09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

نکات کلایویو برای پرایم و شاپيفای

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

استراتژی‌های چندکاناله کلاویو برای «خرید با پرایم» و شاپيفای

علاوه بر این، خدمات سئو وردپرس برای بهبود رتبه‌بندی سایت در موتورهای جستجو، می‌تواند به جذب ترافیک هدفمند کمک کند که در نهایت منجر به جمع‌آوری ایمیل‌ها و استفاده از کلایویو برای ایمیل مارکتینگ و سایر کمپین‌های تبلیغاتی خواهد شد. با پیاده‌سازی استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر داده و تجزیه و تحلیل رفتار مشتریان، فروشگاه‌ها می‌توانند از این ابزار به‌طور مؤثر برای تقویت ارتباطات خود با مشتریان، بهبود تجربه خرید، و در نهایت افزایش فروش استفاده کنند.

Company getting more sales with Klaviyo strategies for Buy with Prime

کلیویو به عنوان برترین پلتفرم بازاریابی خودکار شهرت یافته است، شهرتی که با پشتیبانی شاپ فای نیز تقویت شده است. صد میلیون دلار سرمایه‌گذاری در این پلتفرم در سال 2022. کمی بعد، کلاویو وارد موقعیتی مشابه شد. همکاری با آمازون این سه مورد به‌سرعت به مجموعه‌ای سه‌گانه و ضروری برای برندها تبدیل شده‌اند و Shopify را به حوزه اصلی فعالیت آن‌ها تبدیل کرده‌اند.

با استفاده‌ی هوشمندانه از هر سه پلتفرم، می‌توانید عملکرد فروش ماهانه خود را افزایش دهید. در اینجا، به بررسی استراتژی‌های کلاویو برای خرید با پرایم می‌پردازیم که بیشترین تاثیر را بر سود خالص، مدیریت داده‌ها و ارتباط برند و مشتری دارند.

جزئیاتی که بیش از همه اهمیت دارند

مشتریان تجارت الکترونیک امروزه به دنبال اطلاعات کلی نیستند، اما همه جزئیات را هم نمی‌خوانند. به همین دلیل بازاریابی مستقیم همتا به همتا همچنان بهترین روش است (و می‌تواند…) بیش از یک چهارم (از درآمد شما)، اما فقط زمانی که با دقت و ظرافت استفاده شود.

چیزی که توجه مشتریان را حفظ می‌کند، نشان دادن همدلی است. ایمیل‌های شما باید:

  1. مرتبط
  2. مفید
  3. راه‌حل‌گرا
مشاهده این مطلب  ۸ راهکار بهینه‌سازی وبسایت تجارت الکترونیک برای افزایش فروش

به همین دلیل، کاهش زمان صرف‌شده برای مشکلات جریان داده، به معنای افزایش زمان اختصاص‌یافته برای برنامه‌ریزی است. صیقل دادن ایمیل‌هایتان و کمپین‌ها

اکنون می‌توان داده‌های کلاویو و آمازون را به‌طور یکپارچه از طریق شاپفای با هم ترکیب کرد و در نتیجه تلاش‌هایتان را تا حد امکان متحد ساخت. بنابراین، ضروری است که استراتژی‌های کلاویوی شما برای خرید با پرایم، از بهترین ویژگی‌های هر پلتفرم بهره ببرد. این کار، ماشین فروش و بازاریابی‌ای ایجاد می‌کند که بسیار فراتر از مجموع اجزای آن است.

استفاده از مزایای کلاویو

به همراه ارزش ذاتی ایمیل‌های خودکار کلاویو مطمئن شوید پیامتان با استفاده‌ی بهینه از راهکارهای شخصی‌سازی کلاویو، برجسته و قابل توجه باشد.

  • بخش‌بندی بازار برای روان‌شناسی پیشرفته و هدف‌گیری رفتاری
  • هماهنگی مبتنی بر تحلیل داده بین ایمیل، پیامک و اعلان‌های درون برنامه‌ای
  • شخصی‌سازی خودکار با پلتفرم داده‌های مشتری شهودی کلاویو
  • وفاداری مشتریان ویژه مشوق‌ها
  • استراتژی‌های دقیق بازاریابی و مدیریت موجودی با استفاده از تحلیل پیش‌بینی
  • خدمات مدیریت اشتراک
  • هماهنگی هوشمندانه بین ایمیل‌های فروش، خبرنامه و خوشامدگویی
  • درگاه‌های آسان برای گذاشتن نقد و بررسی‌ها – که به طور مداوم به ساختن (بخش) بسیار مهم شما کمک می‌کند اثبات اجتماعی

استفاده از مزایای آمازون

برای ادغام بهینه، بهبود استراتژی‌های کلاویو برای دکمه‌های «با پرایم بخرید» ضروری است. بیشتر صاحبان فروشگاه‌های شاپفای که خودشان از پس کارها برمی‌آیند، خودشان را به قرار دادن دکمه‌های «با پرایم بخرید» در کنار فهرست محصولات محدود می‌کنند.

این پایه خوبی است، اما خرید با پرایم ابزاری است که بهتر است در کل استراتژی بازاریابی شما به‌کار برده شود، به این معنی که:

  • قرار دادن لینک‌های خرید با پرایم در کنار هر اشاره به ارسال رایگان/سریع و معاملات انحصاری اعضای پرایم
  • ترویج خرید کم‌ریسک به لطف سیاست آسان بازگشت آمازون پرایم
  • ترکیب داده‌های انتساب شاپفای و آمازون
  • برنامه‌ریزی پیام‌ها با توجه به کانال فروش ترجیحی
  • تبلیغ بیشتر آمازون وقتی که… با تخفیفات ویژه آمازون پرایم سر و کله‌اش پیدا می‌شود
  • هماهنگی تلاش‌های بازاریابی و فروش در مورد استفاده از انبارداری شخص ثالث در مقابل انبارداری داخلی
مشاهده این مطلب  رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

به طور کلی، اطمینان حاصل کنید که ساختار لینک «خرید با پرایم» شما، هرگاه مرتبط باشد (یعنی زمانی که مستقیماً به محصول خاصی مرتبط نیست)، ترافیک را به محصولات پرفروش یا قیف‌های فروش هدایت می‌کند.

برای استفاده مؤثر از کلایویو در پلتفرم‌های پرایم و شاپفای، توجه به جزئیات و ویژگی‌های خاص هر پلتفرم ضروری است. در ابتدا، طراحی سایت وردپرس یا شاپفای برای فروشگاه‌های آنلاین می‌تواند با استفاده از کلایویو، مشتریان هدف را جذب کرده و با شخصی‌سازی پیام‌ها، نرخ تبدیل را افزایش دهد. سیستم‌های اتوماسیون بازاریابی کلایویو به فروشگاه‌ها این امکان را می‌دهند که پیام‌های ایمیل و پیامک را به صورت خودکار بر اساس رفتار مشتریان ارسال کنند و تجربه خرید را برای هر مشتری شخصی‌سازی کنند.

 

اگر ترجیح می‌دهید فروش مستقیم از طریق شاپيفای انجام شود، می‌توانید به‌طور غیرمستقیم مشتریان وفادار آمازون را به خرید مستقیم از سایت خود تشویق کنید. این کار می‌تواند شامل پیام‌هایی کلی در مورد اولویت دادن به کسب‌وکارهای محلی یا خرید مستقیم از تولیدکننده باشد. (البته از محدودیت‌های آمازون تجاوز نکنید) راهنمای استفاده از برند لبخند

تسلط بر چندکاناله واقعی

Customers enjoying a multichannel buying approach after the company implements Klaviyo strategies for Buy With Prime

هنگامی که مشتریان در بستر چندکاناله شاپایف شما خرید می‌کنند (یا حتی فقط ویترین‌گردی می‌کنند)، حجم زیادی داده‌ی بازاریابی تولید می‌شود. اینها فرصت‌های بهبود عملکرد هستند که منتظرند شما از آنها استفاده‌ی بهینه کنید.

ما مزایای… را بررسی کردیم با استفاده از قابلیت خرید با پرایم پیش از این از پلتفرم شاپایفای شما استفاده کرده‌ایم و یکی از نکات مهمی که متوجه شدیم این بود که این پلتفرم، اطلاعات شاپایفای و آمازون را از هم جدا نمی‌کند. حالا دیگر مساله این نیست که آیا می‌توانید این داده‌ها را به فروش مستقیم تبدیل کنید، بلکه چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید.

مشاهده این مطلب  استخدام فروشندگان مناسب

علاوه بر این، این مزایا دارای بازگشت سرمایه صد درصدی هستند، زیرا استفاده از قابلیت «خرید با پرایم» در فروشگاه شاپایف شما رایگان است (البته استفاده بهینه از آن موضوع دیگری است). استفاده از «خرید با پرایم» همچنین جایگاه شما را در فهرست برندهای آمازون تضمین می‌کند، حتی اگر شاپایف پایگاه اصلی شما باشد.

دو پلتفرم بزرگ فروش آنلاین را پوشش دادیم. حالا در مورد بازاریابی شما چه می‌توان گفت؟

استفاده از آمازون پرایم با کلاویو و شاپفای

کلایو و آمازون، مشابه شراکت شاپفای و آمازون، اتحادیه‌ای تشکیل داده‌اند که پتانسیل درآمدزایی ادغام «بای ویت پرایم» و شاپفای را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

در بحث قبلی درباره استراتژی‌های شاپفای/خرید با پرایم، توضیح دادیم که خرید با پرایم ترافیک را مستقیماً به آمازون هدایت می‌کند، اما همچنان عملکرد کلی شما را افزایش می‌دهد. همراه با این عملکرد بهتر، پتانسیل بازاریابی جدیدی ایجاد می‌شود، زیرا شما عادات خرید انحصاری اعضای آمازون پرایم را می‌شکنید.

برون‌رسانیِ فروشنده

ارتباط با مشتریان، عامل پیوند دهنده همه چیز است. چرا؟ آمازون پرایم با کلاویو سوخت فعالیت‌های بازاریابی‌ای است که مستقیما به افزایش فروش آمازون پرایم و شاپ فای می‌انجامد.

  • بازیابی سبد خرید رها شده از طریق ایمیل‌های خودکار سبد خرید رها شده کلاویو به ازای هر نفر ۳.۵۳ دلار (خوشحالم!)
  • روابط مشتریان، با ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده که مستقیماً به نیازها و الگوهای خرید آن‌ها می‌پردازد.
  • درگیری مستقیم با استفاده از بهینه‌سازی کمپین برای بخش‌بندی، گزارش‌دهی و استراتژی‌های جریان داده پیشرفته
  • مقیاس‌پذیری، با کمپین‌هایی که آگاهی از برند را افزایش می‌دهند و … شتاب چرخه عمر مشتری
  • زمان‌بندی برای پیش‌بینی الگوهای خرید و حفظ جایگاه برند در ذهن مشتریان در فصول کم‌رونق و پررونق
مشاهده این مطلب  تبلیغات آنلاین: راهنمای کامل انواع و فرمت‌های تبلیغات

خلاصه کلام

از همه مهم‌تر، استراتژی‌های کلاویوی شما برای خرید با پرایم باید به کاربران سخت‌گیر آمازون یادآوری کند که می‌توانند از مزایای عضویت پرایم خود هنگام ورود به اکوسیستم شاپایفیتان استفاده کنند. سپس می‌توانید … مزایای آمازون پرایم مستقیماً به پیام‌های خودتان.

امکان‌پذیر شدن همه این‌ها به یکپارچگی بی‌نقص شاپفای، کلاویو و آمازون برمی‌گردد که سه ابزار برتر تجارت الکترونیک را به هم متصل می‌کنند. راه‌اندازی آن بسیار آسان است (به سادگی دانلود برنامه‌ها)، اما استفاده‌ی بهینه از آن می‌تواند پیچیدگی‌هایی داشته باشد.

اگر هدف شما یادگیری تدریجی است، اشکالی ندارد. اما اگر اهداف درآمدی جدی، نگرانی‌های مربوط به هزینه‌ها و کارمندانی دارید که به شما وابسته‌اند، چرا برای بهینه‌سازی مهم‌ترین معیارها صبر می‌کنید؟

بهینه‌سازی استراتژی‌های کلاویو برای خرید با پرایم

بهتر است دوباره چرخ را اختراع نکنید. اگر به فکر حرفه‌ای‌تر کردن سایت خود هستید، الان زمان مناسبی برای همکاری با شرکتی است که در این زمینه تبحر زیادی دارد. طراحی وب پیشرفته برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و شرکت‌های بزرگ در حوزه تجارت الکترونیک

اگر آماده سرمایه‌گذاری روی برند خود و گذر از روش‌های خودتان هستید، وقت آن است که از پشتیبانی پیشگام واقعی در توسعه وب و استراتژی‌های برندینگ بهره ببرید. تماس با تعطیلات آینده برای پشتیبانی مستقیم و داخلی به منظور ارتقای برند شما و تبدیل آن به رقیبی قدرتمند در عرصه رقابتی تجارت الکترونیک

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070