09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

ده روش برای موفقیت بازاریابی ایمیلی در کسب و کار شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

بازاریابی ایمیلی می‌تواند بسیار مؤثر باشد – اگر درست انجام شود. رسیدن به مخاطبان مناسب، اطمینان از باز شدن ایمیل‌ها و ترغیب آن‌ها به خرید، کلید موفقیت است. جاناتان راجر ده نکته برای تضمین سودآوری بازاریابی ایمیلی شما ارائه می‌دهد.

از یک سرویس ایمیل مارکتینگ استفاده کنید

حتماً از ارائه‌دهنده خدمات ایمیل معتبر (ESP) استفاده کنید. بازاریابی ایمیلی شرکتی که لیست ایمیل‌های شما را مدیریت می‌کند، ایمیل‌ها را ارسال می‌کند، پاسخ‌ها را پیگیری می‌کند و از چارچوب سیاست فرستنده (سیستمی برای اعتبارسنجی ایمیل که تقریباً توسط همه ارائه دهندگان خدمات اینترنتی استفاده می‌شود) پیروی می‌کند.

خدمات سئو وردپرس در بهترین سطح کیفیتی و کمیتی به صورت فول پکیج 0 تا 100 بهینه سازی سایت و فضای مجازی ارائه می شود.

از آوت‌لوک استفاده نکنید؛ این کار ممکن است شما را با ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی‌تان دچار مشکل کند و به‌طور غیرعمدی شما را قانون‌شکن کند. قیمت‌های ESP بسیار متفاوت است، پس جستجو کنید.

در ایمیل‌های تبلیغاتی خود از کلمات اسپمی خودداری کنید.

کاهش ریسک گیر افتادن ایمیل‌های بازاریابی شما در فیلترهای اسپم بسیار مهم است. از کلمات و عباراتی مانند «رایگان»، «پوند»، «پول نقد»، «شگفت‌زده شوید»، «تخفیف»، و همچنین کلمات کمتر واضحی مثل «از وب‌سایت ما دیدن کنید» و «اینجا کلیک کنید» خودداری کنید.

سئو در مشهد توسط بهترین شرکت و تیم سئو یعنی یاسئومی برای کسب و کارها و شرکت ها ارائه می شود.

محتوا و طراحی ایمیل‌های شما

از ایمیل‌های اچ‌تی‌ام‌ال که نسبت بالایی از [عنصر نامشخص] دارند خودداری کنید. تصاویر این متن را به صورت پیامک ارسال کنید، چون اغلب فیلترهای اسپم آن را تشخیص می‌دهند. و اگر مخاطب شما مشتریان هستند، به طرح ایمیلی نیاز دارید که غیررسمی‌تر از ایمیلی باشد که برای افراد تجاری می‌فرستید. به یاد داشته باشید که ظاهر آن را در تمام نرم‌افزارهای ایمیل بررسی کنید.

از استفاده الگوهای آماده، حتی رایگان، خودداری کنید. به جای آن، طراح گرفتن برای ساخت قالب ایمیل HTML خودتان اقدام کنید یا از ارائه‌دهنده خدمات ایمیل خود بخواهید که در این زمینه به شما کمک کند (برخی از آنها طراحی HTML را در سرویس خود ارائه می‌دهند).

طراحی سایت وردپرسی به صورت کاملا حرفه ای و در سطح جهانی در شرکت یاسئومی انجام می شود و پشتیبانی فنی 24 ساعته ارائه می شود.

کیفیت فهرست ایمیل

کیفیتِ (یا مرغوبیتِ) فهرست پستی لیست به‌روزرسانی‌شده کلید موفقیت است. ارسال به لیستی قدیمی، تعداد زیادی پیام برگشتی ایجاد می‌کند که می‌تواند بر ارسال بقیه پیام‌ها به لیست شما تأثیر بگذارد و باعث می‌شود ارائه دهنده خدمات ایمیل شما در مورد نحوه گردآوری لیستتان شک کند.

ارسال ایمیل‌های تبلیغاتی بدون درخواست، غیرقانونی است مگر اینکه گیرنده به نحوی رضایت خود را برای دریافت آن‌ها اعلام کرده باشد؛ بنابراین بهترین لیست‌ها، لیست مشتریان فعلی شما و یا کسانی است که برای دریافت اطلاعات از شما ثبت‌نام کرده‌اند.

اهمیت و جذابیت برای گیرنده

پس از ورود به صندوق ایمیل، باید حداکثر دید را برای ایمیل خود فراهم کنید. مطمئن شوید پیام برای گیرنده مرتبط است؛ در سرفصل و خطاب، از شخصی‌سازی استفاده کنید، و لیست خود را بخش‌بندی کنید برای افزایش ارتباط، در گروه‌های ذینفع مختلف

چه زمانی ایمیل‌های بازاریابی خود را ارسال کنید

پژوهش‌ها در این زمینه اغلب متناقض هستند. تنها راه برای یافتن بهترین زمان، آزمایش زمان‌ها و روزهای مختلف است. برای لیست‌های مربوط به مشتریان، آخر هفته‌ها به‌طور شگفت‌آوری در نرخ کلیک و باز شدن ایمیل‌ها موفق هستند. نرم‌افزار ایمیل‌تان باید به شما امکان زمان‌بندی ارسال پیام‌ها را در زمان مشخص بدهد.

ایمیل‌های خود را به‌طور مرتب ارسال کنید.

ارسال منظم ایمیل‌های تبلیغاتی باعث می‌شود مخاطبان شما انتظار برقراری ارتباط با شما را داشته باشند. فرکانس ارسال را آزمایش کنید. در حالت ایده‌آل، از سرویس ارائه‌دهنده ایمیل مارکتینگ نامحدود استفاده کنید.

با استفاده از تحلیل داده‌ها، موفقیت ایمیل‌های خود را اندازه‌گیری کنید.

برای بیشتر کسب‌وکارهایی که از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کنند، معیار نهایی موفقیت، نه فقط کلیک‌ها و نرخ‌های بازشدن ایمیل، بلکه تبدیل‌های واقعی است. علاوه بر گوگل آنالیتیکس برای اندازه‌گیری آمار ترافیک، نرم‌افزار ESP شما باید… اندازه گیری ترافیک و فروش هر کمپین ایمیل، داده‌هایی تولید می‌کند. حتی می‌توانید عملکرد هر لینکِ داخل ایمیل را به‌طور جداگانه اندازه‌گیری کنید تا بهترین لینک را تشخیص دهید.

به ایمیل‌هایتان رسیدگی کنید.

گیرندگان ممکن است ایمیل را بخوانند و با هدف خرید روی لینک کلیک کنند، اما تراکنش انجام نشد. به دلایل مختلف. بیشتر بسته‌های بازاریابی ایمیلی به شما امکان می‌دهند فهرستی از این دریافت‌کنندگان را دانلود کنید تا بتوانید به‌صورت جداگانه با آنها مکاتبه کنید.

انگیزه‌ها را امتحان کنید

شاید بدیهی به نظر برسد، اما به گیرندگان خود دلیلی قانع‌کننده بدهید که فقط… ایمیل را باز کن بلکه برای خرید هم. به استفاده از پیشنهادهای محدود، مسابقات یا… فکر کنید. ارسال رایگان اگر مشترکان ایمیل شما احساس کنند چیزی فراتر از معامله‌ی معمول دریافت می‌کنند، تمایل بیشتری به ماندن در لیست شما خواهند داشت.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

معرفی AI Max در کمپین‌های جستجوی گوگل | جهش در نرخ تبدیل با هوش مصنوعی کنترل‌پذیر

معرفی AI Max در کمپین‌های جستجوی گوگل | جهش در نرخ تبدیل با هوش مصنوعی کنترل‌ پذیر

گوگل بار دیگر مرزهای تبلیغات دیجیتال را با راه‌اندازی قابلیت AI Max for Search جابه‌جا کرد. این قابلیت...
۲۵۰ هشتگ برتر تیک‌تاک در سال ۲۰۲۵ + آموزش استفاده برای افزایش بازدید و رشد صفحه

۲۵۰ هشتگ برتر تیک‌تاک

هشتگ‌ها معجزه نیستند، اما اگر به‌درستی استفاده شوند، می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد مخاطب و ارتقاء...
نمایش نشان تأیید هویت لینکدین در اپلیکیشن_ های شخص ثالث فعال شد (1)

نمایش نشان تأیید هویت لینکدین در اپلیکیشن‌ های شخص ثالث فعال شد

لینکدین مسیر تأیید هویت را فراتر از مرزهای خود توسعه می‌دهد در یکی از مهم‌ترین گام‌های خود برای تقویت...

زمان‌ بندی پست در فیسبوک: چگونه در ۳ قدم ساده، حضور حرفه‌ ای و بدون استرس بسازید

اگر از تلاش‌های بی‌نتیجه برای انتشار منظم در فیسبوک خسته شده‌اید، وقتش رسیده به روش حرفه‌ای‌ها روی بیاورید:...
لینک گذاشتن توی پست‌ های لینکدین

آیا افزودن لینک در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ برعکس، باعث افزایش تعامل است

آیا لینک گذاشتن در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ بررسی کامل با داده‌های واقعی برای سال‌ها،...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
آموزش کامل نصب Google Tag

آموزش کامل نصب Google Tag برای ردیابی تبدیل در سال ۱۴۰۴

اگر در سال ۱۴۰۴ هنوز از ابزارهای دقیق برای ردیابی تبدیل‌های سایت و تبلیغات گوگل استفاده نمی‌کنید، احتمالاً...
ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

۷ ابزار برتر ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

تولید ویدیوهای جذاب برای شبکه‌های اجتماعی یا کمپین‌های بازاریابی، همیشه یکی از چالش‌های بزرگ برای تولیدکنندگان...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070