چرا باید از همین حالا به فکر جمعه سیاه باشید؟
برای موفقیت در جمعه سیاه، برنامهریزی زودهنگام کلید موفقیت است. شروع زودهنگام به شما این امکان را میدهد که از شلوغیهای دقیقه آخر دوری کنید و به طور استراتژیک همهی جزئیات کمپین فروش خود را تنظیم کنید. از طراحی سایت وردپرس با تمرکز بر تجربه کاربری گرفته تا بهینهسازی سئو برای جلب ترافیک بیشتر، همهی اینها میتوانند نقش مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش ایفا کنند. با داشتن یک وبسایت کاربرپسند و بهینهشده، میتوانید مشتریان را درگیر کرده و فرآیند خرید را برای آنها سادهتر کنید.
برگزاری کمپینهای بازاریابی موفق زمانبر است؛ از برنامهریزی و تبلیغات تا اجرا. شاید مشتریان هنوز به فروش بلک فرایدی و سایبرماندی فکر نمیکنند، اما وقت آن رسیده که به رویکردتان برای بزرگترین فروش سال فکر کنید. با وجود افزایش فروش تجارت الکترونیک در سالهای اخیر، فروشگاههای آنلاین در فصل بلک فرایدی و سایبرماندی، نسبت به فروشگاههای فیزیکی شلوغ، احتمالاً موفقیت بیشتری کسب خواهند کرد. با برنامهریزی از قبل برای بلک فرایدی میتوانید تخفیفهای رقابتی ارائه دهید، از آمادگی وبسایت خود اطمینان حاصل کنید و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید تا فروشگاه آنلاین شما در فهرست خرید بلک فرایدی آنها قرار گیرد.
اهمیت بلک فرایدی و سایبر ماندی
فروش بلک فرایدی و سایبرماندی بخش قابل توجهی از درآمد سالانه بسیاری از شرکتها را تشکیل میدهد، اما این تبلیغات برای صاحبان کسبوکارهای آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردارند. اداره کسبوکاری بدون فروشگاه فیزیکی مستلزم تلاش مداوم برای حفظ علاقه و اعتماد مشتریان به خرید آنلاین است تا از دست دادن آنها به شرکتهایی که فروشگاه فیزیکی دارند، جلوگیری شود. ارائه فروش رقابتی بلک فرایدی و سایبرماندی که با تخفیفهای فروشگاههای شلوغ فیزیکی رقابت کند، ارسال رایگان و سایر تبلیغات، میتواند راهبردی برای افزایش علاقه مخاطبان هدف به کسبوکار شما در بزرگترین روزهای خرید سال باشد.
تأثیر بلک فرایدی و سایبرماندی بر صاحبان کسبوکارهای الکترونیکی امسال، بهدلیل تعطیلیهای جهانی اخیر، بیش از هر زمان دیگری خواهد بود. اگرچه امیدواریم تا روز شکرگزاری وضعیت اقتصادی بهبود یابد، اما واقعیت این است که فروشگاههای آنلاین در مقایسه با فروشگاههای فیزیکی، راحتتر از چالشهای بهار امسال عبور کردهاند. کاهش جهانی هزینهها در ابتدا هم بر مشاغل آنلاین و هم بر مشاغل فیزیکی تأثیر گذاشت، اما راحتی و ایمنی خرید از منزل به تجارت الکترونیک امتیازی داده است که احتمالاً در فصل خرید تعطیلات امسال نیز باقی خواهد ماند. اکثر مردم هنوز هم نیاز به خرید هدیه و سایر اقلام دارند، اما همه هنوز آماده بازگشت به فروشگاههای مورد علاقه خود نیستند. در حالی که صدها کسبوکار فیزیکی در سراسر کشور در حال تعطیلی دائم هستند، فروش آنلاین در حال رونق است.
برای موفقیت در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، از قبل برنامهریزی کنید.
اگرچه بیشتر مشتریان شما هنوز به تخفیفات بلک فرایدی فکر نمیکنند، اما زمان مناسبی برای برنامهریزی تبلیغات BFCM است. بسیاری از شرکتها خیلی صبر کرد وقت آن است که به یکی از مهمترین فروشهای سال فکر کنید، و تعلل میتواند باعث شود که کسبوکارتان نسبت به رقبا عقب بماند.
نباید تا هفتهی شکرگزاری صبر کنی تا تصمیم بگیری چه تبلیغاتی انجام دهی، یا صفحات مجازیات را تمام تابستان بیصدا بگذاری و انتظار داشته باشی که مخاطبانت به جای وبسایت رقیبت، مشتاقانه منتظر خرید از وبسایت تو باشند.
با تعامل مداوم با مخاطبان هدف خود از طریق ایمیل مارکتینگ، پستهای اینستاگرام و سایر پلتفرمها در طول سال، میتوانید در زمان تصمیمگیری مشتریان برای استفاده از تخفیفات بلک فرایدی و سایبرماندی، برند خود را در ذهن آنها نگه دارید. فروشگاه ساز شاپ فای تنها وبسایتها تقریباً سه میلیارد دلار فروش بین جمعه سیاه و دوشنبه سایبری سال گذشته، و هیجانزده کردن مشتریان خود در مورد پیشنهادات فروش با برنامهریزی از قبل، تضمین میکند که سایت شما در میان سایتهای موفق خواهد بود.
همچنین، خدمات سئو وردپرس به شما کمک میکند تا در نتایج جستجو برجسته باشید و از رقبای خود پیشی بگیرید. با استفاده از استراتژیهای سئو مناسب، میتوانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما در جمعه سیاه به طور برجستهای در جستجوها دیده میشود و مشتریان بالقوه به راحتی شما را پیدا میکنند.
نکاتی برای آماده شدن برای جمعه سیاه و دوشنبه سایبری
برنامهریزی برای یک تبلیغات موفق تجارت الکترونیک در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، شامل آمادهسازی وبسایت و تلاشهای بازاریابی است. با تهیهی فهرستی از کارهایی که باید زودتر انجام شوند، میتوانید مطمئن شوید که هر جنبهای از کسبوکارتان برای بزرگترین فصل BFCM آماده است.
اگر ماههاست قصد دارید وبسایت قدیمی خود را بهروزرسانی کنید، الان زمان مناسبی است که از فروشگاه آنلاین خود مطمئن شوید در بهترین حالت ظاهری و عملکردی خود قرار دارد نیازی نیست لوگو یا کل سایت خود را از نو طراحی کنید، اما هماهنگ کردن فونتها و رنگها با روندهای مدرن، بهبود نتایج جستجوی ارگانیک، و اطمینان از عملکرد صحیح لینکها، کدهای تخفیف و فرآیند پرداخت، میتواند به فروشگاه شما مزیت رقابتی بدهد. نادیده گرفتن اشتباهات کوچک، مانند فراموش کردن فعالسازی کد تخفیفی که در اینستاگرام تبلیغ کردهاید، میتواند مشتریان را ناامید و باعث از دست دادن فروش شود.
ما میتوانیم در تحلیل و درک بهینهسازی نرخ تبدیل وبسایت شما نیز به شما کمک کنیم. افزایش ترافیک سایت خوب است، اما افزایش درصد بازدیدکنندگانی که واقعا خرید میکنند بهتر است. بسیاری از مشتریان بالقوه شما در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، سایتهای بیشتری را مرور خواهند کرد تا اینکه از آنها خرید کنند و ما میتوانیم به شما در تدوین راهبردهایی برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری در وبسایتتان کمک کنیم.
ساختن تبلیغات مؤثر که توجه مخاطبان هدف را جلب کند، یکشبه اتفاق نمیافتد. همین حالا باید به فکر ایمیل مارکتینگ، پستهای شبکههای اجتماعی، تبلیغات گوگل و دیگر انواع تبلیغاتی که برای تبلیغ فروش بلک فرایدی و سایبرماندی خود برنامهریزی کردهاید، باشید. با صرف وقت برای طراحی تبلیغاتی زیبا که جزئیات مهم را در بر داشته و با اهداف کمپین شما همسو باشند، میتوانید اطمینان حاصل کنید که هر تبلیغ بلک فرایدی و سایبرماندی که میسازید، تصویری مثبت از برند شما ارائه میدهد.
از صبح زود برای BFCM آماده شو
در فیوچر هالیدیز، به کمک شما در طراحی وبسایتی خلاقانه و تجارت الکترونیک که رشد کسبوکار شما را تضمین کند، اهمیت میدهیم. ما در اینجا هستیم تا به شما در ایجاد حضوری زیبا و کارآمد آنلاین که ارزشهای برند شما را منتقل میکند، کمک کنیم. اگرچه طراحی وب هسته اصلی کار ماست، اما ما همچنین ترافیک سایت را تحلیل میکنیم، در مهاجرت به پلتفرم جدید به شما کمک میکنیم و به مشتریان خود در طراحی عناصر مختلف برند آنلاینشان برای ایجاد حضور دیجیتالی قوی و متمایز کمک میکنیم. متخصصان بازاریابی ایمیلی ما همچنین میتوانند در طراحی استراتژی ایمیلی که باعث میشود ایمیلهای BFCM شرکت شما از دهها ایمیل دیگر که صندوق پستی مشتریان شما را پر میکند، متمایز شود، به شما کمک کنند.