Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

رسیدگی به شکایات مشتریان فرصتی برای شناسایی و رفع مشکلات کسب‌وکار شماست. شیوه‌ی برخورد شما با شکایات می‌تواند به بهبود رابطه با مشتری نیز کمک کند و نشان دهد که با جدی گرفتن نگرانی‌های آن‌ها، به تجارتشان اهمیت می‌دهید. اگر می‌خواهید نشان دهید که مشتری برای شما در اولویت است، باید فرهنگی ایجاد کنید که […]

نمایشگاه‌ها فرصت بسیار خوبی برای جذب مشتری، فروش، ایجاد روابط و موارد بسیار دیگر هستند. اما در مورد حضور در نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای بازرگانی یا نمایشگاه‌های عمومی، نکات مهمی وجود دارد که باید رعایت یا از انجام آنها اجتناب کرد. برای بهره‌مندی حداکثری از سرمایه‌گذاری خود، این توصیه‌های کارشناسی را دنبال کنید. قبل از رزرو، […]

توصیه‌های شفاهی مشتریان راضی، نوعی تبلیغات بسیار مؤثر است؛ زیرا قانع‌کننده، معتبر و از همه مهم‌تر رایگان هستند. کیت هورستد نشان می‌دهد چگونه می‌توانید مشتریان خوشحال خود را به تبلیغ کسب‌و‌کارتان تشویق کنید. استیو بارتون، رئیس (شرکت نامشخص)، می‌گوید: «یک مشتری فقط چیزی را توصیه می‌کند که حاضر باشد آبروی خود را برای آن به […]

آیا در مورد مزایای تحقیقات بازار مردد یا شکاک هستید؟ از مردم بپرس چگونگی استفاده موفق از تحقیقات بازار را نشان می‌دهد به طور کلی، دو نوع تحقیق بازار وجود دارد کمی و کیفی و اینکه کدام‌یک مرتبط‌تر است، به نوع اطلاعاتی که می‌خواهید به دست آورید بستگی دارد. پژوهش کمی بر پایه داده‌های آماری […]

حسن شهرت نام‌ها و برندهای تجاری شما، یکی از دلایل اصلی خرید مشتریان از شماست. این مقاله توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید از ثبت یا استفاده‌ی کسب‌وکارهای دیگر از نام‌ها یا برندهای مشابه یا یکسان با نام و برند خودتان، و در نتیجه آسیب رسیدن به کسب‌وکار خود، جلوگیری کنید. هر چه نام و برند […]

استخدام در بخش بازاریابی و فروش، بخش حیاتی ساخت تیمی در این حوزه است که بتواند کسب‌وکار شما را به پیش ببرد. چه از آژانس استخدامی استفاده کنید چه به‌طور مستقیم استخدام کنید، استخدام مؤثر در بازاریابی به درک چگونگی یافتن و جذب نامزدهای مناسب برای کسب‌وکارتان بستگی دارد. نیازهای استخدامی بازاریابی شما برنامه‌های استخدامی […]

فروش و بازاریابی برای موفقیت هر کسب‌وکاری حیاتی هستند. به‌عنوان صاحب یا مدیر کسب‌وکار، نقش مهمی در هدایت تلاش‌های بازاریابی و افزایش اثربخشی تیم فروش و بازاریابی خود دارید. مدیریت بازاریابی استارتاپ در کسب‌وکارهای کوچک، مالک-مدیر معمولاً به‌طور مستقیم در بازاریابی نقش دارد و فعالیت‌های بازاریابی کارمندان دیگر را نیز مدیریت می‌کند. بنیان‌گذاران کسب‌وکارها به‌طور […]

رقابت تجاری می‌تواند شدید باشد، به‌خصوص در بازارهای پویا که مشتریان اغلب به دنبال گزینه‌های مختلف هستند. از این ده ایده برای حفظ جایگاه خود در بازار و ایجاد مزیت رقابتی استفاده کنید. رقبا را بشناسید. پیدا کن ببین کی رقبای شما آنها چه کسانی هستند، چه چیزی ارائه می‌دهند و نقاط قوت و ضعفشان […]

12 پرسش و پاسخ رایج درباره‌ی فنون فروش: روی کدام مشتریان باید تمرکز کنم؟ بهترین زمان برای ارائه پیشنهاد فروش چه زمانی است؟ بهترین روش فروش کدام است: تلفنی، حضوری یا غیرحضوری؟ هنگام ارائه فروش، چه کسانی را باید هدف قرار دهم؟ چطور می‌توانم از منشی یا دبیر عبور کنم و با فرد مورد نظر […]

ده پرسش و پاسخ متداول در مورد ارائه‌های فروش: چگونه یک ارائه فروش برنامه‌ریزی کنم؟ ارائه فروش من باید یک متن از پیش آماده‌شده باشد یا بیشتر شبیه مکالمه؟ چه یادداشت‌هایی برای ارائه باید بنویسم؟ آیا باید در ارائه فروش خود از ابزارهای بصری استفاده کنم؟ چطور می‌توانم مخاطبانم را به ارائه فروشم علاقه‌مند کنم؟ […]

ده پرسش و پاسخ متداول درباره روابط عمومی روابط عمومی چه کمکی می‌تواند به کسب‌وکار کوچک من بکند؟ روابط عمومی چه زمانی و در کجا بیشترین تاثیر را دارد؟ چیزی که یک خبر مطبوعاتی خوب را می‌سازد چیست؟ چه فعالیت‌های روابط عمومی دیگری می‌توانم انجام دهم؟ آیا خودم می‌توانم روابط عمومی خودم را انجام دهم، […]

ده پرسش متداول درباره چاپ مواد تبلیغاتی آیا نوع چاپگری که برای مواد بازاریابی چاپی‌ام استفاده می‌کنم مهم است؟ چگونه کاتالوگ یا بروشور خود را طراحی کنم؟ هنگام سفارش مواد بازاریابی چاپی، چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟ آیا کیفیت یا نوع کاغذی که انتخاب می‌کنم، در مواد تبلیغاتی چاپی من تاثیر زیادی دارد؟ […]

هشت پرسش و پاسخ متداول درباره تحقیقات بازار درباره تحقیقات بازار چه چیزهایی باید بدانم؟ تحقیق بازار من چقدر طول می‌کشد؟ چه روش‌های تحقیقات بازار برای من مفید خواهد بود؟ آیا خودم باید تحقیقات بازار را انجام دهم یا از متخصص کمک بگیرم؟ هزینه تحقیقات بازار چقدر خواهد شد؟ چگونه می‌توانم یک شرکت تحقیقات بازار […]

نه سوال پرتکرار در مورد برندسازی برند چیست و چه مزایایی دارد؟ چرا باید برندسازی کنیم؟ ساختن یک برند چقدر زمان می‌برد؟ چگونه می‌توان با بودجه کم، یک برند ایجاد کرد؟ آیا برای برندسازی به لوگو نیاز دارم؟ آیا باید نام تجاری خود را به عنوان علامت تجاری ثبت کنم و هزینه آن چقدر است؟ […]

ده پرسش و پاسخ متداول درباره بازاریابی تلفنی از تلفن بازاریابی چه استفاده‌هایی می‌توان کرد؟ آیا بازاریابی تلفنی می‌تواند جایگزین تیم فروش من شود؟ چگونه باید فعالیت‌های تل‌مارکتینگ خود را برنامه‌ریزی کنم؟ آیا خودمان می‌توانیم بازاریابی تلفنی انجام دهیم یا باید از یک آژانس استفاده کنیم؟ هزینه کمپین یک آژانس بازاریابی تلفنی چقدر است؟ در […]

ده پرسش و پاسخ متداول در مورد ایجاد وفاداری مشتری چرا سرمایه‌گذاری روی وفاداری مشتری سودمند است؟ چه چیزی باعث وفاداری مشتریان می‌شود؟ چگونه می‌توان وفاداری مشتری را سنجید؟ چگونه می‌توانم وفاداری مشتریان را افزایش دهم؟ درباره مشتریانم چه باید بدانم؟ به کدام مشتریان باید جایگاه مشتری کلیدی بدهم؟ مهارت‌های کلیدی کارمندان در ارتباط مستقیم […]

جولیا وایت هد، مدیر از مردم بپرس توضیح می‌دهد که چگونه تحقیقات بازار می‌تواند به رشد کسب‌وکار شما کمک کند. چرا باید تحقیقات بازار انجام دهم؟ تحقیقات بازار می‌تواند به شما در شناسایی مشتری هدف از آنها بپرسید که چه نظری درباره ایده‌ها، محصولات یا برند شما دارند و بینش‌هایی را جمع‌آوری کنید که به […]

آموزش بازاریابی و فروش می‌تواند مزایای تجاری قابل توجهی به همراه داشته باشد. آموزش کارکنان در زمینه تکنیک‌های فروش بهتر، مهارت‌های خدمات مشتری و تخصص بازاریابی، به افزایش فروش و بهبود رضایت مشتری کمک می‌کند. نیازهای آموزشی بازاریابی و فروش شناسایی نیازهای آموزشی کارمندان شما در زمینه فروش و بازاریابی، به صرفه‌جویی مؤثر در بودجه […]

حفظ جریان فروش چالش بزرگی است. به جای تعقیب مداوم مشتریان جدید، بازگشت به سراغ مشتریان قدیمی می‌تواند اقتصادی‌تر باشد. کیت هورستد می‌یابد که چگونه می‌توان مشتریان راغب اما غیرفعال را دوباره به خرید ترغیب کرد. در هر کسب‌وکاری، مشتریان می‌آیند و می‌روند. وقتی می‌خواهید فروش خود را افزایش دهید، معمولا ارزان‌تر و راحت‌تر است […]

شرکت‌های موفق همواره در پی کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد خود، چه در شرایط خوب و چه در شرایط بد هستند. ویکی آرنشتاین گام‌هایی را که می‌توانید برای چابک‌تر و سودآورتر کردن کسب‌وکار خود بردارید، بررسی می‌کند. ممیزی انجام دهید. خرج‌ها و درآمدهای خود را بررسی کنید. این کار هزینه‌های به‌طور غیرمنتظره بالا و بخش‌هایی […]

قیمت‌گذاری محصول یا خدمات شما می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد. اگر قیمت زیادی از مشتریان بخواهید، خرید را متوقف می‌کنند و اگر قیمت خیلی کمی تعیین کنید، سود شما کاهش می‌یابد یا مشتریان تصور می‌کنند کیفیت محصول شما پایین است. قیمت مناسب، تمام هزینه‌های شما را در نظر می‌گیرد، حاشیه سود شما را به حداکثر […]

قیمت‌گذاری یک خدمت می‌تواند دشوارتر از قیمت‌گذاری محصول رسیدن به نتیجه درست، به معنای ارزش گذاشتن برای وقت و تخصص خود و ارزیابی دقیق برداشت‌های مشتری است. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید قیمت خدمات خود را بررسی کنید؛ مثلاً شاید گواهی‌نامه رسمی دریافت کرده‌اید، شاید هزینه‌های شما افزایش یافته یا می‌خواهید کسب‌وکار […]

یافتن جای خالی در بازار، چالشی کلیدی برای هر کسب‌وکاری است که می‌خواهد رقابتی بماند. اما توسعه محصول یا خدمت جدید چیزی است، و عرضه موفق آن به بازار چالش دیگری است. سایمون ویکس به بررسی چگونگی راه‌اندازی موفق یک پیشنهاد جدید می‌پردازد. تاریخ تجارت پر است از کالاها و خدماتی که در زمان خود […]

تحقیقات بازار برای هر کسب‌وکاری ضروری است. دانستن اینکه بازار پایدار برای محصول شما وجود دارد و درک انتظارات مخاطبان از شما، برای راه‌اندازی موفق یک کسب‌وکار حیاتی است. به طور کلی، تحقیقات بازار به دو دسته تقسیم می‌شود: اولیه و ثانویه. تحقیقات بازار از طریق منابع موجود یا تحقیقات ثانویه، به معنای یافتن داده‌های […]

نگه‌داشتن مشتریان فعلی ارزان‌تر از جذب مشتریان جدید است؛ اما برای کسب درآمد از مشتریان قدیمی، باید مشتریان راضی داشته باشید. پس چگونه می‌توان رضایت مشتری را اندازه‌گیری کرد؟ حتی اگر بودجه محدود باشد، روش‌های زیادی برای سنجش میزان رضایت مشتریان از محصولات و خدماتتان وجود دارد. از جمله: بررسی نامه‌های ارسالی اخیر مشتریان به […]

هر چقدر محصول یا خدمت جدیدتان خوب باشد، اگر به درستی تبلیغ نشود، فروش نخواهد رفت. در اینجا ده روش برتر برای تبلیغ محصول یا خدمتتان به مشتریان فعلی و مخاطبان وسیع‌تر آورده شده است. پیشنهاد خود را در گوگل مای بیزینس تبلیغ کنید گوگل بیزینس به کسب‌وکارهای کوچک و خرده‌فروشان کمک می‌کند تا وقتی […]

نوشتن یک برنامه بازاریابی برای یک شرکت نوپا شاید غیرضروری به نظر برسد، اما در واقع ابزاری حیاتی است که می‌تواند به تمرکز فعالیت‌های تبلیغاتی شما و سنجش موفقیت آن‌ها کمک کند. مشاور بازاریابی، آلن گلیسون، نحوه نوشتن یک برنامه بازاریابی برای کسب‌وکار جدیدتان را توضیح می‌دهد. برنامه بازاریابی چیست؟ سندی است که نحوه بازاریابی […]

برای موفقیت، خرده فروشان مستقل باید مشتری قرن ۲۱ را با تمام ویژگی‌هایش بشناسند. ریچل میلر راهنمایی برای ده نوع مشتری اصلی ارائه می‌دهد و پیشنهاد می‌کند چگونه می‌توان نیازهایشان را برآورده کرد. شیوه خرید ما دگرگونی بنیادینی کرده است. این تغییرات فراتر از افزایش خریدهای آنلاین است؛ تمام مراحل فروش از جستجوی کالا و […]

نیروی فروش شما بسیار بزرگ‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید؛ مشتریان راضی شما نیز بخشی از آن هستند. شweta Jhajharia توضیح می‌دهد که چگونه از تبلیغات دهان به دهان استفاده کنید و به مشتریان خود نزدیک‌تر شوید. بسیاری از صاحبان کسب‌وکار معتقدند که فروشنده فوق‌ستاره‌شان یا مهارت‌های فروش خودشان، کلید اصلی فروششان است. […]

به گفته استیون فیلیپس، کارشناس تحقیقات بازار، کسب‌وکارها باید زمان بیشتری را صرف مراقبت از خود و رصد فعالیت‌های رقبای خود کنند. دانستن اقدامات رقبای شما بخش مهمی از اداره یک کسب‌وکار موفق است. اما بسیاری از شرکت‌ها این موضوع را نادیده می‌گیرند. این در شرایط سخت بازار امروز، کار درستی نیست. رقبا ممکن است […]

آموزش بازاریابی و فروش