میخواهید پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید؟ در اینجا ده روش امتحان شده و اثباتشده برای دسترسی به مخاطبان جدید آورده شده است.
در جای جدیدی تبلیغ کنید.
وبسایتها و نشریاتی را که مورد توجه قرار میگیرند، جستجو کنید. بازار هدف شما ابتدا از مطبوعات محلی خود شروع کنید، سپس نشریات منطقهای و تخصصی را در نظر بگیرید. منابع رایگان تبلیغات مانند پوشهها و وبسایتهای اجتماعی که مشاغل کوچک را فهرست میکنند. از آنها نهایت استفاده را ببرید. پروفایل تجاری گوگل این کار حضور شما را در نقشهها و جستجوی گوگل ثبت میکند و پیدا کردن شما را برای مشتریان محلی آسانتر میسازد. این سرویس رایگان و استفاده از آن ساده است.
هیچ چیزی داخل پرانتز وجود ندارد.
از فضای خالی نمایش استفاده کنید.
پیامهای تبلیغاتی جذاب و چشمنوازی را در ویترین مغازهتان قرار دهید. فضای نمایشگاهی یا روی بدنهی خودروهایتان. اگر محل را اجاره کردهاید یا خودرو را لیزینگ کردهاید، مطمئن شوید که اجازه نصب تابلو را دارید.
تشویق به معرفی دهان به دهان
مشتریان راضی بهترین حامیان کسبوکار شما هستند، پس از آنها بخواهید که اطلاعات خودتان را بدهید از آشنایان خود بخواهید همین کار را انجام دهند و از دوستان و خانواده نیز درخواست کنید که همین کار را انجام دهند. از مشتریان بپرسید که آیا میتوانند آنها را به لیست ایمیل خود اضافه کنید تا بتوانید از طریق ایمیل با آنها در ارتباط باشید و آنها را تشویق کنید تا شما را در شبکههای اجتماعی دنبال کنند تا در میان دنبالکنندگانشان، مخاطبان بیشتری پیدا کنید. همیشه از مشتریان راضی بخواهید که نظرات مشتریان برای استفاده در وبسایت شما
نمونههای رایگان ارائه دهید
کسب و کار خود را تبلیغ کنید با ارائه نمونه محصولات در رویدادهای محلی، تا مردم قبل از خرید بتوانند محصولات شما را امتحان کنند. اگر خدماتی ارائه میدهید، ارائه مشاوره رایگان را برای نشان دادن نحوه کمک به مشتریان بالقوه در نظر بگیرید.
جلب و حفظ مشتریان
با نرمافزار CRM، همه درخواستهای مشتری را پیگیری کنید و فروش را سادهتر کنید. با ابزارهای شرکای دانات ما، نرمافزار مناسب خود را پیدا کنید.
آدرس وبسایت ویکی برنامهها appwiki.nl است.
در فعالیتهای اجتماعی محله خود شرکت کنید.
نگه دار حامی مالی یک رویداد شوید برای کار خیر، به یک موسسه خیریه محلی خدمتی ارائه دهید، بهعنوان کارشناس در سمینارها و رویدادها داوطلب شوید یا در هفته آگاهی ملی شرکت کنید. اطلاع رسانی کنید. اطلاعیههای مطبوعاتی برای نشریات محلی در پاسخ به اخبار و رویدادهای جاری مرتبط با صنعت شما
شبکه
اگر به کسبوکارهای دیگر میفروشید، در رویدادهای محلی شرکت کنید. رویدادهای شبکهسازی با هماهنگی اتاقهای بازرگانی یا انجمنهای صنفی محل خودتان برای برقراری ارتباط ترتیب داده شده است. به سایتهای شبکهسازی آنلاین تجاری مانند… بپیوندید. لینکدین به دنبال گروههایی بگردید که در حوزه کاری یا منطقه شما فعالیت میکنند. از شبکههای اجتماعی نهایت استفاده را برای افزایش شهرت و ارتباط با دنبالکنندگان خود ببرید.
با کسبوکارهای دیگر همکاری کنید.
بپرس مغازههای اطراف برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در ازای معرفی متقابل، بروشور و کارت ویزیت رد و بدل کنید تا بتوانید مشتریان جدیدی را معرفی کنید. به دنبال کسبوکارهای مرتبط برای همکاری باشید؛ مثلاً اگر نمایندگی خودرو هستید، با یک تعمیرگاه خودرو همکاری کنید.
با ایمیل یا نامه تبلیغاتی خودتان را معرفی کنید.
بساز و پخش کن برگچهها یا انجام دهید کمپین ایمیل با استفاده از آدرس ایمیل تجاری حرفهای در جیمیل محیط کار گوگل بازاریابی خود را جذاب کنید و به فکر گنجاندن (موارد مورد نظر) باشید. تبلیغات اطلاعات تماس خود را ذکر کنید و فراخوانی واضح ارائه دهید.
با کسبوکارهای دیگر تماس بگیرید
اگر به کسبوکارهای دیگر میفروشید، روزی را به آن اختصاص دهید تماس با مشتریان بالقوه ممکن است در پی نامه یا ایمیل معرفی قبلی باشید. میزان علاقهی مخاطب را بسنجید و برای برگزاری جلسهای حضوری پیشنهاد دهید.
فروش آنلاین را آغاز کنید
اگر ندارید پلتفرم تجارت الکترونیک هنوز برای کسبوکارتان دیر نشده است. فروش آنلاین به شما کمک میکند تا مشتریان فعلی خود را حفظ کرده و مشتریان جدیدی نیز جذب کنید. میتوانید ابتدا با راهاندازی فروشگاه در بازارهایی مانند …، بازار آنلاین خود را آزمایش کنید. ایبی هیچ چیز داخل پرانتز وجود ندارد. آمازون یا اتسی قبل از سرمایهگذاری روی وبسایتی با امکان پرداخت .