طراحی وبسایت فروشگاه اینترنتی شما، مستقیماً بر تعداد فروشهایتان تأثیر میگذارد. اما تینا جودیک، مدیرعامل آژانس بازاریابی وب، معتقد است که افزایش فروش آنلاین به معنای قربانی کردن طراحی خوب نیست. یافت شد
تبدیل، زمانی اتفاق میافتد که بازدیدکنندهی وبسایت را به سرنخی و در نهایت به فروش تبدیل کنید. بدون تبدیل، وبسایت برای تجارت الکترونیک شما کار نخواهد کرد، هیچ بازگشتی از سرمایهگذاری شما نخواهد داشت و هر علاقهای که تبلیغات پرهزینهی شما ایجاد میکند را از بین خواهد برد. یک وبسایت تجارت الکترونیک که برای تبدیل طراحی شده باشد، میتواند به اندازهی تفاوت بین بقای یک کسب و کار و تعطیلی دائمی آن اهمیت داشته باشد.
مهمترین معیار موفقیت یک وبسایت، تبدیل بازدیدکننده به مشتری است؛ اما بسیاری از طراحان وب، متخصصان گرافیک هستند که به جای تمرکز بر تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری، اولویت را به ظاهر و حس وبسایت میدهند.
طراحی وبسایت برای افزایش فروش
برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری، سایت باید مسیرهای بازدید واضحی داشته باشد؛ بازدیدکننده باید به سمت هدف هدایت شود، چه فرم تماس، چه صفحه دانلود و چه سبد خرید. گاهی اوقات، عناصر بصری جذاب طراحی وب سایت میتوانند مانع این فرآیند ضروری شوند.
وبسایتهایی که تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به مشتری بالقوه تبدیل میکنند، معمولا از دکمههای فراخوان واضح و رنگارنگ استفاده میکنند. مشکل اینجاست که قرار دادن دکمهای بسیار بزرگ و سبز لیمویی با عنوان «همین حالا با ما تماس بگیرید» در جای مناسب هر صفحه وبسایت، میتواند کابوسی برای طراح باشد.
این چه معنایی برای فرایند طراحی وبسایت دارد؟ طراحی زیباییشناختی فرآیندی بسیار ذهنی است، اما طراحی برای تبدیل، علمی است و با آمار و ارقام پیش میرود و با آزمایش و آزمون بهبود مییابد. آزمایش .
آیا طراحی وبسایت جذاب هنوز اهمیت دارد؟
دوره ای بود که متخصصان وب به ما میگفتند برای سادگی استفاده، وبسایتها باید جسور و حتی زشت باشند – با سیستمهای ناوبری دستوپاگیر و هایپرلینکهای آشکار. اما این امکانپذیر است – و بیشک ارجح – که وبسایت بسازید با تلفیقی بینظیر از طراحی زیباییشناسی خیره کننده و نهایت تاکتیکهای تبدیل.
طراحی وبسایت زیبا و جذاب که مسیر تبدیل کاربران را به وضوح نشان دهد، نسبتا آسان است. صفحه اصلی اسکایپ مثالی عالی از طراحی ساده و سازگار با تبدیل
طراح وبسایت تجارت الکترونیک مناسب را پیدا کنید
(متن فارسی مورد نظر در اینجا قرار میگیرد) طراح وب خوب باید برای خلق وبسایتهایی بصری و خیرهکننده که اهداف تبدیل شما را با طراحی قوی ترکیب میکنند، «تبدیل زیباییشناختی» را تمرین کنید. آنها باید با مسیری واضح برای کاربر طراحی کنند، جلوههای بصری جذابی ایجاد کنند که واقعا به شما در رسیدن به اهداف تبدیلتان کمک کند و هر جنبهای از طراحی را، از تیترها تا دکمهها، با دقت آزمایش کنند.
همه طراحان وب سایت تجارت الکترونیک در تبدیل زیباییشناختی استاد نیستند، اما وقتی سلامت کسبوکارتان در میان باشد، نباید به کمتر از بهترینها راضی شوید.