09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

۲۰ پرسش برتر که تحقیق می‌تواند به پاسخگویی به آنها کمک کند

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

تحقیقات بازار می‌تواند بینش‌های ارزشمندی در مورد بازار، رقبا، محصولات، بازاریابی و مشتریان شما ارائه دهد. در اینجا ۲۰ سؤالی آمده است که تحقیقات بازار می‌تواند به پاسخگویی به آن‌ها کمک کند.

  1. مشتریان فعلی شما چه کسانی هستند؟ چه کسی است در حال خرید محصول یا خدمت شما؟
  2. مشتریان شما کجا در فضای آنلاین دور هم جمع می‌شوند؟ آیا پلتفرم‌ها یا گروه‌های آنلاین خاصی وجود دارند که بتوانید از طریق آن‌ها به آن‌ها دسترسی پیدا کنید؟
  3. مشتريان شما چه ويژگي‌هاي مشتركي دارند؟زندگی این افراد چگونه است و محصول یا خدمت شما چگونه می‌تواند آن را بهبود بخشد؟
  4. چرا دیگران محصول یا خدمت شما را نمی‌خرند؟ به جای آن چه کالاها و خدماتی را انتخاب می‌کنند و چرا؟
  5. چه کسی ممکن است به خرید آن علاقه‌مند باشد؟ در آینده ?
  6. چند نفر دیگر مثل این هستند که هنوز به آن‌ها نرسیده‌اید؟
  7. در حال حاضر چه روندهای کلی زندگی این افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟
  8. مردم محصول یا خدمت شما را از کجا می‌خرند؟ آیا مسیرهای جدیدی برای ورود به بازار وجود دارد که می‌توانید و باید از آنها بهره ببرید؟
  9. چه زمانی، کجا و چگونه آیا مشتریان بالقوه از آن استفاده یا مصرف خواهند کرد؟
  10. چرا باید آن را بخرند؟آنها چه نیازی را می‌خواهند برطرف کنند؟
  11. واقعی تو کیست؟ رقابت ?
  12. تصویر ذهنی مردم از برند شما در مقایسه با برند رقبای شما چیست؟
  13. تصویر ایده‌آل چه باید باشد؟ برند شما داشتن؟ آیا برند فعلی شما با انتظارات مشتریان همسو است یا نیاز به تغییر دارد؟ تازه شدن ?
  14. مشتریان هدف شما واقعا در مورد کسب و کارتان چه فکر می‌کنند؟نظر آن‌ها در مورد جنبه‌های مختلف محصول یا خدمت شما (نام) چیست؟ بسته‌بندی (ویژگی‌ها، برندسازی، تبلیغات، قیمت‌گذاری و …)
  15. مردم چگونه از محصول یا خدمت شما استفاده می‌کنند؟ اگر از محصول شما به شکلی غیرمنتظره استفاده می‌کنند، این می‌تواند راه جایگزینی برای بازاریابی محصولتان به شما نشان دهد.
  16. چگونه می‌توانید محصول یا خدمت خود را بهبود ببخشید؟چه بهبودها آیا می‌توان تغییری در محصول یا خدمت شما ایجاد کرد تا نیازهای مردم را حتی بهتر برآورده کند؟
  17. چیست مهم‌ترین مزیت برند شما باید به ارائه [چیزی] شناخته شود، و چه چیزی باعث می‌شود مردم این را باور کنند؟
  18. چگونه می‌توانید آن مزیت را منتقل کنید؟ برای افرادی که جذبشان علاقه‌مندید؟
  19. چه چیزی درست است؟ قیمت شارژ کردن؟ آیا قیمت پایین، این تصور را ایجاد می‌کند که محصول شما بی‌کیفیت است؟
  20. چه چیز دیگری محصولات یا خدمات جدید آیا می‌توانید به مردم پیشنهاد دهید؟
مشاهده این مطلب  آنچه از استراتژی بازاریابی دیجیتال کوکاکولا می‌توان دید

وقتی به پاسخ این پرسش‌ها رسیدید، می‌توانید (طرح خود را) تدوین کنید. استراتژی بازاریابی شما بساز چشم‌انداز برند شما برای برند شما و توسعه‌ی نقشه راه برای رسیدن به آنجا

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070