فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

چگونگی ایجاد پوشش رسانه‌ای و مطبوعاتی

آنچه در این مقاله می خوانید:

روابط عمومی راهی عالی برای افزایش شهرت کسب‌وکارهای کوچک و دیده شدن توسط مشتریان و مشتریان بالقوه است؛ اما برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، بدون تجربه یا ارتباطات، کاری دشوار و دلهره‌آور است.

چهار روش کلیدی برای جلب توجه رسانه‌ها و مطبوعات عبارتند از:

خبرت را فریاد بزن

این شامل می‌شود تماس با خبرنگاران با خبرهای شما. این اغلب نیازمند است تهیه و انتشار خبرنامه و صحبت تلفنی با خبرنگاران. به یاد داشته باشید که خبرنگاران اکثر بیانیه‌های مطبوعاتی دریافتی را دور می‌اندازند، بنابراین باید مطمئن شوید که بیانیه مطبوعاتی شما به قوانین خاصی پایبند است و واقعاً خبری در آن وجود دارد.

شکایت عمده دیگر خبرنگاران این است که با داستان‌هایی روبرو می‌شوند که برای مخاطبان آن‌ها مرتبط نیست. کمی تحقیق کردن بسیار مؤثر است – هدف شما ایجاد … روابط با خبرنگاران آنها را ناراحت نکن.

اگر خبری برای گفتن نداری، خبری بساز.

برخی ملاک‌های یک خبر یک خبرنگار دنبال چه چیزهایی می‌گردد؟ اگر بدانید، می‌توانید یک خبر بسازید. مثلا خبرنگارها داستان‌هایی را دوست دارند که چیز جدیدی ارائه دهند، ترجیحا با نتایج تحقیقاتی. پس می‌توانید در زمینه کسب‌و‌کار خودتان تحقیقی انجام دهید یا سفارش دهید و از آن طریق پوشش رسانه‌ای بگیرید.

به همین ترتیب، اطلاعیه‌هایی که به سالگردها مرتبط هستند، محبوب هستند. نشریات محلی نمایش‌های خطرناک نیز در این دسته قرار می‌گیرند. نوع خبری که می‌سازید باید متناسب با نشریات یا برنامه‌هایی باشد که هدف قرار می‌دهید.

نظر دادن درباره داستان‌های دیگران

هفته‌ای نخواهد گذشت که خبری منتشر نشود که بتوانید درباره آن نظر دهید. می‌توانید نامه‌ای به سردبیر نشریه‌ای بفرستید، یا اگر دیدگاه یا زاویه‌ی تازه‌ای می‌توانید به خبر اضافه کنید، مستقیما با خبرنگاران تماس بگیرید. بدانید خبرنگاران کلیدی درباره‌ی چه می‌نویسند تا بفهمید چه چیزی نظر آن‌ها را جلب می‌کند.

مشاهده این مطلب  حمایت محلی برای کسب‌وکار مفید است.

به یک متخصص تبدیل شو

فقط خبر نیست. می‌توانید با ارائه تحلیل عمیق و دیدگاه کارشناسانه درباره‌ی موضوعی مرتبط، خودتان را به عنوان یک متخصص نشان دهید. خبرنگاران همیشه… به دنبال مصاحبه‌شوندگان و کارشناسان بالقوه به آن‌ها کمک کنید تا زمان پخش خود را پر کرده و محتوای جدیدی ارائه دهند. رسانه‌های کلیدی خود را بررسی کنید تا فرصت‌های احتمالی را شناسایی و با ایده‌های خود به آن‌ها نزدیک شوید. برنامه‌های رادیویی تماس‌های تلفنی معمولی ایده‌آل هستند، زیرا آن‌ها دائماً به دنبال موضوعاتی برای پوشش دادن هستند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای
بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد
شهر مشهد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران، همواره نیاز به خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای داشته است....
مدیریت آسان مرجوعی‌های شاپيفای
هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات...
چهار روش آسان برای افزایش فروش آنلاین
راه‌های زیادی برای بهبود وب‌سایتتان هنگام فروش آنلاین وجود دارد، اما گاهی اوقات ساده‌ترین کارها بیشترین...
ترند های بخش فروشگاه قطعات خودرو
شايد مهم‌ترين روند تأثيرگذار بر تجارت لوازم جانبی خودرو در سال‌های اخیر، کاهش مداوم تعمیر و نگهداری خودرویی...
ترند های تعمیر خودرو
اتفاقات اخیر در بخش تعمیر خودرو چه بوده است؟ تعداد خودروها در بریتانیا تا سال ۲۰۱۶ افزایش یافت، پس از...
رقبایی در نزدیکی کسب‌وکار من شروع به کار کرده است.
وقتی رقیبی در همسایگی شما کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کند، ممکن است دیدن جنبه‌های مثبت دشوار باشد،...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070