09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

چگونگی ساماندهی محصولات با مجموعه‌های شاپ فای و افزایش فروش ساماندهی محصولات در شاپفای زمانی اثربخش‌تر می‌شود که با خدمات سئو وردپرس همراه باشد. استفاده از ابزارهای سئو در وردپرس برای هدایت ترافیک به صفحات محصول شاپفای، باعث افزایش بازدید و فروش می‌شود. با بهینه‌سازی محتوا و تصاویر محصولات، لینک‌سازی هدفمند، و تحلیل داده‌های جستجو، […]

۵ قدم برای آماده شدن برای جمعه سیاه ۲۰۲۲، همین حالا برای برنامه‌ریزی بزرگ‌ترین سود سال هیچ‌وقت زود نیست. شاید جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ۲۰۲۲ خیلی دور به نظر برسد، اما آماده شدن برای آن‌ها زمان می‌برد و شروع برنامه‌ریزی از همین حالا در درازمدت سود زیادی خواهد داشت. حالا که در فصل سوم […]

  شبکه‌های اجتماعی حتی به کوچک‌ترین کسب‌وکارها امکان تعامل با جهان بزرگ‌تر را می‌دهند. این شبکه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا حضور پویایی در فضای آنلاین ایجاد کنید و با مخاطبان گسترده‌ای، شامل مشتریان فعلی، مشتریان بالقوه، رقبا و تامین‌کنندگان، گفتگو برقرار کنید. آنچه می‌خواهی به دست آوری پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی زمان و منابع رسانه‌های […]

  توسعه محصول یا خدمت جدید، مستلزم صرف زمان و منابع قابل توجهی برای پروژه‌ای است که ممکن است در نهایت موفق یا ناموفق باشد. رویکرد درست، به کاهش خطرات تبدیل ایده به واقعیت کمک می‌کند. برنامه‌ریزی و کار گروهی بسیار مهم هستند، اما مهم‌ترین عنصر، تعهد شخصی شما برای پیشبرد پروژه است. همچنین باید […]

  پایگاه‌های داده، مدیریت اطلاعات مشتری را آسان کرده و به بهبود خدمات و تقویت روابط کمک می‌کنند. یک پایگاه داده‌ی بازاریابی خوب طراحی‌شده، یافتن، تحلیل و استفاده از اطلاعات را بسیار ساده‌تر می‌کند. ارسال نامه‌های تبلیغاتی، ایمیل‌ها، بازاریابی تلفنی و فعالیت‌های خدمات مشتری، زمانی که دسترسی فوری به اطلاعات تماس مشتریان دارید، بسیار آسان‌تر […]

  استراتژی فروش شما مشخص می‌کند که کسب‌وکار شما چه مشتریانی را هدف قرار می‌دهد، چگونه به آن‌ها می‌رسید و چگونه آن‌ها را متقاعد می‌کنید که از شما خرید کنند. همچنین پیش‌بینی‌های فروش شما را تعیین می‌کند تا بتوانید عملکرد را اندازه‌گیری و فرصت‌های بهبود را شناسایی کنید. در نهایت، یک استراتژی فروش موفق، برنامه‌های […]

  ارائه، فرصتی ایده‌آل برای فروش است. مخاطبانی دارید که مجبور به شنیدن شما هستند و انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری نسبت به نامه یا تماس تلفنی ساده دارید. اگرچه بسیاری از مردم از ارائه مطلب خوششان نمی‌آید، اما رویکرد درست می‌تواند آن را به تجربه‌ای لذت‌بخش و موفق تبدیل کند. آمادگی کلید اصلی است. قبل از […]

  مقایسه‌ی عملکرد کسب‌وکار شما با عملکرد شرکت‌های مشابه. در ساده‌ترین شکل، به مقایسه‌ی ارقام و کنترل هزینه‌ها کمک می‌کند. مقایسه‌ی پیشرفته‌تر، به بررسی طراحی فرآیند و استراتژی کسب‌وکار می‌پردازد. هر کسب‌وکاری می‌تواند از ارزیابی تطبیقی بهره ببرد. این روش، عملکرد شما را زیر سوال می‌برد، فرصت‌های بهبود را شناسایی می‌کند و اغلب انگیزه لازم […]

  شبکه‌سازی به شما کمک می‌کند تا روابط سودمند دوطرفه با افرادی که با حرفه، بخش، بازار، منطقه یا علایق خاص شما مرتبط هستند، برقرار و حفظ کنید. شبکه‌سازی موفق می‌تواند به افزایش اعتبار شما، یافتن مشتریان جدید، توسعه دانش یا مهارت‌هایتان، بررسی ایده‌های جدید، جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد مشارکت، حضور در بازارهای دیگر و یافتن […]

  رسیدن به نتایج مثبت از تبلیغات فیسبوک می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به‌خصوص با توجه به تغییرات مداوم در فضای تبلیغات شبکه‌های اجتماعی. با این حال، با استفاده از استراتژی‌های درست و رویکردی سیستماتیک، می‌توانید به موفقیت مداوم در کمپین‌های تبلیغاتی فیسبوک خود دست یابید. با تعیین دقیق اهداف، شناخت مخاطبان هدف، ساختاردهی مناسب کمپین‌های تبلیغاتی، […]

بازاریابی با نفوذگران می‌تواند ابزاری قدرتمند برای شرکت‌های کوچک باشد و به آن‌ها در افزایش آگاهی از برند و رونق فروش کمک کند. ریچل میلر توضیح می‌دهد که چگونه این کار انجام می‌شود. بازاریابی تأثیرگذار می‌تواند به هر کسب‌وکاری کمک کند تا در رسانه‌های اجتماعی دیده شدن بیشتری داشته باشد. تأثیرگذاران از انواع مختلف در […]

گوگل همواره در پی بهبود تجربه کاربری است و در اکتبر ۲۰۲۰ پلتفرم جدیدی به نام گوگل آنالیتیکس ۴ (GA4) را معرفی کرد. گوگل آنالیتیکس ۴ به کسب‌وکارهای کوچک اطلاعات بهتری در مورد چگونگی یافتن سایت‌ها توسط کاربران، فعالیت آن‌ها در سایت و به‌طور مهم‌تر، خریدهای آن‌ها ارائه می‌دهد. GA4 دیگر اختیاری نیست؛ همه کاربران […]

  بازاریابی مستقیم، از جمله ایمیل مارکتینگ، پیامک و تراکت، روش‌های بسیار خوبی برای تبلیغ کسب‌وکار کوچک شما هستند. بازاریابی مستقیم به معنای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و بالقوه برای تبلیغ محصولات یا خدمات شماست. برخلاف تبلیغات، کمپین‌های بازاریابی مستقیم به شما امکان می‌دهند تا افراد خاصی را با پیامی شخصی هدف قرار […]

  به لطف تلفن‌های هوشمند، برنامه‌های کاربردی و دسترسی به اینترنت همراه، تلفن همراه اکنون به عرصه‌ی اصلی رقابت برای کسب‌وکار جدید و جلب توجه مشتریان تبدیل شده است. با وجود سرعت بالای تغییرات تکنولوژیکی و فرصت استفاده از روش‌های نوآورانه، همچنان فرصت‌هایی برای شیوه‌های سنتی‌تر بازاریابی موبایلی مانند ارسال پیامک و بازاریابی از طریق […]

با رشد کسب‌وکار کوچک شما، ممکن است به کمک در زمینه فروش و بازاریابی نیاز داشته باشید. اگر خودتان این نقش را بر عهده داشته‌اید، یافتن کارمندانی که تجربه و اشتیاقشان با شما برابری کند، دشوار خواهد بود. در اینجا نحوه استخدام کارکنان فروش و بازاریابی که نیازهای شما را برآورده می‌کنند، آمده است. کارکنان […]

  الگوریتم لینکدین محتوای «با کیفیت بالا» را تبلیغ می‌کند. به‌طور خلاصه، هر چه افراد بیشتر با محتوای شما تعامل داشته باشند، در فید افراد بیشتری نمایش داده خواهد شد. پس چگونه باید کار را شروع کرد؟ جالبش کن برای کسب امتیاز بالا در پست لینکدین خود، درباره موضوعی بنویسید که مخاطبان شما به آن […]

  یک استراتژی فروش مؤثر، بخش ضروری رشد یک کسب‌وکار است. در بخش تجارت بین‌شرکتی، استراتژی فروش بر ایجاد روابط قوی با مشتری و ساختن سیستم‌هایی برای پشتیبانی از تلاش‌های فروش متمرکز است. مدیریت ارتباط با مشتری . استراتژی فروش شما باید بر اهداف روشن، پیش‌بینی دقیق و درک کاملی از مشتریان و بازار استوار […]

  بازاریابی هر محصول یا خدماتی برای موفقیت آن حیاتی است و مزایای محصول یا خدمت شما را برای مشتریان فعلی و بالقوه برجسته می‌کند. اگر محصول یا خدماتی جدید و متفاوت ارائه می‌دهید، باید درک دقیقی از جایگاه نوآوری خود در بازار داشته باشید. این امر، مبنای برنامه بازاریابی برای راه‌اندازی و پس از […]

در نمایشگاه تجاری چگونه می‌توانید اطمینان حاصل کنید که غرفه شما توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند – و بازدیدکنندگان مناسب را جذب می‌کند؟ بازاریابی دم نوش تازه چند نکته ساده برای جذب مشتری ارائه می‌دهد ظاهر و حس مناسب را ایجاد کنید. غرفه شما ویترین مغازه‌تان است – دعوتی مستقیم برای ورود. بسیار […]

خرید لیست ایمیل می‌تواند با مشکلاتی همراه باشد. همیشه خطر خرید لیستی قدیمی وجود دارد؛ در بدترین حالت ممکن است متوجه شوید که قوانین حفاظت از داده‌ها را نقض کرده‌اید.جان کیتینگ از داده‌فروش هشت نکته‌ی ارزشمند برای یافتن لیست پستی مناسب ارائه می‌دهد. خرید داده‌هایتان را به دیگری واگذار نکنید. من درخواست‌های زیادی از منشی‌ها، […]

قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش به معنای تعیین قیمتی است که مشتریان بر اساس ارزش دریافتی از محصول یا خدمت شما – نه هزینه ارائه آن – حاضر به پرداخت آن هستند. قیمت‌گذاری عمل‌گرا توضیح می‌دهد قیمت‌گذاری مبتنی بر ارزش (یا قیمت‌گذاری ارزشی) از سوی مشاوران و دانشگاهیان، بیشترین توصیه را به عنوان روش قیمت‌گذاری دارد. […]

آیا بدون اینکه متوجه شوید، سود خود را از دست می‌دهید؟ هر کسب‌وکاری نشت‌هایی دارد – جاهایی که مشتریان و درآمد می‌توانند از بین شکاف‌ها ناپدید شوند. اما قبل از اینکه بتوانید آن‌ها را ترمیم کنید، باید نشت‌ها را پیدا کنید. (مشاور بازاریابی) بریونی توماس توضیح می‌دهد. تا به حال کسب‌وکار کوچکی ندیده‌ام که در […]

برخی کسب‌وکارها انگار از ازل با ما بوده‌اند. آنها رکودهای اقتصادی، دو جنگ جهانی، رکود بزرگ و حتی انقلاب صنعتی را پشت سر گذاشته‌اند. ریچل میلر بررسی می‌کند که سه مورد از این کسب‌وکارها چگونه این کار را انجام داده‌اند. شگفت‌انگیز است که بسیاری از برندهای شناخته‌شده خانگی چه مدت طولانی است که وجود دارند. […]

راه‌های زیادی برای جذب مشتری بیشتر در منطقه‌ی شما وجود دارد، از شبکه‌های اجتماعی تا سئو محلی، اما مشتریان راضی بهترین تبلیغات هستند و بهترین معرفی‌ها را برای جذب مشتریان بیشتر ارائه می‌دهند. موفقیت کسب‌وکار محلی از ارائه خدمات عالی به مشتریان آغاز می‌شود. مشتریان راضی بهترین حامیان کسب‌وکار شما هستند و هر مشتری راضی […]

برقراری اتحادهای بازاریابی استراتژیک با دیگر کسب‌وکارها، یکی از اقتصادی‌ترین راه‌ها برای دسترسی به مخاطبان جدید است. شبکه پرورش پنج مرحله برای موفقیت در همکاری‌های بازاریابی را طی می‌کند بزرگ‌ترین چالش برای بیشترِ برندهای جدید نبود آگاهی است؛ به همین دلیل بیش از ۸۰ درصد از کسب‌وکارها می‌گویند که یافتن مشتریان جدید یکی از بزرگ‌ترین […]

عبارت «بازار بالغ» می‌تواند به سرعت تصاویری کلیشه‌ای از زوج‌های بازنشسته‌ای که در ساحل قدم می‌زنند یا فرد مسن و ناتوانی که در صندلی راحتی نشسته، تداعی کند. اما این بازار عظیم و سودآور، بازار کوچکی نیست – بلکه شامل مصرف‌کنندگانی از همه اقشار جامعه می‌شود که فقط اتفاقاً از سن معینی بالاتر هستند. ریچل […]

چه به مصرف‌کنندگان بفروشید چه به مشتریان تجاری، خریدارانهمان چیز را می‌خواهم.سلامبه دنبال محصولاتی با کیفیت، خدمات مشتری عالی و همچنین ارزش مناسب برای پول هستند. بنابراین اگر می‌خواهید رقابتی باقی بمانید، این ایده‌ها را برای بهبود ارائه خود در نظر بگیرید. مشتری مد نظر شما را بررسی کنید. محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهید […]

دوران تبلیغات قدیمی مد من به سر آمده است. بازاریابان مدرن صرفا در اتاقی دور هم جمع نمی‌شوند و ایده‌های خود را مطرح نمی‌کنند؛ بلکه با استفاده از تحلیل داده‌های عمیق، پیام‌های بازاریابی هدفمند و به‌هنگام را می‌سازند و اصلاح می‌کنند. بازاریابان مدرن به اطلاعات و قدرت محاسباتی بسیار بیشتری نسبت به آنچه پیشینیانشان حتی […]

تبلیغات بومی، دنیای فناوری تبلیغات را تسخیر کرده است. سال گذشته، پیش‌بینی ای‌مارک‌تر تبلیغ کنندگان آمریکایی در سال ۲۰۲۳ به‌تنهایی ۹۷.۴۶ میلیارد دلار صرف تبلیغات بومی خواهند کرد، در حالی که گزارش دیگری از… بازارهای آینده پیش‌بینی می‌شود که ارزش بازار تبلیغات بومی تا سال ۲۰۳۲ به ۶۵۰ میلیارد دلار برسد و در فاصله سال‌های […]

چه کسب‌وکار کوچکی باشید که به دنبال افزایش مشتریان خود هستید و چه شرکتی بزرگ که می‌خواهید به بازارهای جدید نفوذ کنید، بازاریابی تلفنی B2B می‌تواند ابزاری قدرتمند برای جذب مشتریان بالقوه و پر نگه داشتن چرخه فروش باشد. اما بسیاری از کسب‌وکارها با این دوراهی مواجه هستند: آیا باید خدمات بازاریابی تلفنی خود را […]

آموزش بازاریابی و فروش

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070