Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

برنامه آموزشی بازاریابی، نیازهای آموزشی شما در این زمینه و چگونگی برآورده کردن آن‌ها را مشخص می‌کند. این برنامه به شما کمک می‌کند تا از بودجه آموزشی بازاریابی خود بهترین استفاده را ببرید و به کارکنان دانش و مهارت‌های بازاریابی لازم برای افزایش عملکرد کسب‌وکار را ارائه دهید. جان میکله توضیح می‌دهد. نیازهای آموزشی بازاریابی […]

پایگاه داده یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شما ممکن است اطلاعات ارزشمندی درباره مشتریان‌تان داشته باشد که به شما در درک نیازهای آنها و چگونگی تصمیم‌گیری‌های خریدشان کمک می‌کند.هیچ متنی در پرانتز وجود ندارد.توضیح می‌دهد درک فرآیند خرید مشتریان برای شناخت آن‌ها ضروری است. در ابتدا، مشتریان بالقوه ممکن است هیچ اطلاعی از سازمان […]

شبکه‌سازی می‌تواند به شما در یافتن سرنخ‌های فروش جدید، تقویت ارتباط با مخاطبان فعلی و کسب اطلاعات مفید در مورد بازارهایتان کمک کند. پس چرا بسیاری از کسب‌وکارها آن را به شیوه‌ای بی‌برنامه انجام می‌دهند؟ هدر وایت از شرکت اسمارت‌تر نت‌ورکینگ توضیح می‌دهد که چگونه شبکه‌سازی استراتژیک می‌تواند به شما برتری نسبت به رقبا بدهد. […]

هیتر وایت از شبکه‌سازی هوشمندانه شبکه‌سازی را توضیح می‌دهد، چه هست و چه نیست، و چگونگی ایجاد پایه‌های موفقیت در آن را. شبکه‌سازی را به‌طور خلاصه می‌توان ابزاری برای بازاریابی شخصی و تجاری دانست که استراتژی کلی کسب‌وکار و بازاریابی شما را به نتیجه می‌رساند. در اصطلاح بازاریابی، شبکه‌سازی به عنوان ابزاری نشان می‌دهد که […]

بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) به جذب بازدیدکننده به وب‌سایت شما کمک می‌کند، اما بهینه‌سازی صفحه فرود است که بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل می‌کند. شرکت مشاوره‌ای ایندی شش گام برای بهبود نرخ تبدیل شما یک صفحه فرود خوب معمولا هدفی ساده دارد؛ مثلا ترغیب مشتری به خرید، عضویت در خبرنامه یا انجام مرحله‌ای دیگر در […]

وقتی سوپرمارکت‌های محلی کسب‌وکار شما را تحت فشار قرار می‌دهند، چه می‌کنید؟ یکی از راه‌حل‌ها، تمرکز مجدد بر روی زمینه‌ای است که آن‌ها نمی‌توانند در آن رقابت کنند. این اتفاق برای تیم و کوین اسلاتر و گروهشان افتاد که با یک کسب‌وکار آنلاین به مبارزه با سوپرمارکت‌ها پرداختند. وبسایت فروشگاه کیک آنها کیک‌های جشن تزئین‌شده‌ی […]

همه چیز به خودکارهای ارزان و اسباب‌بازی‌های پلاستیکی ختم نمی‌شود؛ بازاریابی کالا می‌تواند راهی ارزشمند برای ارتباط با مشتریان، افزایش آگاهی از برند و رونق فروش باشد، همان‌طور که کیت هورستد توضیح می‌دهد. در حالی که شرکت‌های بزرگ به خاطر دادن اسباب‌بازی و هدیه رایگان برای حفظ مشتریان خود شناخته شده‌اند نام تجاری در ذهن […]

فروشندگان معمولا به یکی از پنج روش رفتار می‌کنند. این پروفایل‌های آن‌هاست – شما در کدام دسته قرار می‌گیرید؟ و کدام روش بهترین است؟ رابطه ساز: با همه کنار می‌آید در سازمان‌ها حامیان قوی ایجاد می‌کند در بخشش وقت خود به دیگران سخاوتمند است. حل کننده‌ی مسأله‌ی واکنشی: به طور قابل اعتمادی به ذینفعان داخلی […]

متقاعد کردن مردم به انجام کاری که می‌خواهید دشوار است؛ به خصوص اگر خودتان آنجا نباشید تا آن کار را انجام دهید – که این اتفاق وقتی می‌افتد که کسی از شما خواسته باشد یک پیشنهاد کتبی ارائه دهید. هفت راه سریع برای قانع‌کننده‌تر کردن پیشنهادهایتان: قبل از نوشتن، راه‌حل خود را توافق کنید. شما […]

مهم‌ترین مزیت تولید سرنخ‌های فروش بیشتر، افزایش قدرت انتخاب است. می‌توانید مشتریان خود را دقیق‌تر انتخاب کنید، قیمت‌ها را بالا ببرید، یا ترکیبی از هر دو را انجام دهید. همچنین می‌توانید به دنبال رشد باشید. بنجامین دایر راهکارهای افزایش تعداد سرنخ‌های فروش در کسب‌وکار شما. مشتریان راضی ایجاد کنید آمازون به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های […]

رفتار با مشتریان کار آسانی نیست، اما اغلب این مشکل به خاطر این است که ما مسائل را از دیدگاه آنها نمی‌بینیم. بنیامین دایر از شرکت پاورِد ناو، روش‌هایی را پیشنهاد می‌کند که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با تغییر دیدگاه خود، خدمات مشتریان خود را بهبود بخشند. آیا مشتری همیشه حق دارد؟ نه، واقعاً اینطور نیست. […]

قیمت‌های شما می‌تواند تاثیر چشمگیری بر فروش و سود شما داشته باشد. قیمت‌های مناسب باید به اندازه‌ای پایین باشند که رقابتی باشند و در عین حال به اندازه‌ای بالا که حاشیه سود شما را حفظ کنند. هزینه‌ها عامل مهمی هستند، اما تمرکز اصلی باید بر ارزش آنچه ارائه می‌دهید و مقایسه آن با رقبا باشد. […]

تحقیقات بازار به شما کمک می‌کند تا جایگاه رقابتی کسب‌وکار خود را درک کنید، فرصت‌ها را شناسایی کنید، ریسک‌ها را کاهش دهید و تصمیمات تجاری بهتری بگیرید. منابع اطلاعات موجود، تحقیقات خودتان و در صورت لزوم، نظر کارشناس می‌تواند به شما در یافتن اطلاعات مورد نیاز بازار کمک کند. تحقیقات بازار – آنچه باید بدانید […]

بازاریابی موفق با شناسایی نیازهای مخاطب هدف و یافتن بهترین راه‌های دسترسی به آن‌ها آغاز می‌شود، پیش از آنکه به طراحی کمپین‌هایی برای ترغیب مردم به خرید بپردازید. برای موفقیت، به یک استراتژی بازاریابی نیاز دارید که بر شناخت بازار و فرصت‌های برترتان، و همچنین نقاط قوت و ضعف گذشته‌تان استوار باشد. سپس می‌توانید برنامه […]

در صنعت تولید پوشاک چه اتفاقاتی افتاده است؟ در سال‌های اخیر، صنعت تولید پوشاک و لباس بافتنی در بریتانیا به‌طور قابل توجهی کوچک شده است. بسیاری از تولیدکنندگان، محصولات با برند اختصاصی را برای زنجیره‌های بزرگ خرده‌فروشی پوشاک در خیابان‌های اصلی تولید می‌کنند و این مشتریان با رقابت شدیدی مواجه بوده‌اند که آن‌ها را مجبور […]

در صنعت تولید چه می‌گذرد؟ با وجود نوسانات وضعیت بخش‌های مختلف در سال‌های اخیر، به طور کلی، بخش تولیدی شاهد تحولات زیر بوده است: رقابت فزاینده تولیدکنندگان خارجی، به ویژه در بخش‌هایی مانند پوشاک و کفش کاهش مداوم صنایع سنگین سنتی رشد سریع صنایع الکترونیک پیشرفته ظهور اتحادها و مشارکت‌های تولیدکننده و مشتری افزایش مقررات […]

در صنعت تولید مواد غذایی چه اتفاقاتی افتاده است؟ در دو یا سه دهه اخیر، تغییرات چشمگیری در سبک زندگی و عادات غذایی مصرف‌کنندگان رخ داده است. گرایش شدیدی به سمت محصولات آماده مصرف که با حداقل زمان و تلاش آماده می‌شوند، وجود دارد. همزمان، ذائقه مصرف‌کنندگان پیچیده‌تر و ماجراجویانه‌تر شده است. این امر به […]

دنیا کوچک‌تر شده و راه‌های ارتباطی مشتریان با کسب‌وکار شما در حال افزایش است. در نتیجه، مشتریان انتظار دارند در صورت بروز مشکل، بلافاصله با کسی تماس بگیرند. برای پاسخگویی به این انتظار، بسیاری از کسب‌وکارها نیروی کار خود را افزایش می‌دهند. اما موضوع فقط در دسترس بودن افراد کافی برای پاسخگویی به سوالات نیست؛ […]

داده‌های کلان فقط برای کسب‌وکارهای بزرگ نیستند. این داده‌ها می‌توانند بینش‌هایی در مورد مشتریان شما ارائه دهند وبه طور قابل توجهی بهبود ببخشیدنتایج. اما دقیقاً چه چیزی؟داده‌های کلان چیست و چگونه از آن استفاده می‌شود؟ لوک کلام توضیح می‌دهد. داده‌ی بزرگ چیست؟ این هر نوع داده‌ای پیچیده پایگاه داده‌ای که پردازش آن با نرم‌افزارهای سنتی […]

دعوت مشتری ارزشمند به ناهاری سه وعده‌ای یا فرستادن شامپاین به عنوان هدیه تشکر، می‌تواند در حفظ روابط کاری خوب مؤثر باشد. اما کسب‌وکارها باید از قوانین مربوط به رشوه‌خواری در هنگام پذیرایی از مشتریان آگاه باشند. خوب مراقبت از مشتری این امر می‌تواند در شرکت‌های کوچک که اعتبارشان اغلب به روابط شخصی و مهارت‌های […]

نظرات مشتریان برای بهبود ارائه خدمات شما فوق‌العاده ارزشمند است. نظرات مثبت کاربران باعث رونق کسب‌وکار می‌شود و انتقادات به شما کمک می‌کند تا مشکلات محصولات یا خدمات خود را برطرف کنید؛ بنابراین، به گفته‌ی کریس بارلینگ از شرکت پاورِد ناو، باید به بازخورد مشتریان خود اهمیت دهید. خواهید یا نه، مشتریان در مورد محصولات […]

تماس سرد از کارهایی است که بسیاری از کسبه از آن متنفرند؛ اما برای بسیاری از شرکت‌های کوچک، بخش حیاتی استراتژی فروششان است. پس چگونه می‌توان بخشی از مشکلات تماس سرد را برطرف کرد؟ تماس سرد یکی از چیزهایی است که بیشتر مردم از آن… از من کمک بخواه معمولا به این خاطر که می‌خواهند […]

اسکات فیتزجرالد مشهور گفته بود «ثروتمندان با شما و من فرق دارند». خب، کالاهای گران‌قیمت هم با سایر کالاها فرق دارند. در فروش آن‌ها هیچ راه میان‌بری وجود ندارد. اما با رویکرد درست، می‌توانید فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهید، درایتون برد فاش می‌کند سال‌ها پیش، برای کالایی بسیار گران‌قیمت آگهی می‌نوشتم. اسمش […]

وقتی محصول یا خدماتتان را می‌فروشید، چگونه با اعتراض مشتری مبنی بر گران بودن قیمتتان برخورد می‌کنید؟ اندی پرستون از نتایج درخشان چهار روش برای افزایش فروش بدون نیاز به تخفیف دارد اخیرا متوجه شدم یکی از همکاران سخنران در صفحه فیسبوک خود نوشته بود که یکی از مشتریان بالقوه به او گفته هزینه سخنرانی‌اش […]

مشتریان، شاهرگ حیاتی هر کسب‌وکاری هستند؛ بنابراین، رفتار خوب با آن‌ها همیشه باید در اولویت باشد. با برآورده کردن انتظارات مشتریان فراتر از حد معمول، می‌توانید رضایت و وفاداری آن‌ها را افزایش دهید. در ادامه توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانید انتظارات مشتریان خود را فراتر از حد تصور برآورده کنید. از انتظارات مشتری فراتر رفتن […]

با توجه به هزینه‌ی جذب مشتریان جدید که گاه تا هشت برابر حفظ مشتریان فعلی برآورد می‌شود، وفاداری مشتری می‌تواند عامل تعیین کننده‌ی موفقیت یا شکست کسب و کار شما باشد. کریس بارلینگ از فروشگاه‌ساز دک ده نکته برای تشویق وفاداری مشتریان در فروش آنلاین به وعده‌های خود عمل کنید اگر واقعا به مشتریان خود […]

اگر بخش عمده‌ای از تجارت شما وابسته به یک مشتری بزرگ است، بسیار مهم است که از این رابطه نهایت استفاده را ببرید تا مشتری خود را حفظ کرده و فروش‌های آتی را نیز کسب کنید. اِما آلن توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید رابطه خود را با یک خریدار بزرگ مدیریت کنید. نگهداری رابطه خوب […]

چه چیزی یک فروشنده‌ی عالی می‌سازد؟ مطمئناً داشتن زبان‌بازی نیست. دو تن از بهترین متخصصان فروش – گرانت لبوف اندی باوندز نشان می‌دهند که راز فروش فوق‌العاده، خود بودن و گوش دادن به مشتریان است. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک از فروش احساس راحتی نمی‌کنند. گرانت لبوف می‌گوید: «بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط توسط […]

ارائه‌ها ستون اصلی ارتباطات تجاری هستند؛ از جلسات داخلی و کنفرانس‌های صنعتی گرفته تا ارائه به مشتری یا سرمایه‌گذار بالقوه. آن شلارد هفت راه برای حداکثر تاثیرگذاری ارائه‌های شما پیشنهاد می‌کند. روش‌های طراحی ارائه اغلب از ایده‌آل فاصله دارند: حتی برای جلسات مهم، آماده‌سازی ارائه اصلی اغلب بی‌دقت و در آخرین لحظات انجام می‌شود. برعکس، […]

این تصور که مردم عاشق خرید کردن هستند، یکی از بزرگ‌ترین افسانه‌های فروش است. روند واقعی خرید با ترس‌ها و تردیدها همراه است. وظیفه فروشنده، برطرف کردن ترس‌های خریدار است. گرانت لبوف از باشگاه بازاریابی چسبنده توضیح می‌دهد که چگونه مردم از اینکه به آنها چیزی فروخته شود خوششان نمی‌آید، اما دوست دارند بخرند؛ این […]

آموزش بازاریابی و فروش