Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

راهبردهای الهام‌بخش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای هتل‌ها در صنعت مهمان‌نوازی که تجربه مشتری اهمیت حیاتی دارد و نخستین برداشت‌ها تعیین‌کننده هستند، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی برای جذب، سرگرمی و حفظ مشتریان، امری ضروری است.چه هتل کوچک مستقلی باشید و چه بخشی از زنجیره هتلی معروفی، شیوه ارائه برندتان در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به‌طور قابل توجهی […]

9 مزیت شگفت‌انگیز روابط عمومی دیجیتال در مقایسه با روابط عمومی سنتی سی سال پیش، جلب توجه رسانه‌ها برای کسب‌وکارها کار دشواری بود. تنها راه‌های دسترسی به اطلاعات، روزنامه‌ها، تلویزیون، رادیو، صفحات زرد (یادتان می‌آید؟) و گاهی اوقات بیلبوردها بودند. این به این معنی بود که اگر می‌خواستید برند خود را ارتقا دهید، باید زمان […]

قدرت داستان‌سرایی در استراتژی بازاریابی در دنیای بازاریابی، همه چیز به متقاعد کردن مخاطب هدف و ایجاد پیوند قوی بین برند و مصرف‌کننده مربوط می‌شود. در دنیای دیجیتال امروز، جلب توجه مشتریان کار آسانی نیست. اما روایت‌گری ابزاری قدرتمند برای بازاریابان است تا داستان برند خود را تعریف کنند و توجه مخاطبان هدف را به […]

5 نکته برای تبلیغ محتوای ویدئویی که از اینفلوئنسرها سفارش داده‌اید همکاری با سازندگان محتوا و افراد تاثیرگذار همچنان بسیار موثر است، یا حداقل می‌تواند باشد اگر درست انجام شود. این روش بسیار خوبی برای گسترش نفوذ و بهره‌مندی از اعتماد مخاطبان مشترک به آنهاست. نظرسنجی اخیر درباره اقتصاد خالقان که توسط لایت‌ریکس و یوگاو […]

تفاوت تبدیل‌های ریز و تبدیل‌های بزرگ چیست؟ احتمالا بازدیدکننده در اولین ورودش به وبسایت مشتری شما، تبدیل به مشتری نخواهد شد. به همین دلیل است که اقدامات او بین این بازدیدها اهمیت دارد. ردیابی معیارهای ریز تبدیل مشتریان نشان می‌دهد که در کدام قسمت از صفحات خود باید بهینه‌سازی کنید و بازدیدکنندگان وب‌سایت را به […]

بهترین نرم‌افزار برای ردیابی نتایج تبلیغات فیسبوک پس از iOS14 به‌روزرسانی جدید iOS14 قابلیت دریافت مستقیم داده‌های عملکرد وبسایت و تبلیغات توسط هر برنامه‌ی شخص ثالث را از بین برده است که در نهایت به هدف‌گیری بهتر تبلیغات کمک می‌کرد. با توجه به تغییرات اخیر در سیاست‌های حریم خصوصی اپل و تاثیر آن بر ردیابی […]

جالب‌ترین ایده‌های تبلیغاتی برای هر کسب‌وکار کوچک اگر به دنبال بازگشت سرمایه قوی (ROI) برای کمپین تبلیغاتی و بازاریابی خود هستید، بدلکاری‌ها روشی مناسب برای تولید انبوه رسانه‌های رایگان هستند. اگر با این اصطلاح آشنا نیستید، رسانه‌ی کسب‌شده به معنای توجه و پوشش خبری است که کمپین، اقدام تبلیغاتی یا برنامه‌ی شما ایجاد می‌کند، بدون […]

5 ابزاری که برای آموزش فروش نیاز دارید پژوهشی از سوی گروه آمادگی فروش و صنعت آموزش نشان داد که شرکت‌هایی که برنامه‌های آموزشی مهارت‌های فروش آن‌ها فراتر از انتظار بود، نرخ موفقیت به‌طور قابل توجهی بالاتر (۵۲.۶ درصد) از شرکت‌هایی داشتند که برنامه‌های آموزشی آن‌ها مطابق انتظار (۴۸ درصد) یا نیازمند بهبود (۴۰.۵ درصد) […]

۵ صنعت برتر تحت تاثیر شدیدترین نظرات آنلاین آمارهای بررسی‌های آنلاین نشان می‌دهند که مدیریت اعتبار آنلاین برای کسب‌وکارها در دنیای دیجیتال امروز از همیشه مهم‌تر است. مطالعه‌ای در مدرسه کسب‌وکار هاروارد نشان می‌دهد که رستوران‌ها با افزایش یک ستاره در رتبه‌بندی Yelp، شاهد افزایش پنج تا نه درصدی درآمد خود هستند. در اینجا آمار […]

آیا باید دکمه خرید با پرایم را به فروشگاه شاپایفیم اضافه کنم؟ یکی از بهترین مزایای جدید همکاری با شاپيفای، امکان پشتیبانی از فروش‌های آمازون پرایم از طریق اکوسیستم D2C شاپيفای است. خرید با پرایم وجود آن در صفحات محصولات (و جاهای دیگر) مزایای متعددی دارد؛ از جمله ایجاد جریان‌های درآمدی و مخاطبان کاملا جدید. […]

چطور بفهمیم ایمیل‌هایمان موثر هستند خدمات سئو وردپرس می‌توانند نقش مهمی در افزایش تعامل کاربران با ایمیل‌های شما داشته باشند. بهینه‌سازی صفحات فرود مرتبط با کمپین‌های ایمیلی، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، و ایجاد تجربه کاربری بهتر، به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها اثربخشی ایمیل‌ها را افزایش دهید، بلکه نرخ تبدیل را […]

7 روش برتر برای ایمیل زدن به مشتریان خدمات سئو وردپرس می‌تواند تأثیر مستقیمی بر موفقیت ایمیل‌های شما داشته باشد. با بهینه‌سازی صفحات مقصد لینک‌های ایمیل، می‌توانید تجربه کاربری بهتری ارائه داده و مشتریان را به خرید ترغیب کنید. استفاده از ۷ روش برتر برای ایمیل زدن به مشتریان، همراه با محتوای باکیفیت و جذاب، […]

چگونگی ساماندهی محصولات با مجموعه‌های شاپ فای و افزایش فروش ساماندهی محصولات در شاپفای زمانی اثربخش‌تر می‌شود که با خدمات سئو وردپرس همراه باشد. استفاده از ابزارهای سئو در وردپرس برای هدایت ترافیک به صفحات محصول شاپفای، باعث افزایش بازدید و فروش می‌شود. با بهینه‌سازی محتوا و تصاویر محصولات، لینک‌سازی هدفمند، و تحلیل داده‌های جستجو، […]

۵ قدم برای آماده شدن برای جمعه سیاه ۲۰۲۲، همین حالا برای برنامه‌ریزی بزرگ‌ترین سود سال هیچ‌وقت زود نیست. شاید جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ۲۰۲۲ خیلی دور به نظر برسد، اما آماده شدن برای آن‌ها زمان می‌برد و شروع برنامه‌ریزی از همین حالا در درازمدت سود زیادی خواهد داشت. حالا که در فصل سوم […]

  شبکه‌های اجتماعی حتی به کوچک‌ترین کسب‌وکارها امکان تعامل با جهان بزرگ‌تر را می‌دهند. این شبکه‌ها به شما اجازه می‌دهند تا حضور پویایی در فضای آنلاین ایجاد کنید و با مخاطبان گسترده‌ای، شامل مشتریان فعلی، مشتریان بالقوه، رقبا و تامین‌کنندگان، گفتگو برقرار کنید. آنچه می‌خواهی به دست آوری پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی زمان و منابع رسانه‌های […]

  توسعه محصول یا خدمت جدید، مستلزم صرف زمان و منابع قابل توجهی برای پروژه‌ای است که ممکن است در نهایت موفق یا ناموفق باشد. رویکرد درست، به کاهش خطرات تبدیل ایده به واقعیت کمک می‌کند. برنامه‌ریزی و کار گروهی بسیار مهم هستند، اما مهم‌ترین عنصر، تعهد شخصی شما برای پیشبرد پروژه است. همچنین باید […]

  پایگاه‌های داده، مدیریت اطلاعات مشتری را آسان کرده و به بهبود خدمات و تقویت روابط کمک می‌کنند. یک پایگاه داده‌ی بازاریابی خوب طراحی‌شده، یافتن، تحلیل و استفاده از اطلاعات را بسیار ساده‌تر می‌کند. ارسال نامه‌های تبلیغاتی، ایمیل‌ها، بازاریابی تلفنی و فعالیت‌های خدمات مشتری، زمانی که دسترسی فوری به اطلاعات تماس مشتریان دارید، بسیار آسان‌تر […]

  استراتژی فروش شما مشخص می‌کند که کسب‌وکار شما چه مشتریانی را هدف قرار می‌دهد، چگونه به آن‌ها می‌رسید و چگونه آن‌ها را متقاعد می‌کنید که از شما خرید کنند. همچنین پیش‌بینی‌های فروش شما را تعیین می‌کند تا بتوانید عملکرد را اندازه‌گیری و فرصت‌های بهبود را شناسایی کنید. در نهایت، یک استراتژی فروش موفق، برنامه‌های […]

  ارائه، فرصتی ایده‌آل برای فروش است. مخاطبانی دارید که مجبور به شنیدن شما هستند و انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری نسبت به نامه یا تماس تلفنی ساده دارید. اگرچه بسیاری از مردم از ارائه مطلب خوششان نمی‌آید، اما رویکرد درست می‌تواند آن را به تجربه‌ای لذت‌بخش و موفق تبدیل کند. آمادگی کلید اصلی است. قبل از […]

  مقایسه‌ی عملکرد کسب‌وکار شما با عملکرد شرکت‌های مشابه. در ساده‌ترین شکل، به مقایسه‌ی ارقام و کنترل هزینه‌ها کمک می‌کند. مقایسه‌ی پیشرفته‌تر، به بررسی طراحی فرآیند و استراتژی کسب‌وکار می‌پردازد. هر کسب‌وکاری می‌تواند از ارزیابی تطبیقی بهره ببرد. این روش، عملکرد شما را زیر سوال می‌برد، فرصت‌های بهبود را شناسایی می‌کند و اغلب انگیزه لازم […]

  شبکه‌سازی به شما کمک می‌کند تا روابط سودمند دوطرفه با افرادی که با حرفه، بخش، بازار، منطقه یا علایق خاص شما مرتبط هستند، برقرار و حفظ کنید. شبکه‌سازی موفق می‌تواند به افزایش اعتبار شما، یافتن مشتریان جدید، توسعه دانش یا مهارت‌هایتان، بررسی ایده‌های جدید، جذب سرمایه‌گذاری، ایجاد مشارکت، حضور در بازارهای دیگر و یافتن […]

  رسیدن به نتایج مثبت از تبلیغات فیسبوک می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، به‌خصوص با توجه به تغییرات مداوم در فضای تبلیغات شبکه‌های اجتماعی. با این حال، با استفاده از استراتژی‌های درست و رویکردی سیستماتیک، می‌توانید به موفقیت مداوم در کمپین‌های تبلیغاتی فیسبوک خود دست یابید. با تعیین دقیق اهداف، شناخت مخاطبان هدف، ساختاردهی مناسب کمپین‌های تبلیغاتی، […]

بازاریابی با نفوذگران می‌تواند ابزاری قدرتمند برای شرکت‌های کوچک باشد و به آن‌ها در افزایش آگاهی از برند و رونق فروش کمک کند. ریچل میلر توضیح می‌دهد که چگونه این کار انجام می‌شود. بازاریابی تأثیرگذار می‌تواند به هر کسب‌وکاری کمک کند تا در رسانه‌های اجتماعی دیده شدن بیشتری داشته باشد. تأثیرگذاران از انواع مختلف در […]

گوگل همواره در پی بهبود تجربه کاربری است و در اکتبر ۲۰۲۰ پلتفرم جدیدی به نام گوگل آنالیتیکس ۴ (GA4) را معرفی کرد. گوگل آنالیتیکس ۴ به کسب‌وکارهای کوچک اطلاعات بهتری در مورد چگونگی یافتن سایت‌ها توسط کاربران، فعالیت آن‌ها در سایت و به‌طور مهم‌تر، خریدهای آن‌ها ارائه می‌دهد. GA4 دیگر اختیاری نیست؛ همه کاربران […]

  بازاریابی مستقیم، از جمله ایمیل مارکتینگ، پیامک و تراکت، روش‌های بسیار خوبی برای تبلیغ کسب‌وکار کوچک شما هستند. بازاریابی مستقیم به معنای برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان فعلی و بالقوه برای تبلیغ محصولات یا خدمات شماست. برخلاف تبلیغات، کمپین‌های بازاریابی مستقیم به شما امکان می‌دهند تا افراد خاصی را با پیامی شخصی هدف قرار […]

  به لطف تلفن‌های هوشمند، برنامه‌های کاربردی و دسترسی به اینترنت همراه، تلفن همراه اکنون به عرصه‌ی اصلی رقابت برای کسب‌وکار جدید و جلب توجه مشتریان تبدیل شده است. با وجود سرعت بالای تغییرات تکنولوژیکی و فرصت استفاده از روش‌های نوآورانه، همچنان فرصت‌هایی برای شیوه‌های سنتی‌تر بازاریابی موبایلی مانند ارسال پیامک و بازاریابی از طریق […]

با رشد کسب‌وکار کوچک شما، ممکن است به کمک در زمینه فروش و بازاریابی نیاز داشته باشید. اگر خودتان این نقش را بر عهده داشته‌اید، یافتن کارمندانی که تجربه و اشتیاقشان با شما برابری کند، دشوار خواهد بود. در اینجا نحوه استخدام کارکنان فروش و بازاریابی که نیازهای شما را برآورده می‌کنند، آمده است. کارکنان […]

  الگوریتم لینکدین محتوای «با کیفیت بالا» را تبلیغ می‌کند. به‌طور خلاصه، هر چه افراد بیشتر با محتوای شما تعامل داشته باشند، در فید افراد بیشتری نمایش داده خواهد شد. پس چگونه باید کار را شروع کرد؟ جالبش کن برای کسب امتیاز بالا در پست لینکدین خود، درباره موضوعی بنویسید که مخاطبان شما به آن […]

  یک استراتژی فروش مؤثر، بخش ضروری رشد یک کسب‌وکار است. در بخش تجارت بین‌شرکتی، استراتژی فروش بر ایجاد روابط قوی با مشتری و ساختن سیستم‌هایی برای پشتیبانی از تلاش‌های فروش متمرکز است. مدیریت ارتباط با مشتری . استراتژی فروش شما باید بر اهداف روشن، پیش‌بینی دقیق و درک کاملی از مشتریان و بازار استوار […]

  بازاریابی هر محصول یا خدماتی برای موفقیت آن حیاتی است و مزایای محصول یا خدمت شما را برای مشتریان فعلی و بالقوه برجسته می‌کند. اگر محصول یا خدماتی جدید و متفاوت ارائه می‌دهید، باید درک دقیقی از جایگاه نوآوری خود در بازار داشته باشید. این امر، مبنای برنامه بازاریابی برای راه‌اندازی و پس از […]

آموزش بازاریابی و فروش