Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

چگونه توصیفاتی از محصول بنویسیم که فروش را افزایش دهد نگارش توصیفات محصولی که فروش را افزایش دهد، یک مهارت کلیدی در دنیای تجارت الکترونیک است. برای موفقیت در این زمینه، شما باید توصیف‌هایی بنویسید که جذاب، دقیق و قانع‌کننده باشند. اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که طراحی سایت وردپرس […]

کلیو ویژگی‌های جدیدی برای تقویت بازاریابی ایمیلی شما منتشر کرد. کلیویو سال‌هاست پیشرو در صنعت بازاریابی ایمیلی بوده و همچنان به ارائه ویژگی‌های جدیدی ادامه می‌دهد که زندگی را برای کاربرانش آسان‌تر می‌کند. رویداد محصول کلیدی اواخر اکتبر، کلیویو چند ویژگی جدید رونمایی کرد که می‌توانند دیدگاه دارندگان فروشگاه‌های تجارت الکترونیک و مشتریان نسبت به […]

۵ گام برای آغاز سریع کمپین‌های ایمیل تعطیلات برای آغاز فوری کمپین‌های ایمیل تعطیلات، ابتدا باید یک طراحی سایت وردپرس جذاب و متناسب با فصول تعطیلات ایجاد کنید. سایت شما باید به‌گونه‌ای باشد که بازدیدکنندگان به‌راحتی بتوانند محصولات ویژه تعطیلات شما را پیدا کرده و آن‌ها را خریداری کنند. با استفاده از امکانات وردپرس می‌توانید […]

چهار راهکار برای درخواست نقد و بررسی محصولات فروشگاه شاپایف شما خدمات سئو وردپرس می‌توانند نقش مؤثری در موفقیت فروشگاه شاپفای شما ایفا کنند. بهینه‌سازی فروشگاه آنلاین شما برای موتورهای جستجو می‌تواند به افزایش رتبه سایت شما و جذب ترافیک هدفمند کمک کند. اگر شاپفای را به‌عنوان پلتفرم فروشگاه خود انتخاب کرده‌اید، استفاده از خدمات […]

روندهای تجارت الکترونیک در سال ۲۰۲۳ چه هستند؟ پیش‌بینی‌های ما را همین حالا ببینید! در سال 2023، تجارت الکترونیک همچنان به تکامل خود ادامه خواهد داد و برخی روندهای کلیدی به سرعت در حال شکل‌گیری هستند. یکی از بزرگترین پیش‌بینی‌ها این است که طراحی سایت وردپرس به عنوان یک پلتفرم محبوب برای فروشگاه‌های آنلاین، با […]

پنج افسانه بازاریابی ایمیلی و چگونگی بهبود رویکرد شما به استراتژی ایمیل   ایمیل مارکتینگ به اندازه هر استراتژی دیجیتالی دیگر قدمت دارد. البته در طول دهه‌های موفقیت آن، برخی شایعات در مورد ایمیل مارکتینگ به وجود آمده که بسیاری از متخصصان کسب‌وکار و حتی بازاریابان به آن‌ها باور دارند. مشکل اینجاست که این موارد […]

تبلیغات گران‌تر شده‌اند: روی افزایش ارزش تبدیل تمرکز کنید خدمات سئو وردپرس نقش مهمی در جذب ترافیک هدفمند و در نتیجه افزایش ارزش تبدیل ایفا می‌کند. بهینه‌سازی محتوای سایت و به‌کارگیری کلمات کلیدی مناسب، همچنین استفاده از استراتژی‌های سئو محلی، می‌تواند ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت شما هدایت کند. با استفاده از این روش‌ها، […]

۵ قدم برای آماده شدن برای جمعه سیاه ۲۰۲۲، همین حالا   برای برنامه‌ریزی بزرگ‌ترین سود سال هیچ‌وقت زود نیست. شاید جمعه سیاه و دوشنبه سایبری ۲۰۲۲ خیلی دور به نظر برسد، اما آماده شدن برای آن‌ها زمان می‌برد و شروع این آماده‌سازی‌ها از همین حالا می‌تواند در درازمدت سود زیادی به همراه داشته باشد. […]

پایداری عملکرد کسب‌وکار و حفظ رشد مبتنی بر شتاب در دوران رکود   بهتر است برای رکود اقتصادی با برنامه‌های مشخص برای حفظ عملکرد کسب‌وکار آماده شویم تا اینکه نگران آن باشیم. در نهایت، هر اقتصاد در هر کشوری دوره‌هایی از رکود را تجربه می‌کند. مردم کمتر خرج می‌کنند، کار کم می‌شود و قیمت زندگی […]

آنچه درباره DMARC باید بدانید: تغییرات الزامات فرستنده گوگل و یاهو در ماه فوریه در دنیای بازاریابی دیجیتال و تجارت آنلاین، امنیت ایمیل‌ها یک جنبه حیاتی است که نباید نادیده گرفته شود. به‌روزرسانی‌های DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting & Conformance) اهمیت ویژه‌ای دارند چراکه این پروتکل به کمک می‌آید تا ایمیل‌های شما از حملات فیشینگ […]

نرخ ریزش شما چقدر است؟ استفاده از معیارهای منفی برای ایجاد بهترین استراتژی در سال 2024 نرخ ریزش مشتری (Churn Rate) یکی از معیارهای کلیدی است که به شما نشان می‌دهد چه درصدی از مشتریان خود را در بازه زمانی مشخص از دست داده‌اید. این معیار می‌تواند به‌عنوان یک هشدار برای تجزیه‌وتحلیل و ارزیابی استراتژی‌های […]

7 روش برتر برای افزایش ثبت‌نام ایمیل در فروشگاه اینترنتی شما طراحی سایت وردپرس یک فاکتور کلیدی برای جذب کاربران و افزایش ثبت‌نام ایمیل در فروشگاه اینترنتی شما است. با ایجاد یک وب‌سایت کاربرپسند و حرفه‌ای که تجربه کاربری خوبی را ارائه دهد، می‌توانید نرخ ثبت‌نام ایمیل را به طور چشمگیری افزایش دهید. استفاده از […]

ایجاد کمپین‌های ایمیل خودکار در شاپفای با استفاده از کلاویو اتوماسیون ایمیل شاپفای به کسب‌وکارهای آنلاین این امکان را می‌دهد تا فرآیندهای بازاریابی خود را به‌طور خودکار انجام دهند و ارتباط مستمر و هدفمند با مشتریان برقرار کنند. با تنظیم کمپین‌های ایمیلی خودکار، فروشگاه‌ها می‌توانند پیام‌های هدفمندی مانند خوش‌آمدگویی، ریکاوری سبد خرید رها شده، پیشنهادات […]

استراتژی‌های چندکاناله کلاویو برای «خرید با پرایم» و شاپيفای علاوه بر این، خدمات سئو وردپرس برای بهبود رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو، می‌تواند به جذب ترافیک هدفمند کمک کند که در نهایت منجر به جمع‌آوری ایمیل‌ها و استفاده از کلایویو برای ایمیل مارکتینگ و سایر کمپین‌های تبلیغاتی خواهد شد. با پیاده‌سازی استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر […]

راز افزایش نرخ تبدیل ایمیل‌ها: رازی در کار نیست، فقط علم است. برای افزایش نرخ تبدیل ایمیل‌ها، بهینه‌سازی محتوای ایمیل‌ها و استراتژی‌های ارسال آن‌ها اهمیت زیادی دارد. اولین گام در این راستا، طراحی سایت وردپرس است که می‌تواند به شما کمک کند تا فرم‌های ثبت‌نام جذاب و کاربرپسند برای جمع‌آوری ایمیل‌ها ایجاد کنید. سایت‌هایی که […]

در ویرایشگر متن المنتور، چنانچه حالت حروف بزرگ اول (Drop Cap) به صورت چیده شده (Stacked) باشد، رنگ پس‌زمینه آن #69727d و رنگ متن سفید خواهد بود. اگر حالت حروف بزرگ اول به صورت قاب‌دار (Framed) باشد، رنگ متن #69727d و دارای حاشیه ۳ پیکسلی خواهد بود و رنگ پس‌زمینه شفاف است. در حالت‌های غیر […]

ساخت لیست مخاطبان بخش جدایی‌ناپذیر بازاریابی دیجیتال است. حتما بارها شنیده‌اید که می‌گویند: «برای کسب‌وکارتان به لیست ایمیل نیاز دارید»، «پول در لیست ایمیل است»، «لیست‌های ایمیل بالاترین بازده سرمایه‌گذاری را دارند» و امثالهم. برای جذب مشتریان بالقوه‌ی داغ و افزایش درآمد، توجه به استراتژی‌های دیجیتال مانند خدمات سئو وردپرس ضروری است. بهینه‌سازی وب‌سایت برای […]

چطور بفهمیم وبسایت مدمان از Squarespace بزرگتر شده است اگر از Squarespace خسته شده‌اید و به دنبال گزینه‌ای با انعطاف‌پذیری بیشتر هستید، طراحی سایت وردپرس بهترین انتخاب است. وردپرس به شما امکان می‌دهد که سایت خود را با امکانات بی‌پایان سفارشی‌سازی کنید، از پلاگین‌ها و تم‌های متعدد استفاده کنید و ابزارهای سئو قدرتمند را برای […]

اهمیت ارزش طول عمر مشتری: چیست و چرا مهم است؟ برای محاسبه و مدیریت ارزش طول عمر مشتری (CLV)، طراحی وب‌سایت شما با پلتفرم طراحی سایت وردپرس می‌تواند نقش حیاتی داشته باشد. با استفاده از افزونه‌ها و پلاگین‌های مرتبط، می‌توانید داده‌های مشتریان را به‌راحتی جمع‌آوری کنید و تحلیل‌های دقیقی انجام دهید. به‌ویژه برای کسب‌وکارهایی که […]

راهنمای بازاریابی پیامکی برای شاپفای: 5 نکته برای مبتدیان   اگر می‌خواهید فروش خود را به شدت افزایش دهید، تعامل با مشتری را گسترش دهید و بازده سرمایه‌گذاری خود را بالاتر ببرید فروشگاه ساز شاپيفای اگر مغازه دارید، پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند ابزاری باشند که به شما کمک می‌کنند به سطح جدیدی از موفقیت برسید. برای […]

فروش بیشتر در شاپفای از طریق دستگاه‌های تلفن همراه: 5 استراتژی با طراحی سایت وردپرس، می‌توانید یک وب‌سایت فروشگاهی حرفه‌ای ایجاد کنید که تجربه خرید کاربرپسند را ارائه دهد. اما اگر قصد دارید فروشگاه آنلاین خود را گسترش دهید و آن را به صورت موبایلی در دسترس مشتریان قرار دهید، استفاده از اپلیکیشن موبایل Shopify […]

استفاده از قدرت خودکارسازی شاپایفای فلو با استفاده از خدمات سئو وردپرس، می‌توانید فرایندهای خودکارسازی شاپیفای را به گونه‌ای بهینه کنید که نتایج بهتری در جستجوهای گوگل به همراه داشته باشد. بهینه‌سازی صفحات مربوط به محصولات و دسته‌بندی‌ها برای جستجوهای مرتبط، همراه با تنظیمات خودکار موجودی، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه، می‌تواند موجب افزایش ترافیک سایت […]

نکات تجارت الکترونیک برای جمعه سیاه: چگونه به فروش خود ادامه دهید در جمعه سیاه، خدمات سئو وردپرس می‌توانند به شما کمک کنند تا فروشگاه آنلاین شما در میان هزاران گزینه در نتایج جستجو برجسته شود. بهینه‌سازی سایت برای کلمات کلیدی مرتبط با تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، و محصولات محبوب می‌تواند به جذب ترافیک هدفمند کمک […]

فروشگاه اینترنتی‌تان را در شاپایف یا اسکوئر اسپیس میزبانی کنید؟ کدام بهتر است؟ در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها، خدمات سئو وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی سایت خود را برای جستجوگرها بهینه کنید. از آنجا که وردپرس به طور طبیعی از ساختار SEO-friendly برخوردار است، با استفاده از افزونه‌هایی مانند Yoast […]

ارتباط پخش زنده و تجارت الکترونیک برای بهبود تجربه خرید آنلاین خرده فروشی آنلاین، آن طور که می‌شناسیم، تقریباً لحظه به لحظه در حال تغییر است. در این میان، پخش زنده و تجارت الکترونیک به‌نظر می‌رسد که ترکیب بسیار مناسبی هستند. مانند بسیاری از جنبه‌های دیگر رفتار آنلاین، همه‌گیری کووید-۱۹ روندِ از قبل رایجی را […]

پتانسیل نهفته: چگونه با استراتژی‌های مؤثر بازگرداندن مشتریان، از لیست‌های غیرفعال خود بهره ببرید طبیعتا بیشتر بازاریاب‌ها موفقیت کمپین ایمیل خود را، دست کم تا حدی، بر اساس نرخ باز شدن ایمیل‌ها می‌سنجند. اما حتی اگر ایمیل‌های شما عملکرد خوبی داشته باشند، اکثر مشترکان (معمولا بیش از ۷۰ درصد) پیام‌های شما را باز نمی‌کنند. چه […]

فروشگاهی یا بیگ‌کامرس: کدام سیستم تجارت الکترونیک برنده است؟ در مقایسه با شاپیفای و بیگ‌کامرس، خدمات سئو وردپرس به شما این امکان را می‌دهند که کنترل بیشتری بر بهینه‌سازی صفحات و محتوای خود داشته باشید. با استفاده از افزونه‌هایی مانند Yoast SEO، می‌توانید رتبه‌بندی سایت خود را بهبود بخشید و در برابر رقبا بهتر دیده […]

چطور متن وب سایت می‌تواند به افزایش فروش تجارت الکترونیک کمک کند اگر در فروش تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنید، احتمالاً وقت زیادی را صرف نگارش متن وب‌سایت خود نکرده‌اید. شاید تمرکز زیاد بر روی متن وب‌سایت عجیب به نظر برسد، اما این کار می‌تواند فروش را افزایش داده و سود شما را بهبود بخشد. یکپارچه‌سازی […]

بازیابی فروش از دست رفته با خودکارسازی سبدهای خرید رها شده رها کردن سبد خرید، کابوس تجارت الکترونیک است. با وجود اینکه سال‌هاست همه از این مشکل آگاهیم، نرخ بالای رها کردن سبد خرید همچنان بسیار بالاست. هفتاد و پنج درصد ! مشکل هرچه بیشتر وخیم می‌شود. خدمات سئو وردپرس می‌توانند به شما کمک کنند […]

بیست درصد ۹۰ درصد از کسب‌وکارهای جدید تجارت الکترونیک، در همان سال اول فعالیت خود شکست می‌خورند. در صد روز اول خود شکست بخورند بله، درست خواندید: بیشتر کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک بیش از چهار ماه دوام نمی‌آورند. این میزان سختی به این معنی است که نمی‌توانید روی موارد اشتباه تمرکز کنید. یکی از موضوعات بسیار […]

آموزش بازاریابی و فروش