فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

تبلیغات

بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق مشتریان را به محصولات خود جلب کنید و خرید آنلاین آن محصولات را برای آنها آسان کنید. راهنمای بازاریابی زیادی روی بخش اول این فرآیند تمرکز می‌کنند. اما اگر مشتری‌ای دارید که آماده خرید محصول شماست، چه؟ […]

شرکت کابوتو فودز مستقر در بریستول قصد دارد نودل‌های فوری را به سطحی کاملا جدید ارتقا دهد. اما چه چیزی باعث می‌شود که… محصولات و برند متفاوتی، و چه چیزی کریسپین باسک را به راه‌اندازی این کسب‌وکار ترغیب کرد؟ کریسپین باسک در ژانویه ۲۰۱۱ نودل کابوتو را راه‌اندازی کرد، پس از پنج سال فعالیت به […]

تراکت‌ها روشی هوشمندانه برای اطلاع‌رسانی درباره کسب‌وکار شما در منطقه هستند.ریچل میلر روش تهیه بروشورهای تبلیغاتی انگیزشی خودتان را توضیح می‌دهد تراکت‌ها و بروشورها روشی مقرون‌به‌صرفه برای اطلاع‌رسانی به افراد منطقه درباره کسب‌وکار شما هستند و می‌توانند نتایج چشمگیری داشته باشند. آن‌ها برای کسب‌وکارهای نوپا که می‌خواهند فعالیت خود را آغاز کنند ایده‌آل هستند و […]

بازاریابی وابسته می‌تواند ترافیک وب‌سایت تجارت الکترونیک شما را افزایش دهد و شما فقط برای بازدیدهایی که منجر به فروش می‌شوند، هزینه پرداخت می‌کنید. بازاریابی وابسته روشی است که وب‌سایت‌های دیگر می‌توانند کالاها یا خدمات شما را تبلیغ کنند. به‌عنوان مثال، یک بازاریاب وابسته می‌تواند محصول شما را در وب‌سایت خود همراه با لینکی به […]

عملکرد در مقابل برند این روش از نظر مفهومی کارآمد بود زیرا بازاریابی عملکردی، راهی عالی برای جذب مشتریان پس از آشنایی آن‌ها با سایر مراحل قیف بازاریابی است. اگر تنها چیزی که مشتریان از برند شما می‌بینند، بازاریابی عملکردی باشد، بخش بزرگی از مخاطبان را از دست خواهید داد که هنوز با برند شما […]

تابلوهای تبلیغاتی راهی عالی برای تبلیغ کسب‌ و‌ کارتان هستند، اما هزینه آن‌ها می‌تواند دلهره‌آور باشد. تابلوهای تبلیغاتی می‌توانند ماهانه از چند صد دلار تا چند هزار دلار هزینه داشته باشند. به همین دلیل، درک هزینه یک تابلو تبلیغاتی قبل از هرگونه تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری در آن، بسیار مهم است. در ادامه، به بررسی […]

وقتی سوپرمارکت‌های محلی کسب‌وکار شما را تحت فشار قرار می‌دهند، چه می‌کنید؟ یکی از راه‌حل‌ها، تمرکز مجدد بر روی زمینه‌ای است که آن‌ها نمی‌توانند در آن رقابت کنند. این اتفاق برای تیم و کوین اسلاتر و گروهشان افتاد که با یک کسب‌وکار آنلاین به مبارزه با سوپرمارکت‌ها پرداختند. وبسایت فروشگاه کیک آنها کیک‌های جشن تزئین‌شده‌ی […]

دوازده پرسش و پاسخ متداول درباره نگارش آگهی چطور برای محصول یا خدمتم تبلیغ بنویسم؟ عناصر ضروری یک تبلیغ خوب چه هستند؟ در تبلیغ خودم چه بگوییم؟ چطور می‌توانم آگهی خود را جذاب کنم؟ چطور می‌توانم آگهی خود را طوری بنویسم که خوانندگان را به اقدام ترغیب کند؟ چگونه متن تبلیغاتی خوبی بنویسم؟ آیا باید […]

بهینه‌سازی نرخ تبدیل (CRO) زمانی اصطلاح پرکاربردی در دنیای تجارت بود. امروزه، این روش، رویه‌ای استاندارد برای هر وب‌سایت تجارت الکترونیک است؛ چیزی که خرده فروشان آنلاین موفق را از سایرین متمایز می‌کند. دن کروکسن جان توضیح می‌دهد که چگونه مطمئن شوید وب‌سایت شما نتیجه می‌دهد. دو عنصر کلیدی در بهینه‌سازی نرخ تبدیل وجود دارد: […]

از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۰، اینستاگرام طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است – تخمین زده می‌شود که در مارس ۲۰۱۸ بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر داشته است. بیشتر کاربران این پلتفرم جوان هستند و اکثر آنها زیر ۳۵ سال سن دارند. تبلیغات از اواخر سال ۲۰۱۳ آغاز شد و در سال‌های بعد ابزارهای تجاری […]

خدمات شرکت تخصصی سئو و طراحی سایت

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070