سئو، سایت، محتوا، مدیا، گوگل و ... 6070-699-0937

خدمات افزایش سرعت سایت وردپرس

سرعت سایت وردپرس
سریع لود شدن صفحات سایت برای فروش بیشتر بسیار مهم است. در خدمات افزایش سرعت سایت وردپرس (بهبود سرعت روی جی تی متریکس و پیج اسپید اینسایت) به تمامی نکات اشاره می کنیم و اگر نیاز به بهبود سرعت لود سایت داشتین با یاسئومی تماس بگیرید. افزایش سرعت سایت از مهم‌ترین قسمت‌های بهینه سازی فنی سایت است. امروزه با توجه به سرعت گرفتن دنیای تکنولوژی، مردم دوست دارند در کمترین زمان ممکن به جواب برسند یا خدمت مورد نظر خود را دریافت کنند. شما هیچ سایت موفق و کسب و کار آنلاین بزرگی را پیدا نمی‌کنید که سرعت لود سایت پایینی داشته باشد. پس برای این که به یک کسب و کار موفق تبدیل شده و کاربران خود را راضی نگه دارید، باید سرعت سایت خود را در تمامی بخش‌ها افزایش دهید.
آنچه در این مقاله می خوانید:

اگر نیاز به افزایش سرعت سایت وردپرسی دارید فرم درخواست را از طریق لینک زیر پر کنید و یا با شماره 09376996070 تماس بگیرید. بهبود سرعت لود صفحه در دسکتاپ و موبایل براساس سنجه های ابزارهای مطرح تست سرعت سایت نظیر GTmetrix و Page Speed Insight Google انجام خواهد شد.

نمونه کارهای بهبود سرعت سایت قبل و بعد + 6 سال تجربه + بیشتر از 65 نمونه کار بهبود سرعت + قیمت مناسب + پیشنهاد هاست و …

خدمات افزایش سرعت سایت وردپرس (زیر 1 ثانیه) 100% تضمینی | خدمات افزایش سرعت سایت وردپرس | سرعت لود صفحه زیر 1 ثانیه – بهبود نمره سرعت جی تی متریکس (GTmetrix) و پیج اسپید گوگل (PageSpeed) با یاسئومی.

سرعت سایت چیست؟

سرعت سایت Site Speed به مدت زمانی اشاره دارد که محتوای شما برای کاربر نمایش داده شود. زمانی که کاربر برای اولین بار وارد سایت شما می‌شود، برای دریافت تمامی عکس‌ها و فایل‌ها، باید مدت زمانی سپری شود تا تمامی اجزا به درستی در کنار هم قرار بگیرند. تنها پس از این مدت زمان است که کاربر می‌تواند با سایت شما تعامل برقرار کرده و به خرید یا استفاده از خدمات شما بپردازد. به این بازه زمانی، زمان لود سایت می‌گویند. هر چه سرعت سایت شما بیشتر باشد، این بازه زمانی نیز کوتاه‌تر خواهد بود.

 

چرا باید به فکر افزایش سرعت سایت باشید؟

طبق تحقیقات انجام شده، تنها با 2 ثانیه افزایش زمان لود سایت، شاهد افزایش 32 درصدی نرخ پرش خواهید بود. هر ثانیه‌ای که کاربر منتظر لود سایت شما می‌ماند، نرخ تبدیل آن 4.42 درصد کاهش می‌یابد؛ این یعنی خرید کمتر از سرویس و سایت شما. اگر زمان لود سایت شما بیشتر از 4 ثانیه طول بکشد، از 4 بازدیدکننده، 1 نفر سایت شما را ترک خواهد کرد. این آمار نشان می‌دهد سایت‌هایی که زمان لود آنها حداکثر 2 ثانیه است، بیشترین نرخ تبدیل مشتری را دارند.

مشاهده این مطلب  ریدایرکت 301 چیست؟

از طرف دیگر، یکی از مهم‌ترین کانال‌های ورود کاربر، موتورهای جستجو هستند. در سال‌های اخیر، گوگل، ایندکس موتور خود را بر پایه موبایل تنظیم کرده است. امروزه اکثر بازدیدهای انجام شده از سایت‌ها نیز توسط موبایل انجام می‌پذیرند. کاربران موبایل بیشتر از هر پلتفرم دیگری به افزایش سرعت سایت نیاز دارند. گوگل نیز به تمامی این موارد اهمیت داده و یکی از فاکتورهای رنکینگ خود را، تجربه کاربری و افزایش سرعت سایت بیان می‌کند. اگر نیاز دارید با یک مشاور در زمینه نیازمندی های سئو سایت صحبت کنید پیشنهاد میکنیم از طریق صفحه مشاوره سئو درخواست خود را مطرح کنید.

گوگل به عنوان برترین و پربازدیدترین موتور جستجوی جهان، سرویسی را برای محاسبه سرعت سایت و سنجش تعامل کاربران با سایت ارائه کرده است. این مورد نشان از اهمیت بالای افزایش سرعت سایت دارد.

آیا افزایش سرعت سایت در سئو تاثیر دارد؟

یکی از کلیدی‌ترین و مهم‌ترین فاکتورهای سئو سایت، سرعت و تجربه کاربری است. بخش اعظم تجربه کاربری نیز به مدت زمان انتظار آنها و سرعت لود بستگی دارد؛ پس هرچه سایت شما سریع‌تر لود شود، کاربر از سایت شما راضی‌تر خواهد بود. بدین وسیله حتی امکان بازگشت کاربران نیز افزایش می‌یابد.

سرعت مناسب برای لود سایت چقدر است؟

سرعت سایت رابطه عکس با زمان لود سایت دارد. هر چه زمان لود سایت شما کمتر باشد، سرعت سایت شما نیز افزایش پیدا می‌کنید. طبق تحقیقات انجام شده، بهترین زمان برای لود سایت بین 1 الی 3 ثانیه است. پس از این، با هر ثانیه افزایش زمان لود، کاربران بیشتری را از دست خواهید داد.

مشاهده این مطلب  AMP چیست؟ تاثیر AMP بر سئو

 

راه‌ های افزایش سرعت سایت (بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس)

کاهش سرعت سایت بی‌دلیل نیست و همیشه می‌توانید با شناسایی مشکلات، سرعت سایت خود را افزایش دهید. در این بخش می‌خواهیم به معرفی تعدادی از راهکارهای مهم و کلیدی برای افزایش سرعت سایت بپردازیم.

1- کش کردن صفحات

هر وب سایتی با توجه به معماری آن، از هزاران سطر کد تشکیل شده است. برای این که کاربر بتواند صفحه شما را مشاهده کند، درخواستی توسط مرورگر به سرور شما ارسال می‌کند. در این لحظه، سرور کدها را به صورت یک فایل HTML درآورده و نزد سیستم کاربر ارسال می‌کند. فرض کنید این فرایند برای هزاران کاربر تکرار شود، در این صورت به سرور شما فشار آمده و سرعت آن کاهش می‌یابد. در این مواقع، کش کردن به کار شما می‌آید. سرور فایل‌هایی که به طور معمول از آن درخواست می‌شود را به صورت آماده و در یک بخش جدا به نام حافظه کش نگهداری می‌کند و در صورت درخواست، در کمترین زمان برای کاربر نمایش می‌دهد.

 

2- فشرده کردن کدها

طراحان وب و برنامه نویس، برای این که کدهایشان مرتب باشد، به طور معمول از فواصل زیادی در بین کدها استفاده می‌کنند. این فواصل موجود در بین کدهای HTML، JS و CSS باعث می‌شود 20 درصد از سرعت لود را به خود اختصاص دهند؛ پس با از بین بردن و فشرده کردن کدها به نحوی که هیچ فاصله‌ای وجود نداشته باشد، می‌توانید سرعت سایت خود را افزایش دهید. روند فشرده سازی کدها را می‌توانید با ابزارهای مختلف و رایگان انجام دهید.

مشاهده این مطلب  کنیبالیزیشن چیست و چگونه صفحات کنیبال می‌شوند؟

3- کش صفحات از طریق مرورگر

کش شدن صفحات در مرورگر، تفاوت چندانی با کش توسط سرور ندارد. به جای ذخیره شدن فایل‌های نهایی و مورد نیاز در سرور سایت، این بار این فایل‌ها نزد مرورگر کاربران ذخیره می‌شوند. اکثر سایت‌ها و رسانه‌ها از این روش برای افزایش سرعت سایت استفاده می‌کنند. با به کار گرفتن این روش دیگر نیازی نیست تا فرایند لود سایت شما از صفر شروع شود.

4- بارگذاری تنبل اجزا

یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای افزایش سرعت سایت، استفاده از LAZY LOAD یا بارگذار تنبل است. این فرایند برای لود شدن تصاویر و فایل‌های ویدئویی به کار می‌رود. با این فرایند، تا زمانی که کاربر به بخش تصویر یا ویدئو مورد نظر نرسد، لود این اجزا انجام نخواهد گرفت. برای انجام بارگذاری تنبل تصاویر نیز می‌توانید از پلاگین‌ها یا ابزار مختلفی استفاده کنید.

5- استفاده از هاستینگ پرسرعت

تمامی اجزای سایت شما روی هاست قرار دارد و هر چه عملکرد هاست شما قدرتمند باشد، سرعت سایت شما نیز بهتر خواهد بود. اکثر سایت‌هایی که بر روی سرورها و هاست‌های اشتراکی میزبانی می‌شوند، سرعت بسیار کمی دارند و این امر به دلیل به اشتراک گذاشته ‌شدن منابع سرور است.

6- بهینه سازی سیستم مدیریت محتوا و قالب

شما می‌توانید سایت‌های خود را با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف به اجرا درآورید. نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، مقدار منابع مورد نیاز و مصرفی این سیستم‌ها است. هرچه یک سیستم مدیریتی بهینه‌تر باشد، به افزایش سرعت سایت شما نیز کمک می‌کند. از طرف دیگر، قالبی که استفاده می‌کنید، نقش تعیین کننده‌ای در سرعت سایت دارد؛ به همین منظور می‌توانید از خدمات بهینه سازی و سئو تیم یاسئومی برای افزایش سرعت سایت استفاده کنید.

مشاهده این مطلب  SSl اس اس ال چیست؟

7- بهینه سازی تصاویر

به طور معمول، حجم اعظمی از صفحات هر سایت را فایل‌های تصویری تشکیل می‌دهند. هرچه تصاویر شما حجم کمتری داشته باشند، سرعت سایت نیز افزایش خواهد یافت. در نظر داشته باشید که در هنگام کاهش سایز تصاویر، بهتر است زیاده‌روی نکنید. این مورد می‌تواند منجر به از دست دادن کیفیت تصویر شده و چهره سایت شما را خراب کند. امروزه فرمت‌های تصویری مختلفی وجود دارند که استفاده از آنها برای سایت، بسیار سودمند خواهد بود. از فرمت‌های تصویری جدید که برای افزایش سرعت سایت استفاده می‌شود، می‌توان به WEBP و AVIF اشاره کرد.

قیمت خدمات افزایش سرعت سایت

در خصوص تعرفه افزایش سرعت سایت، باید به چند عامل کلیدی اشاره کرد، این موارد شامل تعداد صفحات، حجم دیتابیس، حجم عکس ها، هاستینگ و سرور، حجم فابل های css  و javascript  و… است که بر همین اساس قیمت آن ها تعیین می شود، اما تیم تخصصی یاسئومی، کلیه خدمات افزایش سرعت لود سایت را با پایه قیمتی 1,500,000 آغاز می کند.

خدمات افزایش سرعت سایت وردپرس

موارد ذکر شده تنها بخشی از کارهایی است که می‌توانید برای بهینه سازی سرعت سایت خود انجام دهید. برخی روش‌ها و امور دیگر نیز هستند که انجام آنها به نیروی حرفه‌ای نیاز دارد. تیم یاسئومی با استفاده از حرفه‌ای‌ترین افراد در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، تمامی کارهای قابل انجام برای افزایش سرعت سایت را برای شما انجام می‌دهد. همچنین این تیم مجرب، اطلاعات کارآمدی در حوزه آموزش افزایش سرعت سایت در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اگر نیاز به بالا بردن سرعت سایت های وردپرسی دارید فرم درخواست را تکمیل نمایید و یا با شماره 09376996070 تماس بگیرید.

مشاهده این مطلب  بررسی وضعیت سایت در گوگل

تیم یاسئومی با تجربه چندین ساله در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، خدمات افزایش سرعت سایت را به نحوه احسنت و جزو بخشی از موارد خدمات سئو خود انجام می دهد.با تجربه تیم یاسئومی، سرعت هر نوع سایت و مدیریت محتوایی قابل افزایش خواهد بود. برای این که کاربران بیشتری را به کاربران دائمی، یا مشتری دائمی تبدیل کنید، می‌توانید از خدمات افزایش سرعت سایت یاسئومی بهره بگیرید.

سوالات متداول درباره افزایش سرعت سایت وردپرس

آیا تیم یاسئومی خدمات بهبود سرعت سایت را ارائه می‌دهد؟

بله، تیم حرفه‌ای یاسئومی، به طور کامل می‌تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد.

تعرفه افزایش سرعت سایت چقدر است؟

هزینه بهینه سازی سرعت سایت های وردپرسی از 1.500.000 شروع می شود و بسته به تعداد صفحات، حجم دیتابیس و … ممکن است بیشتر شود. لیست تعرفه و هزینه سئو را در این صفحه می توانید مشاهده کنید.

تست سرعت لود شدن سایت قبل و بعد هم دارید؟

بله. در همین صفحه نمونه کارهای بهبود سرعت لود لینک های وردپرسی را گذاشتیم و برای شما نیز بعد از نهایی شدن یک گزارش کار در مورد سرعت قبل و بعد از استفاده کردن از خدمات افزایش سرعت سایت یاسئومی را ارسال می کنیم.

بهینه سازی سرعت سایت وردپرس چه تاثیری در سئو دارد؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای موتور جستجوی گوگل برای رنکینگ، تجربه کاربری و سرعت سایت است. هر چه سرعت لود سایت شما پایین باشد، امکان کسب رتبه بالاتر در گوگل برای سایت شما کاهش می‌یابد.

رابطه افزایش سرعت سایت و تعامل کاربران چیست؟

هرچه سرعت سایت شما بیشتر باشد، کاربران بیشتر و بهتر با سایت شما تعامل می‌کنند. برعکس، هر چه سرعت سایت شما کم باشد، کاربر ناراضی شده و در اکثر مواقع سایت شما را ترک می‌کند. با افزایش سرعت سایت می‌توانید نرخ تبدیل خرید خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

مشاهده این مطلب  مدیریت استراتژیک بودجه خزش (crawl)

بهترین زمان لود سایت چقدر است؟

بهترین زمانی که می‌توانید با افزایش سرعت سایت به آن دست پیدا کنید، بین 1 الی 3 ثانیه است. اگر سایت شما در این بازه زمانی لود شود، بهترین عملکرد را خواهید داشت.

دوره افزایش سرعت سایت وردپرسی هم دارید؟

الان خیر ولی در آینده یک دوره آموزشی بالا بردن سرعت لود سایت وردپرس تهیه خواهیم کرد. در صورت نیاز به بهینه سازی مجدد سرعت سایت می توانید از خدمات پشتیبانی سئو یاسئومی استفاده کنید.

اطلاعات تکمیلی افزایش سرعت سایت های وردپرسی
🎯 مزایا تجربه کاربری بالا، افزایش رتبه، دسترسی سریع کاربر
⏱ بهترین زمان لود زیر 1 الی 3 ثانیه بسته به منابع
💎 راه های افزایش بهینه سازی تصویر، هاستینگ پر سرعت، فشرده سازی کدها، بارگذاری تنبل و …
👤 بهترین ارائه دهنده شرکت یاسئومی با بیش از 100 نمونه کار موفق
جواد یاسمی
جواد یاسمی

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

افزایش سرعت وردپرس در لوکال هاست
افزایش سرعت وردپرس در لوکال هاست
وردپرس (WordPress) یکی از محبوب ‌ترین سیستم‌ های مدیریت محتوا (CMS) است که برای ایجاد وب‌ سایت‌ های داینامیک...
افزایش سرعت سایت های شلوغ
افزایش سرعت سایت های شلوغ
هر روز، اهمیت سرعت بارگذاری وب ‌سایت‌ها در جذب و نگه‌داری کاربران بیشتر می ‌شود. بازار رقابتی امروزی،...
بررسی امنیت سایت
بررسی امنیت سایت
بررسی امنیت سایت یکی از موضوعات مهمی است که در هنگام راه اندازی سایت بایستی به آن توجه کرد. یکی از اقدامات...
بهترین سایت‌های شرکتی
بهترین سایت‌های شرکتی
بهترین سایت‌های شرکتی نه تنها بر جذب مشتریان و ایجاد نگرش مثبت تاثیر دارند، بلکه هویت برند و ارزش‌های...
بررسی وضعیت سایت در گوگل
بررسی وضعیت سایت در گوگل
بررسی وضعیت سایت در گوگل از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار به شما کمک می‌کند تا مشکلات سایت خود را...
افزایش سرعت سایت بدون افزونه
افزایش سرعت سایت بدون افزونه
سرعت سایت یکی از نکات بسیار مهمی است که می‌تواند به ساده‌ترین شکل ممکن، رتبه گوگل شما را افزایش دهد....

دیدگاه ها

2 پاسخ

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.
      خیر! افزایش سرعت سایت های وردپرسی فقط با نصب یک پلاگین نیست و کارهای بهینه سازی کامل روی صفحات و سایت اجرا می شود. تمامی کدها مینیفای می شود، تمامی عکس ها، پلاگین های لازم دیگر نصب می شود، تعدادی پلاگین کم می شود، شاید در طراحی صفحه ادیت هایی بخورد، شاید هاست شما تغییر کند و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات سئو سایت و گوگل

میخوایید رتبه یک سرچ گوگل شوید؟

سفارش >> 09376996070