09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

بیانیه کیفی بنویسید

آنچه در این مقاله می خوانید:

هنگام ارائه پیشنهاد برای یک قرارداد، باید به خریدار نشان دهید که می‌توان بر شما برای تحویل پروژه با استاندارد مورد نیاز و به‌موقع اعتماد کرد. اما چگونه؟ اینجاست که بیانیه کیفیت وارد می‌شود.-این سندی است که مهارت‌ها، تجربیات و تخصص شما را برای شغل مورد نظر شرح می‌دهد. در اینجا نحوه نوشتن آن آمده است.

وقتی یک خریدار پروژه‌ای را برای ارائه پیشنهاد خریدار برای انتخاب تامین‌کننده مناسب، طیف وسیعی از عوامل مختلف را بررسی می‌کند. از جمله عوامل کلیدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هزینه‌ها – شامل هزینه‌های اولیه (یعنی قیمتی که به تأمین‌کننده پرداخت می‌شود) و هزینه‌های تمام عمر. برای مثال، تجهیزاتی که در ابتدا گران‌تر اما از نظر انرژی کارآمدتر هستند، ممکن است در درازمدت ارزان‌تر تمام شوند.
  • عملکرد فنی محصول – مثلاً مصالح به کار رفته، مناسب بودن محصول نهایی برای هدف مورد نظر و دوام آن.
  • مدیریت پروژه شامل تحویل پروژه تکمیل‌شده در زمان مقرر و به حداقل رساندن هرگونه ریسک
  • پایداری – تاثیر گسترده‌تر پروژه بر محیط زیست، جامعه محلی و غیره

هنگام ارائه پیشنهاد خود، برخی از این موارد را می‌توانید به طور مستقیم بگنجانید؛ برای مثال، می‌توانید قیمت را اعلام کنید و مشخصات آنچه قصد تحویل آن را دارید ارائه دهید. اما برخی دیگر از موارد کمتر واضح هستند: چگونه نشان می‌دهید که پروژه را سر وقت و با استاندارد مورد نیاز به پایان خواهید رساند؟

بیانیه کیفیت چیست؟

بیانیه کیفیت به این مشکل می‌پردازد. ممکن است شما از قبل بیانیه کیفیتی برای استفاده عمومی در کسب‌وکار خود داشته باشید یا می‌توانید یکی را به‌عنوان بخشی از پاسخ به مناقصه ایجاد کنید. این بیانیه باید به خریدار کمک کند تا متقاعد شود که شما تامین‌کننده مناسبی برای نیازهای او هستید.

بیانیه کیفیت، شیوه‌های کاری شرکت و تعهد شما به ارائه خدمات خوب را شرح می‌دهد. این بیانیه باید توضیح دهد که روش‌های شما برای انجام پروژه تا چه حد مؤثر و کارآمد خواهند بود.

بیانیه‌ها و مناقصه‌های کیفی

هنگام تدوین بیانیه کیفیت خود، به یاد داشته باشید که باید آن را برای هر مناقصه به‌طور گسترده شخصی‌سازی کنید. هیچ قانون دقیقی در مورد نوع بیانیه کیفیتی که ممکن است درخواست شود وجود ندارد؛ این بستگی به نوع خرید، الزامات، اهمیت استانداردهای کیفیت و معیارهای ارزیابی دارد.

یک بیانیه با کیفیت چه چیزهایی را شامل می‌شود؟

معمولاً، بیانیه کیفیت مواردی مانند این را پوشش می‌دهد:

  • چگونه به این پروژه نزدیک می‌شوید و آن را مدیریت می‌کنید؟
  • سیستم مدیریت کیفیت شما و اینکه آیا به استانداردی (مثل ایزو ۹۰۰۱) معتبر هستید یا خیر
  • رعایت قوانین و مقررات و همچنین سیاست‌های شما در زمینه‌هایی مانند بهداشت و ایمنی، برابری و پایداری
  • صلاحیت‌ها و تجربیات افراد کلیدی
  • تجربه قبلی در پروژه‌های مشابه، همراه با مراجع

معمولاً خریدار به شما می‌گوید چه اطلاعاتی را باید در بیانیه‌ی کیفیت خود بگنجانید – مثلاً ممکن است از شما بخواهد که نسخه‌ای از سیاست ایمنی و بهداشت خود را ضمیمه کنید – و توضیح می‌دهد که چگونه بیانیه‌ی کیفیت شما ارزیابی خواهد شد.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

به خاطر داشته باشید که سیستم‌های مدیریت کیفیت با بیانیه‌های کیفیت یکسان نیستند. سیستم مدیریت کیفیت روشی برای اندازه‌گیری فرآیندهای داخلی شرکت شماست که اغلب با اعتباربخشی خارجی از سازمان‌هایی مانند سازمان بین‌المللی استانداردسازی همراه است. سازمان بین‌المللی استاندارد اگر چنین سیستم‌ها یا استانداردهایی دارید، جزئیات آن‌ها را در بیانیه کیفیت خود بگنجانید، اما اطلاعات خواسته‌شده‌ی دیگر را نیز ارائه دهید.

ارائه اطلاعات کامل ضروری است؛ در غیر این صورت، پیشنهاد شما… احتمالا حذف خواهد شد هر چقدر هم که در زمینه‌های دیگر خوب باشد.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو دیگر بازی آسانی نیست... و هیچ‌وقت هم قرار نبود باشد.

سئو واقعی: ۱۷ سال حقیقت بی‌ پرده برای آن‌ هایی که هنوز در صفحهٔ سوم گوگل گیر کرده‌اند

۱. گوگل برای شما نیست، برای کاربر است. همیشه بوده بیایید از تلخ‌ترین حقیقت شروع کنیم:گوگل هیچ تعهدی به...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070