09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

رهبری تبلیغات بومی برای موفقیت فصلی در سال 2024

آنچه در این مقاله می خوانید:

تقریباً یک سوم سی درصد در فروش خرده فروشی سالانه بین جمعه سیاه و کریسمس، این یک لحظه سرنوشت ساز برای تبلیغ کنندگان برندهاست که به دنبال حداکثر تأثیر و جلب توجه مصرف کنندگان هستند. خریداران بیش از 13.3 میلیارد پوند در طول دوره بلک فرایدی سال گذشته در بریتانیا و انتظار می‌رود در آمریکا، آن‌ها هزینه کنند ۴۰.۶ میلیارد دلار از روز شکرگزاری تا دوشنبه سایبری، پنج روز

در همین حال، تبلیغات بومی به عنوان راهی مؤثر برای درگیر کردن مصرف‌کنندگان هنگام گشت‌وگذار در سایت‌های مورد علاقه‌شان برای یافتن ایده‌های هدیه، همچنان در حال رشد است و قرار است بریتانیا به بزرگ‌ترین بازار آن در اروپا تبدیل شود. بزرگ‌ترین بازار تا سال 2025، تبلیغات بومی. به همین ترتیب در ایالات متحده، تبلیغات بومی قرار است بیش از ۶۰ درصد هزینه تبلیغات امسال

بنابراین تبلیغات بومی چه نقشی در برنامه‌های رسانه‌ای این تعطیلات ایفا خواهند کرد؟ بازاریابان چگونه می‌توانند از تبلیغات بومی برای استفاده از این فرصت تجاری رو به رشد بهره ببرند؟

سه رکن تبلیغات بومی

زمینه

با نزدیک شدن به جمعه سیاه و کریسمس، کلید موفقیت برندها، یافتن وب‌سایت‌ها، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌هایی است که ارتباط مستقیم و مرتبط با موضوع ارائه می‌دهند و در نتیجه برای کمپین‌های تبلیغات بومی مناسب هستند؛ مثلاً راهنماهای هدایای کریسمسی، وبلاگ‌هایی درباره لوازم جانبی کادویی یا خدمات ارسال غذاهای مخصوص جشن‌ها.

تبلیغاتی که بازتابی از جستجوها و نیازهای فعلی مصرف‌کننده برای خرید هستند و در مکان‌هایی که انتظار دیدن آن اطلاعات را دارد نمایش داده می‌شوند، بیشترین احتمال را برای ایجاد آگاهی معنی‌دار از محصول و برند دارند.

مشاهده این مطلب  بهترین دوره‌های بازاریابی دیجیتال در سال ۲۰۲۳

برای رهبری تبلیغات بومی و دستیابی به موفقیت فصلی در سال 2024، شناخت روندهای جدید و استفاده از روش‌های خلاقانه ضروری است. تبلیغات بومی به‌عنوان یکی از ابزارهای موثر بازاریابی، امکان تبلیغ محصول یا خدمت شما را به‌صورت غیرمستقیم و هماهنگ با محتوای موجود فراهم می‌آورد، که در نتیجه می‌تواند تجربه بهتری برای کاربران ایجاد کند. به همین دلیل، توجه به طراحی و عملکرد طراحی سایت وردپرس در تبلیغات بومی نیز اهمیت دارد. وب‌سایت‌های وردپرسی با قابلیت سفارشی‌سازی بالا، سرعت بارگذاری مناسب و پاسخگویی به نیازهای SEO می‌توانند بستری ایده‌آل برای نمایش تبلیغات بومی به صورت یکپارچه با محتوای سایت ارائه دهند.

علاوه بر این، بهره‌گیری از خدمات سئو وردپرس می‌تواند به بهبود شانس موفقیت تبلیغات بومی در نتایج جستجو کمک کند. این خدمات شامل بهینه‌سازی کلمات کلیدی، ساختار URL، و بهبود سرعت سایت است که می‌تواند موجب افزایش دیدگاه تبلیغات بومی و رسیدن به مخاطبان هدف شود. تبلیغات بومی موفق زمانی نتیجه‌بخش خواهند بود که به‌طور طبیعی با محتوای سایت ترکیب شوند و همزمان با استراتژی‌های سئو برای جذب ترافیک و تبدیل بیشتر بازدیدکنندگان به مشتریان عمل کنند.

محتوا

دور از دنیای بنرهای چشمک زن و آگهی‌های مزاحم، هدف تبلیغات بومی، ادغام نامحسوس و طبیعی با محتوای اطرافش است. این امر به نوبه خود، به برندها کمک می‌کند تا در طول زمان، پایگاه مشتریان بزرگ‌تر، وفادارتر و درگیرتر بسازند.

در دوره‌های تبلیغاتی کلیدی سال، مانند هفته‌های منتهی به جمعه سیاه و کریسمس، مهم‌ترین اولویت برندها، افزایش آگاهی اولیه و تقویت تعامل است. تبلیغات بومی، کلید جذب مخاطب – نه بمباران کردن آن‌ها – و افزایش نرخ تبدیل در بلندمدت و با احتمال بسیار بیشتر تکرار خرید است.

مشاهده این مطلب  نمای کلی بازاریابی ایمیلی | دونات بازاریابی

بهینه‌سازی

با افزایش گرایش مصرف‌کنندگان به راحتی تلفن‌های هوشمند، تلفن همراه صفحه نمایش پوشیده شده کانال ترجیحی خرید بلک فرایدی و تعطیلات در سال ۲۰۲۳، موبایل بود. بنابراین، بهینه‌سازی تبلیغات موبایلی در سال ۲۰۲۴ کلیدی است و این شامل کمپین‌های بومی نیز می‌شود. همچنین می‌بینیم که برندها به طور فزاینده‌ای پیشنهادات انحصاری برنامه را ارائه می‌دهند تا بیشترین استفاده را از این روند ببرند – محیطی که برای قالب‌های تبلیغات بومی بسیار مناسب است – و بنابراین، این تجربیات نیز باید به طور مناسب بهینه‌سازی شوند.

یکپارچه‌سازی همه چیز با فناوری تبلیغات

پس بازاریابان چگونه می‌توانند این سه رکن را با هم ترکیب کنند؟ اولین قدم، پیاده‌سازی یک DSP است که بتواند کمپین‌های بومی را از طریق:

  • با استفاده از یادگیری ماشینخلق خلاقیت‌های شخصی‌سازی‌شده (مانند متن و تصویر) و به‌طور خودکار جاسازی آن‌ها در صفحات وب برای مقابله با نادیده‌گرفتن بنرها و افزایش تعامل هدفمند در مقیاس بزرگ.
  • راه‌اندازی فناوری پیشنهاد هوشمندبرای بهینه‌سازی فرآیند پیشنهاد و خرید در زمان واقعی، و تضمین نمایش آگهی‌های مرتبط‌تر (که به حداقل رساندن هدر رفت آگهی و انتشار کربن مرتبط نیز کمک می‌کند).

آیا کمپین‌های تبلیغاتی بومی باید بین جمعه سیاه و کریسمس تغییر کنند؟

استراتژی بازاریابی در بلک فرایدی و کریسمس نیازی به تغییر اساسی ندارد؛ اما محصولات تبلیغاتی (و در نتیجه خلاقیت‌های تبلیغاتی) احتمالا متفاوت خواهند بود.

مثلاً در مورد جمعه سیاه، برندها معمولاً محصولاتی را که می‌خواهند در قالب تبلیغات ارائه دهند، انتخاب می‌کنند و مخاطبان مرتبط را هدف قرار می‌دهند؛ مخاطبانی که در اینترنت به دنبال تخفیف‌های آنی می‌گردند.

مشاهده این مطلب  قدرت سئو در بازاریابی B2B: چرا در سال 2024 نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید

برعکس، در آستانه کریسمس، با تمرکز بر هدیه دادن و میهمانی‌های بزرگ، برندها باید دیدگاه استراتژیک‌تر و مخاطب‌محورتر را اتخاذ کنند. آنها باید کمپین‌های احساسی‌تر و با موضوعات خاص را به کار گیرند تا با جلب توجه خریداران در بازه زمانی طولانی‌تر، آنها را به انجام چندین خرید آگاهانه‌تر برای این فصل ترغیب کنند.

برای موفقیت در تبلیغات بومی با افزایش شور و شوق خریداران در ایام جشن‌ها، برندها باید با محتوای جذاب، مرتبط و مناسب موبایل که نیازهای کوتاه‌مدت و بلندمدت آن‌ها را برطرف می‌کند، به‌طور یکپارچه در وب‌سایت‌ها، پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های محبوب آن‌ها ادغام شوند. با ترکیب مناسب فناوری تبلیغات و تخصص، در این فصل تعطیلات همه چیز برای موفقیت آماده است.

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070