فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

شش راه برای بزرگ‌تر نشان دادن کسب‌وکار کوچک شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

گاهی اوقات کوچک بودن مزیت دارد، اما در مواقع دیگر، بزرگ‌تر جلوه دادن خود، راهبردی هوشمندانه‌تر است. اما یک کسب‌وکار کوچک چطور می‌تواند این تصور را ایجاد کند که بزرگ‌تر از چیزی که هست، است؟

برند خود را بسازید

برندسازی برندسازی بسیار فراتر از انتخاب رنگ‌های سازمانی، قلم‌ها یا شعارهای جذاب است. برندسازی به‌طور دقیق‌تر، تجربه‌ای است که مشتریان هنگام تعامل با کسب‌وکار شما دارند؛ بنابراین، شامل نحوه‌ی خوشامدگویی به مشتریان، نحوه‌ی پاسخگویی به تلفن یا برقراری ارتباط از طریق ایمیل، نحوه‌ی عمل به تعهداتتان نسبت به مشتریان و نحوه‌ی رسیدگی به شکایات می‌شود. ممکن است کسب‌وکار شما کوچک باشد، اما این بدان معنا نیست که باید جاه‌طلبی‌های محدودی داشته باشید. برندی درخشان داشتن به شما کمک می‌کند فراتر از توانایی‌هایتان عمل کنید.

2. اسم خودتان را در نظر بگیرید

تغییر نام تجاری خودتان تصمیمی نیست که به‌راحتی گرفته شود، زیرا می‌تواند پیامدهای جدی برای شهرتی که کسب کرده‌اید، داشته باشد. اما داشتن نام تجاری اینکه فریاد می‌زند «صاحب‌کار انفرادی» یا «شرکت کوچک محلی» می‌تواند جاه‌طلبی‌هایتان را مختل کند. تغییر نام کسب‌وکار انفرادی این کار به اندازه کافی آسان است، اما بخش دشوار (و پرهزینه) آن، حفظ وفاداری مشتریان فعلی است. تغییر نام شرکت با مسئولیت محدود سخت یا گران هم نیست، اما باید اسمی انتخاب کنید که نشان دهد کسب‌وکار بزرگ‌تری دارید.

وب‌سایت بهتری بسازید

وقتی مشتریان بالقوه بخواهند اطلاعات بیشتری درباره شما پیدا کنند، اولین کاری که می‌کنند جستجوی آنلاین است؛ در اینجاست که اگر وب‌سایت شما ظاهری ساده و آماتوری داشته باشد، با فونت‌های نامناسب، تصاویر بی‌کیفیت و… ممکن است دچار مشکل شوید. متن بد نوشته شده اگر می‌خواهی بزرگ‌تر به نظر برسی، همین حالا وقتشه. وبسایت خود را بهبود ببخشید یا (در صورت کافی بودن بودجه) یکی کاملا جدید بسازید. ممکن است کسب‌وکار کوچکی داشته باشید، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که نتوانید وب‌سایتی داشته باشید که تاثیر بزرگی بگذارد – اغلب با هزینه‌ای بسیار کمتر از رقبای بزرگ‌تر.

مشاهده این مطلب  پرسش و پاسخ: برنامه‌های بازاریابی

ضمناً، مطمئن شوید که آدرس ایمیلتان نیز حرفه‌ای باشد. افراد شاغل در شرکت‌های بزرگ از ایمیل‌های رایگان وب‌میل (مانند Gmail، Yahoo! یا AOL) برای ایمیل‌های کاری استفاده نمی‌کنند.

از منشی مجازی استفاده کنید

هیچ اشکالی ندارد که صاحب و مدیر کسب‌وکاری تک‌نفره باشید، اما این یعنی شما باید از عهده تمام کارها، از جمله پاسخگویی به تلفن، بربیایید. اگر در پاسخگویی به تماس‌هایی که… به فروش تبدیل شود هزینه ماهانه‌ی سرویس منشی مجازی کاملا می‌ارزد. کسی به سرعت و حرفه‌ای به همه تماس‌های شما پاسخ می‌دهد و سپس از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع می‌دهد. علاوه بر آزاد کردن وقت شما، این کار می‌تواند تصور یک کسب‌وکار بزرگ‌تر با پرسنل اداری را ایجاد کند.

آدرسی با اعتبار بیشتر پیدا کنید

درج آدرس منزل در وب‌سایتتان می‌تواند بلافاصله نشان دهد که کسب‌وکار شما خانگی است (مثلاً «واحد ۲، خیابان اقاقیا، شهر جدید»). حتی اگر آشکار نباشد، مشتریان بالقوه می‌توانند به‌صورت آنلاین محل شما را پیدا کنند و اگر در منطقه مسکونی باشد، احتمالاً متوجه می‌شوند که کسب‌وکار کوچکی در منزل دارید. پرداخت هزینه… صندوق پستی ما می‌توانیم راه‌حلی ارائه دهیم، یا می‌توانید یک آدرس تجاری اجاره کنید. البته هیچ اشکالی در داشتن کسب‌وکاری خانگی وجود ندارد، اما شرکت‌های بزرگ معمولاً از منزل اداره نمی‌شوند.

کسب‌وکار خود را ادغام کنید

شرکت محدود بودن می‌تواند به کسب‌وکار شما جلوه‌ی بزرگ‌تر بدهد. تاسیس شرکت (یعنی تشکیل شرکت توسط) ثبت نام در شرکت‌ها هاوس این می‌تواند کاری سریع، ارزان و نسبتا آسان باشد – حتی ممکن است به شما اجازه دهد مالیات کمتری پرداخت کنید و سود بیشتری از کسب‌وکارتان ببرید. محاسبه اینکه آیا … به عنوان یک شرکت محدود، وضعیت بهتری دارد. انجام آن ساده است، هرچند پیش از تغییر ساختار کسب‌وکارتان، باید از یک حسابدار متخصص مشاوره بگیرید.

مشاهده این مطلب  وبینارهای با تبدیل بالا با پیگیری هوشمند وبینار
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای
بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد
شهر مشهد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران، همواره نیاز به خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای داشته است....
مدیریت آسان مرجوعی‌های شاپيفای
هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات...
چهار روش آسان برای افزایش فروش آنلاین
راه‌های زیادی برای بهبود وب‌سایتتان هنگام فروش آنلاین وجود دارد، اما گاهی اوقات ساده‌ترین کارها بیشترین...
ترند های بخش فروشگاه قطعات خودرو
شايد مهم‌ترين روند تأثيرگذار بر تجارت لوازم جانبی خودرو در سال‌های اخیر، کاهش مداوم تعمیر و نگهداری خودرویی...
ترند های تعمیر خودرو
اتفاقات اخیر در بخش تعمیر خودرو چه بوده است؟ تعداد خودروها در بریتانیا تا سال ۲۰۱۶ افزایش یافت، پس از...
رقبایی در نزدیکی کسب‌وکار من شروع به کار کرده است.
وقتی رقیبی در همسایگی شما کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کند، ممکن است دیدن جنبه‌های مثبت دشوار باشد،...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070