09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چگونه فروش خود را به مشتریان فعلی افزایش دهیم؟

آنچه در این مقاله می خوانید:

بسیاری از سازمان‌ها در پی جذب مشتریان جدید هستند، اما ممکن است فرصت رشد از طریق افزایش ارزش مشتریان فعلی را از دست بدهند.

مزیت تشویق مشتریان فعلی برای استفاده بیشتر از محصولات یا خدمات شما این است که هزینه زیادی ندارد. فقط از تمام برند که مشتریان شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد – از بسته‌بندی تا وبسایت شما از تولید تا خدمات مشتری از آن نه فقط به‌عنوان ابزاری تبلیغاتی، بلکه برای تشویق به استفاده‌ی مکرر بهره ببرید.

بهترین راه برای رشد کسب و کار از طریق مشتریان فعلی جلب و حفظ علاقه‌ی آن‌ها به محصول یا خدمت شماست.

چرا باید به مشتریان فعلی اهمیت داد؟

نرخ تبدیل را بهبود بخشید

چون اعتماد و اطمینان قبلا برقرار شده است. راحت‌تر است نیازهای واقعی مشتریان را شناسایی کنید چون تا حدودی با آن‌ها آشنا هستید و در واقع مشتری شما هستند و قصد ندارید آن‌ها را از جایی دیگر جذب کنید. رقیب .

در هزینه‌های بازاریابی صرفه‌جویی کنید.

هدف قرار دادن مشتریان فعلی به معنای صرف زمان کمتر برای یافتن آن‌ها، هزینه کمتر برای انتقال پیام درست و زمان کمتر برای متقاعد کردن آن‌ها به همکاری با شماست.

هزینه تحقیقات مشتری نیز کمتر خواهد شد؛ شاید شما از قبل بازخوردهای مثبتی از آن‌ها داشته باشید.

سود بیشتری کسب کنید

زمان کمتری صرف شناخت نیازهای مشتریان فعلی خواهید کرد و معمولاً فشار کمتری برای تخفیف وجود خواهد داشت. قیمت نسبت به مشتریان جدید.

با دانستن نیازهای مشتریان، عملکرد کسب‌وکار شما کارآمدتر و مؤثرتر می‌شود. همچنین ممکن است بتوانید مشتری را به سمت محصولات یا خدمات گران‌تر ترغیب کنید، زیرا به شما اعتماد دارد. این به معنای افزایش نفوذ است.

مشاهده این مطلب  هفت روش برای قیمت‌گذاری محصول شما

پیچیده‌تر کردن محصول یا خدمت

سازمان شما برای حفظ رقابت‌پذیری باید رشد و توسعه یابد تا بتواند کارهای پیچیده‌تری را برای مشتریان فعلی انجام دهد. فروش به مشتریان جدید خارج از سابقه‌ی کاری شناخته‌شده‌ی شما، می‌تواند دشوار باشد.

فنون فروش

هر وقت سازمانی سعی می‌کند مشتری را به خرید محصول یا خدماتی اضافی ترغیب کند، تنها فکری که در ذهن مشتری می‌گذرد این است: «چرا می‌خواهید چیزی به من بفروشید؟»

البته، فقط دو پاسخ ممکن برای این سوال وجود دارد. یا آن‌ها باور دارند که شما واقعا به… وضعیت آنها وگرنه آنها باور می‌کنند که شما فقط می‌خواهید درآمد کسب‌وکار خود را افزایش دهید. موفقیت تلاش فروش شما تنها به این بستگی دارد که آنها کدام یک از این دو را درباره شما باور کنند. اگر آنها باور کنند که شما به آنها علاقه‌مندید، به آنها اهمیت می‌دهید و واقعا در تلاش برای کمک به آنها هستید، از شما خرید خواهند کرد.

در نهایت، اگر مشتریان شما… به طور فعال در مورد تو به دوستاشون می‌گن شاید محصول یا خدمات شما به اندازه تصور شما عالی نباشد. علاوه بر این، اگر به‌طور مداوم عملکرد خوبی ندارید دهان به دهان تا زمانی که مشتریان فعلی خود را راضی نکرده اید، برای جذب مشتریان جدید آماده نیستید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070