حرفه ای و پایدار از روز اول با جواد یاسمی

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش

با توجه به هزینه‌ی جذب مشتریان جدید که گاه تا هشت برابر حفظ مشتریان فعلی برآورد می‌شود، وفاداری مشتری می‌تواند عامل تعیین کننده‌ی موفقیت یا شکست کسب و کار شما باشد. کریس بارلینگ از فروشگاه‌ساز دک ده نکته برای تشویق وفاداری مشتریان در فروش آنلاین به وعده‌های خود عمل کنید اگر واقعا به مشتریان خود […]

اگر بخش عمده‌ای از تجارت شما وابسته به یک مشتری بزرگ است، بسیار مهم است که از این رابطه نهایت استفاده را ببرید تا مشتری خود را حفظ کرده و فروش‌های آتی را نیز کسب کنید. اِما آلن توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید رابطه خود را با یک خریدار بزرگ مدیریت کنید. نگهداری رابطه خوب […]

چه چیزی یک فروشنده‌ی عالی می‌سازد؟ مطمئناً داشتن زبان‌بازی نیست. دو تن از بهترین متخصصان فروش – گرانت لبوف اندی باوندز نشان می‌دهند که راز فروش فوق‌العاده، خود بودن و گوش دادن به مشتریان است. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از فروش احساس راحتی نمی‌کنند. گرانت لبوف می‌گوید: «بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط توسط […]

ارائه‌ها ستون اصلی ارتباطات تجاری هستند؛ از جلسات داخلی و کنفرانس‌های صنعتی گرفته تا ارائه به مشتری یا سرمایه‌گذار بالقوه. آن شلارد هفت راه برای حداکثر تاثیرگذاری ارائه‌های شما پیشنهاد می‌کند. روش‌های طراحی ارائه اغلب از ایده‌آل فاصله دارند: حتی برای جلسات مهم، آماده‌سازی ارائه اصلی اغلب بی‌دقت و در آخرین لحظات انجام می‌شود. برعکس، […]

این تصور که مردم عاشق خرید کردن هستند، یکی از بزرگ‌ترین افسانه‌های فروش است. روند واقعی خرید با ترس‌ها و تردیدها همراه است. وظیفه فروشنده، برطرف کردن ترس‌های خریدار است. گرانت لبوف از باشگاه بازاریابی چسبنده توضیح می‌دهد که چگونه مردم از اینکه به آنها چیزی فروخته شود خوششان نمی‌آید، اما دوست دارند بخرند؛ این […]

در شرایط سخت، برخی کسب‌وکارها با کاهش قیمت‌ها برای جذب مشتری بیشتر واکنش نشان می‌دهند. اما فقط به این دلیل که رقیب قیمت‌های خود را پایین آورده است، به معنای این نیست که شما هم باید این کار را بکنید. ابتدا به این فکر کنید که چرا رقیب قیمت خود را کاهش داده است. قیمت‌ها […]

درک چگونگی عملکرد قراردادهای فروش و مقررات مربوط به کسب‌وکار شما، فراتر از رعایت قوانین است. رویکرد صحیح در قراردادهای فروش، تضمین می‌کند که شرایط تجاری شما در هر قرارداد تجاری اعمال می‌شود. ایجاد و اجرای قراردادها و شیوه‌های فروش استاندارد، می‌تواند به کاهش خطر اختلافات و محافظت از شما در برابر ادعاهای حقوقی کمک […]

توجه به زبان بدن مشتریان بالقوه، می‌تواند مهارت بسیار مفیدی برای فروشندگان باشد، اگر بخواهند از فرصت‌های فروش بهره ببرند. اما چه نشانه‌هایی را باید جستجو کنند؟ رابرت فیپس روابط عمومی نشان می‌دهد که درک ارتباطات غیرکلامی چگونه می‌تواند به افزایش فروش شرکت‌های کوچک کمک کند. درک بهتر زبان بدن چگونه می‌تواند به فروش من […]

بسیاری از کسب‌وکارها از بازاریابی تلفنی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کنند. هر شرکتی که به‌طور مستقیم فروش می‌کند، معمولاً از طریق تلفن به استعلامات پاسخ می‌دهد، قیمت‌ها را ارائه می‌دهد و سفارشات را می‌گیرد. شرکت‌های کوچک که مشتریان تجاری را هدف قرار می‌دهند، می‌توانند از تلفن برای تماس با سرنخ‌های فروش، ارائه قیمت […]

برای هر کسی که به صورت آنلاین تحقیقات بازار خود را انجام می‌دهد، چندین تله وجود دارد که باید مراقب آن‌ها بود. گروه مشاوران مستقل راهنمایی‌های دقیقی ارائه دهید اگر خودتان می‌خواهید نظرسنجی انجام دهید، فراموش نکنید که همه نظرسنجی‌ها یکسان نیستند. انجام برخی انواع نظرسنجی آنلاین به‌طور مستقل، مثلاً، مشکلی ندارد. بازخورد مشتری در […]

خدمات شرکت تخصصی سئو و طراحی سایت

آموزش بازاریابی و فروش

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070