سئو، سایت، محتوا، مدیا، گوگل و ... 6070-699-0937

افزایش بازدید گوگل

افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت
امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی شناخته می شود این امر سبب شده است تا این موتور جستجوگر رفتار و فاکتور های سختگیرانه ای برای رتبه بندی سایت ها مختلف داشته باشد و به راحتی به هر وبسایتی رتبه های برتر را نمی دهد. سئو و بهینه سازی سایت برای هر کسب و کاری در گرفتن رتبه برتر در گوگل خلاصه می شود و می توان گفت یکی از عوامل برای بهبود رتبه بندی سایت، افزایش بازدید گوگل و بالا بردن سایت از طریق گوگل است.
آنچه در این مقاله می خوانید:

سئو و بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو، ترفند هایی است که بسیاری از صاحبان کسب وکار های آنلاین با آن آشنایی ندارند، از همین رو به دنبال افزایش بازدید سایت از طریق اجرای کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی از طریق پلتفرم های مختلف هستند. اما باید این را بدانید شما می توانید از طریق سئو و بهینه سازی اصولی سایت خودتان به افزایش بازدید گوگل برسید. کافیست بعد از داشتن یک سایت مناسب، تعداد صفحات ایندکس شده کافی و ….  به سئو اصولی و توسط متخصصین سئو بپردازید تا بیشترین و بهترین افزایش بازدید گوگل را داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا راه های مختلف برای افزایش بازدید و ورودی سایت از گوگل را برای شما شرح دهیم.

تمامی راه های افزایش ورودی سایت

  1. سئو و بهینه سازی سایت
  2. گوگل ادز
  3. تبلیغات کلیکی – CPC
  4. ایمیل مارکتنیگ
  5. تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  6. افیلیتیت مارکتینگ
  7. تبلیغات بنری
  8. و …

تمامی راه های افزایش بازدیدکنندگان سایت را برای شما لیست کرده ایم و اهمیت بازدیدکنندگان به این است از چه مدیومی وارد سایت شده اند با چه هدفی و چه خروجی برای سایت ما دارند. نکته مهم دیگر هزینه هر کاربر است برای ورود به سایت و نهایی شدن سفارش یک سرویس یا محصول که باید در تعداد بالا عدد بیزینسی باشد.

CTR مخفف چیست؟

نرخ تبدیل یا همان CTR مخفف کلمه Clickthrough Rate است. سی تی آر به معنای این هست که چقدر مردم با دیدن لینک شما یا تبلیغ شما روی آن کلیک می کنند و وارد سایت یا صفحه کمپین شما می شوند.

مشاهده این مطلب  مسیر تولید متن برای صفحات سایت (وب پیچ)

سی تی آر برای هر مسیری از دسترسی کاربران به سایت محاسبه می شود.

 CTR چگونه محاسبه می شود؟

نسبت تبدیل تعداد کسانی که کلیک کرده اند و وارد سایت یا صفحه کمپین ما شده اند به نسبت کسانی که این لینک یا تبلیغ را دیده اند.

هر چقدر این عدد بزرگتر باشد یعنی تبلیغ یا عنوان لینک ما بهتر بوده است. سی تی آر رتبه ۱ گوگل بین ۶۰ تا ۲۸ درصد متغیر است.

نوشتارهای مختلف کلمه کلیدی و الگوریتم مرغ مگس خوار

هر کلمه کلیدی حالت های مختلف نوشتاری دارد که افراد مختلف آن را سرچ می کنند. مثلا برای مفهوم افزایش بازدید سایت کلمات زیر هم سرچ می شود.

  1. افزایش کلیک گوگل
  2. افزایش بازدید گوگل
  3. کلیک سایت
  4. افزایش بازدید در گوگل
  5. افزایش کلیک سایت
  6. افزایش ورودی از گوگل
  7.  و …

شما وقتی یک صفحه را سئو می کند نوشتارهای مختلف را بکار میگیرد و همین باعث می شود تا روی نوشتار های مختلف رتبه بگیرید. حالا  براساس حجم هر نوشتار مختفل باید عنوان صفحه را بهینه سازی کنید تا روی بهترین نوشتار بهترین رتبه (رتبه ۱ گوگل) را بگیرید.

روش های افزایش ورودی گوگل

1- تازه سازی محتوا های قدیمی (آپدیت)

قطعا شما با آپدیت محتوا و قرار دادن آن برای گوگل، می توانید اطلاعات جدیدی را وارد نوشته خود کنید و از همین رو درصد freshness یا همیشه سبزبودن محتوا های خود را افزایش دهید. این نکته را مدنظر داشته باشید که آپدیت محتوا بسیار مهم تر است تولید محتواست و این آپدیت محتواست که می تواند به شما در افزایش ورودی گوگل کمک کند.

مشاهده این مطلب  یوتیوب چیست؟

2- خرید بک لینک معتبر

قطعا با واژه سئو خارجی، بویژه بک لینک آشنا هستید، بک لینک می تواند برای شما به عنوان تبلیغات در سایت های دیگر حساب شود و می توانید آن کاربران را با کلمه کلیدی جذاب و منحصربفرد به سمت سایت خود و در نتیجه افزایش نرخ کلیک سایت کنید.

3- سئو محتوای سایت با استفاده از کلمات لانگ تیل (طولانی)

شما می توانید با استفاده از سئو کلمات یک مقاله یا یک لندینگ پیج با استفاده از کلمات Long Tail، افزایش بازدید سایت در گوگل را بیشتر کنید.

استفاده از کلمات طولانی از جایی اهمیت دارد که ما با پیدا کردن کلمات کم رقابت اما پربازدید و همچنین استفاده از عنوان ها به نسبت بلند تر می توانید با استفاده از همان صفحه، رتبه بهتری بگیریم و از نظر گوگل بهتر شناسایی شویم.

4- تولید محتوای روزانه

قطعا کار بر روی مطالب جدید و ترند روز می تواند به افزایش بازدید سایت از گوگل کمک کند، شما می توانید در روز با انتشار یک مقاله نسبت به همیشه سبز بودن و تازگی خود به گوگل اطلاع بدهید. همین امر سبب می شود، گوگل بسیار به سایت شما و مطالب شما اهمیت بدهد و آن را درصد صفحات قرار داده و همین امر سبب افزایش ورودی از گوگل می شود.

5- استفاده از پادکست های صوتی

امروزه استفاده از انواع پادکست و فایل های صوتی در بین صفحات بسیار بیشتر شده است، همین امر باعث شده است تمامی سایت ها به سمت ساخت پادکست رفته و آن را در صفحات خود انتشار دهند. نکته دیگر این است که پادکست ها می توانند نرخ ماندگاری کاربران را در صفحه بیشتر کند و باعث افزایش احتمال خرید یا استفاده از خدمات شما شود.

مشاهده این مطلب  پیدا کردن گست پست

از همه مهم تر این است که گوگل با توجه به آپدیت های اخیر به سایت هایی که از تمامی اطلاعات محتوایی (متنی، صوتی، تصویری، اینفوگرافی و عکس) استفاده می کنند، به صدر اول جستجو ها بیاورد.

بهترین روش افزایش نرخ کلیک در گوگل

بهترین روش برای بهبود نرخ کلیک از طریق گوگل در سئو و گوگل ادز بهینه سازی صفحه سایت برای هدف کاربر یا همان یوزر اینتنت است. در مرحله بعدی بهترین روش برای بهبود نرخ تبدیل بهینه سازی عنوان صفحه است.

برای آشنایی با متا تایتل و آموزش چگونگی نوشتن بهترین عنوان ها برای سایت به مقاله تمامی نکات سئویی متا تگ ها سری بزنید.

بهترین شرکت افزایش بازدید گوگل

ما در شرکت یاسئومی با دارا بودن بیش از چندین سال تجربه در امر افزایش ورودی سایت از طریق گوگل، در کنار به کارگیری بهترین متخصصان سئو و دیجیتال مارکتینگ، توانسته ایم، پر بازده ترین خدمات سئو را در شاخه افزایش بازدید گوگل برای مشتریان خود را به ارمغان بیاوریم.

سوالات متداول درباره افزایش بازدید گوگل

افزایش بازدید گوگل از  ۲ روش اصلی سئو و گوگل ادز انجام می شود.

افزایش بازدید سایت یعنی با  بهبود نرخ تبدیل یا همان  CTR نسبت کلیک به ایمپریشن را زیاد کنیم.

سی تی آر به معنای نرخ تبدیل است و از تقسیم کردن تعداد کلیک به تعداد ایمپریشن به دست می آید. در سرچ کنسول در قسمت پرفورمنس یه عدد برای کل سایت و برای هر لینک و همچنین هر کلمه کلیدی شما یک CTR دارید.

مشاهده این مطلب  طراحی بنر مشهد

سایت ها برای فروش اینترنتی بیشتر خدمات و محصولات نیاز به افزایش تعداد بازدید کنندگان دارند. هر چقدر کاربران بیشتری وارد سایت شوند تعداد خریداران نیز بیشتر می شود.

اهمیت افزایش بازدید سایت در نهایت به افزایش تعداد مشتری و زنگ خور میرسد.

اطلاعات تکمیلی افزایش بازدید گوگل
⭐راه ها  سئو، گوگل ادز، مارکتینگ، شبکه های اجتماعی
💎بهترین روش  سئو کلاه سفید، گوگل ادز
✔ctr  نسبت کلیک به بازدید سایت
📌نرخ تبدیل رتبه یک  بین 28 تا 60 درصد

 

جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات دیتا اینتری
خدمات دیتا اینتری (وارد کردن محصول در فروشگاه)
خدمات دیتا اینتری؛ وارد کردن محصول در فروشگاه. دیتا اینتری چیست؟ چگونه هزینه دیتا اینتری را به صفر برسانیم؟...
چگونه اسم خود را در گوگل ثبت کنیم؟
ثبت بیوگرافی در گوگل | ساخت بیوگرافی در گوگل
ثبت بیوگرافی، اسم و عکس در گوگل از جمله امکاناتی است که توسط گوگل به کاربران ارائه شده‌ است. در صورت...
افزایش بازدید یوتیوب
افزایش بازدید یوتیوب
افزایش بازدیدها در وب‌ سایت ‌های اجتماعی مثل یوتیوب یکی از اهداف اصلی برای هر کسب و کار آنلاین است. با...
افزایش بازدید آپارات
افزایش بازدید آپارات
افزایش بازدید در وب ‌سایت ‌های ویدئویی مانند اپارات یکی از اهداف اساسی است که برای رشد و موفقیت در این...
بازدید فیک سایت
بازدید فیک سایت
بازدید فیک سایت یا بازدید جعلی، در واقع بازدید کنندگانی هستند که توسط ربات‌ها و نرم افزارهای مخصوص برای...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...

دیدگاه ها

2 پاسخ

    1. سلام. گرفتن بازدید از گوگل 2 روش دارد. 1- سئو 2- تبلیغات ادز گوگل (Google Ads)
      بسته به بودجه ای که دارید می توانید ترافیک از 2 مسیر داشته باشید. البته روش ارگانیک در کلمات کلیدی اینفورمیشنال خیلی ترافیک بیشتری به شما می دهد و البته نرخ تبدیل خیلی خیلی کمتری و با تبلیغات گوگل ترافیک کمتری خواهید داشت روی کلمات کلیدی ترنزکشنال. در نهایت به تعداد کلمات کلیدی (کوئری) که روی گوگل تارگت میکنید و جنس این کلمات کلیدی ترافیک های متفاوتی خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070