09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

چگونگی نگارش توصیفات محصولی که فروش را افزایش می‌دهد

آنچه در این مقاله می خوانید:

چگونه توصیفاتی از محصول بنویسیم که فروش را افزایش دهد

نگارش توصیفات محصولی که فروش را افزایش دهد، یک مهارت کلیدی در دنیای تجارت الکترونیک است. برای موفقیت در این زمینه، شما باید توصیف‌هایی بنویسید که جذاب، دقیق و قانع‌کننده باشند. اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که طراحی سایت وردپرس باید به گونه‌ای باشد که توصیفات محصول به راحتی در آن قرار گیرد و تجربه کاربری مناسبی را برای بازدیدکنندگان ایجاد کند. بنابراین، ساختار منظم و طراحی جذاب در کنار اطلاعات دقیق و مرتبط، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علاوه بر این، استفاده از خدمات سئو وردپرس برای بهینه‌سازی توصیفات محصول از اهمیت زیادی برخوردار است. این امر باعث می‌شود که توصیفات شما نه تنها برای مشتریان جذاب باشد، بلکه در نتایج جستجو نیز بهتر دیده شوند. در توصیفات محصول، از کلمات کلیدی مرتبط، مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد محصول، و همچنین نظرات مثبت مشتریان استفاده کنید تا مخاطب را متقاعد به خرید کنید. به این ترتیب، به‌وسیله یک توصیف جذاب و بهینه، می‌توانید فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

reading status How to Write Product Descriptions That Boost Sales

صاحبان فروشگاه‌ها وقتی به نوشتن توضیحات محصولات می‌رسند، به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ شما کدام دسته هستید؟

  1. آنها همه ویژگی‌ها، مشخصات و هر آنچه فکر می‌کنند کسی دوست دارد درباره محصول بداند را در آن گنجانده‌اند.
  2. یا یک یا دو جمله‌ی کوتاه و ظاهرا هوشمندانه می‌آورند، اما جزئیات ضروری را حذف می‌کنند.

خریدار آنلاین نمی‌تواند محصولات شما را از نزدیک ببیند یا لمس کند. تنها راهی که او می‌تواند درباره محصولات شما اطلاعات کسب کند و تصمیم به خرید بگیرد، توضیحات محصول شماست.

مشاهده این مطلب  چطور از موفقیت تبلیغات بومی اطمینان حاصل کنیم؟

چطور توصیف محصولاتی بنویسیم که واقعا فروش را افزایش دهند؟ بگذارید چند تا از بهترین نکته‌ها و استراتژی‌هایم را به شما نشان دهم.

فروش فروشگاه خود را با یادگیری نحوه نگارش صحیح توضیحات محصول افزایش دهید

توضیحات محصول باید مزایا و ویژگی‌های آن را شرح دهند. هدف آن‌ها پاسخ به پرسش‌های مشتری و ارائه اطلاعات لازم برای رفع نگرانی او از خرید نامناسب است.

مشتری را در اولویت قرار دهید

مشتریان شما در هنگام تصمیم‌گیری برای خرید محصولاتتان، نقش اصلی را دارند. آنها باید در انتخاب خود برای خرید از شما احساس اطمینان کنند.

اگر بتوانید اعتماد به نفس آن‌ها را افزایش دهید و پیش‌دستانه به سوالاتشان پاسخ دهید، می‌توانید آن‌ها را به خرید ترغیب کنید و از ادامه جستجویشان جلوگیری کنید.

برای نوشتن شرح خود، از خود این پرسش‌ها را بپرسید:

  • محصول شما چه مشکلی از مشتریان شما حل می‌کند؟
  • مزایای استفاده از محصولات شما چیست؟
  • چه چیزی محصول شما را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز و بهتر می‌کند؟
  • بعد از دریافت محصول شما، چه احساسی به آن‌ها دست خواهد داد؟

مهم است که ویژگی‌های محصول خود را با مزایایی که ارائه می‌دهند، مرتبط کنید. زاپوس در این کار عملکرد خوبی دارد. کفش‌های راک‌پورت ورکز .

آنها توضیح می‌دهند که از آستر میکروفایبر برس‌خورده استفاده کرده‌اند که حس بسیار خوبی به پا می‌دهد. کفی میانی EVA نیز به راحتی کفش در طول روز کمک می‌کند. و رویه‌ی لاستیکی از سر خوردن جلوگیری می‌کند.

اگر توضیحات محصول خود را طوری بنویسید که ویژگی‌ها را به مزایای آن‌ها مرتبط کند، مشتریان به وضوح می‌بینند که چرا باید محصول شما را بخرند و این خرید را زودتر انجام دهند.

مشاهده این مطلب  هشت گام برای تبدیل مشتریان به فروشندگان

داستانی تعریف کن

اگر می‌خواهید مشتریان بالقوه با محصول شما ارتباط برقرار کرده و آن را بخرند، باید بتوانند تصور کنند که چگونه در زندگی آن‌ها جای می‌گیرد.

مشتریان شما ترغیب می‌شوند زودتر خرید کنند چون می‌خواهند محصول شما مشکلشان را حل کند یا نیازشان را برطرف سازد. داستان را تعریف کن از زندگی خود با محصول شما

روش خانگی در توصیف محصولات خود بسیار خوب عمل می‌کند.

فصل را در میان چیزهایی که حس خوبی به شما می‌دهند، بگذرانید. رنگ‌های غنی و اکسسوارهای طلایی رنگ، حال و هوای جشن را برای شما به ارمغان می‌آورند، در حالی که سه مورد از محبوب‌ترین عطرهای ما به طور محدود بازگشته‌اند. چه رایحه درختان همیشه سبز پوشیده از برف باشد، چه رایحه نعناع تند و وانیل خامه‌ای، یا رایحه شیرین و تند یک شیرینی مخصوص تعطیلات، آرزوهای گرم زمستانی تنها یک شستشو با شما فاصله دارند.

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

macbook with google homepage. How to Write Product Descriptions That Boost Sales

هیچ متنی داخل پرانتز وجود ندارد.

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو

مخاطبان اصلی شما انسان‌ها هستند، اما توضیحات محصول شما باید برای ربات‌های جستجوگر نیز واضح باشد.

اگر می‌خواهید مشتریان خرید کنند، باید بتوانند فروشگاه شما را پیدا کنند. توضیحات محصول بهینه‌شده به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا بفهمند محصول شما چیست، چه کار می‌کند و چه کسانی باید آن را بخرند. موتورهای جستجو برای مرتبط کردن افراد مناسب با فروشگاه شما، به این اطلاعات نیاز دارند.

از نکاتی که قبلاً به شما داده‌ام استفاده کنید و به مشتریانتان فکر کنید. به احتمال زیاد چه چیزی را جستجو می‌کنند که آن‌ها را به شما برساند؟ کلماتی را که ممکن است در جستجو تایپ کنند در نظر بگیرید و آن‌ها را در توضیحات محصول خود بگنجانید.

مشاهده این مطلب  جذب نیرو برای بهبود خدمات مشتری

به برند خود وفادار بمانید

برند شما فراتر از لوگو، رنگ‌ها و فونت‌هاست؛ شخصیت شرکت شماست؛ کیفیت و نوع محصولاتی که ارائه می‌دهید.

برند شما می‌تواند تاثیر زیادی بر تصمیم مشتریان برای خرید از شما داشته باشد. آنها با شما ارتباط برقرار می‌کنند، خودشان را در شما می‌بینند و پیرامون شما یک جامعه تشکیل می‌دهند اگر… برندی قوی بسازید .

الفه‌های مست مثالی عالی از برندسازی در تجارت الکترونیک است. آن‌ها شخصیت خود را در توضیحات محصولاتشان تزریق می‌کنند و با این حال موفق می‌شوند آنها را کوتاه و مختصر نگه دارند.

بله! بالاخره بابانوئل چیزی رو که همیشه برای کریسمس می‌خواستی برات می‌آره. یه تک‌شاخ رو دم در خونتون، روی این ژاکت کریسمسی زشت، تحویلت میده. دخترهای دیگه اسب کوچیک می‌خواستن، اما اونا کسل کننده‌ان. وقتی این لباس رو با یه شلوار جین سفید و بوت‌های سوارکاری بپوشی، دیگه معمولی نخواهی بود. زینتو ببند دختر، چون وقت پرواز کردنه!

سوییشرت‌های کریسمسی زشت رو می‌شه از هر جایی خرید… اما تیپسی الفز برندی هست که می‌شه ازش حمایت کرد. ترویج برند فروشگاه اینترنتی شما در اینترنت در بازار بزرگی مثل اینترنت بسیار مهم است.

جزئی و مرتبط باشید در توصیفاتتان.

نوشتن یک شرح محصول موفق، ساده است.

  • مشتری را به شکلی مرتبط با محصول، به او وصل کنید.
  • ویژگی‌های ضروری برای تصمیم‌گیری آگاهانه را درج کنید؛ مانند ابعاد، ارجاعات به اندازه، جزئیات پارچه و غیره.
  • هنگام برشمردن ویژگی‌های محصول، مزایای آن را نیز توضیح دهید. مثلاً پارچه‌ی جاذب رطوبت خوب است، اما چرا خریدار باید به این موضوع اهمیت دهد؟
  • به آن‌ها توصیه کنید چه چیزی لازم دارند و چرا به آن نیاز دارند.
مشاهده این مطلب  راز موفقیت اچ‌اس‌بی‌سی: استراتژی‌های بازاریابی مؤثر

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070