09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

قراردادهای فروش و مقررات فروش

آنچه در این مقاله می خوانید:

درک چگونگی عملکرد قراردادهای فروش و مقررات مربوط به کسب‌وکار شما، فراتر از رعایت قوانین است. رویکرد صحیح در قراردادهای فروش، تضمین می‌کند که شرایط تجاری شما در هر قرارداد تجاری اعمال می‌شود. ایجاد و اجرای قراردادها و شیوه‌های فروش استاندارد، می‌تواند به کاهش خطر اختلافات و محافظت از شما در برابر ادعاهای حقوقی کمک کند.

مبانی قرارداد فروش

تهیه قراردادها و شرایط استاندارد تجاری، سرمایه‌گذاری خوبی است؛ هزینه اولیه اگر مشکلی با مشتری پیش بیاید، به سرعت سود خود را نشان می‌دهد. اما تمام این کارها بی‌فایده است مگر اینکه فروشندگان اصول اولیه حقوق قرارداد و چگونگی کارکرد قراردادهای قانونی را بدانند.

مهم‌ترین مسئله، زمان انعقاد قرارداد فروش است؛ یعنی زمانی که پیشنهادی ارائه و پذیرفته می‌شود. اگر پیش از این توافقی بر شرایط تجاری صورت نگرفته باشد، این شرایط اعمال نمی‌شوند. همزمان، هر وعده‌ای که فروشندگان داده‌اند، اگر مشتری به آن تکیه کرده باشد، احتمالاً از نظر قانونی الزام‌آور خواهد بود. این امر چه فروشنده به‌طور کتبی چیزی را پذیرفته باشد و چه نباشد، صادق است. نکات کلیدی قابل‌توجه عبارتند از:

  • قبل از ارائه و پذیرش پیشنهاد، شرایط تجاری خود را توافق کنید.
  • قولی که بعداً نمی‌توانید به آن عمل کنید، ندهید؛ اگر مشتری به آن وعده اعتماد کرده باشد، حتی اگر کتبی نباشد، ممکن است مرتکب نقض قرارداد شده باشید.

الگوهای قرارداد فروش

با کد تخفیف SLD7948.S، 5 پوند صرفه‌جویی کنید و با پرداخت 30 پوند به 740 الگوی قرارداد از جمله قراردادهای فروش، تامین و برگشت کالا به مدت یک سال دسترسی داشته باشید.

مقررات تجارت ناعادلانه و حمایت از مصرف کننده

با پرهیز از تجارت ناعادلانه و بازاریابی گمراه‌کننده، می‌توانید با یک گام ساده، بیشتر مقررات فروش را رعایت کنید. اگرچه الزامات دقیق بسیار گسترده است، اما خردورزی و رویکرد صادقانه در تجارت، بیشتر موارد را پوشش می‌دهد.

طبق قانون فروش کالا، هر کالایی که می‌فروشید باید حداقل مطابق با توصیف آن باشد، از کیفیت رضایت‌بخشی برخوردار باشد و برای هدف مورد نظر مناسب باشد. شرایط مشابهی نیز برای فروش خدمات اعمال می‌شود.

افرادی که از شما خرید می‌کنند، حقوق مصرف‌کننده‌ی بیشتری دارند. مثلاً اگر شرایط ناعادلانه‌ی معامله را در متن کوچک قرارداد فروش پنهان کنید، مصرف‌کنندگان احتمالا از نظر قانونی به آن ملزم نخواهند بود.

قوانین کلیدی فروش دیگر

اگر به صورت غیرحضوری می‌فروشید آنلاین خریدهای پستی یا تلفنی مشمول مقررات قراردادهای مصرف‌کننده (پیش‌تر فروش از راه دور) هستند که به‌طور خلاصه، به مصرف‌کنندگان حق لغو خرید را می‌دهد. فروش‌های الکترونیکی (مثلاً آنلاین) نیز تحت قوانین مشابهی قرار دارند، حتی اگر به مشتریان تجاری بفروشید، اما بدون حق لغو.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

مقررات فروش دیگر، مواردی مانند ارائه را پوشش می‌دهند اعتبار مصرف کننده که معمولاً نیاز به مجوز دارد حفاظت از داده‌ها برای اطلاعات شخصی مشتریان. ممکن است مقررات فروش ویژه‌ای نیز برای محصولات یا خدمات خاص شما اعمال شود. بررسی حقوقی اولیه توسط وکیل، مهم‌ترین مسائل قابل توجه و اقدامات لازم را به سرعت مشخص می‌کند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو دیگر بازی آسانی نیست... و هیچ‌وقت هم قرار نبود باشد.

سئو واقعی: ۱۷ سال حقیقت بی‌ پرده برای آن‌ هایی که هنوز در صفحهٔ سوم گوگل گیر کرده‌اند

۱. گوگل برای شما نیست، برای کاربر است. همیشه بوده بیایید از تلخ‌ترین حقیقت شروع کنیم:گوگل هیچ تعهدی به...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070