09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

آیا دارید قوانین طلایی بازاریابی را زیر پا می‌گذارید؟

برای سفارش تماس بگیرید.

آنچه در این مقاله می خوانید:

تمام ارتباطات بازاریابی کسب‌وکار شما مشمول مقررات کد CAP است. طبق این کد، تبلیغات شما نباید گمراه‌کننده، مضر یا توهین‌آمیز باشد و این تعهدات به‌طور یکسان در فضای آنلاین نیز اعمال می‌شود. کیت هورستد روش اجتناب از نقض قوانین را بررسی می‌کند.

کد CAP چیست؟

راه رعایت قانون در بازاریابی، در کد تبلیغات غیرپخش، ترویج فروش و بازاریابی مستقیم بریتانیا (موسوم به …) به‌طور واضح مشخص شده است. کد کپ لبخند

این، رهنمودهای بازاریابیِ مطلوب را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد تا به آن‌ها در حفظ اعتبار و رعایت تعهدات قانونی‌شان کمک کند.

این دستورالعمل‌ها باید در حال حاضر شیوه رفتار شما در بازاریابی پولی، مانند نامه‌نگاری مستقیم و تبلیغات را هدایت کنند. و اگر به آن‌ها پایبند باشید، بعید است که مرتکب تخلفات قانونی گسترده‌تر شوید. مقررات تجارت غیرمنصفانه ( و ) مقررات فروش از راه دور و قانون حفاظت از داده‌ها .

راهنمای کد CAP همچنین ارتباطات بازاریابی آنلاین، از جمله موارد موجود در وبسایت شرکت شما و همچنین پیام‌های تبلیغاتی در سایر فضاهایی که تحت کنترل شما هستند و پولی بابت آن‌ها پرداخت نمی‌شود، مانند سایت‌های شبکه‌های اجتماعی .

سیان کروکسون، شریک حقوقی یک شرکت حقوقی می‌گوید: اکثر شرکت‌های کوچک از قبل مطابق با قوانین هستند و اگر در بازاریابی خود از اصول کد CAP – یعنی قانونی، شایسته، صادق و راستگو بودن – پیروی کنند، هیچ نگرانی‌ای نخواهند داشت. دلا پایپر .

آنچه در کد CAP آمده است

اگر در مورد محصول یا خدمات خود صادق باشید و ادعاهای بی‌اساس نکنید، بعید است که مرتکب نقض قانون شوید. می‌توانید کد کامل را دانلود کنید از وب‌سایت انجمن جامعه‌شناسی آمریکا.

مشاهده این مطلب  لیست ایمیل و پیامک خود را به راحتی افزایش دهید

شرکت‌هایی که ادعاهای نادرست یا اغراق‌آمیز می‌کنند – مثلاً به اشتباه ادعای کاهش قیمت یک کالا را داشته باشند، یا بدون هیچ مدرکی اعلام کنند که محصول آن‌ها از نظر زیست‌محیطی بهترین در بازار است – مشمول کد تبلیغات خواهند شد و احتمالاً مشمول مقررات حفاظت از مصرف‌کننده در برابر تجارت ناعادلانه نیز می‌شوند.

علاوه بر این، اگر رقیب یا مشتری‌ای به سازمان تبلیغات استاندارد شکایت کند، یا خود سازمان از بازاریابی شما ناراضی باشد، ممکن است مجبور شوید وقت خود را صرف پاسخ به شکایات و تغییر وب‌سایت خود کنید. به عنوان مثال، اگر… تراکت نیاز به تغییر دارد، چاپ مجدد می‌تواند پرهزینه باشد.

همچنین ممکن است مورد بررسی مامور استانداردهای تجاری قرار بگیرید که می‌تواند به تعقیب قضایی منجر شود.

در نهایت، اگر شما و کارکنانتان با کد CAP آشنا باشید و از دیگر قوانین کلیدی به‌روز باشید، می‌توانید از نقض قوانین بازاریابی اجتناب کنید. کروکسون نتیجه می‌گیرد: «از تمام منابعی که می‌توانید به‌صورت آنلاین پیدا کنید استفاده کنید، سپس آن‌ها را سازماندهی کنید.» جلسه آموزشی برای تمام کارکنانی که در بازاریابی شما نقش دارند.

اگر از کد CAP تخطی کنید چه اتفاقی می‌افتد؟

( سازمان نظارت بر تبلیغات «ایَن باربر»، مدیر ارتباطات می‌گوید: «(ASA) با کسب‌وکارها همکاری می‌کند، نه اینکه بخواهد آن‌ها را به دام بیندازد، بنابراین بیشتر تحقیقات از طریق گفتگو حل می‌شوند.» انجمن تبلیغات اما اگر از کد پیروی نکنید، اعتماد مشتریان را از دست خواهید داد و با هزینه‌های غیرمنتظره‌ای مواجه خواهید شد.

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان موفق باشد، قطعا به نفع شماست که در ارتباطات بازاریابی خود، از مقررات کد CAP پیروی کنید. در غیر این صورت، ASA می‌تواند از شرکای خود (مانند رسانه‌ها و موتورهای جستجوی آنلاین) بخواهد که فضای تبلیغاتی را به شما ندهند و تبلیغات پولی شما را حذف کنند.

مشاهده این مطلب  بهینه‌سازی بک‌اند برای اجرای کمپین‌های سودآور تبلیغات پولی در تجارت الکترونیک

آنها همچنین می‌توانند شما را برای تحقیقات بیشتر به نهادهای دیگری مانند اداره استانداردهای تجاری یا آفکام ارجاع دهند.

به‌طور قانع‌کننده‌ای، آن‌ها هر تبلیغ‌کننده‌ای را که از قوانین پیروی نکرده باشد، علناً رسوا خواهند کرد. این اطلاعات در صدر نتایج جستجوی مربوط به کسب‌وکار شما ظاهر می‌شود و به تبلیغات منفی می‌انجامد که می‌تواند شرکت شما را نابود کند.

جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی

آخرین مقالات مرتبط

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی

خدمات بازطراحی سایت وردپرسی به منظور بهتر شدن شرایط سایت و بهبود تعامل مخاطبان انجام می‌شود. در عصر دیجیتال...
خدمات تیک آبی اینستاگرام

خدمات تیک آبی اینستاگرام | هزینه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که در شبکه اجتماعی اینستاگرام دنبال اکانت واقعی یک شخصیت مشهور و...
پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل

پاك كردن سابقه جستجو در گوگل می‌تواند برای حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام شود. همه ما در دنیای دیجیتال...
مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی مشهد - مشاوره کسب و کار آنلاین - بهترین مشاور کسب و کار مشهد

مشاوره کسب و کار اینترنتی در مشهد توسط بهترین مشاور کسب و کار یعنی مهندس جواد یاسمی ارائه می شود. با...
افزایش بازدید گوگل بالا بردن سایت

افزایش بازدید گوگل

امروزه گوگل یکی از بزرگترین موتورهای جستجو در دنیا از لحاظ رتبه بندی سایت ها و کسب و کار های اینترنتی...

سمراش در مقابل اهرفس در سال 2022: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟

سمروش در مقابل اهرفس در سال ۲۰۲۲: کدام ابزار سئو برای آژانس‌های دیجیتال بهتر است؟ هر کسی که حتی کمترین...

گرایش‌های بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشته باشیم و چگونه آماده شویم؟

روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2024: چه انتظاراتی باید داشت و چگونه آماده شویم؟ در این مقاله، آژانس...

آژانس دیجیتال چیست؟

یک آژانس بازاریابی دیجیتال چیست و چه کاری انجام می‌دهد؟ آماده شوید، چون قرار است سفری سریع و هیجان‌انگیز...

پنج روش قدرتمند اثبات اجتماعی برای افزایش فروش تجارت الکترونیک

اثبات اجتماعی، یک روش متقاعدسازی ضروری برای ترغیب خریداران آنلاین به خرید از فروشگاه اینترنتی شماست. تجارت...

بهینه‌سازی بک‌اند برای اجرای کمپین‌های سودآور تبلیغات پولی در تجارت الکترونیک

رقابت در حوزه تجارت الکترونیک و تبلیغات آنلاین به شدت فزاینده و سال به سال بیشتر شده است. در نتیجه، کسب‌وکار...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070