09376996070 (سفارش سئو، سایت و تبلیغات)

بیست نکته برتر توییتر

آنچه در این مقاله می خوانید:

توییتر بستری اجتماعی فوق‌العاده برای کسب‌وکارهاست. این پلتفرم به شما کمک می‌کند با افراد جدید ارتباط برقرار کنید، با آشنایان خود در تماس باشید، از اتفاقات دنیای خود باخبر شوید و پیام خود را به دیگران برسانید؛ و همه این‌ها فقط در ۲۸۰ کاراکتر!

اما اگر تازه وارد توییتر شدم ممکن است کمی گیج‌کننده باشد. حساب کاربری‌تان را ساخته‌اید، اما دقیقا چه باید بگویید؟ چه اطلاعاتی باید به اشتراک بگذارید؟ و چه قوانینی باید رعایت کنید؟

  1. جای خالی را پر کنید پروفایل توییتر کاملاًباورت نمی‌شه چقدر آدم هستن که توی این کار هیچ تلاشی نمی‌کنن. فقط حدود سه ثانیه وقت دارین تا نظر مردم رو جلب کنین، پس حواستون باشه که خوب بنویسین.
  2. آیکون یا تصویری مناسب داشته باشید.عکس‌های شخصی برای صفحه شخصی بهترین هستند و عکس‌های حرفه‌ای از همه بهترند.
  3. لینک وبسایت یا وبلاگ خود را قرار دهید.این برای اعتماد کردن به شما در توییتر حیاتی است.
  4. افرادی برای دنبال کردن پیدا کنید. با دیگران ارتباط برقرار کنید کسانی که برایتان جالب هستند، افراد آشنا، مشتریان، سازمان‌هایی که به آنها احترام می‌گذارید، نویسندگان، مفسران حوزه کاریتان یا خبرنگارانی که تحسینشان می‌کنید. چه نوع توییت‌هایی را بیشتر پاسخ می‌دهید؟
  5. دنبال کن.اگر افرادی شما را دنبال می‌کنند و جالب به نظر می‌رسند، آن‌ها را هم دنبال کنید و ببینید چه می‌گویند.
  6. لطفاًاز دنبال‌کنندگان جدیدتان تشکر کنید و کسانی را که شما را ذکر می‌کنند یا پست‌هایتان را بازنشر می‌دهند، قدردانی کنید.
  7. ری‌تی، در، هشتگ مثل پیام خصوصی؟با اصطلاحات توییتری آشنا شوید. از تویتر بیاموزید. فرهنگ لغات .
  8. بیشتر اوقات، روی پیام اصلی تمرکز کنید.می‌خواهی به چه چیزی شناخته شوی؟ به آنچه می‌خواهی درباره‌اش صحبت کنی، فکر کن. خط قرمزِ کارهایت چیست؟ نظری داشته باش. داشتن مضمونی قوی در توییت‌هایت بسیار کمک می‌کند.
  9. برای مشتریان و مخاطبان خاص خود بنویسیدآنها چه می‌خواهند بدانند؟ چه سؤالی از شما می‌پرسند؟ آنها را آموزش دهید، آگاه کنید و سرگرم کنید. این هدف است.
  10. محتوای ارزشمند به اشتراک بگذارید.اطلاعات مفید یا جذابی که فکر می‌کنید برایشان جالب باشد، مثلاً لینک مقاله یا ویدئو، نقل قول، اخبار مرتبط، کتاب‌هایی که خوانده‌اید، نظرات و راهنمایی‌ها را به اشتراک بگذارید.
  11. مطمئن شو که فقط درباره‌ی خودت نباشد.خودخواهی محض، واقعا آزاردهنده است.
  12. از لینک‌های کوتاه‌شده استفاده کنیدبه جای آدرس‌های اینترنتی کامل لینک کوتاه برای این مناسب است.
  13. نفروشاینجا جای ارسال پیغام‌های تبلیغاتی پر فشار نیست. به آن به‌عنوان یک فضای آنلاین… رویداد شبکه‌سازی اگر چنین چیزی را دوست دارید. گاهی خدمات خود را تبلیغ کنید، اما این نباید موضوع اصلی باشد. خیلی‌ها در این مورد اشتباه می‌کنند.
  14. محتوای خوب گردآوری کنیدمطالب و مقالات دیگران را که فکر می‌کنید برای خوانندگان شما ارزشمند است یا از رویکرد شما حمایت می‌کند، به اشتراک بگذارید.
  15. شروع کن.مستقیماً با مردم صحبت کن با استفاده از(اسم آنها)از عمق روابطی که می‌توانید در اینجا برقرار کنید، شگفت‌زده خواهید شد.
  16. سوال بپرسید.از دنبال‌کنندگان خودتان می‌توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید (ما هم خیلی چیزها یاد گرفته‌ایم!). واقعاً شگفت‌انگیز است که این بستر چقدر می‌تواند حمایتی و مفید باشد.
  17. کمی درباره خودتان به آن‌ها بگویید.چه کار می‌کنی؟ چه خبر؟ خودت می‌دونی چقدر اطلاعات شخصی‌ات رو راحت می‌تونی به اشتراک بذاری. باید صدایی رو پیدا کنی که برات مناسب باشه.
  18. دیگران را که به آنها امتیاز داده‌اید، پیشنهاد کنید و دلیل آن را بگویید.توییتر مورد اعتماد است موتور ارجاع توصیه‌ی تامین‌کنندگان، مشتریان، کارشناسان، دوستان و دیگر کاربران توییتر
  19. ارتباطات خود را به صورت لیست سازماندهی کنید.شاید بخواهید فهرستی از همکاران، رقبا یا افراد مفید تهیه کنید. این فهرست‌ها می‌توانند عمومی یا خصوصی (در صورت داشتن اطلاعات محرمانه تجاری) باشند. فهرست‌ها با افزایش ارتباطات شما در توییتر، کار را برایتان بسیار آسان‌تر می‌کنند و به شما امکان می‌دهد در گفتگوهای مربوط به موضوع خاصی شرکت کنید.
  20. سر وقت حاضر شو.لازم نیست هر روز این کار را انجام دهید (هرچند که کمک می‌کند)، مهم ثبات است. مرتباً ببینید مردم در مورد شما چه می‌گویند و سریع پاسخ دهید.
جواد یاسمی (متخصص سئو)

جواد یاسمی (متخصص سئو)

استراتژیست و مشاور سئو سایت های شرکتی، فروشگاهی، کارخانه ها و برندها با بهترین و بزرگترین تیم سئو در مشهد، تهران و ایران | سئو (SEO) با جواد یاسمی 09376996070

آخرین مقالات مرتبط

۱۲ معیار طلایی شبکه‌های اجتماعی که باید در سال ۱۴۰۴ دنبال کنید (و چرا)

۱۲ معیار طلایی شبکه‌ های اجتماعی که باید در سال ۱۴۰۴ دنبال کنید (و چرا)

مقدمه: هر عددی، عدد نیست! وقتی وارد داشبورد اینستاگرام یا لینکدین می‌شویم، با انبوهی از عدد و نمودار...
معرفی AI Max در کمپین‌های جستجوی گوگل | جهش در نرخ تبدیل با هوش مصنوعی کنترل‌پذیر

معرفی AI Max در کمپین‌های جستجوی گوگل | جهش در نرخ تبدیل با هوش مصنوعی کنترل‌ پذیر

گوگل بار دیگر مرزهای تبلیغات دیجیتال را با راه‌اندازی قابلیت AI Max for Search جابه‌جا کرد. این قابلیت...
۲۵۰ هشتگ برتر تیک‌تاک در سال ۲۰۲۵ + آموزش استفاده برای افزایش بازدید و رشد صفحه

۲۵۰ هشتگ برتر تیک‌تاک

هشتگ‌ها معجزه نیستند، اما اگر به‌درستی استفاده شوند، می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای در رشد مخاطب و ارتقاء...
نمایش نشان تأیید هویت لینکدین در اپلیکیشن_ های شخص ثالث فعال شد (1)

نمایش نشان تأیید هویت لینکدین در اپلیکیشن‌ های شخص ثالث فعال شد

لینکدین مسیر تأیید هویت را فراتر از مرزهای خود توسعه می‌دهد در یکی از مهم‌ترین گام‌های خود برای تقویت...

زمان‌ بندی پست در فیسبوک: چگونه در ۳ قدم ساده، حضور حرفه‌ ای و بدون استرس بسازید

اگر از تلاش‌های بی‌نتیجه برای انتشار منظم در فیسبوک خسته شده‌اید، وقتش رسیده به روش حرفه‌ای‌ها روی بیاورید:...
لینک گذاشتن توی پست‌ های لینکدین

آیا افزودن لینک در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ برعکس، باعث افزایش تعامل است

آیا لینک گذاشتن در پست‌های لینکدین باعث کاهش بازدید می‌شود؟ بررسی کامل با داده‌های واقعی برای سال‌ها،...
سئو چیست؟ راهنمای جامع و به_ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

سئو چیست؟ راهنمای جامع و به‌ روز برای فهم دقیق SEO در سال 1404

در دنیای دیجیتال امروز، حضور در نتایج برتر موتورهای جست‌وجو مانند گوگل، برای هر کسب‌وکار یا وب‌سایتی...
۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

۲۳ کمپین تبلیغاتی موفق که دنیای برندینگ را متحول کردند

در دنیای بازاریابی و تبلیغات، رقابت شدیدتر از همیشه است و تنها برندهایی برنده‌اند که بتوانند پیام خود...
۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

۵ روش هوشمندانه برای رصد تبلیغات رقبا

تحلیل رقبا یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر استراتژی بازاریابی دیجیتال حرفه‌ایه. اما متأسفانه خیلی از کسب‌وکارها...
آموزش کامل نصب Google Tag

آموزش کامل نصب Google Tag برای ردیابی تبدیل در سال ۱۴۰۴

اگر در سال ۱۴۰۴ هنوز از ابزارهای دقیق برای ردیابی تبدیل‌های سایت و تبلیغات گوگل استفاده نمی‌کنید، احتمالاً...

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارش تبلیغات محیطی (بیلبورد، هدایا ویژه و …) | 09339159432

سفارش تبلیغات دیجیتال (طراحی سایت، سئو، اینستاگرام و ..) | 09376996070