کلیو ویژگیهای جدیدی برای تقویت بازاریابی ایمیلی شما منتشر کرد.
کلیویو سالهاست پیشرو در صنعت بازاریابی ایمیلی بوده و همچنان به ارائه ویژگیهای جدیدی ادامه میدهد که زندگی را برای کاربرانش آسانتر میکند. رویداد محصول کلیدی اواخر اکتبر، کلیویو چند ویژگی جدید رونمایی کرد که میتوانند دیدگاه دارندگان فروشگاههای تجارت الکترونیک و مشتریان نسبت به بازاریابی ایمیلی را تغییر دهند. از فرمها و قالبهای جدید تا ادغام با سیستم پشتیبانی، گزارشهای زمانبندیشده و ساعات آرامش، انتظار میرود ویژگیهای جدید کلیویو به فروشگاههای تجارت الکترونیکی که از این پلتفرم ایمیل استفاده میکنند، در فصل خرید تعطیلات و پس از آن، برتری رقابتی بدهد.
خدمات سئو وردپرس نیز در نسخههای جدید کلاویو به طور کامل پشتیبانی میشود تا ایمیلها و صفحات فرود به بهترین شکل ممکن در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شوند. بهروزرسانیهای کلاویو شامل ابزارهای بهبود تحلیل داده و گزارشگیری پیشرفته است که به بازاریابان کمک میکند تا با بررسی دقیقتر رفتار مشتریان، کمپینهای ایمیلی خود را بهینه کنند و به این ترتیب نرخ تبدیل را بهشدت افزایش دهند. این ویژگیها میتواند به رشد فروش آنلاین و بهبود تجربه مشتریان کمک شایانی نماید.
ویژگیهای جدید ایمیل مارکتینگ کلاویو
اگرچه کلاویو این پلتفرم بازاریابی ایمیلی که از قبل هم عملکرد بسیار خوبی داشت، بهتازگی مجموعهای از ویژگیهای جدید را ارائه کرده است که به موضوعات مورد علاقه کاربران در گذشته میپردازد و در آینده آن را به گزینهای جذابتر برای صاحبان فروشگاههای تجارت الکترونیک تبدیل میکند. در اینجا مروری بر… تغییرات کلاویو در رویداد محصول خود، بینشهایی درباره چگونگی تأثیرگذاری آنها بر استراتژی بازاریابی ایمیلی شما ارائه کرد.
کتابخانه فرمهای جدید
استفاده از فرمهای آماده کلاویو برای تشویق بازدیدکنندگان سایت به ارتباط با شما، اغلب در ازای کد تخفیف یا سایر پیشنهادات، راهی سریع و ساده برای افزایش لیست ایمیل و در عین حال تقویت تعامل مشتری است. کلاویو کلایو مدتی است که این فرمها را ارائه میدهد، اما سبکهای جدید منتشرشده، جلوهای تازه به فرمهای قدیمی که بسیاری از مشتریان شما دیدهاند، میبخشند و بسیاری از گزینههای جدید، برای نمایش در موبایل، نسبت به جایگزینهای قدیمی، بهینهسازی شدهاند. چه بخواهید فرمی با رنگهای شاد و جشنوار برای بازاریابی فصلی امتحان کنید و چه بخواهید فرمها را با مواد تبلیغاتی جدید خود هماهنگ کنید، فرمهای جدید کلایو راهی سریع و آسان برای ارتقای بازاریابی ایمیلی شما هستند.
ویرایشگر الگوی جدید
به طور مشابه، گزینههای جدید قالبهای کلاویو به صاحبان فروشگاههای تجارت الکترونیک امکانات بیشتری برای طراحی ایمیلها، صفحات وب و دیگر مطالب بازاریابی با پیروی از آخرین روندها میدهد. به این ترتیب، برای مشتریان شما روشن خواهد شد که فروشگاه نوآورانه شما با جدیدترین روندها در صنعت شما و بهطور کلی در زمینه فناوری، همگام است.
ساعتهای آرامش
مشتریان شما ممکن است بخواهند از وضعیت سفارش خود مطلع باشند، اما این به معنای تمایل آنها به دریافت اطلاع رسانی در نیمه شب نیست. اگرچه اطلاع رسانی آنی میتواند مفید باشد، به ویژه اگر مشتریان خواهان اطلاعات لحظهای درباره موقعیت کالا و زمان تحویل آن باشند، اما شرکتهای حمل و نقل و حتی انبار شما پس از خواب مشتریان، فعالیت خود را متوقف نمیکنند.
بهطور پیشفرض، کلاویو از ارسال پیامک بین ساعت ۸ شب تا ۱۱ صبح بر اساس موقعیت مکانی مشتری جلوگیری میکند و آخرین بهروزرسانی، گزینههای بیشتری را برای سفارشیسازی بیشتر این تنظیمات فراهم کرده است تا بتوانید اطلاعات مفید را بدون تماس ناخواسته در ساعات نامناسب به مشتریان خود ارائه دهید.
کلاویو (Klaviyo) یکی از بهترین پلتفرمهای بازاریابی ایمیلی است که به ویژه در تجارت الکترونیک کاربرد فراوانی دارد. این پلتفرم اخیراً ویژگیهای جدیدی را معرفی کرده است که میتواند به فروشگاههای اینترنتی کمک کند تا کمپینهای ایمیلی خود را بهطور مؤثرتر و هوشمندانهتری اجرا کنند. یکی از ویژگیهای جدید، ادغام پیشرفته با طراحی سایت وردپرس است که به کاربران این امکان را میدهد تا بهراحتی ایمیلهای هدفمند خود را با صفحات سایت خود همگامسازی کنند. این همراستایی میتواند تجربه کاربری را ارتقا دهد و تعاملات بیشتری را از سوی مشتریان ایجاد کند.
ادغام میز راهنمایی
اگرچه زمانبندی مناسب ارتباطات تجاری اهمیت دارد، اما ضروری است که مشتریان برای دریافت پاسخ به سوالات یا نگرانیهای خود درباره سفارش یا محصولات، مدت طولانی منتظر نمانند. کلاویو اکنون به فروشگاههای تجارت الکترونیک اجازه میدهد خدمات پشتیبانی مشتری خود را با راهحلهای پیامرسانی ادغام کنند تا ارتباط سریعتر با مشتریان و مشتریان بالقوه را تسهیل کنند.
با این روش، شما و تیم پشتیبانیتان میتوانید بهطور مستقیم و آنی به پیامکها، ایمیلها و چتهای آنلاین مشتریان، از طریق میز راهنمایی خود پاسخ دهید. این امکان به شما کمک میکند تا مشتریان منتظر پاسخ نمانند. مشتریان بالقوه ممکن است پس از دریافت پاسخ به سؤالی فوری آماده خرید باشند، اما اگر بهموقع پاسخی دریافت نکنند، ممکن است کالا را در سبد خرید خود رها کرده و فرآیند خرید را تکمیل نکنند. همچنین تأخیر در پاسخ به نگرانیها درباره مشکلات سفارش میتواند حتی در صورت رضایت از کالا، از بازگشت مجدد آنها جلوگیری کند.
این قابلیت با نمایش کلیپی از پیامهای دریافتی فروشگاهتان از کانالهای مختلف، به شما کمک میکند تا زمان پاسخگویی خود را کاهش دهید، پیامها را فیلتر کنید و اول به مهمترین مسائل رسیدگی کنید، و سپس به نظرات کماهمیتتر پاسخ دهید تا به همه مشتریان خود اطمینان دهید که به نظرات آنها توجه میکنید. به این ترتیب، درصد مشتریانی که قبل از ناراحتی و مراجعه به جای دیگر، پاسخ خود را دریافت میکنند، افزایش مییابد.
گزارشهای زمانبندیشده
دانستن میزان عملکرد ایمیلهای بازاریابیتان، برای تشخیص ایمیلهای موثر و درک استراتژیهایی که باید ادامه یا متوقف شوند، ضروری است. هرچند کلاویو همیشه به صاحبان فروشگاههای تجارت الکترونیک دسترسی به برخی از محصولات را داده است معیارها از آنجا که ابزارهای قبلی تا حدی این هدف را برآورده کردهاند، این بستر بهطور خودکار گزارشهای ماهانه و هفتگی برنامهریزیشدهای تولید میکند که حاوی اطلاعات بسیار جزئیتر در مورد عملکرد کلی ایمیلهای بازاریابی، محصولات و سایر روشهای ارتباطی شما هستند و بدون نیاز به یادآوری بررسی معیارها، تصویر کاملی از وضعیت استراتژی بازاریابی شما ارائه میدهند.