09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

روندهای بخش اداری

آنچه در این مقاله می خوانید:

با وجود نوسانات ثروت بخش‌های مختلف کسب‌وکار در سال‌های اخیر، به‌طور کلی، تحولات اخیر عبارتند از:

  • غلبه‌ی روزافزون نگرانی‌های ملی عمده که از شاخه‌های مختلف سرچشمه می‌گیرند. این امر در بسیاری از بخش‌های تجاری در حال وقوع است و شرکت‌های کوچک مستقل را تهدید می‌کند.
  • مشتریان به طور فزاینده‌ای خواستار ارزش بالای پول خود هستند.
  • افزایش رقابت، فشار بر سطح هزینه‌ها وارد می‌کند.
  • استانداردهای بالای شرکت‌های بزرگ که بر استانداردهای شرکت‌های کوچک‌تر مستقل تاثیر می‌گذارند
  • خدمات اینترنتی و تلفن همراه در برخی بخش‌ها به رقبای قدرتمندی تبدیل شده‌اند.
  • افزایش مقررات در بسیاری از بخش‌های حرفه‌ای و خدماتی

اقتصاد در بیشتر سال‌های دهه ۲۰۰۰ قوی بود، اما در اواخر این دهه با افت شدیدی مواجه شد و در اوایل دهه ۲۰۱۰ بسیار ضعیف باقی ماند. این امر به‌طور اجتناب‌ناپذیری تأثیر منفی بر اکثر مشاغل از جمله مشاغل خدماتی گذاشت و برخی از مشاغل، مانند مشاغل مرتبط با بازار مسکن و صنعت ساختمان‌سازی، با مشکلات جدی روبرو شدند. اوضاع از سال ۲۰۱۳ شروع به بهبود کرد و اقتصاد در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به تقویت خود ادامه داد، قبل از اینکه در اواخر سال ۲۰۱۵ مجددا دچار رکود شود.

اقتصاد در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به دلیل عدم قطعیت ناشی از رأی‌گیری برگزیت در ژوئن ۲۰۱۶، ضعیف باقی ماند. این عدم قطعیت در طول مذاکرات برگزیت نیز ادامه یافت و منجر به رشد پایین در سال ۲۰۱۸ شد. کاهش ارزش پوند پس از رأی‌گیری برگزیت، به افزایش هزینه کالاهای وارداتی و تورم فزاینده انجامید. در نتیجه، هم کسب‌وکارها و هم مصرف‌کنندگان، به‌ویژه در مورد کالاهای گران‌قیمت، هزینه‌های خود را محدود کردند. برای بقیه سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ نیز تغییر قابل توجهی پیش‌بینی نمی‌شود و پیش‌بینی می‌شود که رشد در آینده قابل پیش‌بینی کند باشد.

مشاهده این مطلب  ترند های بخش فروشگاه قطعات خودرو

کسب‌وکارهای کوچک، متمرکز، و به‌خوبی مدیریت‌شده که خدمات تخصصی ارائه می‌دهند و استانداردهای کیفی بالایی را حفظ می‌کنند، همواره شانس موفقیت خوبی دارند. با این حال، فضای کسب‌وکار بسیار رقابتی شده است. باید تصمیم بگیرید که:

  • در منطقه شما تقاضا به اندازه‌ای بالا خواهد بود که از کسب‌وکار پیشنهادی شما حمایت کند.
  • اگر اقتصاد منطقه شما وضعیت خوبی نداشته باشد و اخیراً شاهد ورشکستگی بسیاری از کسب‌وکارها و تعطیلی کارخانه‌ها بوده باشید، مشتریان شما به قیمت بسیار حساس خواهند بود.
  • شما قادر خواهید بود با هر کسب‌وکار مشابه دیگری در منطقه خود رقابت کنید.

به خاطر داشته باشید که اگر خدمات خود را خارج از بریتانیا ارائه دهید، کسب‌وکارتان از کاهش ارزش پوند سود خواهد برد، زیرا این امر باعث رقابتی‌تر شدن هزینه‌های شما در بازار بین‌المللی می‌شود.

به‌روزرسانی اطلاعات

عضویت در انجمن صنفی یا سازمان حرفه‌ای، راهی عالی برای به‌روز ماندن از تحولات بخش تجاری شماست. اکثر بخش‌ها توسط انجمن‌های صنفی و سازمان‌های حرفه‌ای مختلفی به‌خوبی نمایندگی می‌شوند که بسیاری از آن‌ها مجلات تخصصی حاوی مطالب مورد علاقه‌ی فعالان آن بخش را منتشر می‌کنند. برخی از آن‌ها وب‌سایت‌های جامعی دارند که مملو از اطلاعات مفید هستند.

فدراسیون کسب و کارهای کوچک (FSB) نماینده منافع همه شرکت‌های کوچک در بریتانیا است و مزایای متنوعی را برای اعضا ارائه می‌دهد. این فدراسیون مجله‌ای به نام «صدای اول» منتشر می‌کند که به فعالان اقتصادی در پیگیری مسائل مرتبط با کسب‌وکارشان کمک می‌کند. می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره FSB و خدمات و پشتیبانی که به اعضایش ارائه می‌دهد، در وب‌سایت آن بیابید.

عضویت در اتاق بازرگانی محل زندگی‌تان نیز می‌تواند مفید باشد. وب‌سایت اتاق‌های بازرگانی بریتانیا، لینک‌هایی به وب‌سایت‌های اتاق‌های بازرگانی در سراسر بریتانیا دارد.

مشاهده این مطلب  در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070