تخصص ما: سئو و فروش اینترنتی = رشد کسب و کار آنلاین شما (۰۹۰۲۰۹۱۴۵۷۰)

چگونگی نجات کسب‌وکار ما با انتقال به فروش آنلاین

آنچه در این مقاله می خوانید:

وقتی سوپرمارکت‌های محلی کسب‌وکار شما را تحت فشار قرار می‌دهند، چه می‌کنید؟ یکی از راه‌حل‌ها، تمرکز مجدد بر روی زمینه‌ای است که آن‌ها نمی‌توانند در آن رقابت کنند.

این اتفاق برای تیم و کوین اسلاتر و گروهشان افتاد که با یک کسب‌وکار آنلاین به مبارزه با سوپرمارکت‌ها پرداختند. وبسایت فروشگاه کیک آنها کیک‌های جشن تزئین‌شده‌ی خلاقانه و همچنین محصولات برندسازی‌شده برای رویدادهای شرکتی می‌فروشند. از زمان تغییر مسیر کسب‌وکارشان، در برنامه‌های تلویزیونی «ضیافت‌های هستون»، «آبمیوه‌ی سلبریتی‌ها» و «صبح بخیر آمریکا» حضور داشته‌اند. کیک‌های آنها در برخی از مجلل‌ترین مهمانی‌های شهر دیده شده و حتی در ویترین فروشگاه هارودز نیز به نمایش گذاشته شده‌اند.

در تنگنای خیابان اصلی

اوایل سال 2001، تیم در حال اداره یک نانوایی با سابقه 70 ساله و چهار شعبه در جنوب لندن بود که با مشکل مواجه شده بود؛ اما فروشگاه‌های بزرگ محلی، قیمت نان او را پایین می‌آوردند. او توضیح می‌دهد: «طرح‌های خلاقانه یکی از طراحان کیک‌های ما، استیون هاوارد، به ما کمک کرد تا رویه خود را تغییر دهیم و در زمینه کیک‌های جشن تخصص پیدا کنیم.»

حالا برادر کوین در لندن تجارت را اداره می‌کند و تیم از اسکاتلند وب‌سایت را به‌روز نگه می‌دارد. از زمانی که آنلاین شدیم، بخش فروش حضوری کسب‌وکار کم‌رونق شده است.

تیم به یاد می‌آورد: «سه مغازه دیگرمان را تعطیل کردیم و فقط فروشگاه اصلی در جنوب شرقی لندن را نگه داشتیم. با توجه به حاشیه سود بیشتر و گستره‌ی وسیع‌تر عملیات وب‌سایتمان، این تصمیم منطقی بود.» مدیریت مغازه هزینه بسیار زیادی دارد – پس چرا باید بجنگیم وقتی مشتریان ما حاضرند برای گرفتن کیک‌ها سفر کنند یا هزینه ارسال را بپردازند؟

مشاهده این مطلب  چهار روش آسان برای افزایش فروش آنلاین

دیده شدن در اینترنت

آن‌ها چطور این کار را کردند؟ تیم توضیح می‌دهد که نرم‌افزار تجارت الکترونیکی که انتخاب کردند، برای روان اجرا شدن عملیات بسیار مهم بود. او می‌گوید: «ما نرم‌افزار SellerDeck را آسان در استفاده می‌یابیم – برای من که به‌عنوان آشپز آموزش دیده‌ام و اهل تکنولوژی نیستم، عالی است. بعلاوه بسیار انعطاف‌پذیر است و با رشد ما گسترش یافته است. شکی نیست که تجارت الکترونیک کسب‌وکار را نجات داد.»

شرکت برای تبلیغات، متکی است به بهینه‌سازی موتور جستجو بودجه بازاریابی آنها کم است، اما روششان بی‌نقص جواب می‌دهد.

محصولات ما توسط هنرمندان ماهر ساخته می‌شود، بنابراین جریان ثابت سفارشات ایده‌آل است و افزایش ناگهانی سفارشات مناسب نیست. ما تلاش کردیم با ایمیل تبلیغات را به مشتریان خود ارسال کنیم، اما این روش با مدل کسب‌وکار ما سازگار نیست و مگر اینکه تبلیغ کاملا درست طراحی شود، به راحتی ممکن است دامنه ما از صندوق‌های پستی مسدود شود.

به جای آن، به‌طور مرتب پوشش خبری هیچ چیز داخل پرانتز وجود ندارد. معرفی شفاهی و تضمینِ رتبه‌های گوگل بالا می‌مانند اینها تکنیک‌هایی هستند که رشد مستحکم را تضمین می‌کنند. علاوه بر این، تمام بسته‌بندی محصولات و وانت‌های حمل و نقل به‌وضوح آدرس وب‌سایت را دارند.

اندازه‌گیری موفقیت

تیم و کوین دریافته‌اند که ۸۰ درصد فروش آن‌ها ناشی از حضور اینترنتی‌شان است. بسیاری از مشتریان ابتدا محصولات را به صورت آنلاین بررسی می‌کنند و سپس برای ثبت سفارش تماس می‌گیرند. این روش بسیار عالی است زیرا هر دو طرف می‌توانند به یک تصویر نگاه کنند و به راحتی در مورد هر تغییری که مشتری در طرح استاندارد می‌خواهد، صحبت کنند و این امر اطمینان از… رضایت مشتری تیم گفت.

مشاهده این مطلب  دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) چیست؟

سفارش‌های تلفنی و حضوری ۷۵ درصد از گردش مالی را تشکیل می‌دهند و برای کارکنان، داشتن یک سیستم یکپارچه که سفارش‌های آنلاین، تلفنی و حضوری را ترکیب می‌کند، به معنای مدیریت و گزارش‌دهی بسیار کارآمدتر سفارش‌هاست. در واقع، تخمین می‌زنم که در نتیجه ارتقای نرم‌افزار، بهره‌وری پردازش سفارش‌ها حداقل ۳۰ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر، گردش مالی کل بیش از 1.5 میلیون پوند است و بیش از 500 فروش آنلاین ماهانه با میانگین 75 پوند برای هر فروش انجام می‌شود. زمانی که فقط فروشگاه فیزیکی داشتیم، درآمد کمتر و هزینه‌های سربار بیشتری داشتیم.

رشد دادن کسب‌وکار شیرینی‌پزی خودشان

ورود به بازار شرکتی برای فروشگاه کیک بسیار موفقیت‌آمیز بوده است. کوین لبخندی می‌زند و می‌گوید: «ما این کیک‌های کوچک جدید را معرفی کردیم که می‌توانند شامل لوگوی خوراکی شرکت باشند. این یک ابزار فوق‌العاده برای بازاریابی است، چون آخرین چیزی که مشتری قبل از ناپدید شدن کیک در دهانش می‌بیند، تبلیغ شرکت است.»

فروشگاه کیک اکنون ۳۶ کارمند دارد که ۱۴ نفر از آنها تزیین‌کننده کیک هستند. تیم که از خانه‌اش در ایر اسکاتلند کار می‌کند، می‌گوید تنها مشکل واقعی او، پاسخگویی به تقاضا است.

خانواده اسلاتر طیف وسیعی از کیک‌های جشن را ارائه می‌دهند. در سراسر بریتانیای کبیر به جای اینکه فقط به لندن سرویس دهی کنیم. تیم می‌افزاید: «هر روز دامنه‌ی خدمات ما گسترده‌تر می‌شود. ما معتقدیم اولین شرکت بریتانیایی هستیم که تضمین می‌کنیم کیک‌های جشن تازه را در شرایط کاملا سالم تحویل می‌دهیم.»

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاور و مجری سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

سمراش در مقابل اهرفس در سال 2022: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟

سمروش در مقابل اهرفس در سال ۲۰۲۲: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟ هر کسی که حتی کمترین...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

راز موفقیت در دم‌آوری: نگاهی عمیق به استراتژی بازاریابی دیجیتال استارباکس

راز موفقیت در دم‌آوری: نگاهی عمیق به استراتژی بازاریابی دیجیتال استارباکس استاربکس با لوگوی سبز نمادین...

راهنمای ساده تفکر طراحی برای بازاریابان

راهنمای ساده تفکر طراحی برای بازاریابان یافتن و اجرای راه‌حل‌های جدید، کاری زمان‌بر و پرهزینه به نظر...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

در گوگل دیده شوید و اینترنتی بفروشید.

ثبت سفارش > 09020914570