Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش به صورت حرفه ای و مدرن در مجله سئو و دیجیتال مارکتینگ جواد یاسمی که شرکت خدمات سئو و طراحی سایت هستند. | بهترین شرکت های بازاریابی و تیم های فروش با مقالات آموزشی ما پیشرفت قاب قبولی داشته اند. به روز ترین مقالات فروش و بازاریابی را ارائه می دهیم.

در شرایط سخت، برخی کسب‌وکارها با کاهش قیمت‌ها برای جذب مشتری بیشتر واکنش نشان می‌دهند. اما فقط به این دلیل که رقیب قیمت‌های خود را پایین آورده است، به معنای این نیست که شما هم باید این کار را بکنید. ابتدا به این فکر کنید که چرا رقیب قیمت خود را کاهش داده است. قیمت‌ها […]

درک چگونگی عملکرد قراردادهای فروش و مقررات مربوط به کسب‌وکار شما، فراتر از رعایت قوانین است. رویکرد صحیح در قراردادهای فروش، تضمین می‌کند که شرایط تجاری شما در هر قرارداد تجاری اعمال می‌شود. ایجاد و اجرای قراردادها و شیوه‌های فروش استاندارد، می‌تواند به کاهش خطر اختلافات و محافظت از شما در برابر ادعاهای حقوقی کمک […]

توجه به زبان بدن مشتریان بالقوه، می‌تواند مهارت بسیار مفیدی برای فروشندگان باشد، اگر بخواهند از فرصت‌های فروش بهره ببرند. اما چه نشانه‌هایی را باید جستجو کنند؟ رابرت فیپس روابط عمومی نشان می‌دهد که درک ارتباطات غیرکلامی چگونه می‌تواند به افزایش فروش شرکت‌های کوچک کمک کند. درک بهتر زبان بدن چگونه می‌تواند به فروش من […]

بسیاری از کسب‌وکارها از بازاریابی تلفنی برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کنند. هر شرکتی که به‌طور مستقیم فروش می‌کند، معمولاً از طریق تلفن به استعلامات پاسخ می‌دهد، قیمت‌ها را ارائه می‌دهد و سفارشات را می‌گیرد. شرکت‌های کوچک که مشتریان تجاری را هدف قرار می‌دهند، می‌توانند از تلفن برای تماس با سرنخ‌های فروش، ارائه قیمت […]

برای هر کسی که به صورت آنلاین تحقیقات بازار خود را انجام می‌دهد، چندین تله وجود دارد که باید مراقب آن‌ها بود. گروه مشاوران مستقل راهنمایی‌های دقیقی ارائه دهید اگر خودتان می‌خواهید نظرسنجی انجام دهید، فراموش نکنید که همه نظرسنجی‌ها یکسان نیستند. انجام برخی انواع نظرسنجی آنلاین به‌طور مستقل، مثلاً، مشکلی ندارد. بازخورد مشتری در […]

زبان بدن شما، از طرز ایستادنتان گرفته تا حرکات دستتان، چیزهای زیادی درباره شما می‌گوید. ریچارد نیومن، مدیر شرکت بریتانیایی «گفتگوی بدنی»، که متخصص مهارت‌های ارتباطی برای کسب‌وکار است، شیوه‌ی بهبود برداشت دیگران از شما و همچنین چگونگی خواندن زبان بدن دیگران را توضیح می‌دهد. در عصر دیجیتال، دیدارهای حضوری کمتر اتفاق می‌افتد. می‌توانیم با […]

نظرسنجی سال ۲۰۲۱ مطالعات نشان داده‌اند که بیش از 99 درصد افراد هنگام خرید آنلاین، نظرات آنلاین را می‌خوانند. تنها ادعای «بهترین بودن» دیگر برای ترغیب مردم به امتحان محصولات یا خدمات شما کافی نیست. نظرات و گواهی‌ها نشان‌دهنده‌ی مستقلی از کار خوب شما هستند و می‌توانند به آرامش خریداران جدید یا مضطرب کمک کنند […]

زنان بخش عمده‌ای از تصمیمات خرید را می‌گیرند، اما کسب‌وکارها اغلب در تبلیغات خود برای زنان هدف را از دست می‌دهند. ریچل میلر به برخی از نکات مهم درست و غلط بازاریابی موفق برای زنان می‌پردازد. تحقیقات مربوط به مصرف‌کنندگان به‌طور مداوم نشان می‌دهد که زنان نسبت به مردان تصمیمات خرید بیشتری می‌گیرند. بازاریابی برای […]

اگر کسب‌وکار خرده‌فروشی دارید، چه حضوری و چه آنلاین، پنج اصل اساسی وجود دارد که باید به آن‌ها پایبند باشید. از رسیدگی به مشتری تا چهار عامل اساسی بازاریابی (چهار پی)، آنتونی ولفر، نویسنده… راهنمای خرده فروشی توضیح می‌دهد که چه چیزهایی باید بدانید مشتری مهم‌ترین فرد در کسب‌وکار شماست. اصل اصلی خرده‌فروشی که باید […]

گاهی اوقات کوچک بودن مزیت دارد، اما در مواقع دیگر، بزرگ‌تر جلوه دادن خود، راهبردی هوشمندانه‌تر است. اما یک کسب‌وکار کوچک چطور می‌تواند این تصور را ایجاد کند که بزرگ‌تر از چیزی که هست، است؟ برند خود را بسازید برندسازی برندسازی بسیار فراتر از انتخاب رنگ‌های سازمانی، قلم‌ها یا شعارهای جذاب است. برندسازی به‌طور دقیق‌تر، […]

جذب نکردن مشتری کافی نگران‌کننده است، اما اگر بدانید چرا این اتفاق می‌افتد، شاید بتوانید اوضاع را تغییر دهید. در اینجا شش دلیل برای رفتن مشتریان به جای دیگر و چگونگی برخورد با آن آمده است. قیمت‌های شما خیلی بالاست یا خیلی پایین. اگر قیمت‌های شما بالا تلقی شود، ممکن است برخی یا همه مشتریان […]

آیا از برخی ترفندهای ساده که می‌توانند عملکرد فروشگاه اینترنتی شما را بهبود بخشند، غافل هستید؟ کریس بارلینگ در این بخش اختصاصی از کتابش توضیح می‌دهد که چگونه برخی تکنیک‌های اولیه می‌توانند فروش آنلاین شما را متحول کنند. راهنمای متخصصان تجارت الکترونیک آیا تا به حال هنگام خواندن جدیدترین و بهترین ایده برای … احساس […]

در بخش مرمت خودروهای کلاسیک چه اتفاقاتی افتاده است؟ ماشین‌های کلاسیک در بریتانیا محبوب هستند و سال‌هاست که تقاضا برای خدمات مرمت و تعمیر آن‌ها نسبتا پایدار بوده است. بازار در اوایل دهه ۱۹۹۰ رونق چشمگیری تجربه کرد، زمانی که ارزش خودروهای کلاسیک (به ویژه خودروهای اسپرت) به شدت افزایش یافت. این امر به افزایش […]

در بخش خرده فروشی بنزین چه اتفاقاتی افتاده است؟ از مهم‌ترین پیشرفت‌های دو دهه اخیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: کاهش چشمگیر تعداد کل جایگاه‌های بنزین، به ویژه جایگاه‌های کوچک و مستقل در مناطق روستایی افزایش اندازه سایت‌های متعلق به شرکت افزایش تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای و همچنین افزایش قابل توجه سهم بازار آن‌ها کاهش […]

در بخش تعویض لاستیک چه خبر بوده است؟ در سال‌های اخیر، تعمیرگاه‌های مستقل لاستیک با رقابت فزاینده‌ای از سوی زنجیره‌های ملی فروشگاه‌های خدمات سریع مانند ATS Euromaster، Kwik-Fit، Halfords Autocentres و National Tyres and Autocare روبرو بوده‌اند. اقتصاد مقیاس به آنها امکان می‌دهد قیمت‌های بسیار رقابتی ارائه دهند که برای تعمیرگاه‌های مستقل، رقابت با آن […]

بسیاری از شرکت‌ها هنگام برقراری ارتباط با مشتریان، چه در وبسایت، رسانه‌های اجتماعی یا بروشورهای تبلیغاتی، بیش از حد درباره خودشان صحبت می‌کنند و به مشتریان و نیازهایشان توجهی ندارند. یک متخصص بازاریابی مستقیم توصیه می‌کند تمرکز را از «ما» به «شما» تغییر دهید. دِریتون برد و نرخ پاسخگویی خود را بهبود بخشید پرسشی برای […]

روزی بود که موفقیت بازاریابی آنلاین را با دشواری رصد می‌کردیم؛ اما حالا در دریایی از معیارها غرق شده‌ایم. اما این معیارها واقعا چه کمکی به ما می‌کنند؟ جینا هاچینگز از… پذیرش چگونگی تفسیر معیارهای کلیدی و بهبود نتایج را توضیح می‌دهد هر کسب‌وکاری می‌خواهد مشتریان خود را بهتر بشناسد؛ چرا که آن‌ها کلید افزایش […]

طراحی وب‌سایت فروشگاه اینترنتی شما، مستقیماً بر تعداد فروش‌هایتان تأثیر می‌گذارد. اما تینا جودیک، مدیرعامل آژانس بازاریابی وب، معتقد است که افزایش فروش آنلاین به معنای قربانی کردن طراحی خوب نیست. یافت شد تبدیل، زمانی اتفاق می‌افتد که بازدیدکننده‌ی وبسایت را به سرنخی و در نهایت به فروش تبدیل کنید. بدون تبدیل، وبسایت برای تجارت […]

در فروش آنلاین، بهترین مشتریان بالقوه شما اغلب کسانی هستند که هنوز خرید نکرده‌اند. کلویی توماس، متخصص تجارت الکترونیک، توضیح می‌دهد که چگونه از بازدیدکنندگان وب‌سایت خود درک کنید و آن‌ها را به سمت خرید هدایت کنید. در هر تجارت الکترونیک در تجارت، هدف اصلی تبدیل بازدیدکنندگان وب‌سایت به مشتری است. اما قبل از شروع، […]

فروش موفق مستلزم نشان دادن این نکته به مشتریان است که محصول شما چگونه نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کند. برجسته کردن مزایای محصول به‌صورت قابل سنجش، نسبت به صرفاً توصیف ویژگی‌های آن، احتمال فروش را بیشتر می‌کند. گی استن، مدیر کسب‌وکارهای کوچک در شرکت آموزش فروش توضیح می‌دهد: «ویژگی به سادگی مشخصه‌ای از محصول یا […]

پیش‌بینی فروش برای برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و میان‌مدت کسب‌وکار ضروری است. پیش‌بینی دقیق فروش به شما کمک می‌کند تا جریان نقدینگی را مدیریت کرده و منابع را به‌درستی تخصیص دهید، بدون اینکه ریسک‌های غیرضروری را بپذیرید. نحوه تهیه پیش‌بینی فروش برای کسب‌وکار شما پیش‌بینی فروش چیست؟ پیش‌بینی فروش بخش مهمی از برنامه‌ریزی تجاری و به شما […]

بسیاری از کسب‌وکارها، چه کوچک و چه بزرگ، تفاوت‌های مهم بین برندسازی و بازاریابی را درک نمی‌کنند. مارک مک‌کالاک از ما فوق العاده‌ایم توضیح می‌دهد که چرا هر دو مهم هستند، اما به شیوه‌های متفاوت. برندسازی و بازاریابی و تفاوت میان این دو، نه فقط در کسب‌وکارها، بلکه در اکثر کسب‌وکارها و حتی در بخش‌های […]

بازاریابی موفق به درک بازار هدف بستگی دارد. به چه کسانی می‌فروشید؟ چرا باید محصول شما را بخرند؟ چه سودی خواهند برد؟ گران لبوف، مدیر باشگاه بازاریابی چسبنده توضیح می‌دهد که چگونه مشتریان هدف خود را شناسایی کنید. مشکلات مشتریانی که حل می‌کنید را درک کنید نقطه شروع در تعریف بازار هدف برای محصول یا […]

مشتریانی که از دست می‌دهید را از یاد نبرید. با رویکرد درست، می‌توانید آنها را بازگردانید. آیا حرفی زدی؟ کاری کردی؟ شاید تقصیر آنها بوده نه تو. با این حال، ممکن است رفته باشند اما این به معنای پایان رابطه شما برای همیشه نیست. همیشه شانسی برای بازگشت آنها وجود دارد. آماده شنیدن خبر بدی […]

روآن گورملی پس از یک حرفه موفق در شرکت ویرجین، تصمیم گرفت کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی کند. او با همراهی چند دوست همفکر، فروشگاه آنلاین شراب «شراب‌های برهنه» را تاسیس کرد؛ کسب‌وکاری که به مشتریان اجازه می‌دهد در تصمیم‌گیری‌ها نقش داشته باشند. سال‌ها همکاری با ریچارد برنسون، به روان گورملی علاقه به کارآفرینی را […]

در صنعت نظافت خودرو چه می‌گذرد؟ میزان پولی که مردم برای ماشین‌هایشان خرج می‌کنند با وضعیت اقتصاد مرتبط است. در مواقعی که اقتصاد قوی است، مردم پول بیشتری برای خرج کردن در چیزهایی مانند تمیز نگه داشتن بی‌عیب و نقص ماشین خود دارند و بیشتر تمایل دارند که این کار را به شخص دیگری بسپارند […]

در صنعت خودرو چه خبر بوده است؟ صنعت خودرو در سال‌های اخیر تغییرات اساسی را تجربه کرده است. از جمله: کاهش شدید تعداد نمایندگی‌های مجاز در بریتانیا – و این روند کاهشی همچنان ادامه دارد. تغییر در سیستم پلاک خودرو تغییرات در شیوه فروش خودروهای نو، از جمله نمایندگی‌های مجازی اینترنتی، کانال‌های فروش مستقیم کارخانه‌ها، […]

در حرفه حسابداری چه می‌گذرد؟ تقاضا برای خدمات حسابداری تحت تاثیر وضعیت اقتصادی است؛ در دوران رکود اقتصادی بسیاری از مشتریان ورشکسته می‌شوند و بقیه نیز هزینه‌های خود را برای خدمات حسابداری به حداقل می‌رسانند. رکود اوایل دهه ۱۹۹۰ ضربه شدیدی به حرفه حسابداری وارد کرد، هرچند اواخر دهه ۱۹۹۰ و بیشتر دهه ۲۰۰۰ شاهد […]

در حوزه خدمات حسابداری چه اتفاقاتی افتاده است؟ چون قانوناً کسب‌وکارها موظف به ثبت سوابق تراکنش‌های مالی خود هستند، همیشه به خدمات حسابدار نیاز است. اما در دوران رکود، کسب‌وکارها تعطیل می‌شوند و کسب‌وکارهای باقی‌مانده سعی می‌کنند تا حد امکان هزینه‌ها را کاهش دهند. این ممکن است شامل برگرداندن برخی خدمات، مانند حسابداری، به داخل […]

با وجود نوسانات ثروت بخش‌های مختلف کسب‌وکار در سال‌های اخیر، به‌طور کلی، تحولات اخیر عبارتند از: غلبه‌ی روزافزون نگرانی‌های ملی عمده که از شاخه‌های مختلف سرچشمه می‌گیرند. این امر در بسیاری از بخش‌های تجاری در حال وقوع است و شرکت‌های کوچک مستقل را تهدید می‌کند. مشتریان به طور فزاینده‌ای خواستار ارزش بالای پول خود هستند. […]

آموزش بازاریابی و فروش