ساختار های گوگل شیت که هر کارشناس محتوایی به آن نیاز دارد

گوگل شیت برای محتوا سئو سایت

شاید نیاز باشد به عنوان یک کارشناس محتوا یا یک استراتژیست محتوا کمی در رابطه با ساختارهای گوگل شیت آشنا شوید در این مقاله ما در این مقاله از وب سایت مشاور سئو قصد داریم در رابطه با این موضوع مهم اطلاعاتی را برای شما ارائه دهیم؛ با ما همراه باشید.

شاید روزهای ابتدایی برنامه بازاریابی محتوای شما باشد. احتمالا سیستم مدیریت محتوای سایت خود را انتخاب کرده‌اید و سایت شما بارگزاری شده است.  احتمالا برای پیشرفت و به نتیجه رسیدن سایت خود کلی ایده و برنامه در سر دارید و احتمال می‌دهید که روزانه بیش از 10000000 بازدید خواهید داشت!ی رسد. و احتمالا خیال‌های زیادی برای به موفقیت رسیدن خودتان دارید، درست است؟ قبل از ادامه دادن به این خیال پردازی نیاز است که کمی در رابطه با رسیدن به چند مورد از این خیالات فکر کنید.

اما آیا می دانید مسیر رسیدن به 100000 بازدید کننده چگونه است؟

آیا لیست کلمات کلیدی دارید که براساس داده ها هدایت شوند؟

غصه نخوری ها ما اینجا هستم برای کمک به شما

خب ما قدم به قدم برای رسیدن به بازدیدی بالای 100000 را برای شما برنامه ریزی خواهیم کرد.

در قدم اول نیاز است که با مشتری یا کارفرما در ارتباط باشیم.  بر این موضوع تمرکز می کنیم که چگونه می توانیم صفحات موجود آن مشتری را بهبود بخشیم و فرصت های محتوای جدید را شناسایی کنیم. سپس با لیست کلمات کلیدی روبرو خواهیم شد که در نهایت استراتژی محتوای ما را تشکیل می دهد

پس در مرحله اول و با صحبت با کارفرما یک لیست از کلمات کلیدی در اختیار خواهیم داشت که می‌توانیم از آن برای برای سئو و مقالات استفاده کنیم. همین کلمات را بدون کم و کاست در گوگل شیت وارد می‌کنیم.

این صفحه همان طور که از نامش مشخص است یک صفحه با قابلیت اشتراک گذاری با کاربران است. پس خصاصت به خرج ندهید و با دیگر اعضای تیم این کلمات را به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از این الگوهای Google Sheets و Google Docs ، روی هر یک کلیک کنید ، سپس در بالا سمت چپ ، روی File> Make a Copy کلیک کنید.

ساختار گوگل شیت

 

اگر می خواهید وبلاگ شما رتبه خوبی داشته باشد ، باید بهترین مقاله ها را در مورد آن موضوع به صورت آنلاین بنویسید. و برای اطمینان از اینکه تمام تلاش شما ارزش این را دارد، باید مطمئن شوید که مشتریان واقعاً به دنبال آن محتوا هستند.

یکی از استراتژیهای محتوای مورد علاقه ما چیزی است که ما آن را “استراتژی ویکی” می نامیم زیرا پس از موفقیت ویکی پدیا ، منبعی که همه ما می دانیم دارای محتوای با کیفیت بالا و تعداد زیادی از آن است همان ویکی پدیا است.

اگر می خواهید در این استراتژی فرو بروید ، می‌توانید یک نسخه از استراتژی ویکی پدیا تهیه کنید و در رابطه با نحوه تولید محتوای آن اطلاعات مناسبی به دست آورید.

شما به راحتی خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی با استفاده از گوگل شیت استراتژی محتوایی و سئو خود را برنامه ریزی کنید، البته اگر بخواهید!

در ادامه یک استراتژی پیش پا افتاده در رابطه با تولید محتوا را بیان خواهیم کرد.

برگه 1: ردیابی هدف
اولین قدم ارائه یک هدف برای استراتژی محتوای شما است. به احتمال زیاد، شما یک هدف فروش دارید که در نهایت می خواهید به آن برسید.

به عنوان مثال: ظرف شش ماه 300 ابزارک ماهانه به خوانندگان وبلاگ بفروشید.

اهداف تبدیل و بازدید را مهندسی معکوس کنید. نرخ تبدیل تجارت الکترونیکی به طور متوسط ​​1-2٪ است. اما  بیایید با 1٪ محافظه کار باشیم. پس برنامه ما به این شکل خواهد شد:

هدف فروش: در طول شش ماه 300 ابزارک در ماه فروخته می شود

هدف تبدیل: 1٪ از کل بازدید کنندگان وبلاگ

هدف ترافیک: 300 / 0.01 = 30000 بازدید کننده در شش ماه

برگ 2: ایده های مقاله
در اینجا جایی است که می توانید شروع به خرد کردن استراتژی اولیه کلمات کلیدی کنید. این ورق را در یک پنجره و وب سایت  Ahrefs را در پنجره دیگر باز کنید.

در Ahrefs ، به دنبال کلمات کلیدی مورد نظر خود بگردید. حداقل 50 کلمه کلیدی هدف داشته باشید، حجم آن ورا در صفحه گسترده کپی و جایگذاری کنید. همچنین می توانید از این معیارها برای فیلتر کردن لیست در بهترین فرصت ها استفاده کنید:

حجم کلمات کلیدی: هدف یافتن حجم بالای جستجو است. به عنوان یک قاعده کلی، ما کلمات کلیدی را با حداقل 500 جستجو ماهانه توصیه می کنیم

دشواری کلمات کلیدی: در حالت ایده آل ، کلمات کلیدی با دشواری کم پیدا کنید. Ahrefs مقیاس 1-100 از درجه سختی برای هر کلمه کلیدی داده شده را ارائه می دهد ،  “1” ساده ترین است. برای داشتن امنیت فوق العاده در سایت جدید، و عدم نیاز به تحمل سختی بالا کلماتی را انتخاب کنید که سختی آن کمتر از 20 باشد.

برای درک عمیقتر از استراتژی، ما توصیه می کنیم که برای تک به تک کلمات کلیدی خود برنامه دقیق و مدون داشته باشید. منظور از برنامه مدون آن است که به راحتی بتوانید آن را به اجرا در بیاورید.

پس از درک موضوعات اولیه و کلمات کلیدی خود، می‌توانید لیست طولانی تری از کلمات کلیدی را دنبال کنید. این ایده های بیشتری برای ارسال وبلاگ به شما می دهد و در نهایت به شما کمک می کند تقویم سردبیری خود را پر کنید.

اگر می توانید مقالاتی با مضمون مشابه برای موضوعات مختلف بنویسید، می توانید آن مضامین و موضوعات را با هم ترکیب کرده و ایده های جدیدی برای ساخت مقاله ایجاد کنید.

به عنوان مثال  ما مقاله های زیادی در مورد “چگونگی دم کردن” و “فواید سلامتی” برای انواع مختلف چای نوشتیم.

ما از صفحه گسترده تولید کننده کلمات کلیدی خود استفاده کردیم تا این عناوین یا ترکیب کلمات کلیدی را به ما ارائه دهد:

3. با تفهیم سبک محتوا ، نویسندگان خود را سریعتر و کارآمدتر آموزش دهید

سبک محتوا همان چیزی است که کاربر با خواندن آن متوجه خواهد شد که نویسنده کار شما هستید! برای اطمینان از پایبندی به سئو و بهترین شیوه های شرکت، آن را به عنوان یک منبع آموزشی برای خود و تیم تحریریه خود در نظر بگیرید. در نهایت، داشتن این استاندارد شما را قادر می سازد با کارایی بیشتری محتوا ایجاد کنید.

تقویم محتوایی و گوگل شیت

یک ساختار سبک محتوای مفید شامل عناصر زیر است:

بهترین روشهای جستجوگرها: راهنمایی در مورد عنوان و زیرعنوان ساختار، ترکیب کلمات کلیدی و از جمله پیوندها. برخی از بهترین روش هایی را شامل استفاده از سرصفحه های H2 در زیربخش ها، استفاده دقیق از اصطلاح کلیدی در بخش مقدماتی مقاله، اطمینان از عدم استفاده بیش از حد از اصطلاحات کلیدی (بیش از 30) برای جلوگیری از پر کردن کلید واژه ها و حداقل شامل سه پیوند داخلی و یک پیوند خارجی.

راهنمایی دستور زبان با اشتباهات رایج: اگر تیم بازاریابی شما موضع شدیدی در مورد نحوه استفاده از ویرگول دارند (ما کاملاً طرفدار استفاده درست از آن هستیم) ، حتماً آن را در راهنمای سبک خود قرار دهید. اگر سبک خاصی برای نحوه نوشتن کلمات خاص دارید (به عنوان مثال WiFi در مقابل Wi-Fi) ، آن را نیز در نظر بگیرید.

راهنمایی در مورد شیوه نگارش: برخی موارد وجود دارد که استفاده کردن از آن باعث بالا رفتن سطح نگارش مقالات شما خواهد شد پس استفاده از آن را فراهم نکنید، از جمله اینکه اطمینان حاصل کنید که همیشه یک مقدمه جالب توجه مخاطب را میخ کوب خواهد کرد. اما شاید شما همیشه بخواهید مقاله های خود را با یک فراخوان خاص به پایان ببرید.

4- از صفحه گسترده پیش بینی کننده ترافیک ما برای تعیین اهداف خود برای سال آینده استفاده کنید

همانطور که نمی توانید از رویکرد “فعلا باشه تا بهش برسیم!” برای بازدید خود استفاده کنید ، نمی توانید هدفی مانند “100،000 بازدید کننده در ماه” را انتخاب کنید فقط به این دلیل که یک عدد زیبا و گرد است.

گذشته از اینکه بیشتر به چیزهایی مانند معیارهای کسب و کار می‌پردازید، یکی از راه های تعیین اهداف خوب بازاریابی محتوا ، ایجاد پیش بینی کننده ترافیک برای بررسی پیشرفت شما هر سه ماه یا همین حدود است.

صفحه گسترده پیش بینی کننده ترافیک ما به ایجاد اهداف داده محور کمک می کند. نحوه استفاده از آن به شرح زیر است:

1. صفحه گسترده استراتژی ما را به یاد دارید؟ آن را کنار هم با این مورد باز کنید. سپس کلمات کلیدی و حجم جستجوی خود را از آن صفحه در ستون های A و B این صفحه گسترده پیش بینی کننده ترافیک کپی و جایگذاری کنید.

آنچه در این مقاله سعی کردیم بیان کنیم

ما در این مقاله از وب سایت مشاور سئو سعی کردیم اطلاعاتی هر چند جزئی و جسته و گریخته در رابطه با روند استفاده از یک گوگل شیت برای برنامه محتوایی به شما بدهیم. گفتم که با استفاده از گوگل شیت به راحتی خواهید توانست تقویم سردبیری مناسبی طراحی و تولید کنید و بدون نیاز به هیچ برنامه خاص دیگری تیم محتوایی خود را پیش ببرید. از این که در این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گزار هستیم. راستی یادتون باشه که ما مقالات سایت رو مانند تمام خدمات سئو به روز رسانی می‌کنیم به همین خاطر نیاز است که پس از حداکثر یک ماه به همین مقاله سری بزنید و دانسته‌های خود را در رابطه با گوگل شیت افزایش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *