فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

30 نکته و بینش برای برگزاری نمایشگاهی موفق

آنچه در این مقاله می خوانید:

نمایشگاه‌های تجاری فرصتی عالی برای برقراری ارتباط و معرفی کسب‌وکار شما هستند، اما نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجهی از وقت و پول شما هستند؛ بنابراین، مطمئن شوید که به‌خوبی آماده هستید.

در اینجا بهترین توصیه‌ها و بینش‌های ما برای بهره‌مندی حداکثری از غرفه شما، از طراحی غرفه تا تعامل با مشتریان بالقوه آمده است.

  1. به طور میانگین، ۷۵ درصد از بازدیدکنندگان یک نمایشگاه به آنجا می‌روند تاخریداری کرده یا قصد خرید دارددر آینده. مخاطبان بسیار سطح بالایی هستند، پس مطمئن شوید که ارائه شما بی‌عیب و نقص است.
  2. نمایش دادن یکی از به صرفه راهی برای معرفی محصولات و خدماتتان به مشتریان، تا زمانی که حضور خود را به حداکثر برسانید و سخت تلاش کنید.
  3. نمایش دادن به شما اجازه می‌دهد تا واقعاًتعاملبا مشتریان بالقوه، از طریق پنج حس ارتباط برقرار کنید. از غرفه‌های نمایش خلاق و مشارکتی برای این کار بهره ببرید.
  4. مشخص کنید که چرا در نمایشگاه شرکت می‌کنید آنچه می‌خواهید به دست آورید اهداف مشخص و قابل سنجش داشته باشیداهدافمثلاً، به دست آوردن ۳۰۰ سرنخ فروش واجد شرایط، یا انجام ۵۰ مصاحبه تحقیقاتی.
  5. غرفه خود را طراحی کنید برای تحقق اهداف شما کمک کند. مطمئن شوید که هوشمندانه، جذاب، قابل مشاهده و معرف خوبی از شرکت شما باشد.
  6. دارندیک نفر مسئولاز همه جنبه‌های نمایشگاه گزارش بخواهید، آن‌ها را پاسخگو کنید و درخواست گزارش پیشرفت کنید.
  7. 80 درصد موفقیت یک کسب و کار به کارکنان آن بستگی دارد، بنابراین آنها را آموزش دهید به طور کامل و دقیق بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام روز سخت کار می‌کنند.
  8. اگر می‌توانیددعوت کردن مردماز شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و وب‌سایت خود برای اطلاع‌رسانی و دعوت از مشتریان بالقوه به غرفه خود استفاده کنید.
  9. برنامه‌ای برای چگونگی… بچینید. پیگیری همه سرنخ‌ها.
  10. در نمایش، به مردم اطلاع دهید که شما آنجا هستیدتبلیغ کردنخجالتی نباش.
  11. از پرسیدن سوال‌های بسته خودداری کنید. از سوال‌های باز استفاده کنید.مشتريان بالقوه را به صحبت کردن ترغیب کنیددرباره کسب‌وکار، مشکلات و نیازهایشان
  12. مکالمات خود را کوتاه و مختصر نگه دارید. هدف شما این است کهبا حداکثر تعداد مشتریان بالقوه صحبت کنید.
  13. گوشی تلفن همراه یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی خود را خاموش کنیدروی بازدیدکنندگان تمرکز کنبه پایگاه خودت.
  14. همهٔاطلاعات و مشخصات تماسمی‌توانید اطلاعات مخاطب خود را از او بگیرید یا اگر امکان دارد، با اسکن کارت یا گردنبند شناسایی او، اطلاعاتش را ثبت کنید.
  15. شیفت کاری کارکنان را تنظیم کنتا همه بدانند کجا هستند و چه می‌کنند، چه زمانی.
  16. همیشه بساز تماس چشمی و لبخند .
  17. به مشتری بالقوه خود گوش دهیدو مزایا را به فروش برسانید نه ویژگی‌های محصولات یا خدماتتان، بلکه تمرکزتان باید بر روی توضیح چگونگی حل مشکلات مشتریان توسط کسب‌وکارتان باشد.
  18. پیش‌بینی پرسش‌ها و اعتراضاتو مطمئن شوید که می‌توانید به سرعتبه آن‌ها پاسخ بدهبدون اینکه آشفته شوید یا بگویید «بعداً به شما جواب می‌دهم»… قبلاً آن‌ها را از دست داده‌اید.
  19. شما و کارکنانتان بایدتازه و با طراوت به نظر برسید و احساس تازگی کنید.اگر خسته‌اید، کمی استراحت کنید یا کارتان را به فرد دیگری که انرژی بیشتری دارد بسپارید؛ وقتتان را هدر ندهید.
  20. خلاق باشبرای جذب مشتری به غرفه تان، نمونه‌های رایگان بسیار مؤثرند.
  21. اگر برنامه چند روزه است، هر روز یک تیم داشته باشید.گزارش نهاییتا برای روز بعد بهتر عمل کنی.
  22. طبقه‌بندیهمه سرنخ‌هافقط جزئیات را یادداشت نکنید؛ مطمئن شوید که می‌دانید فرد کیست و چه می‌خواهد تا پیگیری شما شخصی و مرتبط باشد.
  23. روی جایگاه غذا نخورید و با هم صحبت نکنید، فقط بمانید.ظاهر حرفه‌ایو مشتری‌مدار.
  24. به یاد داشته باش که چرا آنجا هستیروی اهداف خود تمرکز کنید.
  25. کمتر حرف بزنبیشتر گوش کنجلب توجه مشتری بالقوه
  26. در پایان مراسم، انجام دهیدگزارش نهایی جلسهبا تیم پشتیبانی صحبت کنید و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنید.
  27. فراموش نکنید کهاز برگزارکننده‌ی مراسم تشکر کنید.برای موفقیت نمایش، می‌توانید در تبلیغات پس از نمایش به آن‌ها کمک کنید تا محبوبیت خودتان و آن‌ها را بیشتر کنید.
  28. پیگیری سرنخ‌هابا پیام یا تماس شخصی. ممکن است برای جلب نظر آن‌ها به‌طور متوسط شش بار با آن‌ها تماس بگیرید.
  29. استفاده کن ازتمام اطلاعاتشما اطلاعاتی جمع‌آوری کرده‌اید. برای مثال، از بازخورد شرکت‌کنندگان برای پیشبرد توسعه‌ی محصول در آینده استفاده کنید.
  30. زودتر رزرو کنیدبرای سال آینده، تا بهترین جایگاه را کسب کنیم.
مشاهده این مطلب  استخدام فروشندگان مناسب
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای
بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد
شهر مشهد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران، همواره نیاز به خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای داشته است....
تسریع فرآیند پرداخت برای افزایش سفارشات
بازاریابی تجارت الکترونیک مدرن پیچیده است؛ اما در بسیاری از موارد، به دو مرحله ساده خلاصه می‌شود: عشق...
مدیریت آسان مرجوعی‌های شاپيفای
هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات...
اهمیت تصویر تجاری چیست؟
برندسازی و تصویر تجاری برای شرکت‌های نوپا به همان اندازه که برای کسب‌وکارهای تثبیت‌شده مهم است، حیاتی...
چگونه و چرا کسب‌وکارم در حوزه غذا را راه‌اندازی کردم
شرکت کابوتو فودز مستقر در بریستول قصد دارد نودل‌های فوری را به سطحی کاملا جدید ارتقا دهد. اما چه چیزی...
چگونگی تولید بروشورهای تبلیغاتی خودتان
تراکت‌ها روشی هوشمندانه برای اطلاع‌رسانی درباره کسب‌وکار شما در منطقه هستند.ریچل میلر روش تهیه بروشورهای...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070