تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

آموزش استراتژی سئو

چرا نرخ استفاده، کلید موفقیت آژانس‌های دیجیتال است در دنیای آژانس‌های دیجیتال، یک چیز قطعی است: لحظات کسالت‌آور کم خواهد بود. سرعت و هیجان زیادی دارد، به همین دلیل اکثر ما آن را دوست داریم، اما این سرعت می‌تواند باعث شود از جزئیات پشت صحنه‌ی کسب و کار خود غافل شویم. بیایید روراست باشیم، بیشتر […]

  هر کاری که بکنید، هر کسب‌وکاری به وب‌سایت نیاز دارد. یک وب‌سایت جذاب و کاربردی می‌تواند کسب‌وکار شما را سرعت بخشد، به شما کمک کند تا به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید و سود بیشتری کسب نمایید. داشتن استراتژی واضح برای وب‌سایتتان بسیار مهم است. باید دقیقا بدانید که می‌خواهید وب‌سایتتان چه کاری انجام […]

بعد از راه‌اندازی وب‌سایتتان چه برنامه‌ای داشته باشید پس از راه‌اندازی طراحی سایت وردپرس و آغاز فعالیت‌های آنلاین، مراحل بعدی به همان اندازه مهم هستند که شما برای جذب بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به مشتریان وفادار برنامه‌ریزی کرده‌اید. اولین گام پس از راه‌اندازی سایت، ارزیابی عملکرد وب‌سایت است. این ارزیابی شامل بررسی سرعت بارگذاری، طراحی […]

صنایع کوچک و تخصصی از استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) برای ارتباط با مخاطبان هدف خود در دنیای دیجیتال شلوغ امروزی استفاده می‌کنند. با بهینه‌سازی حضور آنلاین خود، شرکت‌ها می‌توانند مشتریان بالقوه‌ای را که به دنبال محصول یا خدمات خاصی هستند جذب کنند. این رویکرد هدفمند به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تا با افزایش دیده […]

بله، گرامر در بازاریابی محتوا اهمیت دارد. اشتباهات دستوری در محتوای شما می‌تواند بر اعتبار و اقتدارتان تاثیر بگذارد که این خود به رتبه‌بندی سایتتان در نتایج جستجو و کاهش سرنخ‌ها و تبدیل‌ها می‌انجامد. از کاماهای اشتباه گرفته تا غلط‌های املایی، گرامر در بازاریابی محتوا اهمیت دارد. هنگامی که محتوایی با اشتباهات گرامری منتشر می‌کنید، […]

آیا شبکه‌های اجتماعی به سئو کمک می‌کنند؟ بله! اگرچه رسانه‌های اجتماعی عامل رتبه‌بندی نیستند، اما به‌طور غیرمستقیم با افزایش ترافیک سایت، ایجاد بک لینک و موارد دیگر، به بهبود عملکرد سئو شما کمک می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با تأثیرات مثبت بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بر سئو و ارتقای سطح بازاریابی دیجیتالی خود با استفاده از شبکه‌های […]

بازاریابی مجدد تجربه‌ای رایج برای کاربران اینترنت است. اما بازاریابی مجدد در بازاریابی دیجیتال چیست؟ بازاریابی مجدد، تبلیغ برای کاربرانی است که پیش‌تر با وب‌سایت شما تعامل داشته‌اند و از طریق تبلیغات شخصی‌سازی‌شده انجام می‌شود. در این راهنمای سریع، بیشتر درباره تعریف بازاریابی مجدد بیاموزید. بازاریابی مجدد چیست؟ بازاریابی مجدد یا هدف‌گیری مجدد، یک استراتژی […]

اگر تا به حال به افزودن محتوا به وب‌سایت خود فکر کرده‌اید، احتمالا اصطلاحات «محتوای همیشه سبز» و «محتوای ویروسی» را شنیده‌اید. این دو نوع، انواع اصلی محتوایی هستند که برای وب‌سایت خود نیاز خواهید داشت. پس تفاوت این دو چیست؟ و استفاده از کدام‌یک چه اهمیتی دارد؟ در این نوشته‌ی وبلاگی، به بررسی شباهت‌ها […]

بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق مشتریان را به محصولات خود جلب کنید و خرید آنلاین آن محصولات را برای آنها آسان کنید. راهنمای بازاریابی زیادی روی بخش اول این فرآیند تمرکز می‌کنند. اما اگر مشتری‌ای دارید که آماده خرید محصول شماست، چه؟ […]

هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات در امان نیست. ممکن است محصول با سلیقه‌ی مشتری جور نباشد، یا مشتری به دلیل آسیب دیدگی در حمل و نقل یا نقص در تولید، بخواهد آن را تعویض کند. به همین دلیل بیش از ۱۵ درصد از محصولات […]

صفحات سؤالات متداول در دو دهه گذشته، تاریخچه‌ای پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته‌اند. در ابتدا، صفحه سؤالات متداول یکی از روش‌های رایج برای سازماندهی اطلاعات در وب بود. اما حدود ده سال پیش، جنبشی در زمینه آزمون کاربران آغاز شد که… دلایل را شرح دهید چرا در واقع برای تجربه کاربری مضر […]

همه مشتریان بالقوه آنلاین، خرید خود را نهایی نمی‌کنند. در واقع، بیشتر آنها این کار را نمی‌کنند. اما این مقاومت اولیه، دلیلی کافی برای تسلیم شدن نیست. در حقیقت، بازاریابان باهوش تجارت الکترونیک، تازه کار خود را شروع کرده‌اند. استراتژی بازاریابی شما برای جذب مشتریان جدید آنلاین احتمالا شامل بیشتر عناصر سنتی است. کمپین‌های دیجیتال […]

خبرنامه‌های سئو به شما کمک می‌کنند تا با آخرین اخبار دنیای بهینه‌سازی موتورهای جستجو به روز باشید و استراتژی‌های مؤثر در حال حاضر را به شما نشان می‌دهند. برای صرفه‌جویی در وقت شما (و پاکسازی صندوق ورودی‌تان)، لیستی از بهترین خبرنامه‌هایی که به نظرم ارزش دنبال کردن دارند را برای شما جمع‌آوری کرده‌ام. بعد از […]

این کدهای CSS مربوط به قالب‌بندی و استایل‌دهی صفحات وب هستند. اندازه حاشیه‌ها، فضاهای خالی، شکل ظاهری تصاویر، و چیدمان عناصر صفحه را در اندازه‌های مختلف نمایشگر (از طریق media queries) مشخص می‌کنند. همچنین استایل‌های خاصی برای عناوین، لیست‌ها، جدول‌ها، دکمه‌ها و المان‌های مختلف بصری مانند کادرها و جعبه‌های اطلاعاتی تعریف شده است. شغل‌های سئو […]

رسیدن وب‌سایت شما به صدر نتایج جستجوی گوگل می‌تواند فروش شما را متحول کند. اما چگونه به این جایگاه برتر دست پیدا می‌کنید؟ میشل سیموندز نکات تخصصی خود را برای موفقیت در سئو به اشتراک می‌گذارد چگونه کسب‌وکار خود را به رتبه اول گوگل برسانید؟ البته این پرسشی میلیون دلاری است و پاسخ ساده یا […]

اگر در مورد سئو سردرگم هستید، انتخاب یک متخصص سئو می‌تواند دشوار باشد. شرکت مشاوره‌ای ایندی چگونگی واقعی عملکرد سئو، مشکلات احتمالی و پرسش‌هایی که پیش از امضای قرارداد باید از یک آژانس بپرسید را توضیح می‌دهد. متاسفانه رفتار برخی شرکت‌های غیر اخلاقی، به شرکت‌های سئو شهرت بدی داده است. دلیل اصلی این امر استفاده‌ی […]

سایت‌های مقایسه قیمت ابزارهای ارزشمندی برای کمک به شما هستند رقبای خود را تحلیل کنید و نوسانات قیمت‌ها را بررسی کنید. ریچل میلر شما را در برخی از وب‌سایت‌های کلیدی راهنمایی می‌کند. اگر محصولاتی را به مصرف‌کنندگان می‌فروشید، ممکن است برایتان سودمند باشد که به طور مرتب به سایت‌های مقایسه قیمت مراجعه کنید. این سایت‌ها […]

در دنیای وسیع و رقابتی تجارت الکترونیک، آمازون غول بی‌رقیب است. با میلیون‌ها فروشنده که برای جلب توجه مشتریان رقابت می‌کنند، داشتن صفحه‌ی محصولی بهینه‌شده در آمازون بسیار مهم است؛ صفحه‌ای که نه تنها خریداران بالقوه را جذب کند، بلکه آن‌ها را به خرید ترغیب نیز نماید. مایلید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای کشف عناصر […]

نقشه راه سئو مکانی برای برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و اولویت‌بندی کارهای استراتژی سئو این فقط یک لیست ساده از کارها نیست، بلکه یک تصویر جزئی با تاکتیک ها، وظایف و زمان بندی ها است. نقشه راه سئو شما نشان می‌دهد که تیم شما چگونه فرصت‌های کلیدی سئو را متعادل کرده و روی آن‌ها کار می‌کند. این […]

ما با استفاده از همین چک لیست، ترافیک ارگانیک خود را در 30 روز 189.12 درصد افزایش دادیم. همچنین به ما کمک کرده تا در کلمات کلیدی فوق رقابتی مانند «بهینه سازی موتور جستجو در صفحه» رتبه بالاتری کسب کنیم. با این حال… نیازی نیست همه چیز را در این لیست انجام دهید. فقط آن […]

این کدها، سبک‌بندی صفحات وب را با استفاده از زبان CSS تعریف می‌کنند. این سبک‌ها شامل تنظیمات حاشیه‌ها، فاصله‌ها، اندازه‌ها، شکل تصاویر، و همچنین پاسخگویی به اندازه‌های مختلف صفحه نمایش هستند. علاوه بر این، سبک‌های مربوط به عناوین، فهرست‌ها، جدول‌ها، دکمه‌ها و سایر المان‌های صفحه‌بندی را هم شامل می‌شود. گوگل E-E-A-T مخفف تجربه، تخصص، اعتبار […]

یک مشاور سئو به کسب و کار شما در بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجو کمک می‌کند. این خدمات شامل تحقیق کلمات کلیدی، بررسی سایت و سئو داخلی می‌شود. این موارد می‌تواند ترافیک ارگانیک و تولید لید را افزایش دهد. آنها به خوبی درک می‌کنند که الگوریتم‌های موتورهای جستجو چگونه کار می‌کنند و می‌توانند به افراد و […]

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) اگر به درستی انجام شود می‌تواند هر ماه هزاران بازدیدکننده هدفمند به وب‌سایت شما بفرستد. این وب‌سایت شما را از یک فکر ثانویه به یک دارایی تبدیل می‌کند که منجر به جذب مشتری و فروش می‌شود. وبلاگ شخصی بک‌لینکو در سال ۲۰۱۲ با انتشار یک یا دو پست در ماه شروع […]

مَپینگ کلمات کلیدی: راهنمای گام به گام برای سئو بهتر اگر وب‌سایت دارید، نقشه کلمات کلیدی باید در اولویت باشد. چرا؟ زیرا می‌تواند به شما در جذب بازدیدکنندگان، سرنخ‌ها و تبدیل‌های بیشتر کمک کند.به طور محسوس بیشتر نقشه برداری کلمات کلیدی به وبسایت Backlinko کمک می‌کند هر ماه بیش از ۵۰۰ هزار بازدیدکننده از طریق […]

سئو یک استراتژی حیاتی برای رشد حضور آنلاین کسب و کار شما است. با بهینه سازی محتوای خود برای عملکرد بهتر در نتایج جستجوی آنلاین، دید، اعتبار و آگاهی از برند خود را افزایش می دهید و در عین حال سرنخ های واجد شرایط را ایجاد می کنید و مزیت رقابتی به دست می آورید. […]

اگر شما مانند اکثر بازاریابان محتوا هستید، احتمالاً چیزهای زیادی در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می تواند شما را بهبود بخشد، شنیده اید. گردش کار، سرعت انتشار را افزایش دهید و محتوای خود را رقابتی تر کنید. اما هوش مصنوعی همچنین می تواند مزایای عمده ای برای استراتژی سئوی شما داشته باشد. آیا به […]

سئو به بازاریابان B2C کمک می کند تا به بسیاری از اهداف مهم با بازاریابی محتوای خود دست یابند، از جمله دیده شدن برند، ایجاد اعتماد، افزایش وفاداری مشتری و افزایش تبدیل. بازاریابان B2C باید بهترین شیوه ها را برای سئو داخلی و خارجی به کار گیرند، از جمله بهینه سازی کلمات کلیدی، بهبود سرعت […]

در چشم انداز پیچیده بازاریابی آنلاین، تلفیقی از طراحی UX و سئو (بهینه سازی موتور جستجو) مزایای قابل توجهی را برای بازاریابان جاه طلب و برندهایی که به آنها خدمت می کنند ارائه می دهد. این فقط در مورد طراحی زیبای وب سایت یا رتبه بندی بالا در نتایج جستجو نیست. این در مورد ترکیب […]

سئوی B2B در مقابل سئو B2C، ممکن است فکر کنید که آنها تفاوت چندانی با هم ندارند، اما بازاریابان B2B و B2C مخاطبان مختلفی را هدف قرار می دهند و اغلب اهداف متفاوتی دارند. در نتیجه، آنها رویکردهای متفاوتی را برای سئو در نظر می گیرند. شباهت هایی وجود دارد (مانند SEO فنی: بهینه سازی […]

Google Search Generative Experience را برای کاربران پلت فرم آزمایشی Search Labs خود در ایالات متحده راه اندازی کرده است. این نشان دهنده تغییر به سمت یک تجربه جستجوی منتخب با هوش مصنوعی است. برای آماده شدن برای عملکرد جدید جستجوی هوش مصنوعی، بازاریابان دیجیتال باید استراتژی های سئوی خود را به روز کنند تا […]

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570