تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

آموزش سئو داخلی

راه‌های زیادی برای بازاریابی وب‌سایت شما وجود دارد بدون اینکه هزینه زیادی صرف کنید. کریس بارلینگ هم‌بنیانگذار ارائه‌دهنده نرم‌افزار تجارت الکترونیک فروشنده‌دک همچنین چندین توصیه ارزشمند در مورد سئو و برخی نکات دیگر بازاریابی آنلاین ارائه می‌دهد. فروش آنلاین هم‌اکنون با نرخ بیش از ۱۶ درصد سالانه رشد می‌کند و این ثابت می‌کند که اینترنت […]

اگر در مورد سئو سردرگم هستید، انتخاب یک متخصص سئو می‌تواند دشوار باشد. شرکت مشاوره‌ای ایندی چگونگی واقعی عملکرد سئو، مشکلات احتمالی و پرسش‌هایی که پیش از امضای قرارداد باید از یک آژانس بپرسید را توضیح می‌دهد. متاسفانه رفتار برخی شرکت‌های غیر اخلاقی، به شرکت‌های سئو شهرت بدی داده است. دلیل اصلی این امر استفاده‌ی […]

در دنیای وسیع و رقابتی تجارت الکترونیک، آمازون غول بی‌رقیب است. با میلیون‌ها فروشنده که برای جلب توجه مشتریان رقابت می‌کنند، داشتن صفحه‌ی محصولی بهینه‌شده در آمازون بسیار مهم است؛ صفحه‌ای که نه تنها خریداران بالقوه را جذب کند، بلکه آن‌ها را به خرید ترغیب نیز نماید. مایلید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای کشف عناصر […]

(نام پادکست مناسب برای) نتایج جستجوی گوگل در حال صعود است. بهینه‌سازان مبتدی سئو، آژانس‌ها و بازاریابان دیجیتال برنامه ژورنال موتور جستجو کسانی که به دنبال یک مجموعه پادکست طولانی (بیش از 300 قسمت) هستند با صداقت جستجو کن SEO های مبتدی و متوسط ​​که از دیدگاه های منحصر به فرد یاد می گیرند دوشنبه‌های […]

ما با استفاده از همین چک لیست، ترافیک ارگانیک خود را در 30 روز 189.12 درصد افزایش دادیم. همچنین به ما کمک کرده تا در کلمات کلیدی فوق رقابتی مانند «بهینه سازی موتور جستجو در صفحه» رتبه بالاتری کسب کنیم. با این حال… نیازی نیست همه چیز را در این لیست انجام دهید. فقط آن […]

این کدها، سبک‌بندی صفحات وب را با استفاده از زبان CSS تعریف می‌کنند. این سبک‌ها شامل تنظیمات حاشیه‌ها، فاصله‌ها، اندازه‌ها، شکل تصاویر، و همچنین پاسخگویی به اندازه‌های مختلف صفحه نمایش هستند. علاوه بر این، سبک‌های مربوط به عناوین، فهرست‌ها، جدول‌ها، دکمه‌ها و سایر المان‌های صفحه‌بندی را هم شامل می‌شود. گوگل E-E-A-T مخفف تجربه، تخصص، اعتبار […]

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) اگر به درستی انجام شود می‌تواند هر ماه هزاران بازدیدکننده هدفمند به وب‌سایت شما بفرستد. این وب‌سایت شما را از یک فکر ثانویه به یک دارایی تبدیل می‌کند که منجر به جذب مشتری و فروش می‌شود. وبلاگ شخصی بک‌لینکو در سال ۲۰۱۲ با انتشار یک یا دو پست در ماه شروع […]

سئو یک استراتژی حیاتی برای رشد حضور آنلاین کسب و کار شما است. با بهینه سازی محتوای خود برای عملکرد بهتر در نتایج جستجوی آنلاین، دید، اعتبار و آگاهی از برند خود را افزایش می دهید و در عین حال سرنخ های واجد شرایط را ایجاد می کنید و مزیت رقابتی به دست می آورید. […]

سئوی B2B در مقابل سئو B2C، ممکن است فکر کنید که آنها تفاوت چندانی با هم ندارند، اما بازاریابان B2B و B2C مخاطبان مختلفی را هدف قرار می دهند و اغلب اهداف متفاوتی دارند. در نتیجه، آنها رویکردهای متفاوتی را برای سئو در نظر می گیرند. شباهت هایی وجود دارد (مانند SEO فنی: بهینه سازی […]

Google Search Generative Experience را برای کاربران پلت فرم آزمایشی Search Labs خود در ایالات متحده راه اندازی کرده است. این نشان دهنده تغییر به سمت یک تجربه جستجوی منتخب با هوش مصنوعی است. برای آماده شدن برای عملکرد جدید جستجوی هوش مصنوعی، بازاریابان دیجیتال باید استراتژی های سئوی خود را به روز کنند تا […]

SaaS یک صنعت پر جنب و جوش با بیش از حد است 30000 برند مختلف در بازار امروز تنها در سال 2022، 377 شرکت جدید SaaS وارد بازار شدند. با وجود این همه رقابت، بازاریابان SaaS باید راه های بیشتری را طی کنند تا از بین مردم متمایز شوند. به همین دلیل است که بهینه […]

ChatGPT هنگامی که در نوامبر سال 2022 راه اندازی شد، در دنیای بازاریابی محتوا حس بسیار خوبی ایجاد کرد. گوگل به دنبال آن ربات چت هوش مصنوعی خود را با نام Bard در مارس 2023 منتشر کرد. اگر با این ابزارهای هوش مصنوعی مولد تازه کار هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه دو تا […]

آیا می خواهید محتوای جذابی ایجاد کنید که خوانندگان شما آن را دوست داشته باشند و به اشتراک بگذارند؟ با اطمینان از اینکه متن شما برای خواندن، درک و هضم آسان است شروع می شود. در زیر، برخی از بهترین روش‌هایی را که سازندگان محتوای آزاد توصیه می‌کنند به اشتراک می‌گذاریم. اینها به شما کمک […]

بنابراین، بیایید مستقیماً وارد آن شویم، آیا سئو ارزش آن را دارد؟ در سال 2024، سئو همچنان یکی از هوشمندانه‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها برای افزایش دید برند شما و جذب کسب‌وکار جدید آنلاین است. در حالی که برخی از منتقدان فکر می کنند سئو بسیار گران و وقت گیر است، 80 درصد از مدیران ارشد مدیریت باز […]

توضیحات متا ابزار قدرتمندی برای جذب بازدیدکنندگان به محتوای وب سایت شما است. خواه برای یک وبلاگ، کتاب الکترونیکی، مطالعه موردی یا صفحه تجاری باشد، یک متا توضیحات مختصر، سرگرم کننده و آموزنده می تواند به معنای تفاوت بین جذب یک سرنخ جدید و شکست دادن به یک رقیب باشد. اغلب، کپی‌نویسان و بازاریابان ابرداده‌های […]

سئو-با-هوش-مصنوعی

هوش مصنوعی می‌تواند تلاش‌های سئوی شما را سریع‌تر، بهتر و سرگرم‌کننده‌تر کند، اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید. در اینجا 14 روش عملی برای به دست آوردن نتایج سریعتر و کارآمدتر سئو با کمک ربات آورده شده است اربابان دوستان. نحوه عملکرد هوش مصنوعی (در کمتر از 60 ثانیه) برای استفاده از هوش مصنوعی […]

افزایش رتبه سایت در گوگل

بالابردن رتبه سایت وردپرس در گوگل یکی از موارد بسیار مهمی است، که امروزه مورد توجه کارشناسان و وب مسترهای بسیاری بوده و هر روز به این افراد اضافه می شود. معمولا به اقداماتی که منجر به بالابردن رتبه سایت در گوگل و یا سایر موتورهای جستجو می شود، سئو سایت گفته می شود. سئو […]

تاثیر بولد کردن متن در سئو

گوگل 200 مورد تاثیرگذار در سئو محتوا و سایت را معرفی کرده است. آیا مورد یا مواردی دیگری وجود ندارد که در سئو سایت تاثیر داشته باشد؟ همان طور که می‌دانید گوگل موارد مختلفی را برای تاثیرگذاری سئو سایت معرفی کرده است. از موارد که تاثیر مستقیم دارند تا مواردی که به صورت غیر مستقیم […]

نقش تصاویر در سئو

جایگاه و نقش تصاویر در سئو چقدر است؟ در هر مقاله از چه تعداد تصویر استفاده کنیم؟ استفاده از تصویر برای موتور جستجوگر گوگل اهمیتی دارد؟ ما در سلسله مباحث آموزش سئو مبتدی قصد داریم که در رابطه با موضوعات ابتدایی سئو که به میزان زیادی در طول سالیانی که در حرفه سئو مشغول به کارم […]

ثبت اسم، مکان، موقعیت، مغازه، کسب و کار، کارخانه، شرکت و همه دسته بندی هایی که ممکن است شما هم جزو آن باشید در گوگل مپ ممکن است. برای ثبت کسب و کار خود و استفاده از مشتریانی که در اطراف شما هستند و خدمات و محصولات شما را سرچ می کنند، با شماره 09376996070 […]

الگوریتم مرغ مگس خوار Google Hummingbird که گوگل  هیچ موقع به صورت کامل نگفته است دقیقا چه بوده است، یک تغییر اساسی برای بهتر کردن نتایج سرچ ها (جستجوی کاربران در سرپ) در دستگاه موبایل بوده است. سرعت و دقت بالای درک الگوریتم هوش مصنوعی هامینگ برد (Hummingbird) به همراه معنایی (Semantic) بودن درک این الگوریتم از عبارات سرچ شده در گوگل، تغییر شگرفی در نتایج گوگل داشته است. به طور خلاصه و مختصر برای کسانی که در یک جمله می خواهند در مورد مرغ مگس خوار بدانند می شود گفت: مرغ مگس خوار گوگل قدرت بیشتری به کلمات دم بلند یا لانگ تیل داد و به بهینه سازی معنایی در مقایسه با صرف استفاده از کلمه کلیدی در محتوا رتبه بهتری داد. در ادامه با مثال مفهوم را بهتر توضیح می دهیم.

ساختار هدینگ چیست؟ آیا دقیقا می دانید ساختار هدینگ چگونه به سئو یک صفحه از سایت کمک میکند؟ ترتیب هدینگ ها چگونه چیده می شود؟ چه تعداد هدینگ برای یک صفحه مناسب هست؟ سوالات زیادی در مورد هدینگ ها وجود دارد که در آینده به همه آنها پاسخ های کاربردی خواهیم داد. در مقاله توسعه […]

برای بهینه سازی مقالات قدیمی و به روز رسانی آنها یک شیت به نام آن پیج در نظر گرفته ایم. شیت On-Page برای مدیریت بهتر لینک ها و دیدن خروجی کلی کارهای به روز رسانی ایجاد شده است. در ستون اول لینک هایی که قرار است آپدیت شود، لیست شده است. بعد از آن هر […]

تگ آلت تصاویر برای بهتر نوشته شدن و خروجی بهتری در سئو کلی صفحه گرفتن مهم است. در مقاله آموزش نوشتن تگ آلت عکس ها (Image Alt Text) قرار است با تگ آلت آشنا شوید و با چندین مثال نحوه نوشتن یک تگ آلت عکس عالی را یاد بگیرید. پس به دقت موارد مطرح شده […]

Landing design.seo

یکی از مهم‌ترین موارد در سئو و افزایش رتبه سایت، ساخت یک لندینگ پیج با رعایت استانداردهای مشخص است. ولی لندینگ پیج چیست و چه کارایی دارد؟ در این مقاله به معرفی لندینگ پیج و اصول طراحی لندینگ پیج برای افزایش رتبه سایت پرداخته‌ایم. لندینگ پیج که به صفحه فرود نیز معروف است، صفحه‌ای است […]

چگونه از استراکچر دیتا (Structured Data) در بهبود سئو سایت استفاده کنیم؟

چرا استفاده از استراکچر ديتا (Structure Data) به سئو سايت شما کمک مي کند؟ استراکچر دیتا به یک سری داده های سازمان یافته گفته می شود که با هدف بررسی درست محتوا سایت توسط موتور های جستجو، تولید می گردد. داده های سازمان یافته معمولا به دانش برنامه نویسی احتیاج داده و به کد های […]

گوگل در هر صفحه فضاهایی را مهم تر می داند. این نکته با توجه به اهمیت سئو در یک صفحه حاصل شده است. در ادامه لیستی از فضاهای مهم صفحه را با توضیحات کامل برای هر کدام با یک مسیر یادگیری سئو داخلی ارائه می دهیم. برای بهبود سئو داخلی یک صفحه بدون در نظر […]

آیا شما هم برای پیدا کردن عکس های مفهومی و با کیفیت برای مقالات و صفحات خود مشکل دارین؟ آیا تنها راه حل برای پیدا کردن عکس های مقالات خودتون رو google image  میدونید ؟ در این مقاله کمک میکنیم تا از منابع رایگان و غیر رایگان عکس های مناسب و با کیفیت برای مقالات […]

بعد از تولید هر متن توسط تیم سئو محتوایی یاسئومی یک مسیر مشخص تا منتشر شدن متن روی سایت توسط تیم سئو داخلی خواهیم داشت. در سئو داخلی نکات ریزی وجود دارد که می توان به بهبود رتبه این صفحه و فهم بهتر خزنده گوگل از درک صفحه کمک کند. همچنین این نکات می تواند […]

درک گوگل از تصاویر بسیار قوی شده است و هر روز بهتر می شود. پس بهینه سازی تصاویر برای سایت ها بسیار مهم است. ابزارهای زیادی هستند برای استفاده و بهبود تصاویر ولی درک تصویر و تولید تصویر مفهومی مهمترین قسمت کار سئو تصاویر است. در صفحات وب با 2 ساختار محتوایی مفهوم به خواننده یا کاربر منتقل میشود 1- با مطالعه متن 3- مشاهده کردن عکس

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570