سئو، سایت، محتوا، مدیا، گوگل و ... 6070-699-0937

خدمات تولید محتوای ویدیویی

آنچه در این مقاله می خوانید:

خدمات تولید محتوای ویدیویی این روزها با توجه به راه‌های مختلف کسب درآمد از شبکه‌های مجازی، طرفداران زیادی دارد. تولید محتوا، تنها به‌صورت متنی نیست. در موارد بسیاری برای معرفی برند یا کسب و کار، علاوه بر محتوای متنی، به محتوای بصری هم نیاز است.

این محتوای بصری می‌تواند یک گرافیک چشم نواز،‌ یک عکس جذاب یا یک ویدیوی خیره‌کننده باشد که این روزها تبدیل به یکی از اجزای حیاتی در بازاریابی مدرن شده است.

به‌خصوص در دنیای امروز که افراد زمان کمتری را به خواندن متن‌های مختلف اختصاص می‌دهند، تولید محتوای ویدیویی می‌تواند خیلی بهتر توجه مخاطب را جلب کند. تولید محتوای ویدیویی مزایایی مانند بالا رفتن نرخ تبدیل، افزایش تعامل،‌ کمک به شناخت برند یا کسب و کار و ماندگاری در ذهن مخاطب را دارد.

در این مقاله مجله وب‌سایت جواد یاسمی، در مورد تولید محتوای ویدیویی و مزایای آن بیشتر خواهیم گفت.

تولید محتوای ویدیویی
مزایا افزایش تعامل با مخاطب، بالا بردن نرخ تبدیل، اثرگذاری بیشتر،  کمک به شناخت برند،

ماندگاری در ذهن مخاطب، امکان اشتراک‌گذاری

بهترین پلتفرم‌ها برای انتشار

محتوای ویدیویی

یوتیوب، آپارات،‌ اینستاگرام،‌ فیسبوک، توییتر، تیک‌تاک
اهمیت استفاده از محتوای ویدیویی استفاده از ابزار به‌روز و ماندن در شبکه بازاریابی مدرن

اهمیت تولید محتوای ویدیویی

تا چند سال پیش، به‌دلیل پایین بودن سرعت اینترنت و مشکلات لود شدن ویدیوها، محتوای ویدیویی بازخورد چندان زیادی نداشت. اما حالا و با وجود اینترنت پرسرعت و البته رونق گرفتن شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوای ویدیویی جای خاصی در میان مخاطبان باز کرده است.

آمار نشان می‌دهد که محتوای ویدیویی، تعامل مخاطب را با صفحه بیشتر کرده و باعث ارتباطات قوی‌تری با مخاطب از طریق قدرت تصویر شده است. شاید یکی از دلایل این موضوع، تاثیر تصویر در ذهن مخاطب باشد.

در این سال‌ها با زیاد شدن مخاطبان اینستاگرام و یوتیوب، تعجبی ندارد که محتواهای ویدیویی روی بورس باشند. محتوای بصری این قدرت را دارد که توجه افراد را به سرعت جلب کرده و پیام‌هایی را منتقل کند که کلمات به سادگی نمی‌توانند.

 

مزایای استفاده از محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی ابزاری قدرتمند برای کسب و کارهایی است که به‌دنبال رشد در فضای دیجیتال پرهیاهوی امروزی هستند. با رونق گرفتن شبکه‌های اجتماعی، مخاطبان بیش از هر زمان دیگری با اطلاعات مختلف بمباران می‌شوند و این موضوع،‌ کار را برای رساندن پیام کسب و کارها دشوار می‌کند.

با کمک محتوای ویدیویی، صاحبان کسب و کارها می‌توانند به دور از تمامی این سروصداها،‌ ذهن مخاطب خود را به گونه‌ای درگیر کنند که شاید یک محتوای متنی نتواند چنین تاثیری داشته باشد.

استفاده از خدمات محتوای ویدیویی می‌تواند مزایای زیادی برای برند یا کسب و کار شما داشته باشد. مهم‌ترین این مزایا عبارتند از:

1- افزایش تعامل با مخاطب

جذابیت محتوای ویدیویی به مراتب بیشتر از محتوای متنی است. این ویژگی باعث می‌شود که توجه مخاطب هدف بلافاصله جلب شود. محتوای ویدیویی به افزایش تعامل مخاطبان با برند یا کسب و کار شما کمک کرده و باعث می‌شود که مشتری به شنیدن آنچه شما می‌گویید علاقه‌مند شود.

2- کمک به شناخت برند

محتوای ویدیویی به شناخت بیشتر برند یا کسب و کار شما کمک می‌کند. جذابیت ویدیو می‌تواند ارزش‌های کسب و کار یا برند را به درستی منعکس کرده و یک هویت برای برند در ذهن مخاطب بسازد.

3- ارتباط موثر

یک محتوای ویدیویی می‌تواند اطلاعات شاید کمی پیچیده را با زبانی ساده به مخاطب انتقال دهد. این ویژگی باعث ایجاد توجه و اعتماد مخاطب خواهد شد.

4- نرخ تبدیل بالاتر

نرخ تبدیل یا Conversation Rate با کمک محتوای ویدیویی بالاتر خواهد رفت. وقتی شما از تصاویر جذاب و خاص برای معرفی محصولات یا کسب و کار خود استفاده کنید، احتمال فروش و استقبال را بالاتر خواهید برد. در واقع با کمک تصویر، توانسته‌اید تاثیری به مراتب مطلوب‌تر از متن روی مخاطب بگذارید.

5- ماندگاری در ذهن مخاطب

امکان ماندگاری یک تصویر در ذهن مخاطب، بسیار بیشتر از متن است. به‌خصوص اگر محتوای ویدیویی، جذابیت زیاد و پیام خاصی داشته باشد، بیشتر و بهتر در ذهن مخاطب حک خواهد شد.

6- افزایش دسترسی در شبکه‌های اجتماعی

به اشتراک گذاشتن محتواهای ویدیویی به مراتب راحت‌تر و البته جذاب‌تر از دیگر انواع محتواست. شما می‌توانید این نوع محتوا را در انواع شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و مخاطبان شما هم راحت‌تر آن را منتشر کرده و به دیگران نیز پیشنهاد می‌دهند.

پلتفرم‌های انتشار محتوای ویدیویی
انتخاب پلتفرم برای انتشار محتوای ویدیویی باید با درنظر گرفتن مخاطب هدف باشد.

پلتفرم‌های مناسب برای انتشار محتوای ویدیویی

پلتفرم‌های زیادی برای انتشار محتوای ویدیویی شما وجود دارند که باید با شناخت مخاطب هدف،‌ یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا ویدیوی شما در آن بیشتر دیده شود. این پلتفرم‌ها عبارتند از:

  1. یوتیوب
  2. آپارات
  3. اینستاگرام
  4. تیک تاک
  5. فیسوبک
  6. توییتر
  7. وب‌سایت

این پلتفرم‌ها بیشتر از دیگر شبکه‌های اجتماعی برای انتشار محتوای ویدیویی مناسب هستند. هر کدام از این پلتفرم‌ها، عملکرد و الگوریتم‌های خاص خود را برای جذب مخاطب دارند. آگاهی از روش ساخت محتوای ویدیویی و چگونگی انتشار آن، به شما کمک می‌کند که بتوانید تاثیر بهتری از محتوای تصویری خود داشته باشید.

این همان خدمتی است که ما در یاسئومی برای شما انجام می‌دهیم.

خدمات تولید محتوای ویدیویی در یاسئومی

ما در یاسئومی خدمات تولید محتوای ویدیویی و خدمات سئو را برای کمک به دیده شدن برند یا کسب و کار شما انجام می‌دهیم. تیم تخصصی مجموعه یاسئومی، با استفاده از روش‌های روز در جذب مخاطب از طریق محتوای ویدیویی، به شما کمک می‌کند تا بهتر بتوانید با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

گنجاندن محتوای ویدیویی در برنامه بازاریابی شما می‌تواند مزایای زیادی برایتان به ارمغان بیاورد. بنابراین اگر تا کنون از محتوای ویدیویی در استراتژی بازاریابی خود استفاده نکرده‌اید، اکنون زمان شروع است. با ما در تماس باشید تا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم.

پرسش‌های پرتکرار

چرا استفاده از محتوای ویدیویی برای جذب مخاطب بهتر است؟ به دلیل ماندگار بودن تصویر نسبت به متن، پیام شما در یک محتوای ویدیویی بهتر در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود.

بزرگترین مزیت استفادده از محتوای ویدیویی چیست؟ بالا رفتن نرخ تبدیل، مهم‌ترین تاثیر محتوای ویدیویی است. شما با یک تصویر جذاب و اثرگذار می‌توانید در زمانی کوتاه پیام خود را به مخاطب منتقل کنید.

بهترین پلتفرم‌ها برای انتشار محتوای ویدیویی کدام است؟ یوتیوب، آپارات و اینستاگرام می‌توانند بهترین تاثیر بصری را روی مخاطب بگذارند.

مشاهده این مطلب  نوشتارهای مختلف کلمات کلیدی
جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

افزایش بازدید یوتیوب
افزایش بازدید یوتیوب
افزایش بازدیدها در وب‌ سایت ‌های اجتماعی مثل یوتیوب یکی از اهداف اصلی برای هر کسب و کار آنلاین است. با...
افزایش بازدید آپارات
افزایش بازدید آپارات
افزایش بازدید در وب ‌سایت ‌های ویدئویی مانند اپارات یکی از اهداف اساسی است که برای رشد و موفقیت در این...
بازدید فیک سایت
بازدید فیک سایت
بازدید فیک سایت یا بازدید جعلی، در واقع بازدید کنندگانی هستند که توسط ربات‌ها و نرم افزارهای مخصوص برای...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
بهترین سایت‌های شرکتی
بهترین سایت‌های شرکتی
بهترین سایت‌های شرکتی نه تنها بر جذب مشتریان و ایجاد نگرش مثبت تاثیر دارند، بلکه هویت برند و ارزش‌های...
افزایش بازدید روبیکا
راه‌های افزایش بازدید روبیکا
رسانه‌های اجتماعی این روزها توانسته‌اند همه زندگی افراد را تحت تاثیر قرار دهند. اینستاگرام نمونه خارجی...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070