09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چک‌لیست تبلیغات با بودجه محدود

آنچه در این مقاله می خوانید:

تبلیغات لزوماً گران نیست. در اینجا چند ایده برای کمک به شرکت‌های کوچک مانند شما برای تبلیغات با بودجه کم آمده است.

  • چه از طریق یک خبررسانی خوب نوشته شده یا یک آگهی پولیدر روزنامه محلی شماشما را دیده خواهند کرد. پوشش خبری از فعالیت‌های روابط عمومی رایگان است (به جز زمان و تلاش خودتان)؛ آگهی‌های طبقه‌بندی‌شده از حدود ۲۰ پوند شروع می‌شوند.
  • با کسبه‌ی همسایه صحبت کنید و ببینید می‌توانیدهمکاری و تبلیغ متقابل کسب‌وکارهادر وبسایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی. کسب‌وکارهای مکمل، مانند آرایشگاه‌ها و فروشگاه‌های لباس، می‌توانند به یکدیگر کمک کنند.
  • در نظر بگیریدتبلیغات در شبکه‌های اجتماعیمانند فیسبوک و توییتر. شبکه‌های اجتماعی طیف وسیعی از گزینه‌های هدف‌گذاری مخاطب را ارائه می‌دهند، از جمله بر اساس موقعیت مکانی، جمعیت‌شناسی و علایق.
  • یک آگهی چاپی در سوپرمارکت، کافی‌شاپ یا مرکز اجتماعی محله شماتخته اعلانات می‌تواند توسط تعداد شگفت‌آوری از افراد دیده شود – و اغلب انجام آن رایگان است. تیتر جذاب ایجاد کنید، از تصویر استفاده کنید و روی ویژگی منحصربه‌فرد خود تمرکز کنید تا توجه بینندگان را جلب کنید.
  • کارت ویزیت برای تقویت تبلیغات دهان به دهان بسیار مفیدند. به تعداد زیاد همراه داشته باشید و دو عدد به مخاطبان خود بدهید؛ یکی برای خودشان و دیگری برای اینکه به شخص دیگری بدهند.
  • تراکت پخش کردن در محله‌ی شماداشتن ویژگی منحصربه‌فرد مشخص و اطلاعات تماس واضح، موجب جذب مشتری خواهد شد. چاپ 250 بروشور از حدود 70 پوند شروع می‌شود؛ اگر بخواهید طراحی حرفه‌ای داشته باشند، حدود 200 پوند هزینه اضافی دارد. بروشورها را با کسب‌وکارهای دیگر، مثلاً یک تالار عروسی اگر عکاس هستید، مبادله کنید تا بتوانید یکدیگر را تبلیغ کنید.
  • هدیه دادن کالاهای تبلیغاتیبه اقلام کاربردی که مردم واقعا از آن‌ها استفاده می‌کنند، مثل لیوان و خودکار، بچسبید و آن‌ها را به مشتریان و تامین‌کنندگان ارزشمندتان هدیه دهید.
  • از یک تیم ورزشی محلی حمایت مالی کنید.بیشتر تیم‌های کوچک خوشحال خواهند شد که در ازای دریافت به‌ رایگان تعدادی لباس، لوگوی شما را بر تن کنند و حمایت از تیم محلی، روحیه‌ی اجتماعی شما را تقویت خواهد کرد. هزینه ۱۴ پیراهن می‌تواند تا ۱۵۰ پوند کم باشد؛ یک دست لباس کامل با کیفیت خوب احتمالا حدود ۵۰۰ پوند هزینه خواهد داشت.
  • شرکت‌های اتوبوس، تاکسی و قطار، همگیپوسترهای تبلیغاتیدرون خودروها و ایستگاه‌ها، هزاران نفر آن‌ها را می‌بینند. یک تابلو در پناهگاه اتوبوس محلی یا تبلیغ روی یک بیلبورد مناسب می‌تواند بازگشت سرمایه‌گذاری بالایی داشته باشد.
  • نمایش نام و نشان تجاری شما بر رویوسایل نقلیه تجاریمی‌توانید حضور چشمگیری در جامعه خود داشته باشید. قیمت پانل‌های کوچک از ۱۵۰ پوند شروع می‌شود؛ پوشش کامل خودرو حدود ۲۰۰۰ پوند هزینه خواهد داشت، اما پنج سال دوام می‌آورد.
مشاهده این مطلب  کار با یک مشتری بزرگ
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070