09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

فروش را از طریق طراحی خوب وب‌سایت افزایش دهید

آنچه در این مقاله می خوانید:

طراحی وب‌سایت فروشگاه اینترنتی شما، مستقیماً بر تعداد فروش‌هایتان تأثیر می‌گذارد. اما تینا جودیک، مدیرعامل آژانس بازاریابی وب، معتقد است که افزایش فروش آنلاین به معنای قربانی کردن طراحی خوب نیست. یافت شد

تبدیل، زمانی اتفاق می‌افتد که بازدیدکننده‌ی وبسایت را به سرنخی و در نهایت به فروش تبدیل کنید. بدون تبدیل، وبسایت برای تجارت الکترونیک شما کار نخواهد کرد، هیچ بازگشتی از سرمایه‌گذاری شما نخواهد داشت و هر علاقه‌ای که تبلیغات پرهزینه‌ی شما ایجاد می‌کند را از بین خواهد برد. یک وبسایت تجارت الکترونیک که برای تبدیل طراحی شده باشد، می‌تواند به اندازه‌ی تفاوت بین بقای یک کسب و کار و تعطیلی دائمی آن اهمیت داشته باشد.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

مهم‌ترین معیار موفقیت یک وب‌سایت، تبدیل بازدیدکننده به مشتری است؛ اما بسیاری از طراحان وب، متخصصان گرافیک هستند که به جای تمرکز بر تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری، اولویت را به ظاهر و حس وب‌سایت می‌دهند.

طراحی وب‌سایت برای افزایش فروش

برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری، سایت باید مسیرهای بازدید واضحی داشته باشد؛ بازدیدکننده باید به سمت هدف هدایت شود، چه فرم تماس، چه صفحه دانلود و چه سبد خرید. گاهی اوقات، عناصر بصری جذاب طراحی وب سایت می‌توانند مانع این فرآیند ضروری شوند.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

وب‌سایت‌هایی که تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به مشتری بالقوه تبدیل می‌کنند، معمولا از دکمه‌های فراخوان واضح و رنگارنگ استفاده می‌کنند. مشکل اینجاست که قرار دادن دکمه‌ای بسیار بزرگ و سبز لیمویی با عنوان «همین حالا با ما تماس بگیرید» در جای مناسب هر صفحه وب‌سایت، می‌تواند کابوسی برای طراح باشد.

این چه معنایی برای فرایند طراحی وب‌سایت دارد؟ طراحی زیبایی‌شناختی فرآیندی بسیار ذهنی است، اما طراحی برای تبدیل، علمی است و با آمار و ارقام پیش می‌رود و با آزمایش و آزمون بهبود می‌یابد. آزمایش .

طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح جهانی در شرکت یاسئومی انجام می شود و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود.

آیا طراحی وبسایت جذاب هنوز اهمیت دارد؟

دوره ای بود که متخصصان وب به ما می‌گفتند برای سادگی استفاده، وب‌سایت‌ها باید جسور و حتی زشت باشند – با سیستم‌های ناوبری دست‌وپاگیر و هایپرلینک‌های آشکار. اما این امکان‌پذیر است – و بی‌شک ارجح – که وب‌سایت بسازید با تلفیقی بی‌نظیر از طراحی زیبایی‌شناسی خیره کننده و نهایت تاکتیک‌های تبدیل.

طراحی وب‌سایت زیبا و جذاب که مسیر تبدیل کاربران را به وضوح نشان دهد، نسبتا آسان است. صفحه اصلی اسکایپ مثالی عالی از طراحی ساده و سازگار با تبدیل

طراح وب‌سایت تجارت الکترونیک مناسب را پیدا کنید

(متن فارسی مورد نظر در اینجا قرار می‌گیرد) طراح وب خوب باید برای خلق وب‌سایت‌هایی بصری و خیره‌کننده که اهداف تبدیل شما را با طراحی قوی ترکیب می‌کنند، «تبدیل زیبایی‌شناختی» را تمرین کنید. آن‌ها باید با مسیری واضح برای کاربر طراحی کنند، جلوه‌های بصری جذابی ایجاد کنند که واقعا به شما در رسیدن به اهداف تبدیل‌تان کمک کند و هر جنبه‌ای از طراحی را، از تیترها تا دکمه‌ها، با دقت آزمایش کنند.

همه طراحان وب سایت تجارت الکترونیک در تبدیل زیبایی‌شناختی استاد نیستند، اما وقتی سلامت کسب‌وکارتان در میان باشد، نباید به کمتر از بهترین‌ها راضی شوید.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070