09339159432 (مشاوره با تیم فروش) 09155249420

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال ردپایی از جستجوهایمان در گوگل را باقی می‌گذاریم. اما گاه می‌خواهیم این ردپاها را پاک کنیم. در این مقاله، به شما خواهیم گفت که چگونه به راحتی سابقه جستجو در گوگل را در رایانه خود […]

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با تجربه کارشناسی در دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی امیر کبیر در رشته ام بی ای گرایش مارکتینگ. چرا جواد یاسمی بهترین مشاور کسب و کار اینترنتی است؟ چون من 2 شرکت […]

گسب و کارها پر درآمد

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند. از شرکت ‌های استارتاپی تا ایده ‌های خلاقانه در صنایع مختلف، روز به روز شاهد به روز شدن کسب و کارهایی هستیم که به طرز متفاوتی به جامعه و بازار ارزش افزوده می […]

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های تکنولوژی امروز، کسب‌وکارها به بسیاری از منابع اطلاعاتی دسترسی دارند، مانند داده‌های مربوط به بخش‌بندی بازار با تجزیه و تحلیل داده‌های بخش‌بندی‌شده که مشتریان در گروه‌های کوچکتر تقسیم می‌شوند، کسب‌وکارها می‌توانند کمپین‌های بازاریابی مؤثرتری ایجاد کرده و فروش خود را افزایش […]

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات خانگی خود و ورود به بازارهای جدید هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، بازاریابی دیجیتال قطعاً بهترین گزینه برای شماست. هزینه‌های بازاریابی دیجیتال به … رسید. ۵۲۲.۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۶ به […]

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی نیست. اما هستند افرادی که مرزها را درمی‌نوردند و دیدگاهی از جهان را به ما ارائه می‌دهند که بسیاری هرگز شاهد آن نخواهند بود. نکته قابل توجه این است که این لحظات را می‌توان با دوربین‌های […]

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی یک آژانس هستید و در حال بررسی مزایا و معایب همکاری با ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار به‌عنوان‌خدمت (SaaS) هستید؟ راهنمای ما را مطالعه کنید که مزایایی مانند دسترسی به ابزارهای پیشرفته، افزایش خدمات ارائه شده یا تخفیف‌های اختصاصی را شرح می‌دهد. بینش‌هایی را ارائه […]

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در آژانس تبلیغاتی باتجربه باشید چه تازه کار آزاد، جذب و حفظ مشتریان جدید می‌تواند کاری بی‌وقفه باشد. در این مقاله، مهم‌ترین یافته‌های صنعت را از گزارش شاخص ایمیل چیپ و شرکا ۲۰۲۳ ویژهٔ سازمان‌ها و […]

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار، آموزش و زندگی خانگی ما خواهد گذاشت. ظهور فناوری‌های تجاری واقعیت مجازی منجر به افزایش نوآوری شده و طیف وسیعی از کسب‌وکارها در سال ۲۰۲۲ به دنبال فرصت‌های واقعیت مجازی هستند. گروهی از کارآفرینان موفق، پیش‌بینی‌هایی درباره […]

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را کم اهمیت جلوه داد. صنایع بسیاری در عرض چند ماه به‌کلی دگرگون شدند و چشم‌اندازهای اقتصادی و اجتماعی بسیار متفاوت از اوایل سال ۲۰۲۰ هستند. با وجود تفاوت‌های منطقه‌ای در تأثیر همه‌گیری، برخی روندها و رفتارهای مشترک در […]

راز موفقیت در دم‌آوری: نگاهی عمیق به استراتژی بازاریابی دیجیتال استارباکس استاربکس با لوگوی سبز نمادین خود و وعده‌ی تجربه‌ای بی‌نظیر از قهوه، به پدیده‌ای جهانی تبدیل شده است. در پس بوی خوش قهوه‌ی تازه دم و فضای دنج کافی‌شاپ‌هایش، استراتژی بازاریابی دیجیتالی قدرتمند و موثری نهفته است که نقش مهمی در موفقیت جهانی آن […]

راهنمای ساده تفکر طراحی برای بازاریابان یافتن و اجرای راه‌حل‌های جدید، کاری زمان‌بر و پرهزینه به نظر می‌رسد. تفکر طراحی به‌عنوان راه‌حلی برای این چالش مطرح شده و در سال‌های اخیر به‌عنوان رویکردی برای حل مسائل تجاری، بسیار محبوب شده است. تفکر طراحی بازاریابان را به همدلی بیشتر ترغیب می‌کند در رویکرد ارتباط با مشتریان. […]

8 کمپین خلاقانه بازاریابی رستوران و 5 ایده عالی گم شدن در دنیای ایده‌های کمپین‌های بازاریابی برای رستوران‌ها می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد اگر بدانید کجا باید جستجو کنید و این مکان مناسبی است. هر صاحب رستورانی می‌داند که تهیه‌ی یک غذای بی‌نظیر فقط نیمی از راه است. نیمه‌ی دیگر، داشتن تبلیغاتی جذاب است که نه […]

راهنمای ضروری بازگشت سرمایه تبلیغات امروزه کمپین‌های بازاریابی بیش از هر زمان دیگری توسط داده‌ها هدایت می‌شوند و متخصصان بر کارایی و پایداری بیشتر از دیده شدن تأکید دارند. این امر رقابت را شدیدتر می‌کند و بازاریابان در تلاشند تا با استراتژی‌هایی که هدفشان جذب مشتریان بالقوه بیشتر با کمترین هزینه ممکن است، نوآوری کنند. […]

توضیح استراتژی بازاریابی والمارت به همراه کمپین‌های تبلیغاتی باهر زمان، هر مکاندر اصل، استراتژی بازاریابی دیجیتالی والمارت بر دو اصل «دسترسی» و «موجود بودن» استوار است. دارد ده هزار و ششصد و بیست و دو فروشگاه در ۲۴ کشور فعالیت دارد و روزانه بیش از ۳۷ میلیون مشتری را از طریق بازارچه آنلاین و فروشگاه‌های […]

12 خبرنامه برتر هوش مصنوعی برای بازاریاب‌ها در سال 2023 از ابتدای سال ۲۰۲۳، همه چیز مربوط به هوش مصنوعی زندگی ما را تسخیر کرده و ما به‌عنوان بازاریاب‌ها، تقریباً در مورد چیز دیگری صحبت نکرده‌ایم. هوش مصنوعی نه تنها شیوه‌ی انجام کارهای ما، بلکه روال‌های روزانه‌ی ما را متحول کرده است و محبوبیت آن […]

شکوفایی کامل پتانسیل تیم شما: راهنمای بهینه‌سازی بی‌دردسر جریان کار در نهایت، کارایی و بهره‌وری سازمان‌ها به چگونگی اجرای مؤثر فرآیندهای کاری آن‌ها بستگی دارد. خدمات سئو وردپرس نیز می‌تواند به بهینه‌سازی عملکرد تیم‌های دیجیتال کمک کند. با بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، تیم‌ها می‌توانند سریع‌تر به مخاطبان هدف خود دست یابند و عملکرد بهتری […]

نگاهی دقیق‌تر به استراتژی‌های بازاریابی آب فلوی آب روان، برند ممتاز آب چشمه قلیایی، با تعهد به پایداری و سلامتی، پیشگام صنعت نوشیدنی شده و توجه و علاقه مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است. از زمان تأسیس آن در سال ۲۰۱۵، شرکت آب فلُو شاهد رشد نمایی بوده و جایگاه محکمی در آمریکای شمالی […]

راهبردهای الهام‌بخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای هتل‌ها در صنعت مهمان‌نوازی که تجربه مشتری اهمیت حیاتی دارد و نخستین برداشت‌ها تعیین‌کننده هستند، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی برای جذب، سرگرمی و حفظ مشتریان، امری ضروری است.چه هتل کوچک مستقلی باشید و چه بخشی از زنجیره هتلی معروفی، شیوه ارائه برندتان در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به‌طور قابل توجهی […]

9 مزیت شگفت‌انگیز روابط عمومی دیجیتال در مقایسه با روابط عمومی سنتی سی سال پیش، جلب توجه رسانه‌ها برای کسب‌وکارها کار دشواری بود. تنها راه‌های دسترسی به اطلاعات، روزنامه‌ها، تلویزیون، رادیو، صفحات زرد (یادتان می‌آید؟) و گاهی اوقات بیلبوردها بودند. این به این معنی بود که اگر می‌خواستید برند خود را ارتقا دهید، باید زمان […]

قدرت داستان‌سرایی در استراتژی بازاریابی در دنیای بازاریابی، همه چیز به متقاعد کردن مخاطب هدف و ایجاد پیوند قوی بین برند و مصرف‌کننده مربوط می‌شود. در دنیای دیجیتال امروز، جلب توجه مشتریان کار آسانی نیست. اما روایت‌گری ابزاری قدرتمند برای بازاریابان است تا داستان برند خود را تعریف کنند و توجه مخاطبان هدف را به […]

5 نکته برای تبلیغ محتوای ویدئویی که از اینفلوئنسرها سفارش داده‌اید همکاری با سازندگان محتوا و افراد تاثیرگذار همچنان بسیار موثر است، یا حداقل می‌تواند باشد اگر درست انجام شود. این روش بسیار خوبی برای گسترش نفوذ و بهره‌مندی از اعتماد مخاطبان مشترک به آنهاست. نظرسنجی اخیر درباره اقتصاد خالقان که توسط لایت‌ریکس و یوگاو […]

تفاوت تبدیل‌های ریز و تبدیل‌های بزرگ چیست؟ احتمالا بازدیدکننده در اولین ورودش به وبسایت مشتری شما، تبدیل به مشتری نخواهد شد. به همین دلیل است که اقدامات او بین این بازدیدها اهمیت دارد. ردیابی معیارهای ریز تبدیل مشتریان نشان می‌دهد که در کدام قسمت از صفحات خود باید بهینه‌سازی کنید و بازدیدکنندگان وب‌سایت را به […]

بهترین نرم‌افزار برای ردیابی نتایج تبلیغات فیسبوک پس از iOS14 به‌روزرسانی جدید iOS14 قابلیت دریافت مستقیم داده‌های عملکرد وبسایت و تبلیغات توسط هر برنامه‌ی شخص ثالث را از بین برده است که در نهایت به هدف‌گیری بهتر تبلیغات کمک می‌کرد. با توجه به تغییرات اخیر در سیاست‌های حریم خصوصی اپل و تاثیر آن بر ردیابی […]

جالب‌ترین ایده‌های تبلیغاتی برای هر کسب‌وکار کوچک اگر به دنبال بازگشت سرمایه قوی (ROI) برای کمپین تبلیغاتی و بازاریابی خود هستید، بدلکاری‌ها روشی مناسب برای تولید انبوه رسانه‌های رایگان هستند. اگر با این اصطلاح آشنا نیستید، رسانه‌ی کسب‌شده به معنای توجه و پوشش خبری است که کمپین، اقدام تبلیغاتی یا برنامه‌ی شما ایجاد می‌کند، بدون […]

5 ابزاری که برای آموزش فروش نیاز دارید پژوهشی از سوی گروه آمادگی فروش و صنعت آموزش نشان داد که شرکت‌هایی که برنامه‌های آموزشی مهارت‌های فروش آن‌ها فراتر از انتظار بود، نرخ موفقیت به‌طور قابل توجهی بالاتر (۵۲.۶ درصد) از شرکت‌هایی داشتند که برنامه‌های آموزشی آن‌ها مطابق انتظار (۴۸ درصد) یا نیازمند بهبود (۴۰.۵ درصد) […]

۵ صنعت برتر تحت تاثیر شدیدترین نظرات آنلاین آمارهای بررسی‌های آنلاین نشان می‌دهند که مدیریت اعتبار آنلاین برای کسب‌وکارها در دنیای دیجیتال امروز از همیشه مهم‌تر است. مطالعه‌ای در مدرسه کسب‌وکار هاروارد نشان می‌دهد که رستوران‌ها با افزایش یک ستاره در رتبه‌بندی Yelp، شاهد افزایش پنج تا نه درصدی درآمد خود هستند. در اینجا آمار […]

آیا باید دکمه خرید با پرایم را به فروشگاه شاپایفیم اضافه کنم؟ یکی از بهترین مزایای جدید همکاری با شاپيفای، امکان پشتیبانی از فروش‌های آمازون پرایم از طریق اکوسیستم D2C شاپيفای است. خرید با پرایم وجود آن در صفحات محصولات (و جاهای دیگر) مزایای متعددی دارد؛ از جمله ایجاد جریان‌های درآمدی و مخاطبان کاملا جدید. […]

چطور بفهمیم ایمیل‌هایمان موثر هستند خدمات سئو وردپرس می‌توانند نقش مهمی در افزایش تعامل کاربران با ایمیل‌های شما داشته باشند. بهینه‌سازی صفحات فرود مرتبط با کمپین‌های ایمیلی، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، و ایجاد تجربه کاربری بهتر، به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها اثربخشی ایمیل‌ها را افزایش دهید، بلکه نرخ تبدیل را […]

7 روش برتر برای ایمیل زدن به مشتریان خدمات سئو وردپرس می‌تواند تأثیر مستقیمی بر موفقیت ایمیل‌های شما داشته باشد. با بهینه‌سازی صفحات مقصد لینک‌های ایمیل، می‌توانید تجربه کاربری بهتری ارائه داده و مشتریان را به خرید ترغیب کنید. استفاده از ۷ روش برتر برای ایمیل زدن به مشتریان، همراه با محتوای باکیفیت و جذاب، […]

آموزش بازاریابی و فروش

خدمات سئو + طراحی سایت = 09376996070

خدمات گوگل، تبلیغات، هدایا تبلیغاتی و … = 09339159432