09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در مشهد

آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در مشهد در وبسایت جواد یاسمی که طراحی سایت در مشهد، سئو در مشهد و دیجیتال مارکتینگ در مشهد را فقط با یاسئومی پیش ببرید.

جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت صنعتی به یکی از مهم‌ترین ابزارهای رشد تبدیل می‌شود. در تیم جواد یاسمی، ما به کسب‌وکارهای صنعتی کمک می‌کنیم تا نه‌تنها در نتایج جست‌وجو دیده شوند، بلکه به‌عنوان یک برند معتبر در صنعت خود شناخته شوند. سئو سایت صنعتی […]

۱۵ روش ثابت‌شده برای افزایش دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی

افزایش تعداد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی یکی از اهداف مهم برندها و کسب‌وکارهاست؛ اما با وجود رقابت زیاد، تنها پست گذاشتن کافی نیست. شما باید استراتژی‌هایی داشته باشید که باعث جذب، نگه‌داشت و تعامل مداوم مخاطبان شوند. در ادامه، ۱۵ روش کاربردی و اثبات‌شده برای رشد واقعی دنبال‌کننده‌ها را بررسی می‌کنیم. ۱. هدف و هویت […]

آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو هستند: آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ در این مقاله، با تکیه بر داده‌های به‌روز از شرکت NP Digital و تحلیل نیل پتل و تیم متخصصش، نگاهی دقیق‌تر به آینده سئو خواهیم داشت. آیا ترافیک ارگانیک […]

بهترین ابزارهای تحلیل شبکه‌های اجتماعی برای تجارت الکترونیک، به کسب‌وکارها در مشهد در جمع‌آوری و تفسیر داده‌های شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کنند. این ابزارها اساسی هستند و نقش مهمی در بازاریابی تجارت الکترونیک دارند. تجارت الکترونیک شاهد افزایش چشمگیری بوده است، و برآورد می‌شود که درآمد آن از … بگذرد. ۵۹۹.۲ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۴ […]

بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای ارتباط با مشتریان جدید و فعلی است! تخمین زده می‌شود که در سراسر جهان، روزانه ۳۴۷.۳ میلیارد ایمیل ارسال و دریافت می‌شود. افزایش ۴.۳ درصدی از سال گذشته، این حوزه بازاریابی بدون شک سودآور است. جلب توجه در صندوق پستی مملو از روش‌های بازاریابی تهاجمی کار دشواری است، […]

همه جا در مورد ترفندها و روش‌های انقلابی برای موفقیت در وب می‌شنوید. اگرچه اصول بازاریابی دیجیتال هیچ‌گاه تغییر نکرده است، اما رسیدن به مخاطب مناسب به‌طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر شده و کانال‌های ارتباطی نیز در حال افزایش هستند. شرکت‌ها در مشهد واقعا نیاز دارند تا اولویت‌بندی تلاش‌های بازاریابی خود را انجام دهند. به‌خصوص اگر فقط […]

همه‌گیری کووید-۱۹ باعث افزایش چشمگیر فروش خرده‌فروشی آنلاین و نیاز به رسانه‌های خرده‌فروشی شد. در چند سال گذشته، تجارت الکترونیک رشد دو رقمی داشته است. رونق تجارت الکترونیک را می‌توان به دو دلیل اصلی نسبت داد: افزایش تمایل مشتریان به اعتماد به خرده‌فروشان آنلاین و روش‌های پرداخت امن و توانایی خرده فروشان در ارائه سریع‌تر […]

رسانه‌های اجتماعی همچنان یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای برندها هستند و صرف نظر از آنچه می‌شنوید، قدرت آن در افزایش آگاهی از برند، جذب مشتریان جدید و تعامل با مشتریان وفادار کاسته نشده است. با این حال، در دهه گذشته بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تغییرات زیادی کرده است. تعداد کانال‌ها به طرز چشمگیری افزایش یافته […]

چه برای نیازهای شخصی و چه تجاری، وبلاگ‌نویسی می‌تواند به تقویت تصویر برند شما کمک کند. یکی از محبوب‌ترین راهبردهای بازاریابی محتوا است که می‌تواند حضور آنلاین خود را تقویت کنید و مخاطبان را جذب کرده و آگاهی از برند را افزایش دهید. در این مقاله، بهترین روش‌های رشد برند شخصی شما از طریق وبلاگ‌نویسی […]

در این مطلب، ۱۲ روند تجارت الکترونیک را بررسی خواهیم کرد تا به شما در بهینه سازی برای ترجیحات فعلی مشتریان، روش‌های پرداخت و موارد دیگر کمک کنیم. 12 روند سئو تجارت الکترونیک برای سال 2024 در مشهد برای جستجوی صوتی بهینه سازی شود برند قوی‌تری بسازید. تجربه کاربری (UX) مثبت ایجاد کنید تحلیل‌هایتان را […]

تصور کنید دیگر هیچ‌گاه با مشکل کمبود ایده در مشهد مواجه نشوید. این قدرت هوش مصنوعی مولد است، دستیار قابل اعتمادی که به شما در خلق ایده و انجام فعالیت‌های بی‌شمار دیگر کمک می‌کند. با استفاده از این ابزار مفید، می‌توانید خلاقیت خود را تقویت کرده و مطمئن باشید که هیچ‌گاه از ایده و انگیزه خالی […]

وارد کردن محتوای تولیدشده با هوش مصنوعی به استراتژی بازاریابی محتوا، مثل قدم گذاشتن به دریای ناشناخته است: هم هیجان‌انگیز و امیدوارکننده، اما در عین حال چالش‌برانگیز. به دنیای هوش مصنوعی خوش آمدید، جایی که ماشین‌ها می‌توانند سمفونی‌های باشکوهی بسازند یا دستور پخت کیک شکلاتی وسوسه‌کننده‌ای ارائه دهند – همه این‌ها بدون دخالت انسان! پس […]

بازاریابی محتوا یکی از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌های بازاریابی در مشهد است که امروزه ۹۷ درصد بازاریابان از آن استفاده می‌کنند. این روش برای رسیدن به بسیاری از اهداف مهم بازاریابی مانند افزایش آگاهی از برند، بهبود سئوی سایت، تولید سرنخ، ایجاد وفاداری طولانی مدت به برند و افزایش نرخ تبدیل بسیار مفید است. با […]

ایجاد شخصیت‌های خریدار جذاب: راهنمای برند جواهرات با مثال‌ها لطفا برای شروع، معرفی راهنمای جامع ما در مورد شناخت دقیق و ارائه مثال‌های عملی از شخصیت‌های خریدار در صنعت جواهرسازی. برای جذاب‌تر شدن، کمی زرق و برق هم به آن اضافه کرده‌ایم! درک مخاطب، قلب تپنده‌ی بازاریابی موفق زیورآلات است و فراتر از یک استراتژی […]

7 نکته بازاریابی تجارت الکترونیک برای افزایش فروش رویای هر کارآفرین نوپا، جذب مشتریان زیاد، فروش بالا و ایجاد کسب‌وکاری موفق است؛ اما چطور می‌توان به این هدف رسید؟ در اینجا چند نکته عملی در مورد بازاریابی تجارت الکترونیک ارائه شده است. با گذشت زمان و زمان زیادی. اگر راه‌اندازی کسب‌وکار تجارت الکترونیک و درآمد […]

سه استراتژی و کمپین بازاریابی برتر یاسئومی که الهام‌بخش هستند درآمد سالانه یاسئومی در هشت ماه اول سال ۲۰۲۳ ۲۴۲٫۲۹ میلیارد دلار که ۶.۷۶ درصد بیشتر از سال گذشته است. پس آیا استراتژی بازاریابی دیجیتال یاسئومی در مشهد یا فروش عمده است که برای این شرکت معجزه می‌کند؟ از زمان افتتاح اولین فروشگاه انبار کاستکو […]

فرآیند ۵ مرحله‌ای برای ایجاد یک استراتژی تبلیغات کلیکی با نرخ تبدیل بالا در مشهد تبلیغات جستجو و بازاریابی موتور جستجو برای افزایش ترافیک سایت در مشهد، ارتقای آگاهی از برند و افزایش تبدیل‌ها (فروش) با هم کار می‌کنند. این باعث می‌شود داشتن استراتژی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) برای رشد و موفقیت کلی […]

سه کمپین بازاریابی تأثیرگذار با بازگشت سرمایه بالا برای برندهای زیبایی برندهای زیبایی و بازاریابی اینفلوئنسری در مشهد، جفت کاملی در بهشت بازاریابی هستند. بازاریابی تأثیرگذار صنعتی ۲۱.۱ میلیارد دلاری و نیازی به گفتن نیست که برندهای زیبایی از این روش بسیار استفاده می‌کنند. یکی از دلایل اصلی موفقیت این ترکیب، ماهیت صنعت زیبایی است. […]

بازاریابی محتوا در مقابل تبلیغات پولی: کدام یک برای کسب‌وکار شما بهتر است؟ خدمات بازاریابی محتوا برای هر شرکتی، به ویژه در گسترش مخاطبان، گزینه‌ای مقرون به صرفه است. در حالی که تبلیغات پولی برای نتایج کوتاه‌مدت مؤثر است، اما پس از پایان کمپین، شرکت مجبور است همه چیز را از نو شروع کند. این […]

تاثیر کلان داده بر بهینه‌سازی موتورهای جستجو در مشهد چیست؟ امروزه، سلیقه مشتریان پویاتر از همیشه است. این امری طبیعی است، با توجه به گستره وسیعی از انتخاب‌هایی که در دسترس دارند. اما، همراه شدن با این تغییرات مداوم برای کسب‌وکارها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد؛ جایی که داده‌های بزرگ و سئو وارد عمل می‌شوند. 63 درصد […]

چگونه با بازاریابی ایمیلی، مشتریان بالقوه مشهدی جذب کنیم؟ آیا به دنبال راهی برای افزایش مشتریان بالقوه از طریق ایمیل برای کسب‌وکار خود  در مشهد هستید؟ بازاریابی ایمیلی می‌تواند روشی مؤثر برای جذب مشتریان بالقوه‌ای باشد که در نهایت به مشتری تبدیل می‌شوند. در این راهنمای کوتاه، یاد می‌گیرید چگونه از بازاریابی ایمیلی برای جذب […]

خودکارسازی تست رگرسیون بصری در وردپرس وب‌سایتی جذاب و کاربرپسند برای نگه داشتن بازدیدکنندگان مشهدی در صفحه ضروری است. با آزمایش رگرسیون بصری، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به‌روزرسانی وب‌سایت شما تأثیر منفی بر تجربه کاربری نخواهد داشت. با این حال، ممکن است ندانید که چگونه با این روش آزمایش شروع کنید. خبر خوب این […]

ظرافت پاسخگو: چگونه تجربه کاربری ایمیل خود را برای مخاطبان اولویت‌دار موبایل بهینه کنید دوران مصرف‌کننده‌ی همراه در سال 2024 فرا رسیده است. با تطابق با نسل جدید تعاملات دیجیتالی، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی که نیاز به نوسازی دارد، بازاریابی ایمیلی در مشهد . بسیاری از کمپین‌های ایمیل، که در ابتدا فقط برای نمایش در […]

طراحی وب چگونه بر بازاریابی محتوا در سال 1403تاثیر می‌گذارد؟ طراحی وبسایت و بازاریابی محتوا مکمل یکدیگرند. اگر یکی قوی و دیگری ضعیف باشد، پیام شما مخاطب را جذب نمی‌کند و در نتیجه کسب‌وکار جدیدی به همراه نخواهد داشت. این راهنما به شما کمک می‌کند تا طراحی وب و محتوای خود را هماهنگ کنید و […]

۵ مشکل هوش مصنوعی که می‌تواند در آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در مشهد ایجاد شود: مواردی که در سال ۲۰۲۴ باید مراقب آن‌ها باشید هوش مصنوعی در آژانس‌های دیجیتال انقلابی ایجاد کرده و ابزارها و بینش‌های شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد و شیوه‌ی کاملا جدیدی از تفکر در مورد کسب‌وکار را به ارمغان می‌آورد. اما در حالی که […]

بهترین شیوه‌های تبلیغات آنلاین کسب‌وکار به کسب‌وکار ماهیت تبلیغات آنلاین B2B، تطبیق کامل محصولات، خدمات یا راه‌حل‌ها با نیازهای کسب‌وکارها در مشهد است. و آنچه آن را از تبلیغات B2C متمایز می‌کند، تنها تفاوت در مخاطب نیست، بلکه هنر ایجاد روابط تجاری واقعی است. در حالی که 80 درصد شرکت‌ها در بخش‌های B2B و B2C، […]

آخرین به‌روزرسانی الگوریتم اینستاگرام چه معنایی برای کسب‌وکار شما دارد؟ اینستاگرام بستری قدرتمند برای بازاریابی است. حدود ۷۵ درصد کاربران پس از دیدن یک پست اینستاگرامی، اقدامی انجام می‌دهند؛ چه بازدید از وب‌سایت، چه دنبال کردن برند در این پلتفرم، چه خرید مستقیم. با وجود این پتانسیل برای ارتباط با مشتریان در مشهد، استفاده از […]

تولید محتوا کلید موفقیت است. چه پست‌های وبلاگی باشد، چه کمپین‌های بازاریابی، چه به‌روزرسانی‌های شبکه‌های اجتماعی، کسب‌وکارها و افراد به‌طور مداوم در رقابت برای تولید محتوای جدید و جذاب در مشهد هستند. اینجاست که قابلیت‌های شگفت‌انگیز هوش مصنوعی (AI) به کار می‌آید. هوش مصنوعی، به‌ویژه هوش مصنوعی مولد، در حال متحول کردن فرآیند خلق محتواست […]

تنها ساختن وب‌سایت و تبلیغات فنی آن کافی نیست؛ باید بدانیم یک وب‌سایت چگونه باید باشد تا توجه را جلب کند. ایجاد انگیزه در بازدیدکنندگان برای استفاده از وب‌سایت در مشهد ضروری است و برای این کار، علاوه بر کارایی، ظاهر بیرونی سایت نیز بسیار مهم است. برای درک ظاهر یک وب‌سایت مدرن، بررسی مؤلفه‌های […]

شکی نیست که هوش مصنوعی مولد در حال ایفای نقش مهمی در تجارت و بازاریابی به عنوان ابزاری برای خودکارسازی بازاریابی است. با توجه به تغییرات مداوم در چشم‌انداز استراتژی‌های تجاری و بازاریابی، این فناوری چشمگیر به طور فزاینده‌ای برجسته می‌شود. سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش ۱۱.۲ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری‌ها در هوش مصنوعی […]

آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در مشهد

  • آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در مشهد

    آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در مشهد

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070