09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

ده روش برای تبلیغ یک پیشنهاد جدید

آنچه در این مقاله می خوانید:

هر چقدر محصول یا خدمت جدیدتان خوب باشد، اگر به درستی تبلیغ نشود، فروش نخواهد رفت. در اینجا ده روش برتر برای تبلیغ محصول یا خدمتتان به مشتریان فعلی و مخاطبان وسیع‌تر آورده شده است.

پیشنهاد خود را در گوگل مای بیزینس تبلیغ کنید

گوگل بیزینس به کسب‌وکارهای کوچک و خرده‌فروشان کمک می‌کند تا وقتی مردم در گوگل به دنبال محصولات و خدماتی در منطقه‌ی آن‌ها می‌گردند، پیدا شوند. اما این فقط ابزاری برای نشانه‌گذاری کسب‌وکار شما روی نقشه گوگل نیست؛ می‌توانید از گوگل مای بیزینس برای اشتراک‌گذاری اخبار، تبلیغ پیشنهادات جدید و اطلاع‌رسانی رویدادها استفاده کنید. کافی است به داشبورد حساب گوگل مای بیزینس خود بروید و با استفاده از یکی از چهار گزینه (پیشنهادات، به‌روزرسانی‌ها، رویدادها و محصولات) یک پست اجتماعی ایجاد کنید.

برگزاری یک رویداد

یک خانه باز ساده به شما امکان می‌دهد تا محصول یا پیشنهادی جدید را به‌صورت حضوری تبلیغ کنید و هزینه زیادی هم ندارد. اگر می‌خواهید مخاطبان گسترده‌تری را پوشش دهید، رویدادهای مجازی بهترین گزینه هستند. می‌توانید… لایو فیسبوکی نمایش محصول را اجرا کنید یا میزبان سؤالات و پاسخ‌ها باشید. فراموش نکنید که مشتریان فعلی آنها بیشترین احتمال را برای خرید پیشنهاد جدید شما دارند، پس با اطلاع رسانی قبلی از رویدادتان و اعطای دسترسی ویژه به هر مراسمی که برگزار می‌کنید، به آنها احساس ارزشمندی بدهید.

نمونه رایگان ارائه دهید

اگر محصول جدیدی در مغازه یا غذای جدیدی در کافه خود عرضه می‌کنید، ارائه نمونه‌ی رایگان به مشتریان، روشی عالی برای افزایش آگاهی و فروش است. همه دوست دارند نمونه‌ی رایگان بگیرند یا چیز جدیدی امتحان کنند. اشانتیون‌ها می‌توانند راهی عالی برای تبلیغ باشند. توصیه‌های شفاهی درباره کسب‌وکار شما

مشاهده این مطلب  آماده شدن برای گوگل آنالیتیکس 4

یک کمپین تبلیغاتی فروش برگزار کنید.

پیشنهادهای ویژه، کوپن‌ها، تخفیف‌های خرید یک عدد و دریافت یک عدد رایگان – این‌گونه تبلیغات می‌توانند فوق‌العاده محبوب باشند و لزوماً هزینه زیادی در پی نخواهند داشت. کوپن‌ها می‌توانند راهی عالی برای پاداش دادن به مشتریان وفادار و همچنین جذب مشتریان جدید باشند. تا زمانی که حاشیه سود خود را حفظ کنید، می‌توانید از این استراتژی کسب درآمد کنید. تبلیغات فروش وقتی نیاز به فروش سریع کالا دارید، ارائه تخفیف می‌تواند مؤثر باشد. این روش برای کسب‌وکارهای خدماتی که ممکن است دوره‌های کم‌کاری داشته باشند نیز مفید است. بعد از معرفی خدماتتان به مخاطبان جدید، بسیاری از این مشتریان باز خواهند گشت و به دیگران نیز معرفی‌تان خواهند کرد.

مسابقه‌ای در شبکه‌های اجتماعی برگزار کنید.

برگزار کردن مسابقه در شبکه‌های اجتماعی راهی عالی برای تعامل با مخاطبان، افزایش دنبال‌کنندگان و در نهایت، فروش بیشتر محصولات و خدمات شماست. مسابقات از روش‌های تبلیغاتی محبوب در… فیسبوک اینستاگرام و توییتر. به یک جایزه فکر کنید و یک مسابقه‌ی ساده طراحی کنید که بیشترین شرکت‌کنندگان را جذب کند. گزینه‌ها شامل مسابقات عکس، ویدئو یا زیرنویس است؛ قرعه‌کشی ساده‌ترین نوع مسابقه است.

ایمیل بزنید

ایمیل بخش حیاتی هر استراتژی بازاریابی است و نرخ پاسخ به ایمیل‌های تبلیغاتی می‌تواند بالا باشد. اگر به‌طور مرتب خبرنامه ایمیلی برای مشتریان خود ارسال می‌کنید، مطمئن شوید که محصول یا تبلیغ جدید خود را برجسته می‌کنید، تصویری جذاب، فراخوانی برای اقدام و لینکی به صفحه مناسب در وب‌سایت خود اضافه کنید. با این حال، برای دریافت بهترین پاسخ، بهتر است ایمیلی اختصاصی در مورد پیشنهاد خود با موضوعی خاص که گیرندگان به سختی بتوانند در برابر آن مقاومت کنند، ارسال کنید.

مشاهده این مطلب  چگونه در بازاریابی برای کودکان، علاقه به محصول را ایجاد کنیم؟

با کسب‌وکارهای دیگر دوست شوید

بازاریابی وابسته به معنای همکاری با کسب‌وکاری دیگر است که محصولات یا خدمات آن مشتریان مشابه شما را جذب می‌کنند. شما با هم تبلیغ پیشنهاد جدید یکدیگر را می‌کنید. بهترین بازاریابی وابسته زمانی اتفاق می‌افتد که کسب‌وکارها پایگاه مشتری مشترک داشته باشند. برای مثال، اگر سالنی برای برگزاری عروسی دارید، می‌توانید کسب‌وکار خود را به‌همراه عکاسان عروسی، قنادی‌ها و شرکت‌های اجاره خودرو تبلیغ کنید.

از کارکنانتان بخواهید برای شما تبلیغ کنند.

نیروی انسانی شما می‌تواند کمپین‌های بازاریابی شما را موفق یا شکست‌ خورده کند. اگر پیشنهاد جدیدی برای تبلیغ دارید، کارمندان خود را به‌طور کامل در مورد مزایای محصول یا خدمات جدید توجیه کنید و همه را (نه فقط فروشندگان) تشویق کنید تا به مشتریان و دیگر مخاطبان در شبکه‌های خود اطلاع دهند.

در رسانه‌ها پوشش خبری پیدا کنید

محصول جدید، تبلیغات یا رویداد جدید، اغلب ارزش خبری دارد. بنویسید خبرنامه که توجه را جلب می‌کند خبرنگاران محلی اطلاعات، نقل قول‌ها و تصاویری را که برای نوشتن یک داستان عالی نیاز دارند، در اختیارشان قرار دهید. خبرنگاران اغلب با درخواست‌های فراوان برای تبلیغات مواجه می‌شوند، بنابراین همیشه با تماس تلفنی پیگیری کنید تا ببینید آیا به اطلاعات بیشتری نیاز دارند یا خیر. و فراموش نکنید که از اعضای مطبوعات نشریات محلی نیز دعوت کنید. رادیو و تلویزیون را به هر مراسمی که برگزار می‌کنید، اضافه کنید.

در فیسبوک تبلیغ بگذارید.

اگر فکر می‌کنید کسب‌وکار شما برای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی خیلی کوچک است، دوباره فکر کنید. از ده میلیون کسب‌وکاری که در فیسبوک تبلیغ کرده‌اند، اکثر آن‌ها کسب‌وکارهای کوچک و متوسط هستند. زیبایی تبلیغات در سایت‌هایی مانند فیسبوک و اینستاگرام این است که می‌توانید مخاطبان بسیار خاصی را برای تبلیغات خود هدف قرار دهید؛ از جمله بر اساس جنسیت، سن، مکان و علایق. شما می‌توانید با تعیین بودجه، هزینه‌های تبلیغاتی خود را کنترل کنید و هر زمان که بخواهید، تبلیغات خود را شروع، متوقف یا موقتاً متوقف کنید.

مشاهده این مطلب  استراتژی شبکه‌سازی مؤثری ایجاد کنید
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070