09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

حمایت محلی برای کسب‌وکار مفید است.

آنچه در این مقاله می خوانید:

شرکت‌های کوچک می‌توانند با حمایت از یک تیم محلی، رویداد یا هدف خیرخواهانه، به شهرت خوبی دست یابند و اعتبار ارزشمندی کسب کنند؛ و این کار لزوماً هزینه زیادی در بر ندارد، همان‌طور که نائومی مارکس، نویسنده حوزه کسب‌وکار، گزارش می‌دهد.

حمایت مالی اغلب مختص شرکت‌های بزرگ تصور می‌شود، اما فرصت‌های بسیار خوبی نیز برای شرکت‌های کوچک وجود دارد. این فرصت‌ها ممکن است شامل حمایت از یک تیم ورزشی محلی، نمایشگاه هنری، مسابقه تجاری، پروژه مدرسه یا ابتکاری برای بازیافت باشد.

حمایت مالی، رابطه‌ای سودمند بین دو سازمان است؛ یکی صاحب حق، مانند یک باشگاه ورزشی، و دیگری تامین‌کننده مالی که یک شرکت تجاری است. حمایت مالی از طریق تیروکمان .

افزایش آگاهی از برند، بهبود روابط عمومی، و ارتقای وجهه اجتماعی نیز بسیار با اهمیت هستند. آگاهی از برند نمایش فرصت‌ها وفاداری مشتری هیچ چیزی داخل پرانتز وجود ندارد. جذب مشتری و حسن نیت نیز باید در نظر گرفته شود.

بازده سرمایه گذاری شما

حمایت مالی می‌تواند درآمد قابل توجهی ایجاد کند. تبلیغات با سرمایه‌گذاری نسبتاً کمی. فست می‌گوید: «این مثل استفاده از قدرت، بودجه و مخاطبان دو سازمان برای توسعه محصول و افزایش آگاهی از برند شماست.»

او مثالی از یک گل‌فروش را می‌آورد که با خرید لباس تیم محلی فوتبال و چاپ لوگوی خود روی آن، تیم را حمایت می‌کند. گل‌فروش از این طریق، آگاهی بصری برند خود را افزایش می‌دهد و به واسطه ارتباط با تیم محلی، حس خوبی را در مردم ایجاد می‌کند. همچنین ممکن است … فرصت‌های شبکه‌سازی در مسابقات و مراسم اهدای جوایز، فرصت‌هایی برای نمایش محصولاتش.

مشاهده این مطلب  راهنمای ضروری بازگشت سرمایه تبلیغات

تصمیم بگیرم که چه کسی را حمایت کنم

اگر می‌خواهید حامی مالی پیدا کنید، باید مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید. لزوماً همان‌هایی نیستند که الان به آن‌ها می‌فروشید، بلکه ممکن است کسانی باشند که می‌خواهید فروش خود را به آن‌ها شروع کنید یا ارتباط بهتری با آن‌ها برقرار کنید.

بعد، باید هدف خود را مشخص کنید. اگر می‌خواهید آگاهی از برندتان را افزایش دهید، باید به دنبال فرصت‌هایی برای نمایش لوگوی خود باشید، یا اگر محصولی را راه‌اندازی می‌کنید، محصول جدید فست می‌گوید: «فرصت‌هایی برای نمایش محصول پیدا کنید.»

با سازمان‌هایی که به این دسترسی دارند، تماس بگیرید. بازار هدف این ممکن است شامل سازمان‌های خیریه، سازمان‌های تجاری و نهادهای غیرانتفاعی باشد. گاهی این سازمان‌ها مدیر حامی مالی دارند؛ در غیر این صورت، برای رئیس بازاریابی نامه بنویسید و چگونگی همکاری احتمالی خود را شرح دهید.

در حالت ایده‌آل، شریک شما باید اهدافی مشابه با شما داشته باشد. سپس با هم برنامه‌ای از فعالیت‌ها را با بودجه‌ای مشخص طراحی کنید. باید موقعیتی برد-برد ایجاد کنید.

نتایج حامیان مالی را پیگیری کنید

هر جا امکان دارد، مزایای حمایت مالی را اندازه‌گیری کنید. در برخی زمینه‌ها مانند جذب سرنخ و فروش، این کار بسیار آسان‌تر از اندازه‌گیری افزایش آگاهی از برند است.

به خاطر داشته باشید که بازگشت سرمایه شما همیشه مستقیماً به صورت پوند قابل محاسبه نیست. اسپانسرشیپ یک رابطه بلندمدت است و به همین دلیل بسیاری از مزایای آن در بلندمدت حاصل می‌شود.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070