09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

مهارت‌های نرم خود را برای شبکه‌سازی بهتر ارتقا دهید

آنچه در این مقاله می خوانید:

برخی از افراد از فکر شبکه‌سازی می‌ترسند، در حالی که برخی دیگر خود را در برقراری ارتباط با دیگران ماهر می‌دانند. اما مهارت‌های لازم برای شبکه‌سازی موفق چه هستند؟ و چگونه می‌توان عملکرد خود را بهبود بخشید؟ هدر وایت از شبکه‌سازی هوشمندانه جواب‌ها را دارد

برای موفقیت در شبکه‌سازی، به مهارت‌های ارتباطی بسیار قوی و همچنین دیدگاه استراتژیک نیاز دارید. ارزیابی توانایی‌های خودتان می‌تواند دشوار باشد، اما شناخت نقاط قوت و ضعف پیش از تلاش برای بهبود مهارت‌های شبکه‌سازی‌تان مفید است.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

در پایین، فهرستی از مهارت‌های نرم ضروری برای شبکه‌سازی مؤثر آمده است. می‌خواهم خودتان را بر اساس میزان تسلط بر هر یک از آن‌ها امتیازدهی کنید.

پیش از ارزیابی، یادآوری می‌کنم که نباید هر یک از گفته‌های زیر را به افراط ببرید، زیرا مهم‌ترین مهارت، رفتار مناسب با موقعیت است.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

چک‌لیست خودارزیابی مهارت‌های نرم شبکه‌ای

خودارزیابی مهارت‌های نرم (از 1 (پایین) تا 10 (بالا)): قابل اعتماد هستم، محترم و مورد احترام هستم، شنونده فعالی هستم، مکالمه‌گر خوبی هستم، تأثیرگذار هستم، با اعتماد به نفس هستم، مذاکره‌کننده هستم، حل مسئله می‌کنم، مشتاق به مشارکت هستم، مشتاق به اشتراک‌گذاری هستم، می‌توانم دیگران را بخوانم و متناسب با آن پاسخ دهم، ناظر خوبی هستم، در مشارکت دادن دیگران مهارت دارم، می‌توانم رازدار باشم.

در جاهایی که نمره پایینی به خودتان داده‌اید، اکنون می‌دانید روی چه چیزهایی باید کار کنید تا عملکرد شبکه‌سازی خود را بهبود ببخشید. اگر نمره بالایی به خودتان داده‌اید، این موضوع را با مخاطبین خود امتحان کنید تا مطمئن شوید که ارزیابی شما صحیح است. اگر همه چیز درست بود، کارهایی که جواب داده‌اند را بیشتر انجام دهید.

طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح جهانی در شرکت یاسئومی انجام می شود و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود.

ایجاد اعتماد و ارتباط صمیمانه در شبکه‌سازی

مردم ابتدا از کسانی خرید می‌کنند که دوستشان دارند و به آن‌ها اعتماد می‌کنند. در واقع، آن‌ها اعتماد، حرفه‌ای‌گری، تخصص و هم‌فکری را می‌خرند.

  • قواعد طلایی شبکه‌سازی را به خاطر بسپار: دوست‌داشتنی بودن،ایجاد اعتماد و گزارش در مورد تخصص خودتان تبلیغ کردن
  • گفتگو را بسازیدبا توجه به مشترکات
  • واقعی باشکنجکاوی.
  • یادگیری خواندن زبان بدن .
  • گوش کن و یاد بگیر شیوه‌ی ارتباطی ترجیحی فردی که با او صحبت می‌کنید.
  • درگیر بمانیددر طول گفتگو
  • توسعه دادنگفتگو
  • بشوناظر بر دیگرانبه روش کارشان توجه کنید و این را در نظر بگیرید.
  • کار رویمهارت‌های ارتباطی شماو با دیگران همانگونه رفتار کن که دوست دارند با آنها رفتار شود.

پرسش و گوش دادن در شبکه‌سازی

  • سوال‌های بیشتری بپرسیدبه جای اینکه فقط از خودت حرف بزنی
  • درباره کارهایی که انجام می‌دهی صحبت کن.فقط در صورت دعوتاطلاعاتتان را به دیگران تحمیل نکنید.
  • مردم فقط زمانی گوش می‌دهند که آماده باشند، بنابراینآن فرصت را ایجاد کناگر کسی صحبت می‌کند، بگذارید حرفش را تمام کند. مطمئن شوید که کاملا حرف‌هایش را می‌شنوید و با او کاملا درگیر شوید. آخه اگر شما حرف‌های او را نشنوید، چرا باید او حرف‌های شما را گوش کند؟
  • اشکالی ندارد که مکالمه‌ای بدون اینکه شما اطلاعاتی درباره خودتان ارائه دهید، پایان یابد.
  • حداقل ده تا حفظ کنسوالات کلی خوببه یاد داشته باشید که پرسیدن سوالات خوب، مکالمه را پویا می‌کند.
  • صادق باشو هر بار که سوالی می‌پرسید، پاسخ تازه است؛ حتی اگر هزار بار آن سوال را پرسیده باشید.
  • با دقت گوش کنو سوال بعدی خود را بر اساس پاسخ تنظیم کنید.
  • مواظب باش طوری وانمود نکنی که داری بازجویی می‌کنی.
  • چهره، صدا، چشم‌ها و زبان بدن شما بایدعلاقه‌ی واقعی نشان دادن(این روش علمی نیست.)

چهره مات و مبهوت

  • اگر دیدید که او نگاهی مات و بی‌روح دارد، ببینید که در مورد چه چیزی با او صحبت می‌کنید.
  • خیلی سریع مکالمه را قطع کن و سوالی بپرس تا دوباره توجه آن‌ها را جلب کنی.
  • برای افزایش دوباره انرژی، می‌توانید از شوخ طبعی و حتی کمی شیطنت استفاده کنید!
  • گاهی وقت‌ها، نگاه خیره فقط به این دلیل است که طرف مقابل دارد به حرف‌های شما فکر می‌کند، پس می‌توانید سکوت را بپذیرید (افراد جدی زیاد این کار را می‌کنند!).
  • اگر فکر می‌کنید این فرد علاقه‌ای ندارد، از وقت او تشکر کنید و اجازه دهید برود.
  • همه گفتگوها فراز و نشیب طبیعی دارند، آیا زمان شما هم فرا رسیده است؟ اگر چنین است، آن‌ها را نگه ندارید.

بهترین توصیه‌ای که می‌توانم به شما کنم این است که در رویدادهای شبکه‌سازی، کمی عقب‌تر بایستید و فقط رفتار مردم را تماشا کنید. ببینید مردم چگونه به دیگران پاسخ می‌دهند، چه کسانی اشتباه می‌کنند و چه کسانی درست عمل می‌کنند. گوش دادن و مشاهده کردن می‌تواند بهترین راه یادگیری باشد.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070