسایت‌ها و وبلاگ‌ها برای نشان دادن تخصص خود استفاده می‌کنند.هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد. سونجا جفرسون هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.چگونگی تولید محتوای قدرتمند برای فروش خدمات و رشد کسب‌وکار حرفه‌ای شما را توضیح می‌دهد. بازاریابی محتوا تنها بازاریابی باقی‌مانده است.ست […]

تهیه‌ی یک شرح مختصر و واضح به هر طراح یا کپی‌رایتری کمک می‌کند تا کاری ارائه دهد که تمام انتظارات شما را برآورده کند. مایک هدلی، مشاور ارتباطات بازاریابی و کپی‌رایتر، اهمیت تعیین اهداف را توضیح می‌دهد و فرم شرح مختصر خود را به اشتراک می‌گذارد. در طول سال‌های کاری‌ام با مشتریان، آژانس‌های تبلیغاتی و […]

اگر در مورد سئو سردرگم هستید، انتخاب یک متخصص سئو می‌تواند دشوار باشد. شرکت مشاوره‌ای ایندی چگونگی واقعی عملکرد سئو، مشکلات احتمالی و پرسش‌هایی که پیش از امضای قرارداد باید از یک آژانس بپرسید را توضیح می‌دهد. متاسفانه رفتار برخی شرکت‌های غیر اخلاقی، به شرکت‌های سئو شهرت بدی داده است. دلیل اصلی این امر استفاده‌ی […]