فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

مشتریان خود را به بهترین فروشندگان خود تبدیل کنید

آنچه در این مقاله می خوانید:

مدیریت صحیح ارتباط با مشتری می‌تواند مشتریان راضی را به مبلغان محصول یا خدمت شما تبدیل کند، به‌طوری که برای شما تبلیغ می‌کنند و مشتریان جدیدی جذب می‌کنند. ریچل میلر می‌یابد که چگونه می‌توانید مشتریان راضی را ترغیب کنید تا پرچمدار کسب‌وکار شما باشند.

درمورد خدمات مشتری، فقط به دنبال رضایت نباشید، هدف‌تان … باشد. لذت مطلق این پیام از رابین دنیلز است. فروش نیرو کسانی که می‌گویند با خوشحال کردن مشتریان، می‌توانید آن‌ها را به فروشندگان موثری تبدیل کنید که دوستان، خانواده و همکاران خود را به استفاده از محصولات و خدماتتان ترغیب می‌کنند.

برآورده کردن انتظارات مشتری می‌تواند وجه تمایز اصلی شما با رقبا باشد. این امر به ارتقای اعتبار و درآمد شما کمک می‌کند و تمرکز تلاش‌های فروش را افزایش می‌دهد؛ زیرا مشتریان راضی بسیار بیشتر احتمال دارد دیگران را به خرید از شما ترغیب کنند. به‌طور خلاصه، آن‌ها خط مقدم نیروی فروش شما می‌شوند.

تمرکز بر حفظ مشتری

ایجاد هواداران وفادار مشتری اتفاقی نیست؛ این کار با ارائه خدمات درخشان و مشتری‌مدار و تعهدی… نگهداری مشتری .

نگهداری مشتری بسیار مهم است. تمام تحقیقات نشان می‌دهند که فروش به مشتریان فعلی پنج برابر آسان‌تر است. به رویکردی در کسب‌وکار نیاز دارید که بر حفظ مشتریان فعلی‌تان تمرکز کند.

نگهداری مشتریان می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. هر مشتری ارزشمند است. اگر شرکت کوچکی با چند مشتری پر ارزش دارید، در صورت ارائه خدمات نامناسب، در معرض خطر از دست دادن آن‌ها هستید. تغییر تامین‌کننده بسیار آسان است. اگر از مشتریان فعلی خود به خوبی مراقبت نکنید، چه چیزی مانع از رفتن آن‌ها به جای دیگر می‌شود؟

مشاهده این مطلب  آیا زمان بازسازی برند شما فرا رسیده است؟ این چک لیست ضروری را دنبال کنید.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

شناخت مشتریان

صحبت کردن در مورد حفظ مشتری آسان است، اما تشخیص عامل موثر در آن، دشوارتر. فروش‌های تکراری اگر خدمات خوب شروع کار باشد، چه چیزی زیربنای آن است؟

برای دنیل، جواب این است دانش دانیلز می‌گوید: «نزدیک شدن به مشتری خیلی مهمه. باید از خواسته‌ها و رفتار مشتری‌هاتون باخبر باشید. باید بدونید آخرین خریدشون کی بوده، کی قراره قراردادشون تمدید بشه و کدوم مشتری‌ها بیشترین خرید رو انجام میدن.»

احتمالا شما تا حد زیادی از نیازهای مشتریانتان و زمان خرید احتمالی آنها آگاهید. اما هرچه تعداد مشتریانتان بیشتر شود، به اطلاعات بیشتری نیاز خواهید داشت.

اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری

ثبت سوابق دقیق (چه در اکسل، چه در گوگل شیت یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)) به شما و تیمتان امکان می‌دهد مشتریان خود را پیگیری کنید.

اگر می‌خواهید اطلاعات مشتریان و مشتریان بالقوه‌ی زیادی را مدیریت کنید یا اطلاعات را با کارمندان در سرتاسر کسب‌وکار به اشتراک بگذارید، استفاده از نرم‌افزار CRM اختصاصی بهترین گزینه است. این نرم‌افزار علاوه بر ثبت آسان اطلاعات، بهترین نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری ابزارهایی برای درک بهتر مشتریان، شناسایی مشتریان بالقوه جدید، خودکارسازی ایمیل‌های تبلیغاتی و موارد دیگر ارائه می‌دهیم.

مارک سینکلر، بنیانگذار (نام شرکت حذف شده)، می‌گوید: «یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری مناسب، سنگ بنای موفقیت هر کسب‌وکاری است.» کانال کسب‌وکار شما .

او می‌گوید: وقتی روابط مختلفی با تامین‌کنندگان، مشتریان و مشتریان بالقوه دارید، به سادگی نمی‌توانید همه چیز را به خاطر بسپارید. در حالت ایده‌آل، باید تمام تماس‌ها، یادداشت‌های جلسات، ایمیل‌ها و تصمیمات خود را پیگیری کنید.

مشاهده این مطلب  فروش را از طریق طراحی خوب وب‌سایت افزایش دهید

چه مناسب مدیریت ارتباط با مشتری این نرم‌افزار دید فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد؛ می‌توانید دقیقا ببینید چه اتفاقی می‌افتد و همکارانتان چه گفته‌اند. همچنین می‌توانید چشم‌اندازهای خود را از گرم تا داغ درجه‌بندی کنید و گزارش‌های مفید بلادرنگ تولید کنید، به این معنی که به راحتی می‌توانید فرصت‌های فروش را ببینید.

جذب و حفظ مشتریان

با نرم‌افزار CRM، همه درخواست‌های مشتری را پیگیری و فروش را ساده کنید. نرم‌افزار مناسب خود را از شرکای دانات ما بیابید.

آدرس وب‌سایت ویکی برنامه، appwiki.nl است.

هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.

چطور از مشتریان خود توصیه‌گیری کنیم

اما چگونه می‌توانید مشتریان را ترغیب کنید که شما را آنلاین توصیه کنند؟ بسیار ساده: از آنها بخواهید! یک درخواست کوچک می‌تواند بسیار ارزشمند باشد و همچنین به مشتری اطمینان می‌دهد که نظر او حتی پس از اتمام فروش، برای شما ارزشمند است.

ارائه تخفیف در خرید بعدی می‌تواند افراد را به بیان نظراتشان ترغیب کند. همیشه برای نظرات خوب از آنها تشکر کنید، و… با کمال میل تمام نظرات آنلاین، چه خوب چه بد

پس از هر فروش، پیگیری کنید تا بازخورد مستقیمی از کارهای درست و اشتباه خود دریافت کنید. اگر مشکلی در تجربه مشتری وجود داشت، سریعا و حرفه‌ای به آن رسیدگی کنید تا احتمال انتشار نظر منفی آنلاین به حداقل برسد.

فروشندگان خوب هستند اما هیچ چیز جایگزین … نمی‌شود. پیشنهادی از منبعی مستقل دانیلز نتیجه می‌گیرد: «اینکه مشتریانتان برایتان فروش انجام دهند، بسیار قدرتمند است و اعتبار بیشتری نسبت به هر فروشنده‌ای ارائه می‌دهد.»

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای
بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد
شهر مشهد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران، همواره نیاز به خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای داشته است....
مدیریت آسان مرجوعی‌های شاپيفای
هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات...
چهار روش آسان برای افزایش فروش آنلاین
راه‌های زیادی برای بهبود وب‌سایتتان هنگام فروش آنلاین وجود دارد، اما گاهی اوقات ساده‌ترین کارها بیشترین...
ترند های بخش فروشگاه قطعات خودرو
شايد مهم‌ترين روند تأثيرگذار بر تجارت لوازم جانبی خودرو در سال‌های اخیر، کاهش مداوم تعمیر و نگهداری خودرویی...
ترند های تعمیر خودرو
اتفاقات اخیر در بخش تعمیر خودرو چه بوده است؟ تعداد خودروها در بریتانیا تا سال ۲۰۱۶ افزایش یافت، پس از...
رقبایی در نزدیکی کسب‌وکار من شروع به کار کرده است.
وقتی رقیبی در همسایگی شما کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کند، ممکن است دیدن جنبه‌های مثبت دشوار باشد،...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070