Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

هدف‌گذاری برای نمایشگاه و رویداد

آنچه در این مقاله می خوانید:

قبل از انتخاب رویداد، باید اهداف خود را مشخص کنید: چرا در آن شرکت می‌کنید، چه دستاوردی را انتظار دارید و چگونه موفقیت خود را می‌سنجید. در این راهنما، نحوه تعیین اهداف برای حضور در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری را توضیح می‌دهیم.

بسیاری از افراد با هدف برقراری ارتباط، انجام معاملات و ایجاد فروش در نمایشگاه‌های تجاری شرکت می‌کنند؛ اما اغلب اهداف آن‌ها بسیار مبهم، غیرقابل سنجش یا غیر واقعی است.

با تعیین اهداف واضح، می‌توانید بیشترین بازده را از نمایشگاه‌هایی که در آنها شرکت می‌کنید، بگیرید.

انواع اهداف نمایشگاه‌های تجاری

به طور کلی، اهداف می‌توانند موارد زیر را شامل شوند – همچنین ممکن است اهداف خاص خودتان را نیز داشته باشید.

تولید فروش

اهداف فروش ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • فروش مستقیم جدید
  • تولید کردن سرنخ‌های واجد شرایط ;
  • ساختن لیست مخاطبین
  • ثبت علاقه به محصولات جدید یا آینده

روابط با مشتری

شاید بخواهید بهبود دهید. روابط مشتری توسط

  • جلب مشتریان دائمی
  • افزایش فروش یا کسب سود بیشتر
  • کسب رضایت مشتری برای معرفی به عنوان مرجع
  • بازگرداندن مشتریان از دست رفته

ساخت برند

نمایشگاه‌ها و رویدادها می‌توانند به شما کمک کنند:

  • بهبود بده آگاهی از برند ;
  • موقعیت برند خود را تغییر دهید
  • محصول خود را به نمایش بگذارید.
  • به بازارهای جدید گسترش یابد
  • جذب سرمایه‌گذاران جدید

رونمایی از محصولات

اگر می‌خواهید راه‌اندازی کنید محصول جدید نگاه کن

  • ارتقای آگاهی و افزایش علاقه
  • نمایش نمونه‌های اولیه
  • جمع‌آوری نظرات و بازخورد مشتریان

تحقیقات بازار

تحقیقات بازار از جمله فعالیت‌هایی که می‌توانید در یک نمایشگاه تجاری انجام دهید:

  • انجام نظرسنجی‌ها
  • ارزیابی رقبا
  • تعیین اهداف و بودجه فروش
  • آزمایش کمپین

ساخت و پشتیبانی کانال

رویدادهای تجاری می‌توانند فرصت‌هایی را برای… فراهم کنند

  • رسیدن به شرکای جدید
  • دیدار با فروشندگان توزیع‌کنندگان یا نمایندگان ;
  • تقویت حمایت از توافق‌ها/کانال‌های موجود

روابط عمومی

بسته به رویداد، شاید بخواهید:

  • پوشش خبری کسب کردن
  • شهرت خود را در رسانه‌ها افزایش دهید
  • ارتباطات رسانه‌ای جدیدی برقرار کنید
  • تقویت کردن روابط موجود با خبرنگاران .

اهداف رویدادهای تجاری را برای خودتان به کار بگیرید

پس از تعیین چند هدف برای نمایشگاه یا رویدادتان، جزئیات آن‌ها را مشخص کنید. برای مثال، اگر هدف شما افزایش فروش است، می‌توانید از خود این سوالات را بپرسید:

  • آیا هدف ما حساب‌های جدید است یا حساب‌های موجود؟
  • هدف ما از فروش چقدر است؟
  • مخاطبان این رویداد تا چه اندازه با ما هم‌خوانی دارند؟ بازار هدف ?
  • در این رویداد دنبال تبدیل فروش هستیم یا درخواست اطلاعات؟
  • جدول زمانی ما چیست؟

هدف‌گذاری هوشمندانه (مشخص، قابل اندازه‌گیری، قابل دستیابی، واقع‌بینانه، و به‌موقع) به شما کمک می‌کند تا رویدادهایی را که بیشتر به دستیابی به اهداف شما کمک می‌کنند، شناسایی کنید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

یاسئومی؛ اولین پلتفرم سئوی ایجنت‌محور ایران برای سئوی هوشمند، سیستماتیک و مقیاس‌پذیر — همین حالا با ما تماس بگیرید: ۰۹۳۷۶۹۹۶۰۷۰.

آخرین مقالات مرتبط

اگر امروز از شما بپرسند: «چه کسی بهتر می‌تواند استراتژی سئو بچیند؟ هوش مصنوعی یا کسی با ۱۷ سال تجربه عملی؟» چه پاسخی می‌دهید؟ شاید فکر کنید هوش مصنوعی فقط اطلاعات دارد، اما سئو فقط اطلاعات نیست. سئو ترکیبی است از علم، هنر، تحلیل، اجرا، آزمون و خطا، و شناخت انسان. به‌عنوان کسی که سال‌هاست […]

چطور پزشکان احمدآباد مشهد با سئو محلی و بازاریابی دیجیتال، نوبت‌گیری خود را چند برابر می‌کنند؟ احمدآباد مشهد یکی از متراکم‌ترین مناطق درمانی کشور است. ده‌ها پزشک متخصص، کلینیک زیبایی، مطب دندان‌پزشکی و مراکز تخصصی پزشکی در این منطقه فعال هستند—اما سؤال اصلی اینجاست: چه کسانی در این بازار شلوغ، بیشتر دیده می‌شوند و نوبت […]

طراحی سایت پزشکی در احمدآباد مشهد ویترین دیجیتال اعتماد بیماران کجاست؟ اینجاست: سایت شما. در منطقه‌ای مثل احمدآباد مشهد که ده‌ها پزشک متخصص، دندان‌پزشک، کلینیک زیبایی و مطب درمانی حضور دارند، داشتن تابلو فیزیکی فقط بخشی از مسیر جذب بیمار است.اما آنچه در سال‌های اخیر تعیین‌کننده انتخاب بیماران شده، حضور حرفه‌ای آنلاین است—و نقطه شروع […]

سئو برای پزشکان احمدآباد مشهد چگونه بیماران در گوگل شما را پیدا می‌کنند؟ (یا نمی‌کنند!) در منطقه پرتراکم و درمان‌محور احمدآباد مشهد، بیش از ۱۰۰ مطب و کلینیک فعال وجود دارد.اما زمانی که بیمار در گوگل عبارتی مثل «دکتر پوست احمدآباد» یا «کلینیک درد مشهد» را جستجو می‌کند، تنها ۵ تا ۱۰ نام در صفحه […]

مقدمه: فرصت‌های طلایی، چالش‌های پنهان در منطقه احمدآباد مشهد، مطب‌ها و کلینیک‌های پزشکی از نظر تخصص، اعتبار و مراجعه‌ی حضوری در جایگاه بسیار خوبی قرار دارند. اما در فضای دیجیتال، بسیاری از این مجموعه‌ها هنوز نتوانسته‌اند به سطحی از «اعتمادسازی آنلاین» برسند که با واقعیت حرفه‌ای آن‌ها هم‌خوانی داشته باشد. نتیجه؟ بیماران جدیدی که به […]

تحلیل فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارهایی که پزشکان نباید نادیده بگیرند منطقه احمدآباد مشهد—قطب تخصصی و پرتردد خدمات پزشکی در شرق کشور—هر روز میزبان صدها بیمار و ده‌ها مطب و کلینیک است. از متخصصین پوست و مو گرفته تا جراحان زیبایی، ارتوپدها، دندان‌پزشکان و پزشکان عمومی، همگی در فضایی با رقابت فشرده فعالیت می‌کنند. اما چیزی […]

دیده شوید، اعتماد جلب کنید، نوبت بگیرید – با یاسئومی در قلب منطقه احمدآباد مشهد—مرکز پزشکی پرمراجعه شرق کشور—صدها پزشک، کلینیک تخصصی و مراکز درمانی فعالیت می‌کنند. رقابت بالا و رفتار دیجیتالی بیماران امروزی، تنها یک راه برای تمایز باقی می‌گذارد: حضور حرفه‌ای در فضای دیجیتال. ما در یاسئومی، با تجربهٔ واقعی در بازار پزشکی […]

وقتی صحبت از آینده سئو در دوران هوش مصنوعی می‌شود، خیلی‌ها یا دچار وحشت می‌شوند یا به دنبال شعارهای توخالی و اصطلاحات نوظهوری مثل GEO می‌روند. اما من، جواد یاسمی هستم؛ کسی که بیش از یک دهه است سئو را زندگی کرده‌ام. این مقاله را برای این نوشتم که هم افسانه‌ها را تخریب کنم و […]

گوگل دارد ترافیک شما را می‌دزدد – و شاید حتی متوجه نشده‌اید چرا باید این مقاله را بخوانید؟ اگر شما هم جزو آن دسته از سئوکاران و بازاریابان ایرانی هستید که روی سایت‌های انگلیسی، عربی یا زبان‌های دیگر فعالیت می‌کنید، باید بدانید:گوگل اخیراً شروع به ترجمه خودکار محتوای انگلیسی کرده و آن را روی دامنه‌های […]

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *