09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

آموزش استراتژی سئو

در این بخش از وب‌سایت، مجموعه‌ای از مقالات آموزش استراتژی سئو را ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند تا وب‌سایت خود را بهینه‌سازی کرده و در نتایج جستجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنید. این مقالات به صورت کاملاً تخصصی، روش‌های اصولی سئو داخلی، لینک‌سازی داخلی و خارجی، بهینه‌سازی محتوا و تکنیک‌های پیشرفته سئو را پوشش می‌دهند.

اگر قصد دارید رتبه سایت خود را ارتقا دهید و بازدید ارگانیک بیشتری جذب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقالات این بخش را مطالعه کنید. همچنین می‌توانید برای دریافت خدمات حرفه‌ای‌تر، از سئو وردپرس و سئو در مشهد بهره ببرید.

اشتباهات رایج در مسیر سئو ویدیویی

ویدیو در مرکز توجه ویدیو حالا به یکی از قدرتمندترین اشکال محتوا تبدیل شده است. از بلاگ‌پست‌های ساده و تصاویر استوک فاصله گرفته‌ایم و اکنون مخاطبان با محتوای ویدیویی تعامل عمیق‌تری برقرار می‌کنند. این تعامل در شبکه‌های اجتماعی به اوج رسیده و الگوریتم‌ها نیز از این فرمت به‌شدت حمایت می‌کنند. اما صرفاً تولید ویدیو کافی […]

سئو دیگر بازی آسانی نیست... و هیچ‌وقت هم قرار نبود باشد.

۱. گوگل برای شما نیست، برای کاربر است. همیشه بوده بیایید از تلخ‌ترین حقیقت شروع کنیم:گوگل هیچ تعهدی به هدایت ترافیک به سایت شما ندارد. هدف گوگل رضایت کاربر است، نه پاداش‌دادن به وب‌سایت‌ها. اگر بتواند بدون خروج کاربر از گوگل، نیاز او را برطرف کند، قطعاً همین کار را خواهد کرد.  از Featured Snippets […]

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی حیاتی است. اما چگونه می‌توان به این جایگاه دست یافت؟ پاسخ در یک کلمه خلاصه می‌شود: سئو.​ سئو، یا به‌عبارت دقیق‌تر، بهینه‌سازی موتور جست‌وجو، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و استراتژی‌هاست که به وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا در نتایج جست‌وجو […]

چگونه یک برنامه 90 روزه سئو از صفر بسازیم

در این راهنمای جامع، من شما را گام به گام با نحوه ساخت یک برنامه سئو 90 روزه از صفر آشنا می‌کنم. به عنوان بنیان‌گذار Yaseomi و با بیش از یک دهه تجربه در زمینه سئو و انجام کمپین‌های موفق، امروز مراحل دقیق و آزموده‌شده‌ای که استفاده می‌کنم را با یک مثال واقعی برای شما […]

چگونه گزارش‌های سئو بنویسیم

اگر سئو را تنها با افزایش ترافیک ارزیابی می‌کنید، زمان آن رسیده که نگاه‌تان را عوض کنید. در دنیای بازاریابی امروز، مدیران ارشد بازاریابی (CMOها) تنها به نمودارهای بازدید نگاه نمی‌کنند، بلکه می‌پرسند: «این ترافیک چه تأثیری بر رشد کسب‌وکار ما دارد؟» در این مقاله، به شما نشان می‌دهیم چگونه گزارش‌های سئو را به ابزاری […]

چگونه بدون تولید محتوا و لینک‌سازی رتبه بگیریم؟

در دنیای سئو، همیشه به ما گفته‌اند که برای گرفتن رتبه باید محتوای باکیفیت تولید کنیم، بک‌لینک بگیریم و چندین ماه تا چندین سال صبر کنیم تا نتیجه ببینیم. اما یک استراتژی زیرکانه وجود دارد که نه‌تنها این مسیر طولانی را کوتاه می‌کند، بلکه برخلاف تصور گوگل، می‌تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی شما را […]

جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت صنعتی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای رشد تبدیل می‌شود. در تیم جواد یاسمی، ما به کسب‌وکارهای صنعتی کمک می‌کنیم تا نه‌تنها در نتایج جست‌وجو دیده شوند، بلکه به‌عنوان یک برند معتبر در صنعت خود شناخته شوند. سئو سایت صنعتی […]

بهترین استراتژی‌های سئو برای سال ۲۰۲۵

سئو (SEO) دیگر فقط درباره‌ی گوگل نیست. اگر هنوز فکر می‌کنید با تولید محتوای باکیفیت و چند بک‌لینک ساده می‌توانید در نتایج جست‌وجو بدرخشید، متأسفانه سال سختی پیش‌رو دارید! در سال ۱۴۰۴، ما در آستانه‌ی بزرگ‌ترین تغییرات تاریخ سئو ایستاده‌ایم: ظهور موتورهای جست‌وجوی مبتنی بر هوش مصنوعی مثل ChatGPT، Perplexity و Google AI Overview. اما […]

سئو در موتورهای جستجوی هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۵؛ آینده‌ای فراتر از گوگل

راهنمای جامع GEO – آینده‌ی سئو از نگاه جواد یاسمی در دنیای پرشتاب دیجیتال، مفهوم سئو به‌سرعت در حال تحول است. جایی که تا همین دیروز، همه تمرکز روی گوگل بود، امروز موتورهای جستجوی مولد (Generative AI Search Engines) مثل ChatGPT، Perplexity، Claude و Gemini میدان رقابت را تغییر داده‌اند. اگر هنوز روی سئوی سنتی […]

چطور جزو ۳٪ برتر نتایج گوگل باشیم؟ آموزش نقشه راه ۴ ستونی سئو حرفه‌ای

آیا می‌دانستید که طبق تحقیقات جدید، بیش از ۹۷ درصد صفحات وب هیچ ترافیک ارگانیکی از گوگل دریافت نمی‌کنند؟ این یعنی فقط ۳ درصد از صفحات وب هستند که توانسته‌اند توجه گوگل را جلب کنند و به نتایج برتر برسند. سؤال اصلی اینجاست: این ۳ درصد چه کاری متفاوت انجام می‌دهند؟ در این مقاله از […]

چرا گوگل در حال افول است؟ آینده سئو و جستجو در دنیای پلتفرم‌های جدید

در دو دهه گذشته، گوگل سلطه مطلقی بر دنیای موتورهای جستجو داشته؛ اما دوران طلایی آن رو به پایان است. این تغییر بزرگ، شیوه‌های سئو را هم به‌شدت دگرگون خواهد کرد. در این مقاله، دقیقاً بررسی می‌کنیم که چرا و چگونه گوگل در حال افول است، این افول چه معنایی برای آینده سئو دارد و […]

از صفر تا ۴۰۰۰ کلیک در روز: سئوی معنایی برای صنعت مالی

از صفر تا ۴۰۰۰ کلیک در روز: چگونه سئوی معنایی یک وب‌سایت مالی را متحول کرد در این مطالعه موردی، با روند رشد یک وب‌سایت SaaS در حوزه مالی آشنا می‌شوید که تنها با تکیه بر سئوی معنایی (Semantic SEO) و بدون هیچ‌گونه لینک‌سازی خارجی توانسته به بیش از ۴۰۰۰ کلیک روزانه برسد. این پروژه […]

آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو هستند: آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ در این مقاله، با تکیه بر داده‌های به‌روز از شرکت NP Digital و تحلیل نیل پتل و تیم متخصصش، نگاهی دقیق‌تر به آینده سئو خواهیم داشت. آیا ترافیک ارگانیک […]

استراتژی سئوی هاب‌اسپات

در سال ۲۰۱۵، در حالی که رقبای هاب‌اسپات میلیون‌ها دلار برای تبلیغات خرج می‌کردند، این شرکت به روشی متفاوت و خلاقانه، میلیون‌ها بازدیدکننده رایگان را جذب می‌کرد. اگر تو هم به دنبال رشد بدون تبلیغات هستی، پیشنهاد می‌کنم صفحه خدمات سئو ما رو ببینی؛ دقیقاً با همین مدل، می‌تونیم کسب‌وکار شما رو رشد بدیم. اما […]

چرا نرخ استفاده، کلید موفقیت آژانس‌های دیجیتال است در دنیای آژانس‌های دیجیتال، یک چیز قطعی است: لحظات کسالت‌آور کم خواهد بود. سرعت و هیجان زیادی دارد، به همین دلیل اکثر ما آن را دوست داریم، اما این سرعت می‌تواند باعث شود از جزئیات پشت صحنه‌ی کسب و کار خود غافل شویم. بیایید روراست باشیم، بیشتر […]

  هر کاری که بکنید، هر کسب‌وکاری به وب‌سایت نیاز دارد. یک وب‌سایت جذاب و کاربردی می‌تواند کسب‌وکار شما را سرعت بخشد، به شما کمک کند تا به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید و سود بیشتری کسب نمایید. داشتن استراتژی واضح برای وب‌سایتتان بسیار مهم است. باید دقیقا بدانید که می‌خواهید وب‌سایتتان چه کاری انجام […]

بعد از راه‌اندازی وب‌سایتتان چه برنامه‌ای داشته باشید پس از راه‌اندازی طراحی سایت وردپرس و آغاز فعالیت‌های آنلاین، مراحل بعدی به همان اندازه مهم هستند که شما برای جذب بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار برنامه‌ریزی کرده‌اید. اولین گام پس از راه‌اندازی سایت، ارزیابی عملکرد وب‌سایت است. این ارزیابی شامل بررسی سرعت بارگذاری، طراحی […]

صنایع کوچک و تخصصی از استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) برای ارتباط با مخاطبان هدف خود در دنیای دیجیتال شلوغ امروزی استفاده می‌کنند. با بهینه‌سازی حضور آنلاین خود، شرکت‌ها می‌توانند مشتریان بالقوه‌ای را که به دنبال محصول یا خدمات خاصی هستند جذب کنند. این رویکرد هدفمند به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا با افزایش دیده […]

بله، گرامر در بازاریابی محتوا اهمیت دارد. اشتباهات دستوری در محتوای شما می‌تواند بر اعتبار و اقتدارتان تاثیر بگذارد که این خود به رتبه‌بندی سایتتان در نتایج جستجو و کاهش سرنخ‌ها و تبدیل‌ها می‌انجامد. از کاماهای اشتباه گرفته تا غلط‌های املایی، گرامر در بازاریابی محتوا اهمیت دارد. هنگامی که محتوایی با اشتباهات گرامری منتشر می‌کنید، […]

آیا شبکه‌های اجتماعی به سئو کمک می‌کنند؟ بله! اگرچه رسانه‌های اجتماعی عامل رتبه‌بندی نیستند، اما به‌طور غیرمستقیم با افزایش ترافیک سایت، ایجاد بک لینک و موارد دیگر، به بهبود عملکرد سئو شما کمک می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با تأثیرات مثبت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر سئو و ارتقای سطح بازاریابی دیجیتالی خود با استفاده از شبکه‌های […]

بازاریابی مجدد تجربه‌ای رایج برای کاربران اینترنت است. اما بازاریابی مجدد در بازاریابی دیجیتال چیست؟ بازاریابی مجدد، تبلیغ برای کاربرانی است که پیش‌تر با وب‌سایت شما تعامل داشته‌اند و از طریق تبلیغات شخصی‌سازی‌شده انجام می‌شود. در این راهنمای سریع، بیشتر درباره تعریف بازاریابی مجدد بیاموزید. بازاریابی مجدد چیست؟ بازاریابی مجدد یا هدف‌گیری مجدد، یک استراتژی […]

اگر تا به حال به افزودن محتوا به وب‌سایت خود فکر کرده‌اید، احتمالا اصطلاحات «محتوای همیشه سبز» و «محتوای ویروسی» را شنیده‌اید. این دو نوع، انواع اصلی محتوایی هستند که برای وب‌سایت خود نیاز خواهید داشت. پس تفاوت این دو چیست؟ و استفاده از کدام‌یک چه اهمیتی دارد؟ در این نوشته‌ی وبلاگی، به بررسی شباهت‌ها […]

بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق مشتریان را به محصولات خود جلب کنید و خرید آنلاین آن محصولات را برای آنها آسان کنید. راهنمای بازاریابی زیادی روی بخش اول این فرآیند تمرکز می‌کنند. اما اگر مشتری‌ای دارید که آماده خرید محصول شماست، چه؟ […]

هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات در امان نیست. ممکن است محصول با سلیقه‌ی مشتری جور نباشد، یا مشتری به دلیل آسیب دیدگی در حمل و نقل یا نقص در تولید، بخواهد آن را تعویض کند. به همین دلیل بیش از ۱۵ درصد از محصولات […]

صفحات سؤالات متداول در دو دهه گذشته، تاریخچه‌ای پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته‌اند. در ابتدا، صفحه سؤالات متداول یکی از روش‌های رایج برای سازماندهی اطلاعات در وب بود. اما حدود ده سال پیش، جنبشی در زمینه آزمون کاربران آغاز شد که… دلایل را شرح دهید چرا در واقع برای تجربه کاربری مضر […]

همه مشتریان بالقوه آنلاین، خرید خود را نهایی نمی‌کنند. در واقع، بیشتر آنها این کار را نمی‌کنند. اما این مقاومت اولیه، دلیلی کافی برای تسلیم شدن نیست. در حقیقت، بازاریابان باهوش تجارت الکترونیک، تازه کار خود را شروع کرده‌اند. استراتژی بازاریابی شما برای جذب مشتریان جدید آنلاین احتمالا شامل بیشتر عناصر سنتی است. کمپین‌های دیجیتال […]

خبرنامه‌های سئو به شما کمک می‌کنند تا با آخرین اخبار دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو به روز باشید و استراتژی‌های مؤثر در حال حاضر را به شما نشان می‌دهند. برای صرفه‌جویی در وقت شما (و پاکسازی صندوق ورودی‌تان)، لیستی از بهترین خبرنامه‌هایی که به نظرم ارزش دنبال کردن دارند را برای شما جمع‌آوری کرده‌ام. بعد از […]

این کدهای CSS مربوط به قالب‌بندی و استایل‌دهی صفحات وب هستند. اندازه حاشیه‌ها، فضاهای خالی، شکل ظاهری تصاویر، و چیدمان عناصر صفحه را در اندازه‌های مختلف نمایشگر (از طریق media queries) مشخص می‌کنند. همچنین استایل‌های خاصی برای عناوین، لیست‌ها، جدول‌ها، دکمه‌ها و المان‌های مختلف بصری مانند کادرها و جعبه‌های اطلاعاتی تعریف شده است. شغل‌های سئو […]

رسیدن وب‌سایت شما به صدر نتایج جستجوی گوگل می‌تواند فروش شما را متحول کند. اما چگونه به این جایگاه برتر دست پیدا می‌کنید؟ میشل سیموندز نکات تخصصی خود را برای موفقیت در سئو به اشتراک می‌گذارد چگونه کسب‌وکار خود را به رتبه اول گوگل برسانید؟ البته این پرسشی میلیون دلاری است و پاسخ ساده یا […]

اگر در مورد سئو سردرگم هستید، انتخاب یک متخصص سئو می‌تواند دشوار باشد. شرکت مشاوره‌ای ایندی چگونگی واقعی عملکرد سئو، مشکلات احتمالی و پرسش‌هایی که پیش از امضای قرارداد باید از یک آژانس بپرسید را توضیح می‌دهد. متاسفانه رفتار برخی شرکت‌های غیر اخلاقی، به شرکت‌های سئو شهرت بدی داده است. دلیل اصلی این امر استفاده‌ی […]

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070