09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

پنج اصل خرده‌فروشی

آنچه در این مقاله می خوانید:

اگر کسب‌وکار خرده‌فروشی دارید، چه حضوری و چه آنلاین، پنج اصل اساسی وجود دارد که باید به آن‌ها پایبند باشید. از رسیدگی به مشتری تا چهار عامل اساسی بازاریابی (چهار پی)، آنتونی ولفر، نویسنده… راهنمای خرده فروشی توضیح می‌دهد که چه چیزهایی باید بدانید

مشتری مهم‌ترین فرد در کسب‌وکار شماست.

اصل اصلی خرده‌فروشی که باید درک کنید این است: مشتری، پادشاه است آنها باید در مرکز کسب‌وکار شما باشند و همه کارهایتان باید حول نیازهای مشتریان بچرخد. شناخت مشتریان و تمرکز بر آنها در همه کارها، به رشد کسب‌وکارتان کمک خواهد کرد.

آدرس وب‌سایت اپ‌ویکی https://appwiki.nl است.

خرده فروشی، جزئیات است.

پس باید به این موضوع بپردازید و آن را بهبود ببخشید درک مشتری برای این کار، هر فروشنده‌ای باید روی جزئیات تمرکز کند و اکثر مواقع کارها را درست انجام دهد. اشتباهات رخ می‌دهند، اما باید از آن‌ها درس بگیرید و اشتباهات بی‌دقتی را تکرار نکنید. مشتریان تا حدودی اشتباهات را تحمل می‌کنند، اما اشتباهات زیاد آن‌ها را فراری می‌دهد.

چهار عامل اساسی بازاریابی را درک کنید

این اصل، بسیار قدیمی است اما هنوز هم معتبر است. چهار عامل اصلی محصول، قیمت، مکان و تبلیغات، پایه‌های اساسی یک کسب‌وکار خرده‌فروشی موفق هستند.

محصول

به محصولاتی نیاز دارید که مشتریانتان بخواهند آن‌ها را بخرند، و طیف محصولات که نیازها و خواسته‌های مشتریان شما را برآورده کند. محصولات همچنین باید سود برای موفقیت کسب‌وکار شما.

قیمت

قیمت باید در تمام محدوده محصولات شما یکسان باشد و تمام نیازهای کسب‌وکارتان را برآورده کند. شما نیاز دارید به… قیمت محصول خود را تعیین کنید قیمت‌گذاری را در سطحی مناسب تعیین کنید که هم مشتریان بتوانند محصولات شما را بخرند و هم از خریدشان ارزش دریافت کنند. این می‌تواند به معنای قیمت‌گذاری بالا یا پایین باشد؛ بستگی زیادی به نوع محصول و خدماتی دارد که ارائه می‌دهید.

مشاهده این مطلب  چگونه قیمت‌ها را بدون از دست دادن فروش افزایش دهیم

مکان

باید مکان مناسبی را برای خرید محصولتان توسط مشتریان فراهم کنید، چه فروشگاه فیزیکی باشد چه… وبسایت تجارت الکترونیک یا هردوی آن‌ها.

ارتقا

وقتی محصولی با قیمت مناسب و در مکانی که مشتری به آن دسترسی دارد، دارید، باید آن را به مشتری معرفی کنید و… کسب‌وکار و محصولات خود را تبلیغ کنید .

برای مشتری خود نهایت تلاش را بکنید

ارائه خدمات عالی به مشتری با شناخت و درک مشتری آغاز می‌شود؛ اما شناخت مشتری فقط آغاز راه است. برای موفقیت باید آنچه را که … خدمات مشتریان درجه یک همیشه فراتر از انتظار مشتری عمل کردن و هر بار کمی بیشتر از آنچه انتظار دارد ارائه دادن.

هر بار که شما و تیم‌تان با مشتریان خود در تعامل باشید، آن‌ها را جذب خواهید کرد و … وفادارشان کن در طول زمان طولانی

مکان، مکان، مکان

از گذشته تا امروز، موقعیت مکانی یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در خرده فروشی بوده و تاثیر بسزایی بر عملکرد فروشگاه‌های فیزیکی دارد.

بهترین مکان به (نیازها و شرایط) شما بستگی دارد. برند و استراتژی‌های محصول. اما موقعیت مکانی دیگر مانند گذشته مسئله مهمی نیست، عمدتا به خاطر اینترنت. مسیر از خرده‌فروشی به تجارت الکترونیک سریع اتفاق افتاده و باید خودمان را با تغییرات وفق دهیم و مطمئن شویم که تأثیر آن را بر مشتریانمان درک می‌کنیم.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

چرا بازاریابی جستجو و برندینگ به یکدیگر نیاز دارند

استراتژی‌های جستجو و برندینگ نه تنها هم‌زیستی دارند، بلکه وقتی ترکیب شوند، پیروزی‌های بزرگی در زمینه...
سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر صنعتی تبلیغاتی

برند خود را حرفه‌ای نشان دهید، نه صرفاً تبلیغاتی مقدمه‌ای بر اهمیت تیزرهای صنعتی در عصر دیجیتال در دنیای...
جواد یاسمی و دکتر خلیل محمد زاده

سئو سایت صنعتی

آیا وب‌سایت کارخانه‌تان در گوگل دیده نمی‌شود؟ آیا محصولات صنعتی‌تان بازدید ندارند؟ اینجاست که سئو سایت...
آینده بازاریابی در عصر هوش مصنوعی | چگونه AI صنعت مارکتینگ را متحول می‌کند؟

در عصر هوش مصنوعی، چه بر سر بازاریابی خواهد آمد؟

۳۰ سال پیش، دنیا با ورود نرم‌افزارهای واژه‌پرداز و صفحات گسترده، آماده‌ی یک انقلاب در بهره‌وری شد. وعده...
مارلبرو؛ چگونه یک برند سیگار به موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی قرن تبدیل شد؟

مارلبرو چگونه با یک کمپین تبلیغاتی تاریخ‌ساز شد؟

در دنیای بازاریابی، برندهایی موفق‌اند که بتوانند به‌جای فروش محصول، احساسات بفروشند. یکی از بزرگ‌ترین...
۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

۶ استراتژی بازاریابی که کسب‌وکار من را از استارتاپ به درآمد ۵۰۰ میلیون تومان رساند

اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و بازاریابی‌تان آن‌طور که باید نتیجه نمی‌دهد، وقت آن رسیده که زاویه دیدتان...
آیا ترافیک ارگانیک در حال نابودی است؟ یا فقط در حال تکامل؟

آینده جستجوی ارگانیک در عصر هوش مصنوعی؛ تهدید یا فرصت؟

با رشد فزاینده هوش مصنوعی و ظهور پلتفرم‌هایی مانند ChatGPT، بسیاری از فعالان سئو با این سوال روبه‌رو...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070