09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

چگونگی استفاده از لینکدین برای تبلیغ کسب‌وکار شما

آنچه در این مقاله می خوانید:

لینکدین به‌عنوان پیشروترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تجاری، قابلیت‌های بی‌نظیری برای شبکه‌سازی آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

لینکدین به شما امکان می‌دهد شبکه‌ای ایجاد کنید از شبکه ارتباطات شما و ارتباطات افراد در شبکه شما تشکیل شده و به‌طور خودکار شما را به هزاران متخصص تجاری متصل می‌کند.

پیدا شدن

این هدف اصلی است؛ از لینکداین به‌عنوان ابزاری برای جستجوی شرکا و تامین‌کنندگان بالقوه استفاده می‌شود.

اطمینان از اینکه پروفایل شما سرشار از کلمات کلیدی اول باید با عبارات جستجو مطابقت داشته باشید. بعد از آن، کل هدف این است که کاربر از صفحه نتایج جستجو به صفحه پروفایل شما هدایت شود.

شخصی شدن

حالا وقت درخشش داستان حرفه‌ای شماست. تا بازدیدکنندگان پروفایل شما بفهمند چه کاری انجام می‌دهید و چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید، پروفایل شما باید چیزی فراتر از یک رزومه تکراری باشد. فهرست گلوله‌وار وظایف شغلی شما برای یک شریک تجاری بالقوه یا مشتری احتمالی ارزشی ندارد.

مردم از مردم خرید می‌کنند، بنابراین می‌خواهند شما را بشناسند تا اعتماد و اعتبار شما را بسنجند. آنها می‌خواهند از دستاوردها، پروژه‌های مرتبط و سازمان‌هایی که از آنها حمایت می‌کنید، باخبر شوند.

چه اندازه زیادی است؟

وقتی پروفایل شما تأثیر خوبی گذاشت، وقت ارتباط گرفتن است. بعد از برقراری ارتباط، باید آن را پرورش داده و روابطتان را تقویت کنید. در مواقع مناسب پیام‌های شخصی ارسال کنید و به‌روزرسانی‌هایی منتشر کنید تا در صفحه اخبار دیگران دیده شوید.

یک به‌روزرسانی در هفته، کوتاه یا بلند، برای لینکداین کافی است. لینکداین به سرعت شبکه‌های اجتماعی دیگر نیست و پست‌های زیاد، نشان‌دهنده‌ی نداشتن کار است… و مردم همیشه ترجیح می‌دهند با فردی مشغول به کار معامله کنند.

مشاهده این مطلب  ۲۰ نکته برتر لینکدین

ارزش افزودن

بهترین راه برای تبلیغ کسب‌وکارتان در لینکدین، از طریق … کمک کردن و ارزش افزودن اشتراک‌گذاری محتوا در پروفایل‌ها، صفحات و گروه‌ها با هدف ارائه بینش، نشان دادن دانش و تخصص، بدون تبلیغ.

گفتگو و تعامل کلید موفقیت در هر شبکه اجتماعی است؛ به ویژه در لینکدین که سبکی حرفه‌ای دارد.

لینکداین البته، گزینه‌های پولی هم ارائه می‌دهد. فرصت‌های تبلیغاتی برای تبلیغ کسب‌وکار شما، از جمله محتواهای تبلیغاتی، آگهی‌های متنی و پیام‌های تبلیغاتی درون‌صفحه‌ای.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

زمان‌ بندی پست در فیسبوک: چگونه در ۳ قدم ساده، حضور حرفه‌ ای و بدون استرس بسازید

اگر از تلاش‌های بی‌نتیجه برای انتشار منظم در فیسبوک خسته شده‌اید، وقتش رسیده به روش حرفه‌ای‌ها روی بیاورید:...
لینک گذاشتن توی پست‌ های لینکدین

آیا افزودن لینک در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ برعکس، باعث افزایش تعامل است

آیا لینک گذاشتن در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ بررسی کامل با داده‌های واقعی برای سال‌ها،...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
آموزش کامل نصب Google Tag

آموزش کامل نصب Google Tag برای ردیابی تبدیل در سال ۱۴۰۴

اگر در سال ۱۴۰۴ هنوز از ابزارهای دقیق برای ردیابی تبدیل‌های سایت و تبلیغات گوگل استفاده نمی‌کنید، احتمالاً...
ابزارهای ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

۷ ابزار برتر ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

تولید ویدیوهای جذاب برای شبکه‌های اجتماعی یا کمپین‌های بازاریابی، همیشه یکی از چالش‌های بزرگ برای تولیدکنندگان...
هدف‌گذاری و بهترین زمان انتشار

معرفی قابلیت هدف‌گذاری و زمان‌بندی هوشمند پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی

اگر مدیریت شبکه‌های اجتماعی برات یک دغدغه دائمیه، خبر خوب اینکه حالا می‌تونی با ابزارهای جدید، بدون دغدغه...
تقویم مناسبت‌ های شبکه‌ های اجتماعی برای سال ۱۴۰۴ شمسی

تقویم مناسبت‌ های شبکه‌ های اجتماعی برای سال ۱۴۰۴ شمسی (۲۰۲۵ میلادی)

مناسبت‌های شبکه‌های اجتماعی همیشه هم ارزش استفاده ندارند؛ اما اگر رویدادهایی را پیدا کنید که با محتوای...
افزایش تعامل در لینکدین با ویدیو | نکات تولید محتوای ویدیویی در LinkedIn

چگونه با تولید محتوای ویدیویی در لینکدین، تعامل خود را چند برابر کنیم؟ (راهنمای ۲۰۲۵)

با رشد سریع محبوبیت ویدیو در پلتفرم‌های اجتماعی، لینکدین نیز تمرکز خود را روی محتوای ویدیویی افزایش داده...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070