حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش

در صنعت تولید چه می‌گذرد؟ با وجود نوسانات وضعیت بخش‌های مختلف در سال‌های اخیر، به طور کلی، بخش تولیدی شاهد تحولات زیر بوده است: رقابت فزاینده تولیدکنندگان خارجی، به ویژه در بخش‌هایی مانند پوشاک و کفش کاهش مداوم صنایع سنگین سنتی رشد سریع صنایع الکترونیک پیشرفته ظهور اتحادها و مشارکت‌های تولیدکننده و مشتری افزایش مقررات […]

در صنعت تولید مواد غذایی چه اتفاقاتی افتاده است؟ در دو یا سه دهه اخیر، تغییرات چشمگیری در سبک زندگی و عادات غذایی مصرف‌کنندگان رخ داده است. گرایش شدیدی به سمت محصولات آماده مصرف که با حداقل زمان و تلاش آماده می‌شوند، وجود دارد. همزمان، ذائقه مصرف‌کنندگان پیچیده‌تر و ماجراجویانه‌تر شده است. این امر به […]

دنیا کوچک‌تر شده و راه‌های ارتباطی مشتریان با کسب‌وکار شما در حال افزایش است. در نتیجه، مشتریان انتظار دارند در صورت بروز مشکل، بلافاصله با کسی تماس بگیرند. برای پاسخگویی به این انتظار، بسیاری از کسب‌وکارها نیروی کار خود را افزایش می‌دهند. اما موضوع فقط در دسترس بودن افراد کافی برای پاسخگویی به سوالات نیست؛ […]

داده‌های کلان فقط برای کسب‌وکارهای بزرگ نیستند. این داده‌ها می‌توانند بینش‌هایی در مورد مشتریان شما ارائه دهند وبه طور قابل توجهی بهبود ببخشیدنتایج. اما دقیقاً چه چیزی؟داده‌های کلان چیست و چگونه از آن استفاده می‌شود؟ لوک کلام توضیح می‌دهد. داده‌ی بزرگ چیست؟ این هر نوع داده‌ای پیچیده پایگاه داده‌ای که پردازش آن با نرم‌افزارهای سنتی […]

دعوت مشتری ارزشمند به ناهاری سه وعده‌ای یا فرستادن شامپاین به عنوان هدیه تشکر، می‌تواند در حفظ روابط کاری خوب مؤثر باشد. اما کسب‌وکارها باید از قوانین مربوط به رشوه‌خواری در هنگام پذیرایی از مشتریان آگاه باشند. خوب مراقبت از مشتری این امر می‌تواند در شرکت‌های کوچک که اعتبارشان اغلب به روابط شخصی و مهارت‌های […]

نظرات مشتریان برای بهبود ارائه خدمات شما فوق‌العاده ارزشمند است. نظرات مثبت کاربران باعث رونق کسب‌وکار می‌شود و انتقادات به شما کمک می‌کند تا مشکلات محصولات یا خدمات خود را برطرف کنید؛ بنابراین، به گفته‌ی کریس بارلینگ از شرکت پاورِد ناو، باید به بازخورد مشتریان خود اهمیت دهید. خواهید یا نه، مشتریان در مورد محصولات […]

تماس سرد از کارهایی است که بسیاری از کسبه از آن متنفرند؛ اما برای بسیاری از شرکت‌های کوچک، بخش حیاتی استراتژی فروششان است. پس چگونه می‌توان بخشی از مشکلات تماس سرد را برطرف کرد؟ تماس سرد یکی از چیزهایی است که بیشتر مردم از آن… از من کمک بخواه معمولا به این خاطر که می‌خواهند […]

اسکات فیتزجرالد مشهور گفته بود «ثروتمندان با شما و من فرق دارند». خب، کالاهای گران‌قیمت هم با سایر کالاها فرق دارند. در فروش آن‌ها هیچ راه میان‌بری وجود ندارد. اما با رویکرد درست، می‌توانید فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید، درایتون برد فاش می‌کند سال‌ها پیش، برای کالایی بسیار گران‌قیمت آگهی می‌نوشتم. اسمش […]

وقتی محصول یا خدماتتان را می‌فروشید، چگونه با اعتراض مشتری مبنی بر گران بودن قیمتتان برخورد می‌کنید؟ اندی پرستون از نتایج درخشان چهار روش برای افزایش فروش بدون نیاز به تخفیف دارد اخیرا متوجه شدم یکی از همکاران سخنران در صفحه فیسبوک خود نوشته بود که یکی از مشتریان بالقوه به او گفته هزینه سخنرانی‌اش […]

مشتریان، شاهرگ حیاتی هر کسب‌وکاری هستند؛ بنابراین، رفتار خوب با آن‌ها همیشه باید در اولویت باشد. با برآورده کردن انتظارات مشتریان فراتر از حد معمول، می‌توانید رضایت و وفاداری آن‌ها را افزایش دهید. در ادامه توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید انتظارات مشتریان خود را فراتر از حد تصور برآورده کنید. از انتظارات مشتری فراتر رفتن […]

خدمات شرکت تخصصی سئو و طراحی سایت

آموزش بازاریابی و فروش

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070