09339159432 تبلیغات محیطی — 09376996070 تبلیغات دیجیتال

ده روش برای بهره‌گیری حداکثری از نظرات مشتریان

آنچه در این مقاله می خوانید:

نظرسنجی سال ۲۰۲۱ مطالعات نشان داده‌اند که بیش از 99 درصد افراد هنگام خرید آنلاین، نظرات آنلاین را می‌خوانند. تنها ادعای «بهترین بودن» دیگر برای ترغیب مردم به امتحان محصولات یا خدمات شما کافی نیست. نظرات و گواهی‌ها نشان‌دهنده‌ی مستقلی از کار خوب شما هستند و می‌توانند به آرامش خریداران جدید یا مضطرب کمک کنند و شما را از رقبا متمایز سازند. در ادامه، ده مرحله آسان برای جمع‌آوری نظرات مشتریان آمده است.

  1. از مشتریان خود بازخورد بخواهیدبرای دریافت بازخورد مداوم، پس از هر خرید، به‌طور خودکار ایمیلی ارسال کنید. یا از سرویس‌های خودکار بازخورد دهی در پلتفرم‌های آنلاین نظرسنجی مثل تَراست‌پایلت استفاده کنید، یا شخصاً با مشتریان کلیدی خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید نظراتشان را با شما در میان بگذارند. همچنین می‌توانید در کنار سفارشات خود، کارت‌پستالی قرار دهید و از مشتریان بخواهید نظراتشان را بیان کنند.
  2. نوع توصیه‌نامه را در نظر بگیریدبهترین گزینه برای کسب‌وکار شمامی‌توانید از نقل قول‌های ساده مشتریان، نظرات درباره محصولاتتان یا حتی ویدیوهایی از مشتریانی که از خدمات شما تمجید می‌کنند استفاده کنید و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. بسیاری از کسب‌وکارها اکنون ابزار نمایش نظرات را در وب‌سایت خود تعبیه می‌کنند تا کاربران سایت بتوانند به‌راحتی ببینند مردم درباره کسب‌وکار یا محصولات و خدمات خاص شما چه می‌گویند.
  3. مطمئن شوید که گواهی‌هامناسب برای مخاطبان هدف شماو احتمالاً متقاعدکننده باشند؛ اطمینان حاصل کنید که بر ویژگی‌های محصول و جنبه‌های خدمات شما که بیشترین جذابیت را دارند تمرکز می‌کنند.
  4. اگر می‌خواهید از نظرات مشتریان در مطالب بازاریابی خود استفاده کنید، آن‌ها را حفظ کنید.کوتاه، گیرا و راحت خوانده می‌شود.و برای حفظ اصالت، همیشه سعی کنید نام کامل، شرکت و عنوان شغلی را ذکر کنید.
  5. خلاق باشاز مطالب خود استفاده کنید. می‌توانید صفحه‌ای از نظرات رضایت‌بخش مشتریان را در بسته‌های فروش قرار دهید یا در وبلاگ خود، نظرات دیگران را به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید از نظر یک خریدار در تبلیغات استفاده کنید یا یک نقل قول مثبت را در پشت کارت ویزیت خود بنویسید.
  6. گواهی‌نامه‌ها را بر اساس دسته‌بندی مرتب کنیدتا بتوانید به نگرانی‌های خاص مشتریان خود رسیدگی کنید. برای مثال، نظرات مربوط به اعتبار شما به‌عنوان تأمین‌کننده یا سرعت تحویل کالا، می‌توانند در صفحه سفارشاتتان استفاده شوند.
  7. فقط به نام‌های فردی فکر نکنید. آیا می‌توانید نام یا لوگوی شرکت‌های معتبر که از خدمات شما استفاده می‌کنند یا آن‌ها را می‌خرند، اضافه کنید؟ اگر بتوانید نشان دهید کهلیست مشتریان شاخصاین کار را بکن.
  8. با به‌روزرسانی مداوم گواهی‌نامه‌هابه طور مرتب آن‌ها را به‌روزرسانی می‌کنیم.
  9. شامل یکلینک وبسایت‌های مشتریاندر کنار نظراتشان، ذکر لینک‌های متقابل و ارتباط در شبکه‌های اجتماعی نیز به خریداران بالقوه نشان می‌دهد که با چه کسانی همکاری می‌کنید.
  10. اجازه مشتری را بگیریدابتدا از آنها اجازه بگیرید و مطمئن شوید که راضی به عمومی شدن نظراتشان هستند.
مشاهده این مطلب  از کوچک به بزرگ: کسب‌وکار خود را با بازاریابی هوشمندانه گسترش دهید
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
گسب و کارها پر درآمد

معرفی کسب و کارهای جدید و پردرآمد + نمونه های واقعی!

در دنیای امروزی پر از نوآوری و فناوری، کسب و کارهای جدید در دنیا به سرعت در حال ظهور و پیشرفت هستند....

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونگی استفاده از داده‌های بینش بازاریابی برای موفقیت کمپین‌ها

رمزگشایی رفتار مصرف‌کننده: چگونه داده‌های بینش بازاریابی، موفقیت کمپین‌ها را هدایت می‌کند با پیشرفت‌های...

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان

انقلاب در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال صنعت خدمات خانگی در سراسر جهان آیا به دنبال گسترش کسب‌وکار خدمات...

5 استراتژی بازاریابی موفق GoPro برای افزایش فروش

5 استراتژی موفق بازاریابی GoPro برای افزایش فروش همه ما روحیه ماجراجویی نداریم و هیچ کس موظف به ماجراجویی...

برنامه‌های شریک نرم‌افزاری به‌عنوان سرویس (SaaS): برتری غیرقابل‌انکار برای هر آژانس بازاریابی

برنامه‌های شریکی نرم‌افزار به‌عنوان سرویس: برتری غیرقابل‌رقابت برای هر آژانس بازاریابی آیا نماینده‌ی...

سه راه برای جذب مشتریان جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو

سه راه برای جذب مشتری جدید توسط شرکت‌ها و فریلنسرها: بینش‌هایی از گزارش سال ۲۰۲۳ میل‌چیمپ و کو چه در...

12 فرصت هوشمندانه واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023

12 فرصت هوشمند واقعیت مجازی برای کسب‌وکارها در سال 2023 واقعیت مجازی تأثیر گسترده و ماندگاری بر کار،...

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید

روندهای مصرف‌کننده که باید در استراتژی بازاریابی خود لحاظ کنید نمی‌توان تأثیر کووید-۱۹ بر کل جهان را...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070