Yaseomi: اولین پلتفرم سئوی سیستماتیک ایران

آموزش دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ به صورت جامع و علمی با بهترین و علمی ترین مقالات بر مبنای علم دیجیتال مارکتینگ در سراسر جهان در وبسایت جواد یاسمی. بهترین شرکت برای ارائه خدمات دیجیتال  مارکتینگ در مشهد نیز یاسئومی است.

سرقت اطلاعات امروزه تجارتی بزرگ است و هیچ شرکتی از آن مصون نیست. از حملات مجرمان سایبری که تلاش می‌کنند اطلاعات مشتریان را بدزدند تا سوء استفاده کارکنان از اطلاعات مشتریان، چندین حوزه ریسک کلیدی وجود دارد که باید برای حفاظت از اطلاعات مشتریان خود در نظر بگیرید. مشاوره فرهنگی مراحل افزایش امنیت داده‌هایتان را […]

انتخاب دقیق کلمات کلیدی و عبارات مناسب، تضمین می‌کند که تبلیغ پرداخت به ازای هر کلیک شما (PPC) توسط افرادی که به دنبال محصولاتی مشابه محصولات شما در موتورهای جستجویی مانند گوگل هستند، دیده شود. کلمات کلیدی درست به جذب مشتریان بالقوه، افزایش نرخ کلیک و کاهش هزینه‌های تبلیغات شما کمک می‌کنند. اگرچه نکات زیر […]

وب‌سایت‌هایی مثل ریتد پیپل، چکا‌ترید و مای بیلدر، صاحبان خانه را به متخصصان محلی مرتبط می‌کنند. اما آیا این وب‌سایت‌ها در جذب مشتری جدید موثر هستند؟ بن دایر به بررسی این موضوع می‌پردازد. در بریتانیا نزدیک به یک میلیون کسب‌وکار ساختمانی و تجاری وجود دارد و این بخش از بدترین بخش‌ها از نظر خدمات فناوری […]

از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۰، اینستاگرام طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است – تخمین زده می‌شود که در مارس ۲۰۱۸ بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر داشته است. بیشتر کاربران این پلتفرم جوان هستند و اکثر آنها زیر ۳۵ سال سن دارند. تبلیغات از اواخر سال ۲۰۱۳ آغاز شد و در سال‌های بعد ابزارهای تجاری […]

لینکدین بزرگ‌ترین شبکه حرفه‌ای جهان است و هدف آن، اتصال حرفه‌ای‌های جهان برای افزایش بهره‌وری و موفقیت آن‌هاست. به با لینکدین شروع کنید پروفایل شخصی و صفحه شرکت را باید ایجاد کنید، اما بعد چه؟ لوان وایز توضیح می‌دهد که چه کاری باید انجام شود. اولین برداشت خوبی ایجاد کنید. مطمئن شوید که خودتان را […]

لینکدین به‌عنوان پیشروترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تجاری، قابلیت‌های بی‌نظیری برای شبکه‌سازی آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لینکدین به شما امکان می‌دهد شبکه‌ای ایجاد کنید از شبکه ارتباطات شما و ارتباطات افراد در شبکه شما تشکیل شده و به‌طور خودکار شما را به هزاران متخصص تجاری متصل می‌کند. پیدا شدن این هدف اصلی است؛ از […]

تبلیغات مایکروسافت می‌تواند نوعی تبلیغات بسیار مؤثر پرداخت به ازای کلیک (PPC) باشد. تبلیغات مایکروسافت به جذب مشتریان جدید به وب‌سایت شما، مشابه گوگل ادز، کمک می‌کند اما اغلب با هزینه‌ای بسیار کمتر. اگرچه گوگل شناخته‌شده‌ترین موتور جستجوی بریتانیا است، بسیاری از مردم از موتورهای جستجوی مایکروسافت (مانند یاهو سرچ و شبکه جستجوی ای‌اُ‌ال) و […]

توییتر (که اکنون ایکس نامیده می‌شود) پلتفرم تبلیغات خودگردان به نام تبلیغات توییتر ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد توییت‌هایتان را به مخاطبان گسترده‌تری برسانید. الیسون باتیسبی، کارشناس رسانه‌های اجتماعی، شبکه اجتماعی آووکادو شروع کار را توضیح می‌دهد توییتر تبلیغات می‌توانند آگاهی را افزایش دهند، تعامل را تشویق کنند و بالقوه منجر به اقدام […]

لینکدین طیف وسیعی از گزینه‌های تبلیغاتی مفید و امکان هدف قرار دادن پیام‌ها برای مخاطبان خاص را ارائه می‌دهد. لوآن وایز نحوه عملکرد آن را توضیح می‌دهد. لینکدین راهکارهای تبلیغاتی خودکار لینکدین به شما امکان می‌دهند در عرض چند دقیقه کمپینی هدفمند را راه‌اندازی کنید. با استفاده از مدیر کمپین – پلتفرم تبلیغاتی لینکدین – […]

غیرممکن است که در فید فیسبوک خود اسکرول کنید و حتی یک تبلیغ هم نبینید. و مطمئنم که اغلب وسوسه می‌شوید روی آن‌ها کلیک کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید. همین موضوع، گستردگی و قدرت تبلیغات فیسبوک را نشان می‌دهد. این تبلیغات، ابزار نهایی برای رسیدن به مخاطبان گسترده اما هدفمند با بودجه‌ای محدود هستند، […]

پینترست با دیگر شبکه‌های اجتماعی کاملا متفاوت است، اما اگر از ویژگی‌هایش به‌درستی استفاده کنید، قدرت برندسازی و افزایش فروش را دارد. (به گفته گما ونت) دربارهٔ بسیاری از تصورات غلط وجود دارد پینترست برخی آن را محلی برای یافتن ایده‌های دکوراسیون منزل، دستور پخت و آموزش‌های هنری می‌دانند؛ برخی دیگر فقط آن را به‌عنوان […]

قیمت‌های شما می‌تواند تاثیر چشمگیری بر فروش و سود شما داشته باشد. قیمت‌های مناسب باید به اندازه‌ای پایین باشند که رقابتی باشند و در عین حال به اندازه‌ای بالا که حاشیه سود شما را حفظ کنند. هزینه‌ها عامل مهمی هستند، اما تمرکز اصلی باید بر ارزش آنچه ارائه می‌دهید و مقایسه آن با رقبا باشد. […]

تحقیقات بازار به شما کمک می‌کند تا جایگاه رقابتی کسب‌وکار خود را درک کنید، فرصت‌ها را شناسایی کنید، ریسک‌ها را کاهش دهید و تصمیمات تجاری بهتری بگیرید. منابع اطلاعات موجود، تحقیقات خودتان و در صورت لزوم، نظر کارشناس می‌تواند به شما در یافتن اطلاعات مورد نیاز بازار کمک کند. تحقیقات بازار – آنچه باید بدانید […]

پست مستقیم و ایمیل می‌توانند به شما امکان دهند تا به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه به‌صورت اقتصادی دست یابید. ایمیل فوری و کم‌هزینه است، در حالی که پست مستقیم با طراحی مناسب می‌تواند بسیار چشمگیر باشد. چه از طریق پست مستقیم و چه ایمیل، باید مطمئن شوید که با پیام مناسب به افراد درست […]

برگزاری نمایشگاه موفق مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و تلاش فراوان است. فیونا همبرستون نویسنده نمایشگاه! چگونه از نمایشگاه‌ها برای رشد کسب‌وکار کوچک خود استفاده کنید اشتباهات رایج غرفه‌داران را نشان می‌دهد تا از آن‌ها اجتناب کنید. کمی احساس گناه می‌کنم که اشتباهات کسب‌وکارها را فهرست می‌کنم؛ بالاخره، تجارت یعنی مرتکب اشتباه شدن و از آنها درس […]

اگر شرکت کوچکی یا کارآفرین انفرادی هستید، ممکن است فکر کنید برندسازی برای شما نیست. پاسخ معمول صاحبان کسب و کارهای کوچک به پرسش درباره فعالیت‌های برندسازی‌شان این است: «شرکت‌های بزرگ پول خرج برندسازی می‌کنند، شرکت‌های کوچک فقط به کارشان می‌رسند.» اما راشل میلر توضیح می‌دهد که این تصور غلط است. حتی اگر به اهمیت […]

یک روش عالی برای دیده شدن کسب و کارهای کوچک در جستجوی گوگل، استفاده از امتیاز ستاره‌هاست. می‌توانید از گوگل بخواهید نظرات مشتریان درباره محصولات و خدماتتان را جستجو کند و آن‌ها را همراه با امتیاز ستاره‌ای (از پنج ستاره) در نتایج جستجو نمایش دهد. پس چگونه می‌توانید مطمئن شوید که به دلایل درست دیده […]

بازاریابی ایمیلی، با توانایی هدف قرار دادن کاربران ثبت‌نام‌کرده که برند شما را می‌شناسند، ابزاری ارتباطی با پتانسیل بی‌نظیر است. اما طراحی ایمیل‌ها و تصاویری که استفاده می‌کنید می‌تواند موفقیت یا شکست یک کمپین را رقم بزند. جوهر بدبو کمپانی‌های کمی در حال بهینه‌سازی یا آزمایش تأثیر تصاویر بر عملکرد ایمیل‌ها هستند. در شرکت ما، […]

لینکدین، شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای ارتباطات تجاری است. لوآن وایز توضیح می‌دهد چگونه پروفایل لینکدین خود را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. با بیش از پانصد میلیون کاربر در سراسر جهان (و بیش از بیست میلیون کاربر در بریتانیا)، داشتن پروفایل لینکدین و اطمینان از عملکرد مؤثر آن برای شما و کسب‌وکارتان، از اهمیت […]

راهی بسیار مؤثر برای جلب توجه به کسب‌وکار خود، برگزاری مسابقه یا تبلیغات است. سارا اورچارد نحوه تبلیغ کسب‌وکار شما در فیسبوک بدون نقض قوانین را نشان می‌دهد. روی فیسبوک باید در برگزاری مسابقات و تبلیغات بسیار دقت کنید. قوانین دقیقی وجود دارد شرایط و ضوابط که باید به آن پایبند باشید، وگرنه خشم قدرت‌های […]

تمام ارتباطات بازاریابی کسب‌وکار شما مشمول مقررات کد CAP است. طبق این کد، تبلیغات شما نباید گمراه‌کننده، مضر یا توهین‌آمیز باشد و این تعهدات به‌طور یکسان در فضای آنلاین نیز اعمال می‌شود. کیت هورستد روش اجتناب از نقض قوانین را بررسی می‌کند. کد CAP چیست؟ راه رعایت قانون در بازاریابی، در کد تبلیغات غیرپخش، ترویج […]

به لطف توییتر، فیسبوک و لینکدین، کارمندان شما مرتباً با دنیای خارج در ارتباط هستند. اما آیا می‌دانید چه می‌گویند و آیا این برای کسب‌وکار مفید است؟ مایکل اسکات، شریک در شرکت حقوقی کرین و استیپلز اهمیت داشتن سیاست رسانه‌های اجتماعی را توضیح می‌دهد. چرا به یک سیاست رسانه‌های اجتماعی نیاز دارم؟ سیاست رسانه‌های اجتماعی، […]

شرح شما و کسب‌وکارتان در بسیاری از جاها، از شبکه‌های اجتماعی تا اطلاعیه‌های مطبوعاتی، دیده می‌شود. بنابراین، درست کردن پروفایل حرفه‌ای شما سودمند است. بریونی توماس از بازاریابی دقیق و بی‌نقص راهنمایی‌هایی ارائه می‌دهد یک پروفایل حرفه‌ای و خوب نوشته‌شده، بخش ضروری از ابزارهای فروش و بازاریابی شماست. اگر به خوبی انجام شود، می‌تواند شرکت […]

بازاریابی ایمیلی می‌تواند بسیار مؤثر باشد – اگر درست انجام شود. رسیدن به مخاطبان مناسب، اطمینان از باز شدن ایمیل‌ها و ترغیب آن‌ها به خرید، کلید موفقیت است. جاناتان راجر ده نکته برای تضمین سودآوری بازاریابی ایمیلی شما ارائه می‌دهد. از یک سرویس ایمیل مارکتینگ استفاده کنید حتماً از ارائه‌دهنده خدمات ایمیل معتبر (ESP) استفاده […]

بیشتر کسب‌وکارها از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی برای دسترسی به مشتریان آگاه هستند. اما صرفاً ثبت‌نام در توییتر و فیسبوک کافی نیست. در شش گام آسان کشف کنید که چگونه می‌توانید فرصت‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به حداکثر برسانید. پروفایل آنلاین خود را بهبود ببخشید شما پروفایل شبکه‌های اجتماعی یک پروفایل آنلاین جذاب، می‌تواند مخاطبان […]

صرف نظر از اندازه سازمانتان، وب‌سایت ابزاری ضروری برای کسب‌وکار است. اما داشتن وب‌سایتی زیبا دیگر کافی نیست؛ باید به‌طور فعال با جذب مشتریان جدید و پیشبرد شرکت شما کار کند. گرگ پولسن در ده مرحله ساده، چگونگی ایجاد وب‌سایتی پویا را توضیح می‌دهد. بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک بودجه کلانی برای وب‌سایت خود ندارند، اما […]

افزایش مخاطبین در لینکدین یا توییتر می‌تواند به شما در یافتن تامین‌کنندگان، دریافت پاسخ سریع به سوالات تجاری و یا ایجاد سرنخ‌های فروش جدید کمک کند. پس چگونه می‌توانید مخاطبین خود را افزایش دهید؟ چرا می‌خواهید مخاطبین خود را افزایش دهید؟ آیا برای یافتن مشتریان جدید یا هدایت ترافیک به سایتتان است؟ کانال‌های مختلف، رویکردهای […]

توییتر بستری اجتماعی فوق‌العاده برای کسب‌وکارهاست. این پلتفرم به شما کمک می‌کند با افراد جدید ارتباط برقرار کنید، با آشنایان خود در تماس باشید، از اتفاقات دنیای خود باخبر شوید و پیام خود را به دیگران برسانید؛ و همه این‌ها فقط در ۲۸۰ کاراکتر! اما اگر تازه وارد توییتر شدم ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. […]

راه‌های زیادی برای استفاده از کدهای QR در کسب‌وکار کوچک شما وجود دارد؛ این کدها ابزار بازاریابی فوق‌العاده‌ای هستند و می‌توانند خدمات مشتری شما را بهبود بخشند، همانطور که ریچارد گودر از شرکت سی‌ام‌اس وب سولوشن به سونجا جفرسون می‌گوید. کدهای کیوآر چیستند؟ کدهای کیوآر یا کدهای پاسخ سریع، بارکدهای دو بعدی هستند که تلفن‌های […]

رسانه‌های اجتماعی شاید شیوه‌ی انجام کسب‌وکار را تغییر داده باشند، اما به‌طور کامل جایگزین دیگر روش‌های بازاریابی نشده‌اند. این رسانه‌ها همان سخت‌کوشی و دقت را می‌طلبند که سایر استراتژی‌های بازاریابی شما دارند. ریچل میلر توضیح می‌دهد که چگونه فعالیت‌های بازاریابی آنلاین و آفلاین خود را با هم ترکیب کنید. شرکت‌های کوچکِ استفاده‌کننده از رسانه‌های اجتماعی […]