09339159432 (مشاوره با تیم فروش) 09155249420

نکات تجارت الکترونیک برای جمعه سیاه

آنچه در این مقاله می خوانید:

نکات تجارت الکترونیک برای جمعه سیاه: چگونه به فروش خود ادامه دهید

در جمعه سیاه، خدمات سئو وردپرس می‌توانند به شما کمک کنند تا فروشگاه آنلاین شما در میان هزاران گزینه در نتایج جستجو برجسته شود. بهینه‌سازی سایت برای کلمات کلیدی مرتبط با تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه، و محصولات محبوب می‌تواند به جذب ترافیک هدفمند کمک کند. همچنین، با بهینه‌سازی ساختار URL و استفاده از تکنیک‌های سئو فنی، می‌توانید از هر فرصت برای افزایش فروش خود استفاده کنید.

black friday ecommerce

آیا مغازه شما برای جمعه سیاه آماده است؟

جمعه سیاه به سرعت نزدیک می‌شود و احتمالا برای آماده شدن جهت افزایش بازدیدکنندگان فروشگاه آنلاین خود در تلاشید. چگونه پیشنهادی ارائه دهید که برای مخاطبان شما جذاب باشد؟

باید از محصولات رقبا بهتر باشد و آنقدر خوب باشد که مشتریان نتوانند از آن بگذرند.

ضمن اینکه قبل از افزایش ترافیک و سفارش‌ها، باید وب‌سایت خود را بررسی کنید. زمان بارگذاری آهسته و صفحات خراب می‌توانند برای کسب‌وکار شما پرهزینه باشند.

تجربه زیادی در کمک کردن داریم فروشگاه ساز شاپيفای صاحبان فروشگاه‌ها فروش تعطیلات خود را افزایش می‌دهند و از شلوغ‌ترین فصل خرید سال بهره می‌برند. چند نکته‌ی مورد علاقه‌ی خودمان را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

 

نکات تجارت الکترونیک جمعه سیاه برای رسیدن به اهداف‌تان

جمعه سیاه برای کسب‌وکارها و خریداران، زمانی هیجان‌انگیز است. در این زمان، بیشترین میزان فروش انجام می‌شود و خریداران مشتاقانه منتظر تخفیف‌هایی هستند که به صرفه‌جویی در خرید هدایا کمک می‌کند.

اگر می‌خواهید از هیجان استفاده کنید و فروش خود را افزایش دهید، این پیشنهادها را دنبال کنید.

مشاهده این مطلب  12 افزونه برتر کروم برای بازاریابان دیجیتال در سال 2023

برای موفقیت در جمعه سیاه، طراحی سایت وردپرس باید به گونه‌ای باشد که مشتریان بتوانند به راحتی محصولات مورد نظر خود را پیدا کرده و خرید کنند. اطمینان حاصل کنید که سایت شما پاسخگو (responsive) است و بر روی دستگاه‌های موبایل به درستی نمایش داده می‌شود. همچنین، استفاده از افزونه‌های مربوط به فروش‌های ویژه و تخفیف‌ها می‌تواند تجربه خرید را برای مشتریان جذاب‌تر کند و فروش شما را در این روزهای شلوغ افزایش دهد.

 

ارائه ای وسوسه انگیز ایجاد کنید

پیشنهاد شما بخش حیاتی یک کمپین جمعه سیاه مؤثر است. اگر تخفیف شما خیلی کم باشد، خریداران به احتمال زیاد به دنبال معاملات بهتر در جای دیگری خواهند گشت.

بر اساس شمارنده در سال ۲۰۱۸ تخفیف‌ها نسبت به سال ۲۰۱۷ بیشتر بود. در صورت امکان، پیشنهادات رقبا را بررسی کنید تا بتوانید رقابتی باشید. ممکن است برای ترغیب خریداران به خرید، ارائه حداقل ۴۰ درصد تخفیف ضروری باشد.

شیوه‌ی بیان پیشنهاد شما می‌تواند در موفقیت آن بسیار مؤثر باشد.

برای مثال، تخفیف ۱۰ درصد از ۱۰۰ دلار به اندازه تخفیف ۱۰ دلار از ۱۰۰ دلار جذاب نیست، حتی اگر از نظر ریاضی با هم برابر باشند. این نوشته از SEO Yoast روش‌های ایجاد تخفیف‌های جذاب را توضیح می‌دهد. روانشناسی پشت تخفیف‌ها .

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

Think outside the box. Black Friday eCommerce Tips: How to Keep Selling

هیچ متنی داخل پرانتز نبود.

خارج از چارچوب فکر کن

خاص و متفاوت باشید و کاری جدید انجام دهید! هر سال از یک پیشنهاد تکراری استفاده نکنید؛ کاری کنید که معمولا انجام نمی‌دهید. بیایید چند ایده بررسی کنیم.

پیشنهادهای ترکیبی

اگر محصولاتی دارید که با هم ترکیب خوبی دارند، به فکر ایجاد بسته‌ای از چند محصول و ارائه تخفیف برای خرید همزمان آن‌ها باشید.

مشاهده این مطلب  اهمیت فراتر رفتن از انتظارات مشتری

مثلاً فرض کنید یک فروشگاه اینترنتی لباس دارید. می‌توانید یک پیراهن، شلوار، کفش و اکسسوری را انتخاب کنید و یک ست کامل لباس بسازید. با ارائه تخفیف ریالی یا درصدی که برای مشتریان جذاب باشد، حس خرید به‌صرفه را به آن‌ها القا کنید. هرچه ارزش پیشنهاد شما بیشتر باشد، مشتریان بیشتر ترغیب می‌شوند از این فرصت استفاده کنند.

معاملات ارجاعی

به مشتریانتان برای معرفی‌هایشان در مدت زمان محدودی به مناسبت جمعه سیاه تخفیف بیشتری بدهید.

تخفیف‌های سراسری فروشگاه

به ارائه تخفیف سراسری برای تمام محصولات خود فکر کنید. این به بازدیدکنندگان فرصت می‌دهد تا با آرامش در فروشگاه شما بچرخند بدون آنکه مجبور باشند دنبال پیشنهادهای جذاب بگردند.

پیش فروش ویژه قبل از جمعه سیاه

ارائه دهید فروش شگفت انگیز یک روز قبل از جمعه سیاه. این به خریداران مشتاق فرصت می‌دهد تا زودتر از موعد از تخفیفات استفاده کنند و اولین خرید خود را از شما انجام دهند. مطمئن شوید که حراج لحظه‌ای به اندازه یا بهتر از تخفیفی که برای روز جمعه سیاه در نظر گرفته‌اید نباشد. به آن‌ها دلیلی بدهید که فردا دوباره برگردند و بیشتر خرید کنند.

وب‌سایت خود را تقویت کنید

اگر وب‌سایتتان وضعیت مناسبی نداشته باشد، ممکن است مشتری از دست بدهید. وب‌سایتی که به‌روز نیست می‌تواند باعث شود بازدیدکنندگان سایت شما را ترک کنند و از جای دیگری خرید کنند.

کارهای ساده‌ای هست که می‌توانید انجام دهید وبسایت خود را تقویت کنید و فروش خود را افزایش دهید برای جمعه سیاه

طراحی ناوبری ساده و کاربرپسند

بخش ناوبری یکی از مهم‌ترین جنبه‌های وب‌سایت شماست. اگر بازدیدکنندگان ندانند روی کدام قسمت کلیک کنند یا برای رسیدن به مقصود خود مجبور به کلیک‌های زیاد باشند، ممکن است سایت را ترک کنند.

مشاهده این مطلب  افزایش بازدید سایت وردپرس

چه باید کرد

  1. تعداد کلیک‌های لازم برای رسیدن از صفحه محصول به مرحله پرداخت را کاهش دهید.
  2. مطمئن شوید که همه صفحات اصلی شما به‌راحتی قابل یافتن هستند.
  3. ابزارهای جستجو را برای یافتن محصولات مورد نظرشان در اختیارشان قرار دهید.
  4. به یاد داشته باشید که خریداران جمعه سیاه به دنبال تخفیف‌های سنگین و هدایای بی‌نظیر هستند، از دسته بندی‌ها استفاده کنید تا پیدا کردن آنچه می‌خواهند برایشان آسان شود.

زمان بارگذاری وب‌سایت خود را بررسی کنید

اگر صفحات شما مدت زمان زیادی می‌برد برای بارگذاری خیلی طولانی است. شما در حال از دست دادن فروش‌های احتمالی هستید.

چه باید کرد

  1. از ابزاری مانند ابزار سنجش سرعت صفحات گوگل سرعت وب‌سایت خود را بررسی کنید.
  2. راهکارهایی را که در مقاله‌مان در مورد… به آن‌ها اشاره کردیم، اجرا کنید. اهمیت سرعت سایت .

مطمئن شوید وب‌سایت شما روی موبایل به خوبی کار می‌کند

امروزه، بسیاری از فروشگاه‌ها و بسترهای خرید، از پیش برای خرید از طریق موبایل بهینه‌سازی شده‌اند. به همین سادگی می‌توان فرض کرد که تجربه خرید موبایلی شما خوب است و به سراغ کار بعدی رفت.

چه باید کرد

  1. فروشگاه خود را روی تلفن همراه یا تبلت مرور کنید و خودتان تجربه آن را از نزدیک ببینید. محصولی را انتخاب کنید و تمام مراحل پرداخت را انجام دهید.
  2. با برنامه‌نویس خود همکاری کنید. برای بهبود تجربه کلی، اصلاحاتی انجام دادن.

مطالعه پیشنهادی فروش بیشتر در شاپفای با موبایل: 5 راهبرد

از پیشنهاد خود اطلاع‌رسانی کنید

شاید بهترین پیشنهاد دنیا را داشته باشید، اما اگر به مردم نگویید چه فایده‌ای دارد؟ در اینجا چند روش برای اطلاع‌رسانی وجود دارد.

مشاهده این مطلب  5 ترند برتر بازاریابی زیبایی که برای درخشش در سال 2024 باید بدانید

فروش ویژه در وب‌سایت شما

فروش شما باید در هر صفحه از وب‌سایت شما به طور برجسته نمایش داده شود.

چه کار باید کرد؟

  1. از بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات کشویی، پاپ‌آپ‌های خروجی و شمارش معکوس استفاده کنید.
  2. از رنگ‌ها و فونت‌هایی استفاده کنید که به‌چشم بیایند. اگر پیشنهاد شما با بقیه‌ی وب‌سایتتان یکی باشد، به‌راحتی نادیده گرفته می‌شود. می‌خواهید بازدیدکنندگان شما صرف‌نظر از صفحه‌ای که در آن هستند، به یاد پیشنهادهایتان باشند.
  3. مطمئن شوید که کدهای تخفیف به راحتی قابل کپی و چسباندن در هنگام پرداخت باشند.

در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

کورکورانه پست نگذارید! رسانه‌های اجتماعی فقط در صورت استفاده صحیح مؤثر است. فقط اشتراک‌گذاری لینک، کلیک برای شما به ارمغان نمی‌آورد. باید متنی بنویسید که فریاد بزند «روی من کلیک کن!» و از تصاویر یا ویدئو استفاده کنید.

چه کار باید کرد؟

  1. پروفایل شبکه‌های اجتماعی خود را بهینه کنید. یک عکس کاور که فروش بلک فرایدی شما را تبلیغ می‌کند بسازید و زودتر از موعد آن را قرار دهید تا خبر آن پخش شود.
  2. اطلاعات بیوگرافی خود را به‌روزرسانی کنید تا مطمئن شوید همه آن‌ها دقیق هستند.
  3. لینک صفحه فروش خود را در وب‌سایتتان قرار دهید و پست‌هایی برای تبلیغ فروش خود ایجاد کنید. می‌توانید این پست را در بالای صفحه فیسبوک و توییتر خود ثابت کنید.

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو + طراحی سایت = 09376996070

خدمات گوگل، تبلیغات، هدایا تبلیغاتی و … = 09339159432