09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

هدف‌گذاری برای نمایشگاه و رویداد

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

قبل از انتخاب رویداد، باید اهداف خود را مشخص کنید: چرا در آن شرکت می‌کنید، چه دستاوردی را انتظار دارید و چگونه موفقیت خود را می‌سنجید. در این راهنما، نحوه تعیین اهداف برای حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری را توضیح می‌دهیم.

بسیاری از افراد با هدف برقراری ارتباط، انجام معاملات و ایجاد فروش در نمایشگاه‌های تجاری شرکت می‌کنند؛ اما اغلب اهداف آن‌ها بسیار مبهم، غیرقابل سنجش یا غیر واقعی است.

با تعیین اهداف واضح، می‌توانید بیشترین بازده را از نمایشگاه‌هایی که در آنها شرکت می‌کنید، بگیرید.

انواع اهداف نمایشگاه‌های تجاری

به طور کلی، اهداف می‌توانند موارد زیر را شامل شوند – همچنین ممکن است اهداف خاص خودتان را نیز داشته باشید.

تولید فروش

اهداف فروش ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • فروش مستقیم جدید
  • تولید کردن سرنخ‌های واجد شرایط ;
  • ساختن لیست مخاطبین
  • ثبت علاقه به محصولات جدید یا آینده

روابط با مشتری

شاید بخواهید بهبود دهید. روابط مشتری توسط

  • جلب مشتریان دائمی
  • افزایش فروش یا کسب سود بیشتر
  • کسب رضایت مشتری برای معرفی به عنوان مرجع
  • بازگرداندن مشتریان از دست رفته

ساخت برند

نمایشگاه‌ها و رویدادها می‌توانند به شما کمک کنند:

  • بهبود بده آگاهی از برند ;
  • موقعیت برند خود را تغییر دهید
  • محصول خود را به نمایش بگذارید.
  • به بازارهای جدید گسترش یابد
  • جذب سرمایه‌گذاران جدید

رونمایی از محصولات

اگر می‌خواهید راه‌اندازی کنید محصول جدید نگاه کن

  • ارتقای آگاهی و افزایش علاقه
  • نمایش نمونه‌های اولیه
  • جمع‌آوری نظرات و بازخورد مشتریان

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار از جمله فعالیت‌هایی که می‌توانید در یک نمایشگاه تجاری انجام دهید:

  • انجام نظرسنجی‌ها
  • ارزیابی رقبا
  • تعیین اهداف و بودجه فروش
  • آزمایش کمپین
مشاهده این مطلب  نحوه پیگیری سرنخ‌ها پس از نمایشگاه

ساخت و پشتیبانی کانال

رویدادهای تجاری می‌توانند فرصت‌هایی را برای… فراهم کنند

  • رسیدن به شرکای جدید
  • دیدار با فروشندگان توزیع‌کنندگان یا نمایندگان ;
  • تقویت حمایت از توافق‌ها/کانال‌های موجود

روابط عمومی

بسته به رویداد، شاید بخواهید:

  • پوشش خبری کسب کردن
  • شهرت خود را در رسانه‌ها افزایش دهید
  • ارتباطات رسانه‌ای جدیدی برقرار کنید
  • تقویت کردن روابط موجود با خبرنگاران .

اهداف رویدادهای تجاری را برای خودتان به کار بگیرید

پس از تعیین چند هدف برای نمایشگاه یا رویدادتان، جزئیات آن‌ها را مشخص کنید. برای مثال، اگر هدف شما افزایش فروش است، می‌توانید از خود این سوالات را بپرسید:

  • آیا هدف ما حساب‌های جدید است یا حساب‌های موجود؟
  • هدف ما از فروش چقدر است؟
  • مخاطبان این رویداد تا چه اندازه با ما هم‌خوانی دارند؟ بازار هدف ?
  • در این رویداد دنبال تبدیل فروش هستیم یا درخواست اطلاعات؟
  • جدول زمانی ما چیست؟

هدف‌گذاری هوشمندانه (مشخص، قابل اندازه‌گیری، قابل دستیابی، واقع‌بینانه، و به‌موقع) به شما کمک می‌کند تا رویدادهایی را که بیشتر به دستیابی به اهداف شما کمک می‌کنند، شناسایی کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070