فروش اینترنتی از روز اول با جواد یاسمی

ده روش برای بهره‌گیری حداکثری از نظرات مشتریان

آنچه در این مقاله می خوانید:

نظرسنجی سال ۲۰۲۱ مطالعات نشان داده‌اند که بیش از 99 درصد افراد هنگام خرید آنلاین، نظرات آنلاین را می‌خوانند. تنها ادعای «بهترین بودن» دیگر برای ترغیب مردم به امتحان محصولات یا خدمات شما کافی نیست. نظرات و گواهی‌ها نشان‌دهنده‌ی مستقلی از کار خوب شما هستند و می‌توانند به آرامش خریداران جدید یا مضطرب کمک کنند و شما را از رقبا متمایز سازند. در ادامه، ده مرحله آسان برای جمع‌آوری نظرات مشتریان آمده است.

  1. از مشتریان خود بازخورد بخواهیدبرای دریافت بازخورد مداوم، پس از هر خرید، به‌طور خودکار ایمیلی ارسال کنید. یا از سرویس‌های خودکار بازخورد دهی در پلتفرم‌های آنلاین نظرسنجی مثل تَراست‌پایلت استفاده کنید، یا شخصاً با مشتریان کلیدی خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید نظراتشان را با شما در میان بگذارند. همچنین می‌توانید در کنار سفارشات خود، کارت‌پستالی قرار دهید و از مشتریان بخواهید نظراتشان را بیان کنند.
  2. نوع توصیه‌نامه را در نظر بگیریدبهترین گزینه برای کسب‌وکار شمامی‌توانید از نقل قول‌های ساده مشتریان، نظرات درباره محصولاتتان یا حتی ویدیوهایی از مشتریانی که از خدمات شما تمجید می‌کنند استفاده کنید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بسیاری از کسب‌وکارها اکنون ابزار نمایش نظرات را در وب‌سایت خود تعبیه می‌کنند تا کاربران سایت بتوانند به‌راحتی ببینند مردم درباره کسب‌وکار یا محصولات و خدمات خاص شما چه می‌گویند.
  3. مطمئن شوید که گواهی‌هامناسب برای مخاطبان هدف شماو احتمالاً متقاعدکننده باشند؛ اطمینان حاصل کنید که بر ویژگی‌های محصول و جنبه‌های خدمات شما که بیشترین جذابیت را دارند تمرکز می‌کنند.
  4. اگر می‌خواهید از نظرات مشتریان در مطالب بازاریابی خود استفاده کنید، آن‌ها را حفظ کنید.کوتاه، گیرا و راحت خوانده می‌شود.و برای حفظ اصالت، همیشه سعی کنید نام کامل، شرکت و عنوان شغلی را ذکر کنید.
  5. خلاق باشاز مطالب خود استفاده کنید. می‌توانید صفحه‌ای از نظرات رضایت‌بخش مشتریان را در بسته‌های فروش قرار دهید یا در وبلاگ خود، نظرات دیگران را به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید از نظر یک خریدار در تبلیغات استفاده کنید یا یک نقل قول مثبت را در پشت کارت ویزیت خود بنویسید.
  6. گواهی‌نامه‌ها را بر اساس دسته‌بندی مرتب کنیدتا بتوانید به نگرانی‌های خاص مشتریان خود رسیدگی کنید. برای مثال، نظرات مربوط به اعتبار شما به‌عنوان تأمین‌کننده یا سرعت تحویل کالا، می‌توانند در صفحه سفارشاتتان استفاده شوند.
  7. فقط به نام‌های فردی فکر نکنید. آیا می‌توانید نام یا لوگوی شرکت‌های معتبر که از خدمات شما استفاده می‌کنند یا آن‌ها را می‌خرند، اضافه کنید؟ اگر بتوانید نشان دهید کهلیست مشتریان شاخصاین کار را بکن.
  8. با به‌روزرسانی مداوم گواهی‌نامه‌هابه طور مرتب آن‌ها را به‌روزرسانی می‌کنیم.
  9. شامل یکلینک وبسایت‌های مشتریاندر کنار نظراتشان، ذکر لینک‌های متقابل و ارتباط در شبکه‌های اجتماعی نیز به خریداران بالقوه نشان می‌دهد که با چه کسانی همکاری می‌کنید.
  10. اجازه مشتری را بگیریدابتدا از آنها اجازه بگیرید و مطمئن شوید که راضی به عمومی شدن نظراتشان هستند.
مشاهده این مطلب  گرایش‌های بخش حسابداری
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

مشاوره و مجری سئو سایت های کارخانه ها برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در ایران | سئو با جواد یاسمی

آخرین مقالات

خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای
بهترین شرکت تبلیغاتی مشهد
شهر مشهد به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مهم در ایران، همواره نیاز به خدمات تبلیغاتی حرفه‌ای داشته است....
مدیریت آسان مرجوعی‌های شاپيفای
هرچند آزاردهنده هستند، اما هیچ کسب‌وکاری که محصولاتش را آنلاین می‌فروشد، از پس فرستادن گاه‌و‌بیگاه محصولات...
چهار روش آسان برای افزایش فروش آنلاین
راه‌های زیادی برای بهبود وب‌سایتتان هنگام فروش آنلاین وجود دارد، اما گاهی اوقات ساده‌ترین کارها بیشترین...
ترند های بخش فروشگاه قطعات خودرو
شايد مهم‌ترين روند تأثيرگذار بر تجارت لوازم جانبی خودرو در سال‌های اخیر، کاهش مداوم تعمیر و نگهداری خودرویی...
ترند های تعمیر خودرو
اتفاقات اخیر در بخش تعمیر خودرو چه بوده است؟ تعداد خودروها در بریتانیا تا سال ۲۰۱۶ افزایش یافت، پس از...
رقبایی در نزدیکی کسب‌وکار من شروع به کار کرده است.
وقتی رقیبی در همسایگی شما کسب‌وکار خود را راه‌اندازی می‌کند، ممکن است دیدن جنبه‌های مثبت دشوار باشد،...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • تماس
  • تلگرام
  • واتساپ
× Send

خدمات سئو، طراحی سایت و گوگل

رتبه 1 گوگل باشید.

سفارش دهید >> 09376996070