09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

راهنمای خرید لیست‌های پستی

آنچه در این مقاله می خوانید:

خرید لیست ایمیل می‌تواند با مشکلاتی همراه باشد. همیشه خطر خرید لیستی قدیمی وجود دارد؛ در بدترین حالت ممکن است متوجه شوید که قوانین حفاظت از داده‌ها را نقض کرده‌اید.جان کیتینگ از داده‌فروش هشت نکته‌ی ارزشمند برای یافتن لیست پستی مناسب ارائه می‌دهد.

خرید داده‌هایتان را به دیگری واگذار نکنید.

من درخواست‌های زیادی از منشی‌ها، کارآموزان یا افراد فاقد صلاحیت برای یافتن اطلاعات تماس بازاریابی دریافت می‌کنم که از پیامدهای قانونی اشتباه کردن در این زمینه آگاه نیستند. حداقل، فردی که لیست پستی را برای کسب‌وکار شما تهیه می‌کند باید از … شما آگاه باشد. اهداف کمپین بازاریابی و مخاطبان هدف .

به تجربه ما، واگذاری خرید داده‌ها معمولا به تصمیم‌گیری صرفا بر اساس قیمت منجر می‌شود. اگر می‌خواهید این مسیر را انتخاب کنید، می‌توانید از فروشنده‌ای غیرقابل اعتماد، لیست پستی ارزان قیمتی بخرید و بودجه (و احتمالا اعتبارتان) را هدر دهید.

حتی صاحب کسب‌وکار هم ممکن است در ظرایف داده‌های بازاریابی تخصص زیادی نداشته باشد. بهترین راه این است که قبل از صحبت با نمایندگان فروش داده‌ها، از یک متخصص بی‌طرف مشاوره بگیرید.

خدمات سئو وردپرس می‌توانند به شما کمک کنند تا از خرید لیست‌های پستی بیشترین بهره را ببرید. با بهینه‌سازی محتوای سایت و استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، می‌توانید ترافیک بیشتری جذب کرده و مخاطبان بیشتری را به لیست‌های پستی خود اضافه کنید. این خدمات به شما کمک می‌کنند تا لیست‌های پستی شما با کیفیت بالاتری ایجاد شود و بازاریابی شما هدفمندتر و مؤثرتر باشد.

به تبلیغات فروشنده‌ها اعتماد نکنید.

همه دارندگان فهرست داده‌ها ادعا می‌کنند که داده‌هایشان بهترین و بی‌نظیر است، اما حقیقت این است که این فقط حرف‌های بی‌اساس است. وقتی با شرکت‌های ارائه دهنده فهرست ایمیل مکاتبه می‌کنید، با متخصصان داده صحبت نمی‌کنید، بلکه با فروشنده‌ای صحبت می‌کنید که برای تعریف و تمجید از داده‌هایشان حقوق می‌گیرد.

مشاهده این مطلب  انگیزه بخشیدن به تیم فروش و بازاریابی

پس حرف‌های فروشنده را با کمی تردید بشنوید و سوال‌های مناسب بپرسید تا بتوانید لیست‌های مختلف موجود را با هم مقایسه کنید.

سوال‌های اشتباه نپرس.

«چقدر داده‌های شما خوب است؟» شاید فکر کنید این سؤال خوبی است، و بی‌شک بسیاری از مردم این سؤال را می‌پرسند، اما دقیقاً منتظر چه پاسخی هستید؟

مطمئنم که همه پاسخ‌ها جواب‌های از پیش آماده‌شده‌ای به شما می‌دهند که هیچ اطلاعات مفید و مشخصی در مورد انتخاب لیست مناسب به شما نمی‌دهد.

پرسش‌ها باید شامل ضمانت‌ها، جنبه‌های قانونی و حذف داده‌ها، مکانیزم‌های رضایت و منابع، نمونه‌ها، جلوگیری از تکرار و موارد دیگر باشد. یک کارگزار خوب این پرسش‌ها را برای شما مطرح می‌کند.

به همه داده‌ها یکسان نگاه نکن.

آیا یک ساعت رولکس «اصل» را با ده پوند از مردی در میخانه می‌خرید و انتظار داشتید که اصل باشد؟ نه، این کار را نمی‌کردید. اما برخی از صاحبان مشاغل کوچک به حرف‌های فروشندگان داده اعتماد می‌کنند و سپس تعجب می‌کنند که چرا سرور ایمیلشان قطع شده است، چرا شکایت‌هایی در مورد اسپم دارند و چرا صاحب داده دیر به تماس اعتراضی آنها پاسخ می‌دهد.

طراحی سایت وردپرس می‌تواند به شما کمک کند تا فرایند خرید لیست‌های پستی را ساده‌تر و مؤثرتر کنید. با استفاده از قابلیت‌های مختلف وردپرس، می‌توانید فرم‌های ثبت‌نام و اشتراک‌گذاری اطلاعات را در سایت خود راه‌اندازی کنید که به شما اجازه می‌دهد لیست‌های پستی هدفمند و باکیفیت را جمع‌آوری کنید. این کار باعث می‌شود شما به راحتی به مخاطبان خاص خود دسترسی پیدا کرده و استراتژی‌های بازاریابی خود را با دقت بیشتری اجرا کنید.

مشاهده این مطلب  نکات ضروری و ممنوعه در نمایشگاه‌ها

از کسانی که سابقه‌ی کار با داده ندارند، خرید نکنید.

اخیرا شرکت‌های زیادی خود را متخصص داده معرفی می‌کنند. همکاری با شرکت‌هایی که اعتبار داده‌ای خوبی دارند بسیار مهم است تا لیست‌های پستی شما با استانداردهای قانونی و اخلاقی بازاریابی مطابقت داشته باشد.

بیشتر از نیازتان، اینترنت نخرید.

به طور کلی، فروشندگان داده ترجیح می‌دهند حجم زیادی داده‌ی بازاریابی از آن‌ها بخرید و در نتیجه پول بیشتری خرج کنید. آن‌ها اغلب پیشنهادهای وسوسه‌انگیز و غیرمنطقی می‌دهند تا شما را به خرید بخش بزرگی از هدف فروش ماهانه‌ی خودشان ترغیب کنند.

وقتی چنین پیشنهادهایی به دستتان رسید، خوب فکر کنید و ببینید آیا خرید حجم زیادی از داده‌های آزمایش‌نشده واقعا به صرفه است یا نه. حتی اگر این داده‌ها به تعداد زیادی درخواست و سفارش تبدیل شوند، آیا می‌توانید حجم زیادی از کار اضافی را یکباره مدیریت کنید؟

به طور کلی، قبل از خرید عمده، ابتدا نمونه‌ای را آزمایش کنید تا صحت لیست را بررسی نمایید. و اگر پیشنهادی بیش از حد عالی به نظر می‌رسد، از آن صرف نظر کنید.

نمونه‌های داده را قطعی و بی‌عیب و نقص ندانید.

اگر تا به حال پس از دریافت نمونه‌ای خوب، لیست داده‌ای بی‌کیفیت خریداری کرده‌اید، قبل از خرید لیست بعدی به این سوالات فکر کنید: آیا شرکت‌های داده اهمیت نمونه‌های خوب قبل از فروش را درک می‌کنند؟ آیا شرکت‌های داده تا به حال به پاکسازی نمونه قبل از انتشار آن فکر کرده‌اند؟

به تأمین داده‌ها، اهمیتی که شایسته آن است بدهید.

تحقیق کنید و پایبند باشید قوانین بازاریابی مستقیم به پیامدهای اخلاقی و برندینگ استفاده از داده‌های بازاریابی بی‌کیفیت و یا غیرقانونی فکر کنید. فقط از اعضای انجمن داده و بازاریابی (DMA) خرید کنید.

مشاهده این مطلب  راهنمای ارزش طول عمر مشتری

و از همه مهم‌تر، قبل از سرمایه‌گذاری کلان روی داده‌های بازاریابی، با متخصصان داده مشورت کنید. آخر مگر خودتان ماشینتان را تعمیر می‌کنید؟

 

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070