Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

راهنمای خرید لیست‌های پستی

آنچه در این مقاله می خوانید:

خرید لیست ایمیل می‌تواند با مشکلاتی همراه باشد. همیشه خطر خرید لیستی قدیمی وجود دارد؛ در بدترین حالت ممکن است متوجه شوید که قوانین حفاظت از داده‌ها را نقض کرده‌اید.جان کیتینگ از داده‌فروش هشت نکته‌ی ارزشمند برای یافتن لیست پستی مناسب ارائه می‌دهد.

خرید داده‌هایتان را به دیگری واگذار نکنید.

من درخواست‌های زیادی از منشی‌ها، کارآموزان یا افراد فاقد صلاحیت برای یافتن اطلاعات تماس بازاریابی دریافت می‌کنم که از پیامدهای قانونی اشتباه کردن در این زمینه آگاه نیستند. حداقل، فردی که لیست پستی را برای کسب‌وکار شما تهیه می‌کند باید از … شما آگاه باشد. اهداف کمپین بازاریابی و مخاطبان هدف .

به تجربه ما، واگذاری خرید داده‌ها معمولا به تصمیم‌گیری صرفا بر اساس قیمت منجر می‌شود. اگر می‌خواهید این مسیر را انتخاب کنید، می‌توانید از فروشنده‌ای غیرقابل اعتماد، لیست پستی ارزان قیمتی بخرید و بودجه (و احتمالا اعتبارتان) را هدر دهید.

حتی صاحب کسب‌وکار هم ممکن است در ظرایف داده‌های بازاریابی تخصص زیادی نداشته باشد. بهترین راه این است که قبل از صحبت با نمایندگان فروش داده‌ها، از یک متخصص بی‌طرف مشاوره بگیرید.

خدمات سئو وردپرس می‌توانند به شما کمک کنند تا از خرید لیست‌های پستی بیشترین بهره را ببرید. با بهینه‌سازی محتوای سایت و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، می‌توانید ترافیک بیشتری جذب کرده و مخاطبان بیشتری را به لیست‌های پستی خود اضافه کنید. این خدمات به شما کمک می‌کنند تا لیست‌های پستی شما با کیفیت بالاتری ایجاد شود و بازاریابی شما هدفمندتر و مؤثرتر باشد.

به تبلیغات فروشنده‌ها اعتماد نکنید.

همه دارندگان فهرست داده‌ها ادعا می‌کنند که داده‌هایشان بهترین و بی‌نظیر است، اما حقیقت این است که این فقط حرف‌های بی‌اساس است. وقتی با شرکت‌های ارائه دهنده فهرست ایمیل مکاتبه می‌کنید، با متخصصان داده صحبت نمی‌کنید، بلکه با فروشنده‌ای صحبت می‌کنید که برای تعریف و تمجید از داده‌هایشان حقوق می‌گیرد.

پس حرف‌های فروشنده را با کمی تردید بشنوید و سوال‌های مناسب بپرسید تا بتوانید لیست‌های مختلف موجود را با هم مقایسه کنید.

سوال‌های اشتباه نپرس.

«چقدر داده‌های شما خوب است؟» شاید فکر کنید این سؤال خوبی است، و بی‌شک بسیاری از مردم این سؤال را می‌پرسند، اما دقیقاً منتظر چه پاسخی هستید؟

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

مطمئنم که همه پاسخ‌ها جواب‌های از پیش آماده‌شده‌ای به شما می‌دهند که هیچ اطلاعات مفید و مشخصی در مورد انتخاب لیست مناسب به شما نمی‌دهد.

پرسش‌ها باید شامل ضمانت‌ها، جنبه‌های قانونی و حذف داده‌ها، مکانیزم‌های رضایت و منابع، نمونه‌ها، جلوگیری از تکرار و موارد دیگر باشد. یک کارگزار خوب این پرسش‌ها را برای شما مطرح می‌کند.

به همه داده‌ها یکسان نگاه نکن.

آیا یک ساعت رولکس «اصل» را با ده پوند از مردی در میخانه می‌خرید و انتظار داشتید که اصل باشد؟ نه، این کار را نمی‌کردید. اما برخی از صاحبان مشاغل کوچک به حرف‌های فروشندگان داده اعتماد می‌کنند و سپس تعجب می‌کنند که چرا سرور ایمیلشان قطع شده است، چرا شکایت‌هایی در مورد اسپم دارند و چرا صاحب داده دیر به تماس اعتراضی آنها پاسخ می‌دهد.

طراحی سایت وردپرس می‌تواند به شما کمک کند تا فرایند خرید لیست‌های پستی را ساده‌تر و مؤثرتر کنید. با استفاده از قابلیت‌های مختلف وردپرس، می‌توانید فرم‌های ثبت‌نام و اشتراک‌گذاری اطلاعات را در سایت خود راه‌اندازی کنید که به شما اجازه می‌دهد لیست‌های پستی هدفمند و باکیفیت را جمع‌آوری کنید. این کار باعث می‌شود شما به راحتی به مخاطبان خاص خود دسترسی پیدا کرده و استراتژی‌های بازاریابی خود را با دقت بیشتری اجرا کنید.

از کسانی که سابقه‌ی کار با داده ندارند، خرید نکنید.

اخیرا شرکت‌های زیادی خود را متخصص داده معرفی می‌کنند. همکاری با شرکت‌هایی که اعتبار داده‌ای خوبی دارند بسیار مهم است تا لیست‌های پستی شما با استانداردهای قانونی و اخلاقی بازاریابی مطابقت داشته باشد.

بیشتر از نیازتان، اینترنت نخرید.

به طور کلی، فروشندگان داده ترجیح می‌دهند حجم زیادی داده‌ی بازاریابی از آن‌ها بخرید و در نتیجه پول بیشتری خرج کنید. آن‌ها اغلب پیشنهادهای وسوسه‌انگیز و غیرمنطقی می‌دهند تا شما را به خرید بخش بزرگی از هدف فروش ماهانه‌ی خودشان ترغیب کنند.

وقتی چنین پیشنهادهایی به دستتان رسید، خوب فکر کنید و ببینید آیا خرید حجم زیادی از داده‌های آزمایش‌نشده واقعا به صرفه است یا نه. حتی اگر این داده‌ها به تعداد زیادی درخواست و سفارش تبدیل شوند، آیا می‌توانید حجم زیادی از کار اضافی را یکباره مدیریت کنید؟

به طور کلی، قبل از خرید عمده، ابتدا نمونه‌ای را آزمایش کنید تا صحت لیست را بررسی نمایید. و اگر پیشنهادی بیش از حد عالی به نظر می‌رسد، از آن صرف نظر کنید.

نمونه‌های داده را قطعی و بی‌عیب و نقص ندانید.

اگر تا به حال پس از دریافت نمونه‌ای خوب، لیست داده‌ای بی‌کیفیت خریداری کرده‌اید، قبل از خرید لیست بعدی به این سوالات فکر کنید: آیا شرکت‌های داده اهمیت نمونه‌های خوب قبل از فروش را درک می‌کنند؟ آیا شرکت‌های داده تا به حال به پاکسازی نمونه قبل از انتشار آن فکر کرده‌اند؟

به تأمین داده‌ها، اهمیتی که شایسته آن است بدهید.

تحقیق کنید و پایبند باشید قوانین بازاریابی مستقیم به پیامدهای اخلاقی و برندینگ استفاده از داده‌های بازاریابی بی‌کیفیت و یا غیرقانونی فکر کنید. فقط از اعضای انجمن داده و بازاریابی (DMA) خرید کنید.

و از همه مهم‌تر، قبل از سرمایه‌گذاری کلان روی داده‌های بازاریابی، با متخصصان داده مشورت کنید. آخر مگر خودتان ماشینتان را تعمیر می‌کنید؟

 

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

اگر امروز از شما بپرسند: «چه کسی بهتر می‌تواند استراتژی سئو بچیند؟ هوش مصنوعی یا کسی با ۱۷ سال تجربه عملی؟» چه پاسخی می‌دهید؟ شاید فکر کنید هوش مصنوعی فقط اطلاعات دارد، اما سئو فقط اطلاعات نیست. سئو ترکیبی است از علم، هنر، تحلیل، اجرا، آزمون و خطا، و شناخت انسان. به‌عنوان کسی که سال‌هاست […]

چطور پزشکان احمدآباد مشهد با سئو محلی و بازاریابی دیجیتال، نوبت‌گیری خود را چند برابر می‌کنند؟ احمدآباد مشهد یکی از متراکم‌ترین مناطق درمانی کشور است. ده‌ها پزشک متخصص، کلینیک زیبایی، مطب دندان‌پزشکی و مراکز تخصصی پزشکی در این منطقه فعال هستند—اما سؤال اصلی اینجاست: چه کسانی در این بازار شلوغ، بیشتر دیده می‌شوند و نوبت […]

طراحی سایت پزشکی در احمدآباد مشهد ویترین دیجیتال اعتماد بیماران کجاست؟ اینجاست: سایت شما. در منطقه‌ای مثل احمدآباد مشهد که ده‌ها پزشک متخصص، دندان‌پزشک، کلینیک زیبایی و مطب درمانی حضور دارند، داشتن تابلو فیزیکی فقط بخشی از مسیر جذب بیمار است.اما آنچه در سال‌های اخیر تعیین‌کننده انتخاب بیماران شده، حضور حرفه‌ای آنلاین است—و نقطه شروع […]

سئو برای پزشکان احمدآباد مشهد چگونه بیماران در گوگل شما را پیدا می‌کنند؟ (یا نمی‌کنند!) در منطقه پرتراکم و درمان‌محور احمدآباد مشهد، بیش از ۱۰۰ مطب و کلینیک فعال وجود دارد.اما زمانی که بیمار در گوگل عبارتی مثل «دکتر پوست احمدآباد» یا «کلینیک درد مشهد» را جستجو می‌کند، تنها ۵ تا ۱۰ نام در صفحه […]

مقدمه: فرصت‌های طلایی، چالش‌های پنهان در منطقه احمدآباد مشهد، مطب‌ها و کلینیک‌های پزشکی از نظر تخصص، اعتبار و مراجعه‌ی حضوری در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند. اما در فضای دیجیتال، بسیاری از این مجموعه‌ها هنوز نتوانسته‌اند به سطحی از «اعتمادسازی آنلاین» برسند که با واقعیت حرفه‌ای آن‌ها هم‌خوانی داشته باشد. نتیجه؟ بیماران جدیدی که به […]

تحلیل فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارهایی که پزشکان نباید نادیده بگیرند منطقه احمدآباد مشهد—قطب تخصصی و پرتردد خدمات پزشکی در شرق کشور—هر روز میزبان صدها بیمار و ده‌ها مطب و کلینیک است. از متخصصین پوست و مو گرفته تا جراحان زیبایی، ارتوپدها، دندان‌پزشکان و پزشکان عمومی، همگی در فضایی با رقابت فشرده فعالیت می‌کنند. اما چیزی […]

دیده شوید، اعتماد جلب کنید، نوبت بگیرید – با یاسئومی در قلب منطقه احمدآباد مشهد—مرکز پزشکی پرمراجعه شرق کشور—صدها پزشک، کلینیک تخصصی و مراکز درمانی فعالیت می‌کنند. رقابت بالا و رفتار دیجیتالی بیماران امروزی، تنها یک راه برای تمایز باقی می‌گذارد: حضور حرفه‌ای در فضای دیجیتال. ما در یاسئومی، با تجربهٔ واقعی در بازار پزشکی […]

وقتی صحبت از آینده سئو در دوران هوش مصنوعی می‌شود، خیلی‌ها یا دچار وحشت می‌شوند یا به دنبال شعارهای توخالی و اصطلاحات نوظهوری مثل GEO می‌روند. اما من، جواد یاسمی هستم؛ کسی که بیش از یک دهه است سئو را زندگی کرده‌ام. این مقاله را برای این نوشتم که هم افسانه‌ها را تخریب کنم و […]

گوگل دارد ترافیک شما را می‌دزدد – و شاید حتی متوجه نشده‌اید چرا باید این مقاله را بخوانید؟ اگر شما هم جزو آن دسته از سئوکاران و بازاریابان ایرانی هستید که روی سایت‌های انگلیسی، عربی یا زبان‌های دیگر فعالیت می‌کنید، باید بدانید:گوگل اخیراً شروع به ترجمه خودکار محتوای انگلیسی کرده و آن را روی دامنه‌های […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *