تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

آموزش برندینگ

آموزش برندینگ

پیش از خرید هر محصولی، مشتریان تحقیقات گسترده‌ای به‌صورت آنلاین و آفلاین انجام می‌دهند. در مورد خریدهای بزرگ، این تحقیقات بسیار دقیق است و مصرف‌کنندگان تلاش می‌کنند بهترین تصمیم را بگیرند. واضح است که هنگام خرید خودرو نیز همین‌طور است، زیرا این کار می‌تواند یکی از مهم‌ترین تصمیماتی باشد که باید بگیریم. قبل از تصمیم‌گیری […]

خواننده باربادوسی، ریحانا، با زیبایی، زندگی پرهیجان، آهنگ‌های موفق و اجراهای بی‌نظیرش، در دو دهه گذشته قطعاً توانست مردم را شیفته خود کند. البته علاوه بر همه این‌ها، می‌توان گفت ریحانا با برند آرایشی خود، فنتی بیوتی که در سال ۲۰۱۷ تاسیس کرد، یکی از هنرمندانی است که اغلب از او صحبت می‌کنیم و تحسینش […]

برندسازی و تصویر تجاری برای شرکت‌های نوپا به همان اندازه که برای کسب‌وکارهای تثبیت‌شده مهم است، حیاتی است؛ زیرا به‌شدت بر ادراک مشتریان بالقوه از شما تأثیر می‌گذارد. سِز لوفتوس-پرایس، قوانین طلایی خود را برای برندسازی کسب‌وکار جدیدتان ارائه می‌دهد. برندسازی برای موفقیت کسب‌وکارها در هر اندازه‌ای حیاتی است. بسیاری از افرادی که یک کسب‌وکار […]

شکایت مشتریان فرصتی برای بهبود شهرت و افزایش وفاداری آنهاست، اما فقط در صورتی که به طور مؤثر با آنها برخورد شود. اِما آلن بررسی می‌کند که چه زمانی باید به مشتریان غرامت پرداخت. اینکه آیا به مشتری ناراضی غرامتی می‌دهید یا نه، و این غرامت چه شکلی خواهد داشت، تا حد زیادی به ماهیت […]

آلیسا اسمیت، زن کارآفرین بریتانیایی است که زیورآلات نقره‌ای شاخص او طرفداران پر و پا قرصی در سراسر جهان، از جمله بسیاری از افراد مشهور، دارد. آلیسا در این مصاحبه با ریچل میلر، از چگونگی خلق برند موفق خود در مدت زمان کوتاهی می‌گوید. آلیسا اسمیت همیشه آرزوی داشتن کسب‌وکار جواهرسازی خود را داشت. از […]

آیا می‌دانید برند شما چقدر ارزش دارد؟ یکی از معیارهای کلیدی، ارزش برند است – ارزشی که مشتریان برای برند شما قائل هستند. شوتا جاجاریا توضیح می‌دهد که ارزش برند چیست و چگونه می‌توان آن را بهبود بخشید. ارزش برند (این) برند سرمایه برند شامل همه ارتباطات، احساسات و تجربیاتی است که هنگام مواجهه مشتری […]

بسیاری از کسب‌وکارها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت‌های مهم بین برندسازی و بازاریابی را درک نمی‌کنند. مارک مک‌کالاک از ما فوق العاده‌ایم توضیح می‌دهد که چرا هر دو مهم هستند، اما به شیوه‌های متفاوت. برندسازی و بازاریابی و تفاوت میان این دو، نه فقط در کسب‌وکارها، بلکه در اکثر کسب‌وکارها و حتی در بخش‌های […]

مراقبت از مشتری برای هر کسب‌وکاری اساسی است، اما عملکرد شما چگونه است؟ چه مهارت‌های ویژه‌ای برای تضمین عملکرد خوب نیاز دارید؟ در اینجا چند چک‌لیست برای ارزیابی مهارت‌های واقعی شما در خدمات مشتری آمده است. ارزیابی استانداردهای خدمات مشتری با این فهرست، مهارت‌هایتان در ارائه خدمات مشتری را ارزیابی کنید. من همیشه سر وقت […]

اگر می‌خواهید وفاداری مشتریان را جلب کنید و مشتریان جدید جذب کنید، باید رضایت مشتری در مرکز توجه کسب‌وکار شما باشد. ادوین هاجز مدیر مشاوره ادی و شرکا توضیح می‌دهد اهمیت رسیدگی به مشتری چقدر است؟ مراقبت از مشتری کاملا ضروری است. مثل ضرب‌المثل قدیمی که مشتری همیشه حق دارد. این درست است. به‌ویژه کسب‌وکارهای […]

برای کشف چالش‌ها و مشکلات مشتری، باید سوالات درست را از او بپرسید. همچنین برای فروش موفق، باید مطمئن شویم که پیام‌های فروش خود را به مناسب‌ترین مشتریان بالقوه می‌رسانیم. نقشه‌های مسئله ابزاری برای شفاف‌سازی کل فرآیند فروش هستند. علاوه بر کمک به تدوین پیام‌های فروش جذاب، به ما در درک ارزش افزوده و شناخت […]

خدمات شرکت تخصصی سئو و طراحی سایت

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09020914570