Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

بسیاری از سازمان‌ها در پی جذب مشتریان جدید هستند، اما ممکن است فرصت رشد از طریق افزایش ارزش مشتریان فعلی را از دست بدهند. مزیت تشویق مشتریان فعلی برای استفاده بیشتر از محصولات یا خدمات شما این است که هزینه زیادی ندارد. فقط از تمام برند که مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد – […]

روابط عمومی راهی عالی برای افزایش شهرت کسب‌وکارهای کوچک و دیده شدن توسط مشتریان و مشتریان بالقوه است؛ اما برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، بدون تجربه یا ارتباطات، کاری دشوار و دلهره‌آور است. چهار روش کلیدی برای جلب توجه رسانه‌ها و مطبوعات عبارتند از: خبرت را فریاد بزن این شامل می‌شود تماس با خبرنگاران با […]

هنگام مذاکره با مشتری، کلید فروش موفق، تشخیص سیگنال‌های خرید، اقدام به موقع و نهایی کردن قرارداد است. این می‌تواند لذت‌بخش‌ترین احساس دنیا باشد، پس چگونه شانس خود را برای فروش بیشتر می‌کنید؟ ایان کوکرین (IC)، از مشاوران آموزش فروش نگاه کردن روش بستن قرارداد را نشان می‌دهد. چه زمانی باید به دنبال سیگنال‌های خرید […]

تحقیقات بازار عموما به دو گروه اصلی روش‌شناختی تقسیم می‌شود: کیفی و کمی. راب شلدون توضیح می‌دهد. پژوهش کیفی کاوش عمیقی در افکار، احساسات و رفتار مردم و مهم‌تر از آن، دلایل آن‌هاست. اگر می‌خواهید بدانید چرا مشتریان شما چنین رفتاری دارند و چه موانعی ممکن است برای تغییر رفتار آن‌ها وجود داشته باشد، از […]

شرکت‌های کوچک می‌توانند با حمایت از یک تیم محلی، رویداد یا هدف خیرخواهانه، به شهرت خوبی دست یابند و اعتبار ارزشمندی کسب کنند؛ و این کار لزوماً هزینه زیادی در بر ندارد، همان‌طور که نائومی مارکس، نویسنده حوزه کسب‌وکار، گزارش می‌دهد. حمایت مالی اغلب مختص شرکت‌های بزرگ تصور می‌شود، اما فرصت‌های بسیار خوبی نیز برای […]

اگر می‌خواهید بیشتر از رقبا فروش کنید، باید مشتریان خود را یادآوری کنید که چرا باید از شما و نه رقیبان‌تان خرید کنند. اما چه ویژگی‌ای در شرکت شما متمایز است؟ آیا از ارزش بازاریابی مواردی که انجام می‌دهید و آن‌ها را بدیهی می‌دانید، آگاه هستید؟ آماندا واکر توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان با بررسی […]

همه مشتریان یکسان نیستند. پس از رویکردی که برای همه یکسان باشد در بازاریابی خود دست بردارید و شروع به تقسیم‌بندی مشتریان خود به گروه‌های کوچکتر کنید. بخش‌بندی بازار روشی صحیح است. این کار به شما امکان می‌دهد تا … درک عمیق‌تر از مشتریان شما و کشف کنید چه چیزی باعث عملکرد آن‌ها می‌شود. خلق […]

چگونه در شرکت کوچک خود فرهنگ سازمانی مثبتی ایجاد کنید و مهم‌تر از آن، کارکنان خود را به پذیرش آن ترغیب کنید؟این نوشته به چگونگی تغییر نگرش کارکنان توسط کارفرمایان می‌پردازد. شرکت‌های کوچک و بزرگ از بیانیه ماموریت و اهداف تجاری خود برای ایجاد فرهنگ سازمانی مثبت و انگیزشی استفاده می‌کنند. اما اگر شرکت کوچکی […]

هیچ چیز قدرتمندتر از دیدار رو در رو برای جلب رضایت مشتری نیست. اما برنامه‌ریزی قبلی بسیار مهم است. اندی پرستون، متخصص فروش از شرکت نتایج برجسته، چگونگی آمادگی برای ملاقات، از ارائه تا برنامه‌ریزی سفر را نشان می‌دهد. بسیاری از فروشندگان راه آسان‌تر را انتخاب می‌کنند. یک راه سریع تماس تلفنی یا ایمیل از […]

کارکنان شما کلید ارائه خدمات درجه یک به مشتریان هستند. اندرو مک‌میلان چرا باید افراد را به خاطر نگرش‌شان استخدام و اخراج کنید برقراری استراتژی استخدام صحیح برای ایجاد تجربه‌ی مشتری تعریف‌شده و فرهنگ داخلی مثبت ضروری است. در حالت ایده‌آل، کسب‌وکارها باید کارکنان فعلی خود را با فرهنگ سازمانی همسو کنند. خدمات مشتری اهداف […]

هنگام ارائه پیشنهاد برای یک قرارداد، باید به خریدار نشان دهید که می‌توان بر شما برای تحویل پروژه با استاندارد مورد نیاز و به‌موقع اعتماد کرد. اما چگونه؟ اینجاست که بیانیه کیفیت وارد می‌شود.-این سندی است که مهارت‌ها، تجربیات و تخصص شما را برای شغل مورد نظر شرح می‌دهد. در اینجا نحوه نوشتن آن آمده […]

توسعه محصول جدید می‌تواند کاری پرخطر باشد و هیچ تضمینی برای فروش محصول وجود ندارد. برای افزایش شانس موفقیت، باید آزمایش‌های محصولی دقیق و بی‌طرفانه انجام دهید. بسیاری از کارآفرینان محصولات خود را فرزندانشان می‌نامند. این چندان تعجب‌آور نیست. آنها مانند والدین، بخش اعظمی از وقت خود را صرف پرورش «فرزندان» خود کرده‌اند تا روزی […]

این چک‌لیست برای کمک به شما در نگارش خلاصه‌ی پژوهشی طراحی شده است و می‌توانید آن را با توجه به نیازهای خود شخصی‌سازی کنید. درباره خودتان معرفی کوتاهی از شرکتتان به آژانس‌ها کمک می‌کند تا شما و نیازهایتان را بهتر بشناسند. این معرفی می‌تواند شامل موارد زیر باشد: کاری که انجام می‌دهید، بخش صنعتی شما […]

انسان دو انگیزه اصلی دارد: کسب پاداش و اجتناب از ضرر. ممکن است برای کسب پاداش به رستوران برویم و یا صرفاً برای اجتناب از ضرر، بیمه بخریم. این انگیزه‌ها به‌صورت جداگانه عمل نمی‌کنند؛ یعنی در بسیاری از موارد، هر دو انگیزه در تصمیم‌گیری تأثیر می‌گذارند. ممکن است بستنی بخوریم چون هوس بستنی کرده‌ایم، یعنی […]

هر شرکتی فرهنگ خاص خود را دارد، چه خوب و چه بد. اما بهترین کسب‌وکارها با دقت فرهنگ مثبت خود را پرورش می‌دهند، زیرا اندرو مک‌میلان توضیح چارتریس تمرکز بر مشتری، بخش ضروری هر کسب‌وکار موفقی است. و این تمرکز باید جزئی جدایی‌ناپذیر از فرهنگ کسب‌وکار باشد، نه چیزی که به آن افزوده شود. تعریف […]

اهمیت خدمات مشتری هرگز تا این اندازه نبوده است، اما بسیاری از شرکت‌ها به نظر می‌رسد نیازهای مشتریان خود را از یاد برده‌اند. درک بیشوپ می‌گوید چرا ضروری است که مطمئن شوید مشتریان شما نه تنها راضی، بلکه خوشحال هستند. مشاوره فرهنگی کارایی چالش بزرگی برای کسب‌وکارهاست. اما تلاش برای افزایش کارایی می‌تواند به کیفیت […]

درک مشتریان، پیش‌بینی نیازهایشان و ارزشمند و ویژه دانستن آن‌ها، کلید ارائه خدمات خوب و در نتیجه افزایش وفاداری است. چگونه می‌توان روابط قوی با مشتریان برقرار کرد؟ شناخت مشتریان تمام کارمندان بخش خدمات مشتری باید آماده باشند. مشتریان را بشناسیم به صورت تک به تک. در هر تعامل، می‌توانند رابطه‌ای برقرار کنند و به […]

نگهداری مشتری برای هر کسب‌وکاری حیاتی است و برنامه وفاداری می‌تواند روشی مؤثر برای جلب مجدد مشتریان باشد. جوایز شگفت‌انگیز نحوه راه‌اندازی و اجرای یک برنامه موفق وفاداری مشتری را توضیح می‌دهد. بیشتر صاحبان مشاغل کوچک به اهمیت… جذب مشتریان جدید اما کمتر کسی به آن توجه می‌کند. وفاداری مشتری در سال‌های اولیه این وضعیتی […]

تحقیقات نشان می‌دهد که کسب‌وکارهایی که خدمات مشتری فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند، دو برابر سریع‌تر از کسب‌وکارهایی که سابقه‌ی ضعیفی در ارائه خدمات دارند، رشد می‌کنند.دِرِک ویلیامزازجوائز شگفت انگیزنکاتی برای جذب مشتریان ارائه می‌دهد: مشتریان را احساس ویژه بودن بدهید.اگر می‌دانید که مشتری برای بازدید از محل کارتان می‌آید، تابلو خوش‌آمدگویی نصب کنید. به گروه خود […]

اگر می‌خواهید به خاطر خدمات درجه یکتان شناخته شوید، باید با همه مشتریان مانند پادشاهان رفتار کنید. ریچل میلر توضیح می‌دهد چگونه. هر کسب‌وکاری مشتریان ممتازی دارد. این مشتریان ممکن است بیشترین خرید را انجام دهند یا مشتریان قدیمی و وفاداری باشند که سال‌ها با کسب‌وکار همراه بوده‌اند. ممکن است خوش برخوردترین افراد باشند یا… […]

چرا کسب‌وکارها اینقدر روی فناوری برای شناخت مشتریان خود تأکید می‌کنند؟ دِرک ویلیامز کارشناس خدمات مشتری و مدیرعامل جشنواره جوایز واو! ادعا می‌کند که ارتباط انسانی بهترین راه برای خوشحال کردن مشتریان و افزایش کسب و کار است. بیایید اینجا اشتباه نکنیم. پایگاه داده و فناوری ابزارهایی هستند که می‌توانیم در کسب‌وکار خود از آن‌ها […]

اگر واقعا می‌خواهید در توسعه‌ی کسب‌وکار خودتان (B2B) موفق شوید، این پنج نکته‌ی مهم را همین حالا مد نظر قرار دهید. مک‌مکای توضیح می‌دهد. کسب و کارتان را بهبود ببخشید. از مشتریانتان بپرسیدچگونه بهتر به آنها خدمت کنیم؟ چه کارهایی را بیشتر و چه کارهایی را کمتر انجام دهیم؟ گوش کن و کاری را که […]

وقتی مشتریان از خدماتی که ارائه می‌دهید ناراضی هستند، به یکی از چهار دسته شکایت‌کننده تعلق می‌گیرند: پرخاشگر، ابرازکننده، منفعل یا سازنده. پس چگونه می‌توانید تشخیص دهید که با چه نوع مشتری‌ای روبرو هستید و بهترین روش پاسخگویی چیست؟ شکایت‌گر پرخاشگر شکایت‌گر پرخاشگرفردی برون‌گرا، کنترل‌کننده، عمل‌گرا و قاطع است. برای ارتباط موثر با او، از […]

رسیدن به خریداران بالقوه با پیام هدفمند در زمان مناسب، کلید حفظ رشد فروش است. با بررسی مشتریان فعلی و تقسیم‌بندی آن‌ها به گروه‌ها، می‌توانید تشخیص دهید چه کسی، چه مقدار و چه زمانی خرج می‌کند. در اینجا نحوه پیاده‌سازی مدل تقسیم‌بندی مشتریان را توضیح می‌دهیم. قطعه‌بندی می‌تواند به شما در طراحی محصولات، خدمات و […]

نمایشگاه‌های تجاری فرصتی عالی برای برقراری ارتباط و معرفی کسب‌وکار شما هستند، اما نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجهی از وقت و پول شما هستند؛ بنابراین، مطمئن شوید که به‌خوبی آماده هستید. در اینجا بهترین توصیه‌ها و بینش‌های ما برای بهره‌مندی حداکثری از غرفه شما، از طراحی غرفه تا تعامل با مشتریان بالقوه آمده است. به طور […]

برخی از افراد از فکر شبکه‌سازی می‌ترسند، در حالی که برخی دیگر خود را در برقراری ارتباط با دیگران ماهر می‌دانند. اما مهارت‌های لازم برای شبکه‌سازی موفق چه هستند؟ و چگونه می‌توان عملکرد خود را بهبود بخشید؟ هدر وایت از شبکه‌سازی هوشمندانه جواب‌ها را دارد برای موفقیت در شبکه‌سازی، به مهارت‌های ارتباطی بسیار قوی و […]

مشتریان بالقوه‌ای که پیش از این با آن‌ها تماسی نداشته‌اید (سرنخ‌های سرد) به سختی به مشتری تبدیل می‌شوند. پس چگونه با یک سرنخ سرد برخورد کنید تا بهترین شانس فروش را داشته باشید؟ سرنخ‌های خوب پیدا کن.سرنخ‌ها اطلاعاتی مانند نام، عنوان شغلی، آدرس ایمیل و شماره تلفن هستند که می‌توانند شما را به تصمیم‌گیرنده‌ی مناسب […]

می‌خواهید پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید؟ در اینجا ده روش امتحان‌ شده و اثبات‌شده برای دسترسی به مخاطبان جدید آورده شده است. در جای جدیدی تبلیغ کنید. وبسایت‌ها و نشریاتی را که مورد توجه قرار می‌گیرند، جستجو کنید. بازار هدف شما ابتدا از مطبوعات محلی خود شروع کنید، سپس نشریات منطقه‌ای و تخصصی را […]

نیروی محرکه‌ی کسب‌وکار شما، فروشندگان شما هستند که از مشتریان فعلی مراقبت می‌کنند، به دنبال مشتریان بالقوه می‌گردند و سرنخ‌ها را به مشتری تبدیل می‌کنند. انگیزش مؤثر می‌تواند عملکرد پرسنل فروش و بازاریابی شما را به طور قابل توجهی افزایش دهد. فروشندگان به طور خاص اغلب به ترکیبی از مشوق‌های مالی و حمایت مدیریت پاسخ […]

قبل از انتخاب رویداد، باید اهداف خود را مشخص کنید: چرا در آن شرکت می‌کنید، چه دستاوردی را انتظار دارید و چگونه موفقیت خود را می‌سنجید. در این راهنما، نحوه تعیین اهداف برای حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری را توضیح می‌دهیم. بسیاری از افراد با هدف برقراری ارتباط، انجام معاملات و ایجاد فروش در […]

آموزش بازاریابی و فروش